Mistä periaatteista ette luovu mahdollisen kumppanin kanssa?

Anonyymi-ap

Eräs kaverini alkoi seurustelemaan kääpiön kanssa. Siis ihan oikean kääpiön eikä minkään keskivertoa lyhyemmän kanssa. Olisikohan nainen joku 125 cm.

Rupesin miettimään että itselle esimerkiksi tuo asia on sellainen että ei tulisi edes mieleen lähempi tuttavuus. Vähän samalla tavalla kun hetero ei edes mieti samaa sukupuolta olevia mahdollisina kumppaneina niin esim. kääpiön kohdalla ei minulla käy mielessäkään sellanen vaihtoehto.

Kaikilla ihmisisllä on varmasti jotain asioita joiden ollessa kyseessä ei edes ole vaihtehto tapailla jotain ihmistä.

Jos itse mietin niin
- ei kääpiöitä
- ei muslimeita
- ei lihavia
- ei vammaisia
- ei narkkareita
- ei liian tummia, raja menee siinä Beyoncen ihonvärin kohdalla
- ei etelä-aasialaisia

61

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletpa rasisti. Näin elämää nähneenä sanoisin että vain yksi asia on varma: elämä ylättää aina. Älä koskaan sano ei koskaan.

      Itse voisin rakastua monenkinlaisiin ihmisiin. Olen vähän aistiyliherkkä ja yksi asia estää lähentymisen ja se on haju. Eli hyvälle pitää tuoksua. Myöskään epärehellisyyttä ja hyväksikäyttöä en suvaitse pätkän vertaa. Muuten ei ehtoja.

      • Anonyymi

        Mitäs rasismia hänen vaatimuksissaan on? Olet ilmeisesti tätä sakkia jolle rasismia on vaikkapa blondeihin ihastuminen, mutta ei voisi sietää puna tai tummahiuksisia naisia.
        Et voi määritellä muiden mieltymyksiä kumppanin suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs rasismia hänen vaatimuksissaan on? Olet ilmeisesti tätä sakkia jolle rasismia on vaikkapa blondeihin ihastuminen, mutta ei voisi sietää puna tai tummahiuksisia naisia.
        Et voi määritellä muiden mieltymyksiä kumppanin suhteen.

        Vammaisuus ei useinkaan näy päällepäin eikä varsinkaan kerto mitään älykkyydestä ja ulkonäöstä. Eli hän kieli pitkällä vahingossa tavoittelee ihmisiä jotka tässä sulkee pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vammaisuus ei useinkaan näy päällepäin eikä varsinkaan kerto mitään älykkyydestä ja ulkonäöstä. Eli hän kieli pitkällä vahingossa tavoittelee ihmisiä jotka tässä sulkee pois.

        Taidat olla sellainen tavan vuoksi mielensäpahoittaja, oletko harjoitellut vai tuleeko luonnostaan? Onko reddit tuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sellainen tavan vuoksi mielensäpahoittaja, oletko harjoitellut vai tuleeko luonnostaan? Onko reddit tuttu?

        En tie mitä tarkottaa reddit. ?? Tuo aloitus oli varmaan aika suurpiirteinen.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­N­y­­­m­f­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17674050y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikään ei ole ehdotonta tietenkään, mutta pitää kyllä olla muissa asioissa todella täydellinen nainen että minä suostun kuuntelemaan DnB:tä tai räppiä.

    • Anonyymi

      Vihervasemmiston äänestäminen ja feminismi yms ääriajattelu on ehdoton turn off naisessa. Onneksi ei tarvi enää etsiä ketään, kun ihana vaimo jo löytyy, mutta nämä oli tärkeämmät vaatimukset.

    • Anonyymi

      Itselläni nämä olleet vaatimuksena
      -pituus yli 182cm
      -ikä alle 30v
      -housuissa yli 15cm

      -nainen

      • Anonyymi

        Onneksi nykyaikana nuo neljä ranskalaista viivaa voivat toteutua modernien sateenkaariarvojen ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nykyaikana nuo neljä ranskalaista viivaa voivat toteutua modernien sateenkaariarvojen ansiosta.

        Selitätkö mitä selität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitätkö mitä selität?

        Kun kyse on huumorista en halua taitella rautalankaa vaan luotan siihen että lukija kyllä hoksaa mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kyse on huumorista en halua taitella rautalankaa vaan luotan siihen että lukija kyllä hoksaa mistä on kyse.

        Sateenkaariväki on tosikkoa🤣 Ei ne ymmärrä mitä höpäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaariväki on tosikkoa🤣 Ei ne ymmärrä mitä höpäjät.

        En ole tosikko enkä sateenkaariväkeä..en vaan yksinkertaisesti ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tosikko enkä sateenkaariväkeä..en vaan yksinkertaisesti ymmärrä.

        Ei se haittaa kultapieni, ei se haittaa. Haetaan täältä seiskalehteä luettavaksi ja laitetaan putousta nauhalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa kultapieni, ei se haittaa. Haetaan täältä seiskalehteä luettavaksi ja laitetaan putousta nauhalta.

        En lue seiskaa enkä katso putousta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tosikko enkä sateenkaariväkeä..en vaan yksinkertaisesti ymmärrä.

        Se vihjaa, että sinä etsit transseksuaalia, tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vihjaa, että sinä etsit transseksuaalia, tai jotain.

        Niin, kriteerilistahan oli

        -pituus yli 182cm
        -ikä alle 30v
        -housuissa yli 15cm
        -nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa kultapieni, ei se haittaa. Haetaan täältä seiskalehteä luettavaksi ja laitetaan putousta nauhalta.

        Ei sinun 'huumorisi' avautunut monelle muullekaan. Möläytit ja pakenit huumorin taa. Sitten varmuuden vuoksi vielä rupesit herjaamaan keskustelukumppania. Tämän tyyppistä 'huumoria' harrastetaan eräässä maakunnassa, jonka nimen turvallisuussyistä jätän mainitsematta. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kriteerilistahan oli

        -pituus yli 182cm
        -ikä alle 30v
        -housuissa yli 15cm
        -nainen

        Nyt tajusin 🤣😂😂😂😂😂😄😃😁


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ei sinun 'huumorisi' avautunut monelle muullekaan. Möläytit ja pakenit huumorin taa. Sitten varmuuden vuoksi vielä rupesit herjaamaan keskustelukumppania. Tämän tyyppistä 'huumoria' harrastetaan eräässä maakunnassa, jonka nimen turvallisuussyistä jätän mainitsematta. 🌹👀

        Älä ny Kynis, se oli ihan hassu.


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ei sinun 'huumorisi' avautunut monelle muullekaan. Möläytit ja pakenit huumorin taa. Sitten varmuuden vuoksi vielä rupesit herjaamaan keskustelukumppania. Tämän tyyppistä 'huumoria' harrastetaan eräässä maakunnassa, jonka nimen turvallisuussyistä jätän mainitsematta. 🌹👀

        Otappa tuosta ylempää koppi niin ehkä ymmärrät. Ja tämä ei ole inklusiivista huumoria jonka tarviikaan avautua kaikille, ennemminkin sellainen pieni aivopähkinä joka mittaa ihmisten hoksottimia ja vireystilaa.

        Huolestuttavaa on se että pikku enigmassa oli itsessään jo hyvin vahvat viitteet ratkaisuun, ja jos olet oikeassa että tätä "harvempi" ratkaisi niin kysymys herää että millaisessa seurassa täällä oikein keskustellaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otappa tuosta ylempää koppi niin ehkä ymmärrät. Ja tämä ei ole inklusiivista huumoria jonka tarviikaan avautua kaikille, ennemminkin sellainen pieni aivopähkinä joka mittaa ihmisten hoksottimia ja vireystilaa.

        Huolestuttavaa on se että pikku enigmassa oli itsessään jo hyvin vahvat viitteet ratkaisuun, ja jos olet oikeassa että tätä "harvempi" ratkaisi niin kysymys herää että millaisessa seurassa täällä oikein keskustellaan?

        Oletko kotoisin nimeltämainitsemattomasta maakunnasta, jonka tunnuslause on: voep se olla niinnii, mutta voep se olla toesinnii. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ei sinun 'huumorisi' avautunut monelle muullekaan. Möläytit ja pakenit huumorin taa. Sitten varmuuden vuoksi vielä rupesit herjaamaan keskustelukumppania. Tämän tyyppistä 'huumoria' harrastetaan eräässä maakunnassa, jonka nimen turvallisuussyistä jätän mainitsematta. 🌹👀

        En minä suuttunut. Hän oli ihana.
        -nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä suuttunut. Hän oli ihana.
        -nainen

        En ole puhunut suuttumisesta. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä suuttunut. Hän oli ihana.
        -nainen

        Pikkuisen punastun tästä, mutta valitettavasti neljän kriteerisi listalta ei minulla ole kuin yksi ainoa rasti ruudussa.

        T. yli nelikymppinen tasan keskimittainen ukonketale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuisen punastun tästä, mutta valitettavasti neljän kriteerisi listalta ei minulla ole kuin yksi ainoa rasti ruudussa.

        T. yli nelikymppinen tasan keskimittainen ukonketale.

        Ei se haittaa. Voin valita sinut silti. Huumorintajusi takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuisen punastun tästä, mutta valitettavasti neljän kriteerisi listalta ei minulla ole kuin yksi ainoa rasti ruudussa.

        T. yli nelikymppinen tasan keskimittainen ukonketale.

        Ota se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa. Voin valita sinut silti. Huumorintajusi takia.

        Niinpä niin, trolli alitajuisesti hakee sitä ainutta rastia ruudussa, mutta tälläkään kertaa ei heru.

        Mutta saat kehua vielä lisää jos haluat, kyllä tänne mahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, trolli alitajuisesti hakee sitä ainutta rastia ruudussa, mutta tälläkään kertaa ei heru.

        Mutta saat kehua vielä lisää jos haluat, kyllä tänne mahtuu.

        Ei ihme jos oot sinkku...neidille olis riittäny se yks iso rasti...pihtari...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme jos oot sinkku...neidille olis riittäny se yks iso rasti...pihtari...

        Huumorintajulla pääsee jo aika pitkälle. Kun saa toisen nauramaan saa toisen tyytyväiseksi. Sitten on helpompi luoda sitä lämmintä ja läheistä kontaktiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintajulla pääsee jo aika pitkälle. Kun saa toisen nauramaan saa toisen tyytyväiseksi. Sitten on helpompi luoda sitä lämmintä ja läheistä kontaktiakin.

        Kyl. Mun ihannemies on Robin Williams :)


    • Anonyymi

      Jotenkin tulee aina mieleen näistä ” oudommista” seurustelusuhteista miehille niin tyypillinen kokeilunhalu. On tarve kokeilla kaikenlaisia naisia: lihavia, rumia, vammaisia, prostituoituja, kääpiöitä jne. Jotta voisi sitten vanhana kiikkustuolissa muistella että on harrastettu seksiä ja paljon ja kaikentyyppisten naisten ja miksei miestenkin kanssa.
      Monille seksi erilaisen, poikkeavan naisen kanssa on kuin miniloma jossain hieman eksoottisemmassa maassa ja yhtä luonnollista kuin piereskely ja ulostaminen, kun tarve tulee pieraista, kaasut päästetään ulos, tilanteesta riippumatta ja kakalle pitää päästä, ei voi pidättää että pääsisi kunnon wc: hen vaan lähin katukäymälä tai lähin puskakin käy siihen tarpeeseen.
      Tosin jotkut tykkäävät katukäymälöistäkin jotta voivat kertoa sellaisessakin käyneensä, kun tuli niin kova tarve että oli pakko päästä. Huumeidenkäyttäjät toki kuuluuvat kokeilun piiriin siinä missä edustavat ja tervehenkiset pilates- jooga- naisetkin.

      Itselleni ehdottomia EI KIINNOSTA kohteita:

      Rikolliset
      Jengiläiset
      Huumeidenkäyttäjät
      Väkivaltaa käyttävät
      Päihdeongelmaiset ( huumeet, alkoholi jne.)
      Afrikkalais- taustaiset, hyvin tummat ( en ole rasisti,mutta vieroksuisin ehdottomasti)
      Skitsofreenikot ja muut vakasti mt- ongelmaiset
      Herkästi addiktoituvat ( peli, päihde, seksi jne)
      Epäsiistit, likaiset, siivottoman kodin omaavat, eivät osaa hoitaa kotejaan, siivota, pestä pyykkiä, tiskata astioita, pestä ikkunoita vaan jonkun naisen on aina tehtävä ne hommat.
      Himohamstraajat, keräävät roinaa koteihinsa
      Raiskaajat
      Maksullisissa naisissa käyvät
      Sivistymättömästi ja törkeästi käyttäytyvät
      Ruokotonta kielenkäyttöä harrastavat
      Hedonistit
      Narsistit, sosiopaatit, psykopaatit, persoonallisuushäiriöiset
      Poikkeuksellisia fetissejä omaavia ( pissa- kakka- sidonta- nahka- jne.)
      Dementoituneet, vahvasti likuntarajoitteiset
      Kääpiöt.
      Kehitysvammaiset
      Röyhkeät, itsekeskeiset.
      extreme- elämäntapaa harrastava
      CP- vammaiset
      Aspergen- syndroomat, autismikirjo
      Poliittisiin ääriryhmiin kuuluvat
      Eläinrääkkääjät
      Sadistit
      Sovinistit
      Misogyyniset, incel- äijät
      Penkkiurheilijat, joiden elämän täyttää jääkiekko, jalkapallo t.m.v. jne. eli urheilu on henki ja elämä ja illat kuluvat tv: n ääressä kaljaa, shipsejä juoden/ syöden ja urheilua seuraten. Ja torilla huutaminen, örvellys jakahluualtaassa kylpeminen ja siihen pissiminen.
      Itsensäpaljastelijat

      Jotain tietysti jäi vielä uupumaan ja puuttumaan…

      Koulutustason ja älykkyystason tulee olla melkolailla samaa tasoa. Duunaritausta käy, kunhan kaikki muut jutut ovat ok.

      Samoin tulotason täytyy olla melkein samaa luokkaa, ei siis rikasta ja rahoillaan, omaisuuksillaan pröystäilevää
      Ehdottomasti tupakoimaton
      Ystävä ja sukulaiset suht siedettäviä

      Käytännössä EI siis jää jäljelle KETÄÄN…

      .valitettavasti moni ei välitä mistään, riittää iun jalkovälistä jotain isoa ja hyvänkokoista roikkuu, se mitä päänupin sisällä on, ei enää kinnosta ja ei kun muksua tulemaan ..ja papin puheille, vaikka silmä mustana ja kulkiluut rikki potkittuina..
      😳😲😬😆

      • Anonyymi

        Onneks mä en tunne sua...


      • Anonyymi

        Tuossa on niin paljon kieltoa ja antipatiaa ihmisyyttä kohtaan - vaikkakin niitä ehkä vähemmän mairittelevia ilmentymiä kohtaan - että vaikka täytänkin kriteerit jokseenkin täysin (korkeintaan keskiharmaita muutama kohta) niin loppufiilis on se että herrajumala, kuinka usein tuota listaa päivitetään ja kuinka äärimmäinen - olkoonkin ns. normaali .... pirjo ylinormaali? .... nainen on - ja miten kävisi jos minä nyt vahingossakaan jollain tavalla ärsyttäisin tai minusta ilmenee jotain piirteitä jotka asettavat minut kyseenalaiseksi...

        Inkvisitio olisi innoissaan sinusta. Minusta sinä olet pikkuisen pelottavakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on niin paljon kieltoa ja antipatiaa ihmisyyttä kohtaan - vaikkakin niitä ehkä vähemmän mairittelevia ilmentymiä kohtaan - että vaikka täytänkin kriteerit jokseenkin täysin (korkeintaan keskiharmaita muutama kohta) niin loppufiilis on se että herrajumala, kuinka usein tuota listaa päivitetään ja kuinka äärimmäinen - olkoonkin ns. normaali .... pirjo ylinormaali? .... nainen on - ja miten kävisi jos minä nyt vahingossakaan jollain tavalla ärsyttäisin tai minusta ilmenee jotain piirteitä jotka asettavat minut kyseenalaiseksi...

        Inkvisitio olisi innoissaan sinusta. Minusta sinä olet pikkuisen pelottavakin.

        Ja sitten sellainen kysymys listan laatijalle että käytätkö alkoholia?

        Koska yksi harvoja kriteerejäni/toiveitani on se että nainen olisi raitis niin tupakan kuin alkoholinkin suhteen puhumattakaan muista tajuntaa ruhjovista kemikaaleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on niin paljon kieltoa ja antipatiaa ihmisyyttä kohtaan - vaikkakin niitä ehkä vähemmän mairittelevia ilmentymiä kohtaan - että vaikka täytänkin kriteerit jokseenkin täysin (korkeintaan keskiharmaita muutama kohta) niin loppufiilis on se että herrajumala, kuinka usein tuota listaa päivitetään ja kuinka äärimmäinen - olkoonkin ns. normaali .... pirjo ylinormaali? .... nainen on - ja miten kävisi jos minä nyt vahingossakaan jollain tavalla ärsyttäisin tai minusta ilmenee jotain piirteitä jotka asettavat minut kyseenalaiseksi...

        Inkvisitio olisi innoissaan sinusta. Minusta sinä olet pikkuisen pelottavakin.

        Hmm..tarkoitatko nyt tuota mun laatimaani listaa?
        Käytännössä siinä on ne tärkeimmät, mitä ihmiseltä odotan, ettei olisi ..ne asiat useinmiten kuitenkin aiheuttavat hirvittävän ison osan ihmissuhdeongelmista. Ja kun niitä odaa vältellä niin niitä ongelmia ei ainakaan itse aktiivisesti ole hakemassa tai niihin ajautumassa.
        Paljon positiivisia ominaisuuksiakin ihmisissä toki myös on ja joiden vuoksi ihmistä voi myös pitää.
        Antipatiaa ihmisyyttä kohtaan? Missä siinä on antipatiaa? Jos asettaa itselleen rajoitteita toetäen, ettei voi sietää, ei kestä, ei halua näillä omnaisuuksilla varistettuja ihmisiä ehdoin tahdoin hakea elämäänsä. Monesti niitä on jo, esim.joku läheinen on sairastunut dementiaan, toki tolanne on silliin erilainen kuin se, että aktiivisesti hakisit dementikkoa- paitsi ellei kyse ole vapaaehtoistyöstä jossain vangainkodissa. Mutta tässähän oli kyse jostain muusta, aloittajahan käsitteli seurustelua - huom.SEURUSTELUA kääpiön kanssa.
        Minusta ei osoita mitään empatiaa tai ylipäätään mitään muutakaan positiivista jos ehdoin tahdoin hakee seuraa hmisistä jotka eivät edusta omaa ajattelua tai arvoja. Säälistä ja myötätunnosta tai kokeilun vuoksi seurustelu EI OLE TERVETTÄ vaan toista aliarvioivaa ja ihmisyyden halventamista. Mielummin olen tehellinen kuin altistaisin itseni johonkin sellaiseen jota en kestä tai siedä. Rehellisyys itseä kohtaan on myös rehellisyyttä kuita kohtaan.
        Jos joku välttämättä haluaa kiintymyksen vuoksi seurustella vaikka kääpiön kanssa niin se on eri asia kuin nimenomaan hakea kääpiötä tyydyttääkseen onat kokeilunhalunsa seksuaalisen kokeilun tarpeensa.
        Tuolloinhan haluaja ajattelee lähtökohtaisesti vain omia halujaan eikä sitä toista ihmistä, miten tämä asian kokee, miltä tuntuu elää ja olla vain seirustelukumppani koska joku haluaa kokea jotain ekstraa? Erittäin ihmisarvoa loukkaavaa minn mielestäni.
        Huomattavasti paljon enemmän ihmisarvoa loukkaavaa kuin minun listani. Minä sentään olen rehellinen, toinen vain seksuaalisesti halukas kokeilemaan lähes kaikkea.
        Toimintoja ohjaa vain halut, aivan kuten tarve päästää pieru suolesta ulos.
        Samaan verrattavissa, yhtä luonnollisia tarpeita, seksi edustaa piereskelyä. Tuottaa helpotusta ja on jautinnollista päästää kaasut ulos kun paine suolistossa - ( kivespusseissa) helpottaa. Pelkkää paineenpurkua johon käytetään toista ihmistä joka nyt sattuu miellyttämään juuri sillä hetkellä ja jonka kanssa seurustelu edustaa jotain ekstraluokan extreame kokemusta josta voi kertoa lähimmille kavereille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..tarkoitatko nyt tuota mun laatimaani listaa?
        Käytännössä siinä on ne tärkeimmät, mitä ihmiseltä odotan, ettei olisi ..ne asiat useinmiten kuitenkin aiheuttavat hirvittävän ison osan ihmissuhdeongelmista. Ja kun niitä odaa vältellä niin niitä ongelmia ei ainakaan itse aktiivisesti ole hakemassa tai niihin ajautumassa.
        Paljon positiivisia ominaisuuksiakin ihmisissä toki myös on ja joiden vuoksi ihmistä voi myös pitää.
        Antipatiaa ihmisyyttä kohtaan? Missä siinä on antipatiaa? Jos asettaa itselleen rajoitteita toetäen, ettei voi sietää, ei kestä, ei halua näillä omnaisuuksilla varistettuja ihmisiä ehdoin tahdoin hakea elämäänsä. Monesti niitä on jo, esim.joku läheinen on sairastunut dementiaan, toki tolanne on silliin erilainen kuin se, että aktiivisesti hakisit dementikkoa- paitsi ellei kyse ole vapaaehtoistyöstä jossain vangainkodissa. Mutta tässähän oli kyse jostain muusta, aloittajahan käsitteli seurustelua - huom.SEURUSTELUA kääpiön kanssa.
        Minusta ei osoita mitään empatiaa tai ylipäätään mitään muutakaan positiivista jos ehdoin tahdoin hakee seuraa hmisistä jotka eivät edusta omaa ajattelua tai arvoja. Säälistä ja myötätunnosta tai kokeilun vuoksi seurustelu EI OLE TERVETTÄ vaan toista aliarvioivaa ja ihmisyyden halventamista. Mielummin olen tehellinen kuin altistaisin itseni johonkin sellaiseen jota en kestä tai siedä. Rehellisyys itseä kohtaan on myös rehellisyyttä kuita kohtaan.
        Jos joku välttämättä haluaa kiintymyksen vuoksi seurustella vaikka kääpiön kanssa niin se on eri asia kuin nimenomaan hakea kääpiötä tyydyttääkseen onat kokeilunhalunsa seksuaalisen kokeilun tarpeensa.
        Tuolloinhan haluaja ajattelee lähtökohtaisesti vain omia halujaan eikä sitä toista ihmistä, miten tämä asian kokee, miltä tuntuu elää ja olla vain seirustelukumppani koska joku haluaa kokea jotain ekstraa? Erittäin ihmisarvoa loukkaavaa minn mielestäni.
        Huomattavasti paljon enemmän ihmisarvoa loukkaavaa kuin minun listani. Minä sentään olen rehellinen, toinen vain seksuaalisesti halukas kokeilemaan lähes kaikkea.
        Toimintoja ohjaa vain halut, aivan kuten tarve päästää pieru suolesta ulos.
        Samaan verrattavissa, yhtä luonnollisia tarpeita, seksi edustaa piereskelyä. Tuottaa helpotusta ja on jautinnollista päästää kaasut ulos kun paine suolistossa - ( kivespusseissa) helpottaa. Pelkkää paineenpurkua johon käytetään toista ihmistä joka nyt sattuu miellyttämään juuri sillä hetkellä ja jonka kanssa seurustelu edustaa jotain ekstraluokan extreame kokemusta josta voi kertoa lähimmille kavereille.

        Jos käytät alkoholia en minä sinua huoli. Ihan yhdelläkin ominaisuudella tiput pelistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..tarkoitatko nyt tuota mun laatimaani listaa?
        Käytännössä siinä on ne tärkeimmät, mitä ihmiseltä odotan, ettei olisi ..ne asiat useinmiten kuitenkin aiheuttavat hirvittävän ison osan ihmissuhdeongelmista. Ja kun niitä odaa vältellä niin niitä ongelmia ei ainakaan itse aktiivisesti ole hakemassa tai niihin ajautumassa.
        Paljon positiivisia ominaisuuksiakin ihmisissä toki myös on ja joiden vuoksi ihmistä voi myös pitää.
        Antipatiaa ihmisyyttä kohtaan? Missä siinä on antipatiaa? Jos asettaa itselleen rajoitteita toetäen, ettei voi sietää, ei kestä, ei halua näillä omnaisuuksilla varistettuja ihmisiä ehdoin tahdoin hakea elämäänsä. Monesti niitä on jo, esim.joku läheinen on sairastunut dementiaan, toki tolanne on silliin erilainen kuin se, että aktiivisesti hakisit dementikkoa- paitsi ellei kyse ole vapaaehtoistyöstä jossain vangainkodissa. Mutta tässähän oli kyse jostain muusta, aloittajahan käsitteli seurustelua - huom.SEURUSTELUA kääpiön kanssa.
        Minusta ei osoita mitään empatiaa tai ylipäätään mitään muutakaan positiivista jos ehdoin tahdoin hakee seuraa hmisistä jotka eivät edusta omaa ajattelua tai arvoja. Säälistä ja myötätunnosta tai kokeilun vuoksi seurustelu EI OLE TERVETTÄ vaan toista aliarvioivaa ja ihmisyyden halventamista. Mielummin olen tehellinen kuin altistaisin itseni johonkin sellaiseen jota en kestä tai siedä. Rehellisyys itseä kohtaan on myös rehellisyyttä kuita kohtaan.
        Jos joku välttämättä haluaa kiintymyksen vuoksi seurustella vaikka kääpiön kanssa niin se on eri asia kuin nimenomaan hakea kääpiötä tyydyttääkseen onat kokeilunhalunsa seksuaalisen kokeilun tarpeensa.
        Tuolloinhan haluaja ajattelee lähtökohtaisesti vain omia halujaan eikä sitä toista ihmistä, miten tämä asian kokee, miltä tuntuu elää ja olla vain seirustelukumppani koska joku haluaa kokea jotain ekstraa? Erittäin ihmisarvoa loukkaavaa minn mielestäni.
        Huomattavasti paljon enemmän ihmisarvoa loukkaavaa kuin minun listani. Minä sentään olen rehellinen, toinen vain seksuaalisesti halukas kokeilemaan lähes kaikkea.
        Toimintoja ohjaa vain halut, aivan kuten tarve päästää pieru suolesta ulos.
        Samaan verrattavissa, yhtä luonnollisia tarpeita, seksi edustaa piereskelyä. Tuottaa helpotusta ja on jautinnollista päästää kaasut ulos kun paine suolistossa - ( kivespusseissa) helpottaa. Pelkkää paineenpurkua johon käytetään toista ihmistä joka nyt sattuu miellyttämään juuri sillä hetkellä ja jonka kanssa seurustelu edustaa jotain ekstraluokan extreame kokemusta josta voi kertoa lähimmille kavereille.

        Okei okei, ehket olekaan sittenkään inkvisitio ja ymmärrän mistä puhut. Tyylisi kirjoittaa on vain jollain tapaa erikoinen, kovia rajoja vetävä.

        Sinä taidat suojella itseäsi koska tiedät että rajojen sillä puolella on hyvä nainen jota ei kannata pilata huonolla seuralla.


      • Anonyymi

        Narsistinen ja katkeran kommentti. Onneksi jo itse rajaat tai paremminkin ajat käytökselläsi kaikki uhrisi pois jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käytät alkoholia en minä sinua huoli. Ihan yhdelläkin ominaisuudella tiput pelistä.

        😆 luulen että tipun muutoinkin, mutta en käytä, enkä tupakoi..jos nyt välttämättä sillä tiedolla mitään teet,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆 luulen että tipun muutoinkin, mutta en käytä, enkä tupakoi..jos nyt välttämättä sillä tiedolla mitään teet,.

        No siis et ole tippunut ainakaan potentiaalina minun mahdollisesta kiinnostuksesta. Joku riski on että olet täysi raivotar mutta positiivisesti ajateltuna saatat myös olla yksinkertaisesti huolestunut asemastasi ja siitä kohdellaanko sinua oikein ja siksi teema on kärjessä.


    • Siitä, että minä olen herra talossa, prkl! Paitti sillon kun emäntä sanoo muuta... 😂

    • Anonyymi

      Kääpiö on alle 170 cm mies naisten mielestä.

      • Anonyymi

        Ei ole, vaan tuo on juuri sopiva.

        t. nainen


    • En kutsuisi aloittajan tekemää rajausta periaatteeksi, vaan hänen omiksi preferensseikseen, mieltymyksikseen.

      Mieltymyksien ei tarvitse olla periaatteita, eivätkä ne sellaisia ole. On tietysti mahdollista valita taikka sallia itselleen mieltymyksiä omien periaatteidensa pohjalta. Periaatteet ovat siis henkilökohtaisiin arvoihin liittyviä seikkoja, joista ei missään tapauksessa poikkea, taikka haluta poiketa.

      En tiedä, mikä arvo rajoittaa seksuaalisen kanssakäymistä nimenomaan juuri kääpiöiden kanssa, mutta kaiketi sekin voi olla periaate.

      Itse näkisin yllä olevan periaatteen, ettei harrasta seksiä kääpiöiden kanssa, olevan laajempi ja erittäin yleinen mieltymys, ettei seksiä haluta minkään vammaisen, epämuodostuneen taikka havaittavalla tavalla perinnöllisesti sairaan kanssa.

      Se ei siis ole periaate, vaan mieltymys.

      On helpompaa luopua periaatteistaan kuin mieltymyksistään. Erityisesti, jos kyse on niinkin intiimistä asiasta kuin seksuaalisesta mielihyvästä.

    • En halua enää uusia kumppaneita. Tästä en luovu hevillä enkä rockillakaan ja technoa on turha edes tyrkyttää. Käsittää kaikki ihmiset maapallolla ja avaruudessa.

    • Anonyymi

      Kaunis pitää olla. Olen koko ikäni odottanut että kaunis nainen rakastuu minuun jota ei ole vielä tapahtunut ja siksi olenkin ollut sinkku koko ikäni. Ehkä vielä joskus se tapahtuu, en luovuta enkä voi tavis naisen kanssa seurustella.

      • Anonyymi

        Miltä itse näytät? Haetko samantasoista kuin itse olet? Jos haet parempitasoista voit saada sellaisen vain rahalla ja siinähän ei ole kyse enää rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä itse näytät? Haetko samantasoista kuin itse olet? Jos haet parempitasoista voit saada sellaisen vain rahalla ja siinähän ei ole kyse enää rakkaudesta.

        Tasot siis on teillä naisillakin, jos kyseessä on ruma. Muutenhan väitätte tasoteoriaa humpuukiksi. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasot siis on teillä naisillakin, jos kyseessä on ruma. Muutenhan väitätte tasoteoriaa humpuukiksi. 😉

        Olen nainen enkä ole koskaan väittänyt tasoteoriaa humpuukiksi. Se on ihan fakta että vientiin vaikuttaa
        Ikä
        Varallisuus
        Ulkonäkö

        Halusi tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen enkä ole koskaan väittänyt tasoteoriaa humpuukiksi. Se on ihan fakta että vientiin vaikuttaa
        Ikä
        Varallisuus
        Ulkonäkö

        Halusi tai ei.

        Noniin. Kuinka monta kertaa täälläkin on naiset valittaneet tasoteoriaa humpuukiksi ja Laasasen periaatteita naisvihaksi, vaikka niillä kaikilla on totuudenmukainen pohja. Yleensä vain, jos ruma mies puhuu tasoteorian puolesta se täällä naisten toimesta ammutaan alas ja syytetään miestä miesvihoissaan luonnehäiriöiseksi, vaikka todellisuudessa hänen naisettomuuden syy on ruma ulkonäkö. Johan sekin kertoo jotain, että luonnevikainen komea mieskin kelpaa parisuhteeseen, mutta ei hyvä luonteinen ruma mies.
        Toisaalta tällä palstalla olen huomannut, että tietyt palstanaiset käyttää tasoteoriaa hyväkseen vain silloin kun se palvelee omia intressejä, mutta toisessa yhteydessä se ollaan heti tyrmäämässä humpuukina. Samoin kuin sähköautoa väitetään ympäristöteoksi, kun jätetään mainitsematta likainen sähkö tai harvinaisten maametallien rikastaminen akkuteollisuuteen.


    • Anonyymi

      Jaa ... mitähän ne ehdottomat olis

      - väkivaltaisuus
      - alkoholisti tai alkoholin suurkuluttaja
      - narkkari
      - tosikko
      - liiallinen tyhmyys (vähän on ok)
      - materialismi
      - nipotus
      - komentelu
      - liiallinen negatiivisuus
      - katkeruus
      - itsekeskeisyys
      - väliinpitämättömyys
      - ilkeys
      - vihamielisyys
      - ahneus
      - huono hygienia

      Vielä koskaan elämässäni en ole törmännyt itseäni romattisesti kiinnostavaan tummaihoiseen ihmiseen. En usko, että sellaista tulee koskaan eteen, mutta ei ole tarvetta tehäd siitä mitään ehdotonta periaatetta.

    • Anonyymi

      Pirppiksen siskon kanssa?

    • Aseta itsellesi haasteita: yritä löytää vammainen huumeriippuvainen aasialainen tumma lihava muslimikääpiö! Tai sitten se Beyonce.

    • Anonyymi

      Toisesta kääpiöstä.

    • Anonyymi

      Itselleni vaatimukset olleet

      -nainen max 20v
      -hyväkroppainen
      - vähintään dd kupit
      -tiukka sieltä
      -ihana luonne
      -tiukka peppu

    • Anonyymi

      En halua sohvaperunaa, jonka suurimpia nautintoja on syödä hyvin (paljon) ja istua lopun lltaa viinilasin äärellä ja tunnelmoida ja keskustella henkevästi. Miten sitä voi sanoa romantiikaksi. PÖH!

      • Anonyymi

        Parasta esileikkiä on yhdessä puuhastelu.


    • Anonyymi

      Minulla on aika vähän täydellisen ehdottomia periaatteita, joista en jousta kumppanin suhteen. En pystyisi olemaan esimerkiksi väkivalta- tai seksuaalirikollisen kanssa. Muita suhteen estäviä asioita voisivat olla alkoholismi, vakavat mielenterveysongelmat, ääriajattelu, narsismi, petollinen luonne.. Muutoin suhtaudun niin, että kohtaan ihmisen ihmisenä, kaikkine ominaisuuksineen ja sitten tunnustellaan sopivatko ominaisuutemme, arvomme ja elämäntapamme riittävällä tavalla yksiin, jotta rakkaudella on tilaa kasvaa suhteessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe