Ovikellon soittajille tiedoksi

Anonyymi-ap

Avaan oven vain heille, joilla on kasvosuojus. Katson ovisilmästä, onko sitä. Jos ei ole, en avaa ovea. Laitan myös itse kasvosuojuksen, kun avaan ove.

36

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasvomaski pitää olla ainakin minun ovikelloa soittaessa siihen asti, kun ilmoitetaan virallisesti, että korona on hävinnyt maapallolta lopullisesti.

      • Anonyymi

        Koronaviruksia montaa erilaista, vain harva aiheuttaa pandemian. Pidät siis loppuelämäsi maskia.


    • Anonyymi

      Heillä on henkinen maski, eivät tunnista edes itseään, saatikka toisiaan...

    • Anonyymi

      Meillä ei avata kenellekään tuntemattomalle ihmisille oli maski tai ei.

      • Anonyymi

        Minäkin harkitsin asiaa tarkemmin. Ovea en avaa kenellekään tuntemattomalle, ennen kuin korona on hävinnyt kokonaan maapallolta, ja siitä annetaan virallinen ilmoitus enkä muutenkaan avaa ovea tuntemattomille. Se on liian vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin harkitsin asiaa tarkemmin. Ovea en avaa kenellekään tuntemattomalle, ennen kuin korona on hävinnyt kokonaan maapallolta, ja siitä annetaan virallinen ilmoitus enkä muutenkaan avaa ovea tuntemattomille. Se on liian vaarallista.

        Koskaan ei tiedä, onko ovenavaajalla korona. On kuin pelaisi venäläistä rulettia. Korona itää 1-14 vuorokautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ei tiedä, onko ovenavaajalla korona. On kuin pelaisi venäläistä rulettia. Korona itää 1-14 vuorokautta.

        Ja mökötystuomio itää kuolemaan saakka.

        Ota koronapiikki.
        "Ota piikki, ota kaks, et tuu sen kummemmaks.
        Ota kolme, niin tuomme haudallesi kukkasen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ei tiedä, onko ovenavaajalla korona. On kuin pelaisi venäläistä rulettia. Korona itää 1-14 vuorokautta.

        Ja se voi olla myös maskinaamalla. Maskit ei paljon pidättele koronaa, korkeintaan hidastavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mökötystuomio itää kuolemaan saakka.

        Ota koronapiikki.
        "Ota piikki, ota kaks, et tuu sen kummemmaks.
        Ota kolme, niin tuomme haudallesi kukkasen."

        Niitä tyrkytetään niin kauan, että kaikki 3 tai enemmän piikkejä ottaneet vaihtaa hiippakuntaa. Ihmisiä on liikaa ja tellus ei kestä. Jatkoaikaa ihmiskunnalle, jotka ei piikkiä ota. Puhtaasta vedestä on jo pulaa. Yli 20v sitten oli maailmassa puhdasta juomavettä 1%.(Suolasta merivettä ei lasketa kun se ei ole sellaisenaan juomakelpoista).


    • Minä taas pyydän Peräilmanäytteen kummaltakin jeesuskauppiaalta. Sanon, että avaavat postiluukun ja sitä kohti suuntaavat rektumin. Minä pidän kyntteliä luukun toisella puolella. Ja jos saavat Suolikaasulla kynttelin sammutettua, niin avaan uksen.

      • Anonyymi

        Ilmeinen tulipalon vaara, jos kynttelin sammuttamiseen tarvittavat boforit jäävät saavuttamatta, mutta suorituksesta tulee muuten ylenpalttinen!


      • Anonyymi

        Suolikaasu on biokaasua,se leimahtaa herkästi,voi kärventyä sormet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suolikaasu on biokaasua,se leimahtaa herkästi,voi kärventyä sormet.

        Ammeessa on kiva päästellä. Tulitikkukin leimahtaa. Kuplii kivasti.


    • Anonyymi

      Minun ovella ei tarvitse maskeja. Mutta jos nyt on pakottava tarve ovelle tulla niin kyllä sitä roskapussin kantoon saa.

    • Anonyymi

      Kysyisin että onko loppu sitten pian, olisi niin hyvä jos olisi ja asiat siis turvallisen tuntuisesti ennallaan

    • Anonyymi

      Minäkin olen tarkka terveydestäni, avaan oveni vain silloin kun ovikellon soittajalla on kommandopipo päässään.

    • Anonyymi

      Emme tule ovesi taakse, ei kiinnosta ateistisuus ja raamatunvastaisuus!

      • Anonyymi

        Sivullinen
        Minä taas avaan oven oli kuka tahansa maskilla tai ilman. Ilmoitan vain että "Jeesus on jo täällä, älkää häiritkö meitä."


      • Anonyymi

        Ai ei kiinnosta vai ?
        Aivan kun riivattuina vartioitte ja häiriköitte kiinnostuksellanne peräilmasta osattomia.


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta, nyt minäkin tiedän sen paremmin, että pidän maskin naamassa kun menen ovelle puhumaan Jehovasta. Tämän tiedon minä vien edeenpäin täällä minun paikkakunnassa🙂👍

      • Anonyymi

        Se on todella hyvä päätös. Korona ei ole ohi. Kuka haluaa ottaa riskin sairastua siihen?


      • Anonyymi

        "Tämän tiedon minä vien edeenpäin täällä minun paikkakunnassa"

        Tuon verran pitäisi kyllä kaikkien "ovikello-ammattilaisten" tajuta tartuntataudeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todella hyvä päätös. Korona ei ole ohi. Kuka haluaa ottaa riskin sairastua siihen?

        THL:n mukaan corona ei ole enää kummempi kuin mukaan kausiflunssa.
        Hysteerikoille ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL:n mukaan corona ei ole enää kummempi kuin mukaan kausiflunssa.
        Hysteerikoille ehkä.

        Sain koronan kaksi viikkoa sitten. Eikä todellakaan ole mikään tavallinen kausiflunssa. Aiemin suojauduin, sitten en välittänyt, ja korona iski heti. On kedtänyt kaksi viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL:n mukaan corona ei ole enää kummempi kuin mukaan kausiflunssa.
        Hysteerikoille ehkä.

        Korona aiheuttaa joillekin vaikean taudin ja erikoisia oireita.


    • Anonyymi

      Kirjota siihen oveen että Jehova niin saat olla rauhassa,simppeliä eikö vain.

      • Anonyymi

        Kun oveen laittaa lapun, että ”JT erotettu”, saa varmasti olla rauhassa. Vai saako?


    • Anonyymi

      Minä aukasen aina oven jokaiselle,ja alasti.jolla on oikeata asiaa niin pyytävät tulla sisälle asuntoon.Äijät lähtee samantien ja on tarkotuskin mutta jotku jehova naiset jopa tungeksivat asuntoon.

    • Anonyymi

      Millä paikkakunnalla, että tietää...?

      • Anonyymi

        Kyllä pitäisi tajuta joka paikkakunnalla, että täytyy köyttää maskia. Lopetin sen käytön, kun sanottiin, että ei kukaan enää köytä sitä. No nyt olen koronassa, ja aloin uudelleen käyttää maskia. Ja ovea en enää koskaan avaa.


    • Anonyymi

      Se on kummallista, että ei uskota, jos joku sanoo, että hänellä on JO oma ja jokin muu vakaumus. Olin ennen lumien tuloa pihalla haravoimassa ja pari jehovantodistajaa saapui paikalle. Totesivat vain, että no sehän on hyvä että sinä olet jo ainakin miettinyt noita asioita. Ja tervetuloa valtakunnansalille, että eihän sinun tarvitse mistään jo omaksumastasi luopua. En viitsinyt alkaa erittelemään millä tavalla uskon eri lailla kun en viitsinyt ruveta väittelemään. Nyt äsken tultiin sitten peräti neljän ihmisen voimin ovelle. En avannut ovea, kun kerkesin ikkunasta huomata, että nyt ollaan suuremmalla porukalla tulossa. Onneksi pidän ulko-ovea aina lukossa enkä avaa muutenkaan kenellekään jos ei ole sovittu käyntiä. Kyllähän nyt toisten kotirauhaa pitäisi kunnioittaa ja kenenkään ei omassa kodissaan ja omalla tontillaan tarvitse sietää minkäänlaisia väittelyitä. Pitäisi kertalaakista riittää kun sanoo, että on jo oma toisenlainen vakaumus.

    • Anonyymi

      Nythän se maski on joulupukin naamarin muodossa.
      Joulu sijoitettiin kalenteriin, jotta jokin pakanallinen pippalo unohtuisi siltä päivältä, ja näin on käynytkin, paitsi todistaja lahko haluaa ylläpitää tietoa tuosta pippalosta, kertoa siitä perusteellisestkin.

      Joulu ja jouluevankeliumi mainittuna saa todistajat kiukkuiseksi, kaikkea se lahko teetättääkin.

      Puhutaan myös että lahko opettaa että lahjoja saa antaa milloin tahansa paitsi jouluna.
      Mielenosoituslinjalla, sillä on hyvä olla, sanoo todistaja. Saa kehut ja taputukset valtakunnansalilla

      • Anonyymi

        Minä avaan oven vain jos ovikellonsoittajalla on "pampersit" naamassa.
        Minä en ole maskeja käyttänyt, nenääni ei ole tongittu tikuilla, enkä ole ottanut yhtään koronarokotusta, enkä ota.
        Terve olen ollut. Kiitos inkiväärismuutien, tyrnimarjajuoman, D- vitamiinin.
        Immuniteettipuolustukseni on niin voimakas, että kaikenmailman pöpöt kiertävät minut kaukaa.


    • Anonyymi

      Älkää pistäkö nokkaanne salin pihalle, sieltä tulee äkäinen lähtö, jos JT kristillisyys kiinnosta!

      • Anonyymi

        Kuka sinne nyt olisi tulossa? Sinne tuleminen ei ihan ensimmäisenä tule mieleen.


      • Anonyymi

        Äkäinen lahko ?
        Niinhän se "jehovakanava" sitten toimii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe