Oletteko samaa mieltä??

Anonyymi-ap

Kumppanin valinnassa merkittävää

Luonteenpiirteet 68%
Ulkonäkö 40%
Ikä 37%
Intuitio 27%
Harrastukset 19%
Ammatti tai asema 15%

Tämä oli lehdessä tänään. En tiedä onko ihmiset valehdelleet vai onko näin? Ilman ulkonäköä ei työhaastatteluunkaan edes pääse. Mitkä 3 teille tärkeimmät?

67

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisilla se on ulkonäkö 98% luonne 2%. Siksi mika moring ja muut jännämiehet saa niin paljon naisia.

• Anonyymi

Tolla luonteella ei pitkälle pötkitä. Ulkonäöllä voi saada kyllä seksiä ja ehkä lyhyen suhteen muttei muuta.

• Anonyymi

Viinaa kun juo niin ei sitten muuta tarvikkaan. Naisia tulee ovista ja ikkunoista. Kaikkein kamalimmat tulevat painajaisunissa kummittelemaan.

• Anonyymi

Yhteiset harrastukset aivan kärkipäässä. Miksi olla yhdessä, jos ei ole yhteistä tekemistä ? En ymmärrä sellaisia pareja, jotka kumpikin menevät omia polkujaan.

• Anonyymi

Mulla ei oo koskaan ollu yhteisiä harrastuksia. Omat harrastukset ns yksilölajeja. Puolison kans oli muutama mut ne oli sellasia et puoliso pakotti mut niihin, enää en niitä harrasta. Yleensä miehet harrastaa kuntosalia ja ihan hyvä et ovat välillä pois nurkista.

• Anonyymi

Ainia yhteinen harrastus minkä voi keksiä on matkustelu ja ravintoloissa syöminen/juominen. Niissäkin pitäs olla mieletöntä tuuria että just molemmat haluu samaan paikkaan samaan aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei oo koskaan ollu yhteisiä harrastuksia. Omat harrastukset ns yksilölajeja. Puolison kans oli muutama mut ne oli sellasia et puoliso pakotti mut niihin, enää en niitä harrasta. Yleensä miehet harrastaa kuntosalia ja ihan hyvä et ovat välillä pois nurkista.

Olen tästä samaa mieltä. Ei kaikki tekeminen tarvitse olla yhteistä. On hyvä että on myös omia juttuja. Ei tule kyllästyminen, kun näkee toisen 247. :D

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Olen tästä samaa mieltä. Ei kaikki tekeminen tarvitse olla yhteistä. On hyvä että on myös omia juttuja. Ei tule kyllästyminen, kun näkee toisen 247. :D

Kysymyshän on siitä, että on sentään jotain yhteistä. Jos molemmat kulkee työssä, koskas sitten tavataan ? Kyllä ne tiet sitten ennen pitkään eroaa lopullisesti. Näin vain aika monelle on käynyt. Ei se sitä tarkoita, että aina kyyhötetään yhdessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymyshän on siitä, että on sentään jotain yhteistä. Jos molemmat kulkee työssä, koskas sitten tavataan ? Kyllä ne tiet sitten ennen pitkään eroaa lopullisesti. Näin vain aika monelle on käynyt. Ei se sitä tarkoita, että aina kyyhötetään yhdessä.

Ymmärrän tuon hyvin, ja yhteistä tekemistä pitää olla tottakai. Matkustelua yms. mistä molemmat tykkää ,niin se on hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että samaa mietin.

Palstalla on monilla hassu mustavalkoinen ajattelutapa, että se on joko aina täysin sataprosenttisesti samanlaiset harrastukset tai sitten ei mitään. Sitten jos etsii itsensä kanssa samankaltaista kumppania, niin alkaa valitus, että ei kahta täysin samanlaista ihmistä olekaan. Tai jos etsii samantyyppistä huumorintajua tai elämäntilannetta tai ajatusmaailmaa tai arvomaailmaa tai mitä vaan vastaavaa, niin palstalla moni alkaa valittaa, ettei täysin samanlaista olekaan. Joku kummallinen ajattelun vajaus on monilla palstalla. Tänne on pesiytynyt ihan tajuttoman mustavalkoisesti ajattelevia yksilöitä.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Ymmärrän tuon hyvin, ja yhteistä tekemistä pitää olla tottakai. Matkustelua yms. mistä molemmat tykkää ,niin se on hyvä.

Kyllä tuo ehkä jossain parisuhteessa riittää. Valtaosalla työssäkäyvistä ihmisistä on kuitenkin varsin vähän loma-aikoja, jolloin voisi lomailua harrastaa. Harvassa parisuhteessa pelkkä yhsessä lomailu riittää. Pikemmin siihen lomailuun ja lomiin kasautuu silloin ihan liikaa painetta. Tuosta syystä lomien jälkeen seuraa aina eropiikki ja moni kuluttaa ne lomansa tapellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla on monilla hassu mustavalkoinen ajattelutapa, että se on joko aina täysin sataprosenttisesti samanlaiset harrastukset tai sitten ei mitään. Sitten jos etsii itsensä kanssa samankaltaista kumppania, niin alkaa valitus, että ei kahta täysin samanlaista ihmistä olekaan. Tai jos etsii samantyyppistä huumorintajua tai elämäntilannetta tai ajatusmaailmaa tai arvomaailmaa tai mitä vaan vastaavaa, niin palstalla moni alkaa valittaa, ettei täysin samanlaista olekaan. Joku kummallinen ajattelun vajaus on monilla palstalla. Tänne on pesiytynyt ihan tajuttoman mustavalkoisesti ajattelevia yksilöitä.

Kyseessä on myrkyllisen feminismin asianajajien yritykset käänteisesti syöttää syövyttävää, elämänvastaista, perheenvastaista, seksivastaista, miesvihaista ideologiaansa.

Maskuliini mies ja feminiini tyttö täydentävät toinen toistaan, he muodostavat parisuhteen joka kasvaa paljon suuremmaksi kuin osiensa summa. Tasa-arvoisten summa on sama tasa-arvo.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo ehkä jossain parisuhteessa riittää. Valtaosalla työssäkäyvistä ihmisistä on kuitenkin varsin vähän loma-aikoja, jolloin voisi lomailua harrastaa. Harvassa parisuhteessa pelkkä yhsessä lomailu riittää. Pikemmin siihen lomailuun ja lomiin kasautuu silloin ihan liikaa painetta. Tuosta syystä lomien jälkeen seuraa aina eropiikki ja moni kuluttaa ne lomansa tapellen.

Onhan sitä vapaa-aikaa muutakin, kuin vain lomat. Vuorotyöt monesti voi sotkea arkea, niin ettei toista näe kuin ovella. Tappelut johtuu monesti siitä, ettei osata kommunikoida asioista, ennen kuin ne paisuu ja kärjistyy liian isoiksi. Lomalla on sitten sitä aikaa puhua ja ottaa asioita esille, joista ei ole puhuttu yhtään muuna aikana, vaikka ehkä olisi kannattanut. Ja tuota on yleensä siinä vaiheessa, kun suhde on ollut olemassa vuosia. Alettu pitämään toista itsestäänselvyytenä. Menty vaan virran mukana eikä ole pysähdytty miettimään mitään yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on myrkyllisen feminismin asianajajien yritykset käänteisesti syöttää syövyttävää, elämänvastaista, perheenvastaista, seksivastaista, miesvihaista ideologiaansa.

Maskuliini mies ja feminiini tyttö täydentävät toinen toistaan, he muodostavat parisuhteen joka kasvaa paljon suuremmaksi kuin osiensa summa. Tasa-arvoisten summa on sama tasa-arvo.

Aha ... feminismisekoilija heräsi. Sulla se vasta yksioikoinen ajattelutapa onkin. Kaikki mistä et pidä on feminismiä.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Onhan sitä vapaa-aikaa muutakin, kuin vain lomat. Vuorotyöt monesti voi sotkea arkea, niin ettei toista näe kuin ovella. Tappelut johtuu monesti siitä, ettei osata kommunikoida asioista, ennen kuin ne paisuu ja kärjistyy liian isoiksi. Lomalla on sitten sitä aikaa puhua ja ottaa asioita esille, joista ei ole puhuttu yhtään muuna aikana, vaikka ehkä olisi kannattanut. Ja tuota on yleensä siinä vaiheessa, kun suhde on ollut olemassa vuosia. Alettu pitämään toista itsestäänselvyytenä. Menty vaan virran mukana eikä ole pysähdytty miettimään mitään yhdessä.

Hyvin harvalla työssäkäyvällä on mahdollisuus lomailla kuin lomilla. Sulla ehkä on työ, joka mahdollistaa lomailun koska vaan, mutta valtaosalla ihmisistä ei ole. Sitten kun vielä pitää sovittaa yhteen kahden ihmisen työaikataulut, niin kyllä siihen lomailuun yleensä lomia tarvitaan.

Ja tuo on ihan kylmä fakta, että kaikki lomat aiheuttavat eropiikin. Ihmiset lataavat aivan liikaa odotuksia lomaan ja parisuhteeseen ja sitten loman aikana tajutaa, että ei meillä ole enää mitään yhteistä. Tätä on ihan tutkittukin ja se syy on nimenomaan nuo lomaan ladatut yhdessäolon paineet, jotka eivät realisoidu. Kannattaa ihan panostaa siihen arjen yhdessäoloon ja hoitaa sitä parisuhdetta arjessa. Lomilla ei kykene korjaamaan mitään ja jos lomalla onkin kivaa niin sitten tuppaa se arki vituttamaan vaan vielä enemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin harvalla työssäkäyvällä on mahdollisuus lomailla kuin lomilla. Sulla ehkä on työ, joka mahdollistaa lomailun koska vaan, mutta valtaosalla ihmisistä ei ole. Sitten kun vielä pitää sovittaa yhteen kahden ihmisen työaikataulut, niin kyllä siihen lomailuun yleensä lomia tarvitaan.

Ja tuo on ihan kylmä fakta, että kaikki lomat aiheuttavat eropiikin. Ihmiset lataavat aivan liikaa odotuksia lomaan ja parisuhteeseen ja sitten loman aikana tajutaa, että ei meillä ole enää mitään yhteistä. Tätä on ihan tutkittukin ja se syy on nimenomaan nuo lomaan ladatut yhdessäolon paineet, jotka eivät realisoidu. Kannattaa ihan panostaa siihen arjen yhdessäoloon ja hoitaa sitä parisuhdetta arjessa. Lomilla ei kykene korjaamaan mitään ja jos lomalla onkin kivaa niin sitten tuppaa se arki vituttamaan vaan vielä enemmän.

Juu kyllä, sitä tarkoitinkin että arjen on hyvä sujua. Vapaa-aikaa on muutakin kuin lomat, eihän kukaan varmaan ihan joka päivä töissä ole ja kellon ympäri? Itselläni on suhteellisen joustavaa työssä oleminen ja vapatoiveet yleensä toteutuu.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Juu kyllä, sitä tarkoitinkin että arjen on hyvä sujua. Vapaa-aikaa on muutakin kuin lomat, eihän kukaan varmaan ihan joka päivä töissä ole ja kellon ympäri? Itselläni on suhteellisen joustavaa työssä oleminen ja vapatoiveet yleensä toteutuu.

Tarkoitit arkea, mutta matkustelusta. En tiedä mihin ihmisillä on mahdollisuus arkena matkustella. Lähikauppaan ja kotiin, kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha ... feminismisekoilija heräsi. Sulla se vasta yksioikoinen ajattelutapa onkin. Kaikki mistä et pidä on feminismiä.

Olet väärässä, yhtenä esimerkkinä en pidä homoista, ne eivät ole feministejä vaan sodomistejä (suom: sontanisti).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä, yhtenä esimerkkinä en pidä homoista, ne eivät ole feministejä vaan sodomistejä (suom: sontanisti).

OK, miksi et sitten näe homoja kaikkialla? Ilmeisesti antipatiasi heitä kohtaan ei ole lopulta kovinkaan suurta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit arkea, mutta matkustelusta. En tiedä mihin ihmisillä on mahdollisuus arkena matkustella. Lähikauppaan ja kotiin, kivaa.

Matkustelu oli vaan yhtenä esimerkkinä yhteisestä tekemisestä. Onhan sitä paljon muutakin. Eikä aina tarvitse matkustaa edes kauaksi, jos matkustaa haluaa. Minulle riittää ihan kahdestaanoleminen kotonakin... Kaupassa käyntiä en laske matkusteluksi. :D

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Matkustelu oli vaan yhtenä esimerkkinä yhteisestä tekemisestä. Onhan sitä paljon muutakin. Eikä aina tarvitse matkustaa edes kauaksi, jos matkustaa haluaa. Minulle riittää ihan kahdestaanoleminen kotonakin... Kaupassa käyntiä en laske matkusteluksi. :D

Eli et oikein siis tiedä itekään mitä mieltä olet yhteisestä tekemisestä ja mielesi kääntyilee asian suhteen kuin tuuliviiri. No mikäs siinä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Eli et oikein siis tiedä itekään mitä mieltä olet yhteisestä tekemisestä ja mielesi kääntyilee asian suhteen kuin tuuliviiri. No mikäs siinä. :D

Kyllä tiedän ihan hyvin siitä... En vaan nyt osaa tämän paremmin sitä tähän laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos miehen pitäs harrastaa samaa ku mä niin mies tanssis balettia joogais ja meikkais ja sisustas ja shoppailis. En vaan HALUA sellaista miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos miehen pitäs harrastaa samaa ku mä niin mies tanssis balettia joogais ja meikkais ja sisustas ja shoppailis. En vaan HALUA sellaista miestä.

No tuo taas kertoo lähinnä vain sinun harrastuksistasi. Minä taas ehdottomasti haluaisin miehen, jonka kanssa minulla on yhteinen harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo taas kertoo lähinnä vain sinun harrastuksistasi. Minä taas ehdottomasti haluaisin miehen, jonka kanssa minulla on yhteinen harrastus.

Miehillä on miesten harrastukset naisilla naisten muunsukupuolisilla muita harrastuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehillä on miesten harrastukset naisilla naisten muunsukupuolisilla muita harrastuksia

Ei ole olemassakaan sukupuolitettuja harrastuksia. Joogit esimerkiksi ovat perinteisesti siellä joogan alkukodissa miehiä. Eli säkö olet mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shoppailua voi harrastaa ihan kuka vaan, jolla on korvien välissä vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisutaminen on miesten homma, koska naiset eivät osaa sitä. Naisten sisustamat känpät ovat karmeita. Kertoohan se nyt jotain, että julkiset tilat ovat rajastaan miesten sisustamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Balettitanssijoinakin miehet ovat parempia ja parhaat meikkitaiteilijat ovat miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoja huomioita, lisäksi tekstejä tulkitaan ja tutkitaan samaan tyyliin kuin paholainen tutkii raamattua...huumoripitoinen ennakkoluuloton ajattelu kateissa monilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoja huomioita, lisäksi tekstejä tulkitaan ja tutkitaan samaan tyyliin kuin paholainen tutkii raamattua...huumoripitoinen ennakkoluuloton ajattelu kateissa monilla

Mun eka mies seuras formulaa ja rallia. Pakkomielteisesti.
        Loput 3 seurannu jalkapalloa. Pakkomielteisesti

Ei niitä mun hömpsötykset kiinnosta.
        -nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun eka mies seuras formulaa ja rallia. Pakkomielteisesti.
        Loput 3 seurannu jalkapalloa. Pakkomielteisesti

Ei niitä mun hömpsötykset kiinnosta.
        -nainen

Osa miehistä katsoo noita ja osa taas ei. Omista eksistäni yksikään ei ole noita mitenkään suuremmin katsonut. Viimeisin katso CL:stä tiettyjen joukkueiden pelit. Enemmän mä vaikka nyt jalkapallon mm katselen kuin yksikään eksistäni. Formuloita katselin joskus teininä, mutta siitä meni maku jo aikaa sitten.

En huolisi miestä, jonka kanssa mulla ei olisi yhteistä tekemistä ja joku yhteinen harrastus.

• Anonyymi

En ole samaa mieltä, valinta on polku:

jos rumapainoinen > hylkää
      jos rumamuotoinen > hylkää
      jos wanha > hylkää
      jos vanha > hylkää
      jos femakko > hylkää
      jos ei feminiini > hylkää
      goto punkkaan

• Anonyymi

Eka tapaamisella naisen pitää antaa. Jos rakkaus ei synny parinkymmenen panon jälkeen, voidaan katsella uutta naista.

• Anonyymi

Tuo on hyvä ohjesääntö. Seksi = rakkaus

-nainen

• Intuitio, tunne toisestako?

Mulle luonne eli persoona on tärkein ominaisuus, että se miellyttää minua. Ulkonäkö sen verran että pidän siitä, mikään näyttelykapine ei kuitenkaan tarvitse olla. Mutta missä on toimiva henkilökemia? Sehän on ehdoton.

• Anonyymi

En ole samaa mieltä. Ainakaan minun kohdallani tuo ei osu kohdalleen. Tosin tuossa nyt menee prosentitkin ihan vituralleen. Tietenkin jos on kolmea tärkeintä kysytty, mutta outo merkintätapa silti.

Itselleni ne kolme tärkeintä olisivat: persoona (siis ei varsinaisesti luonteenpiirteet), ajatusmaailma ja kiinnostuksenkohteet/harrastukset.

• Anonyymi

Tatuoinnit, väkivaltaisuus, ADHD. Niillä ominaisuuksilla naista kaatuu.

• Anonyymi

Kolme tärkeintä
      Luonteenpiirteet
      Intuitio
      Ikä

• Anonyymi

Miksi ikä on tärkeä? En ole koskaan ollut ikäiseni ksnssa. 11v vanhemman ja 17v nuoremman kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ikä on tärkeä? En ole koskaan ollut ikäiseni ksnssa. 11v vanhemman ja 17v nuoremman kanssa

Ei tarvitse olla saman ikäinen, mutta jotain sinnepäin. Etenkin näin 60-vuotiaana alkaa ikä ja eletty elämä hiukan painaa jo itselläkin, vaikka sairauksia ei juuri ole.

• Minä tiedän että ovat valehdelleet. Siinä ihminen on yhä paljon konetta lahjakkaampi.

• Anonyymi

Luonteenpiirteet, ikä, eli suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itse olen ja ulkonäkö.

• Ei tuo todellakaan päde itseeni! Missä lehdessä tuo oli ja oliko kyseessä jenkkikysely (joka on vaan käännetty suomeksi) vai ihan täällä tehty? En vetäisi yhteen vaikka Jenkeissä tehtyä kyselyä paikalliseen. Voisin jopa kuvitella, että 20-30v ja 35-50v ja 60-80v vastaukset on merkittävästi erilaiset keskenään, samoin kuin maalla ja isoissa kaupungeissa asuvilla yms.

Omat MUST-lista:
      - Molemminpuoliset tunteet syttyy!
      - Sama aaltopituus ja toimiva vuorovaikutus: tähän vaikuttaa mm. älykkyys
      - Riittävän samanlaiset arvomaailma esim. sovinismi, persuus, ääri-vasemmisto tai ääri-oikeisto ovat esteitä, muiden kohteleminen hyvin, kohteliaisuus ja armollisuus hyveitä.
      -Luonteenpiirteet ja sosiaaliset taidot esim. empatiakyky, mielen joustavuus, kyky luottaa, luovuus, kiltteys, stabiiisuus, sosiaalisuus, jämäkkyys hyveitä
      - Keskinäinen kemia, saman suuntainen läheisyyden ja seksin tarve välttämättömiä
      - Intuitio: alussa tarvitaan kun ei vielä tunne toista

• Anonyymi

Nyyrikissä

• Anonyymi

Minun mielestäni on tyhmyyttä mennä naimisiin liian aikaisin siitä johtuu että noin puolet avioliitoista päättyvät eroon. Eli seurustella ensin vähintään 5 vuotta.

Jos menee äkkipäätään naimisiin ja sitten varsinkin muuttaa johonkin erämaahan tai yksinäiseen kolkkaan yhtäkkiä niin mökkihöperöksihän siinä kumpikin aviopuoliso tulee ennen jo Uutta Vuottakin HEHEH

• Anonyymi

No Suomessahan mennään naimisiin juurikin keskimäärin 5 vuoden yhdessäolon jälkeen.

• Ei voi olla samaa mieltä. Mahdollisesti takana ovat kyselytutkimukset, joissa saadaan tästä asiasta ERITTÄIN VIRHEELLISIÄ tuloksia.

Parinvalinta on ensisijassa geenien ohjaama alitajuinen toiminto, joka on valtavasti suurempi kuin tietoinen. Toisekseen kyselytutkimukset antavat mahdollisuuden myös valehtelemiseen. Esimerkiksi käytetystä alkoholista 3/4 katoaa taivaan tuuliin verrattuna maassa tuotettuun ja turistituomisiin.

Takavuosina naiset ilmoittivat seksipartnerien määrän vain PUOLEKSI siitä, mitä miehet. Matemaattisesta syystä se on keskimäärin YHTÄ SUURI.

Vain luonnontieteellisillä tutkimusmenetelmillä saadaan tarkkoja tietoja. 🌹👀

• Anonyymi

Tottakai miehellä enemmän seksipartneita koska miehellä sadan haaremi ja naisella nuutama romanttinen rakkaustarina
        Otin näin esimerkiksi minut ja naapurini

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai miehellä enemmän seksipartneita koska miehellä sadan haaremi ja naisella nuutama romanttinen rakkaustarina
        Otin näin esimerkiksi minut ja naapurini

Matemaattista välttämättömyyttä ei voi toiseksi muuttaa, mutta henkilöt, jotka eivät ymmärrä matematiikkaa, voivat kuvitella todeksi vaikka minkälaista ns. perinnetietoa. 🌹👀

• Anonyymi

On se nähty että pahimmat jännämiehet kiinnostaa naisia. Kiltit ja kunnolliset ei kelpaa naisille joten luonteella ei ole väliä.

• Anonyymi

No entä jos ne jännämieshistä pitävät nimenomaan haluavat sen paskan luonteen? Oletkos koskaan miettinyt sitä? Ehkä sillä luonteella on sillonkin väliä.

• Anonyymi

No 1 luonteenpiirteet ja samat arvot ja jutut eli sen kanssa vaan natsaa 2 ikä eli olis saman ikäinen ja 3 ulkonäkö eli olis tosi seksikäs

• Kyllä toi varmaan aika hyvin vastaa keskiarvoa.
      Jos vain nuo on vaihtoehdot, niin oma lista tärkeysjärjestyksessä olisi noin:
      Luonteenpiirteet
      Intuitio
      Ulkonäkö

Ja niillä muilla ei ole merkitystä. Paitsi iällä sen verran, että tarvii olla täysikäinen mutta ei vielä mummeli.

• Anonyymi

En allekirjoita noita prosenttilukuja omassa kumppanin valinnassani. Ulkonäköä huomattavasti tärkeämpää on keskinäinen kemia, yhteinen arvomaailma, samanhenkisyys, huumorintaju.. ja toki ikä ja elämäntilanne vaikuttavat myös siihen, miten hyvin palaset osuvat kohdalleen. Ikä ei ole kiveen hakattu, mutta en voisi kuvitella seurustelevani esim parikymppisen miehen kanssa. En halua kuitenkaan asettaa mitään ehdotonta ikää.

• Anonyymi

Minusta ammatti on tärkein, se kertoo ihmisestä /luonteesta kaiken . Ammatti/osaaminen seuraa elämän arkea päivittäin .

• Anonyymi

Valtaosan ihmistä ammatti ei kerro heistä mitään.

• Anonyymi

Jos nyt vain noista on pakko valita niin luonne, intuitio ja harrastukset. Muilla ei ole ihmeemmin väliä. Valtaosa miehistä on riittävän hyvännäköisiä. Ikä ei ole oleellinen, kun muut jutut natsaavat ja kunhan nyt on aikuinen. Ammatilla ja asemalla ei ole väliä.

Todellisuudessa noista oikeastaan vaan tuo luonne olis mulle oleellinen, mutta kun muita tärkeitä ei tuolla listalla ole.

• Anonyymi

Nainen kuitenkin valitsee komeimman top 10 miehen joten ei ole väliä prosenteilläa eikä luonteella. Raha ja ulkonäkö ratkaisee.

• Anonyymi

Miksi naiset sitten valitsevat noita kaiken maailman heppuleita, joiden käsipuolessa he tuolla kylillä sitten kulkevat? Olin tänään muksun luokan jouluesityksessä ja ei näkynyt yhtään komeaa miestä siellä vanhempien joukossa.

• Anonyymi

Kun ihmisten joukossa tarkastelet pariskuntia, niin näetkö ainoastaan sellaisia joissa mies on rikas ja "komea" top-10 mies? Rikkaita ja "komeita" top-10 miehiä on korkeitaan yksi tuhannesta miehestä, eivätkä he ole kaikki parisuhteessa.

Sinulla on surkean nyhverömiehen asenne/mielenlaatu. Tai sitten olet todellisesti myrkyllisen feminismin asianajaja joka syöttämässä pirullista käänteisvaikuttamista, polvillaan olevien miesten edelleen lannistamista (lannistuneena pitämistä).

• Anonyymi

Ulkonäkö ei ole tärkeä paitsi sinulle. Siksi aina jaksat jankuttaa turhasta asiasta.

• Anonyymi

Mitä itselleni teen kun en ymmärtänyt kysymystä. Eikö prosenttien määrä pidä olla 100.
      Tässä minun

Luonteenpiirteet 68% 40
      Ulkonäkö 40% 8
      Ikä 37% 20
      Intuitio 27% 3
      Harrastukset 19% 28
      Ammatti tai asema 15% 1
      Yht. 100

• Anonyymi

nuodet naiset kiintyy ulkonäköön kun taas keskiikäiset luonteeseen,

• Anonyymi

Ei pidä tuokaan paikaansa. Riippuu täysin yksilöstä. Moni nuori nainen ei ole ulkonäön perään. Sen näkee helposti, kun katselee nuoria pariskuntia. Moni vanhempi nainen taas on kovastikin mieskauneuden perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä tuokaan paikaansa. Riippuu täysin yksilöstä. Moni nuori nainen ei ole ulkonäön perään. Sen näkee helposti, kun katselee nuoria pariskuntia. Moni vanhempi nainen taas on kovastikin mieskauneuden perään.

nuorilla naisilla ole viellä elämän kokemusta ,niin parin valinta ajoutuu ulkonäköön ensi vaiheessa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3492
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2033
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1941
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1362
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      86
      1333
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      13
      962
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      953
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe