Oletko lahkon opetuslapsi?

Anonyymi-ap

Kastekäskyssä Jeesus sanoo, että kastamalla lapsesta tehdään Jeesuksen opetuslapsia, joita Jeesus itse alkaa opettaa kasteessa luomansa Hengen yhteyden avulla suoraan itse.
Matt.28:18-20

Lahkolaiset kuten hellunailaiset tekee lahkoihinsa käännynnäisiä, jotka on lahkon opetuksen kohteita.

Ovat aina lahkon opetusta ottamassa, mutta eivät voi koskaan päästä totuuden tuntemiseen.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahkojen opetuksesta ei loppua näytä tulevan

      2. Tim. 3:1
      6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
      7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.

      • Anonyymi

        JA SYYTTÄÄ VARASTA TOISTEN TAVAROITA


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17675922t

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Itsestäsikö puhut aloittaja, tuossa viimeisessä lauseessasi..

      • Anonyymi

        Palstan aihe (topic) koskee helluntailaisuutta, jonka opin ja sen lahkoliikkeen perusti Amerikkalainen vapaamuurari Charles Fox Parham 1900-luvun alussa.

        Suomeen sitä oppia ja henkeä tuotiin voimakkaasti 1920-luvulla kun Gehhard Olsen-Smidt -niminen "mies" perusti tänne Helsingin helluntaiseurakunnan ja 40 srk. eri puolille maata aina Haapavedelle asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan aihe (topic) koskee helluntailaisuutta, jonka opin ja sen lahkoliikkeen perusti Amerikkalainen vapaamuurari Charles Fox Parham 1900-luvun alussa.

        Suomeen sitä oppia ja henkeä tuotiin voimakkaasti 1920-luvulla kun Gehhard Olsen-Smidt -niminen "mies" perusti tänne Helsingin helluntaiseurakunnan ja 40 srk. eri puolille maata aina Haapavedelle asti.

        Gerhard Olsen-Smidt sanoi saaneensa helluntailaisten henkikasteen Amerikassa ennen Suomeen tuloaan 1910-luvun lopussa. Se oli se sama Asusinhenki.


    • Anonyymi

      Eivät Voikkaan absolutistit. Viiniä pitää suosia kuten jesus ja juoppolapset.

      • Anonyymi

        Paavali tekeytyi nasiiriksi ja raivoraittiiksi saadakseen Juutalaisten hyväksynnän harhaopeilleen, joita pisti totuden väliin kuin kerrosvoileiväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali tekeytyi nasiiriksi ja raivoraittiiksi saadakseen Juutalaisten hyväksynnän harhaopeilleen, joita pisti totuden väliin kuin kerrosvoileiväksi.

        Kertoo asiasta entisille Rooman vallan ystävilleen, mutta ei muille seurakunnille.

        Room. 3:7 

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo asiasta entisille Rooman vallan ystävilleen, mutta ei muille seurakunnille.

        Room. 3:7 

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Roomassa Paavali kohtasi teloitustyyppisen lopun eli pahan äkkikuoleman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomassa Paavali kohtasi teloitustyyppisen lopun eli pahan äkkikuoleman.

        11 opetuslasta koki marttyyrikuoleman.

        Vauvakastetut kuolevat viinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomassa Paavali kohtasi teloitustyyppisen lopun eli pahan äkkikuoleman.

        Kaikki oli siihen aikaan Rooman keisareiden alaisia siellä koko alueella ei vain joku Paavali juutalainen joka kääntyi kristityksi . Kaikki .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali tekeytyi nasiiriksi ja raivoraittiiksi saadakseen Juutalaisten hyväksynnän harhaopeilleen, joita pisti totuden väliin kuin kerrosvoileiväksi.

        Siis Paavali oli juutalainen . Mutta eli aikana jolloin Jeesus tuli ja sen takia kääntyi Jeesuksen papiksi pois rabbinaatista. Ihan sama mikä kansalaisuus oli. Paavali oli ollut Benjaminin sukuhaara mutta eihän se pelastukseen mitään tarkoita. Et kai sä nyt kansalaisuuttasi tai MULKKUASI esittele kun kuolet ja sielusi on menossa helvettiin. Syntisi taas tiedetään kyllä.


    • Anonyymi

      Jeesus ei tuossa kasteasiassa puhu pienistä sylivauvoista eikä vähän vanhemmistakaan, vaan ihmisistä, jotka eivät ole enää ymmärrykseltään lapsia, vaikka ovat Raamatun Kirjoitusten ymmärtämisessä lasten kaltaisia. Ovat lastenkaltaisina ikäänkuin ekaluokkalaisia koululaisia, joille opetaan elämästä monenlaisia asioita..

      • Anonyymi

        Kyllä Jeesus puhuu ihan kaikenikäistä ihmisistä, lapsista, nuorista, aikuisista ja vanhuksista, jotka kaikki kuuluvat Jeesukselle omaksi kastettavaan kansaan, Jeesus käski kastaa kaikki kansat, ei vain Juutalaisia.

        Keitä uuden liiton seurakuntaan eli kastettavaan kansaan katsottiin kuuluvan.

        Sylilapset kuuluu kansaan ja seurakuntaan. Jumala ei erottele ihmisiä.

        Joel 2:16 

        Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesus puhuu ihan kaikenikäistä ihmisistä, lapsista, nuorista, aikuisista ja vanhuksista, jotka kaikki kuuluvat Jeesukselle omaksi kastettavaan kansaan, Jeesus käski kastaa kaikki kansat, ei vain Juutalaisia.

        Keitä uuden liiton seurakuntaan eli kastettavaan kansaan katsottiin kuuluvan.

        Sylilapset kuuluu kansaan ja seurakuntaan. Jumala ei erottele ihmisiä.

        Joel 2:16 

        Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

        Kun tuossa sanankohdassa ei puhuta mitään kasteesta, vaan seurakunnankokouksesta, niin että mistä Sinä neropatti sen kasteasian samaan hengenvetoon tempaisit..


    • Anonyymi

      Pukeutuvat kuten Luciferin enkelit

      Luciferin enkeleiä on myös valkeat vaatteet.
      Samoin myös helluntailaisilla liittymisrituaalissa.

      • Anonyymi

        Kastettavilla vauvoilla on myös luciferin valkoinen kastemekko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastettavilla vauvoilla on myös luciferin valkoinen kastemekko.

        Se kuvaa Kristuksen puhtautta
        Uudestikastajilla menee asiat sekaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuvaa Kristuksen puhtautta
        Uudestikastajilla menee asiat sekaisin

        Sä oot sekaisin.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on vain aikuisille tarkoitettu harhaoppinen ja demoninen uskonlahko ja uskonkultti.

    • Anonyymi

      Mistään viidakosta ei löydy pöljempiä kommentteja kuin nämä sakastista tuotetut pulun tuubat !

      • Anonyymi

        Mistään viidakosta ei löydy pöljempiä kommentteja kuin nämä kellarista tuotetut pulun tuubat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistään viidakosta ei löydy pöljempiä kommentteja kuin nämä kellarista tuotetut pulun tuubat !

        Sakastin vielä ymmärrän, kun se on luterilaisessa kirkossa, mutta tuo kellari meni yli hilseen. Lieneekö liian vähän hilsettä päässä. Kellarissa tosin voi tosiaan olla pulun patskaa, jos ikkunat on kivitetty säpäleiksi.


    • Putin on kastettu ja oikeassa uskossa.
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Jeesus ei todellakaan sano:

      >> Kastekäskyssä Jeesus sanoo, että kastamalla lapsesta tehdään Jeesuksen opetuslapsia, joita Jeesus itse alkaa opettaa kasteessa luomansa Hengen yhteyden avulla suoraan itse. >>

      Vaan Jeesus sanoo:

      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
      ( Matt 28)

      Voimme nähdä, missä edustamasi oppi on mennyt pielee ja pahasti.

      Lapset on jätetty heitteille, joten ei ole ihme, että jumalattomuus Suomessa saa yhä enemmän sijaa kansan keskuudessa.

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

    • Anonyymi

      Olen kuulunut pitkään Jeesuksen viiniseuraan. Silloin tällöin kuulen ihania harhoja ja näeä jumalallista näkyjä. Hallelujaa lisää viiniä joka kauppaan ja muutamaan järveen,. mieluimmin lähijärvi viiniksi.

    • Anonyymi

      Ja heppi pittää kastaa kans joka aamu,Hallelujjaa.

    • Anonyymi

      Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu palstan aiheesta, helluntailaisuus, ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

      • Anonyymi

        Sinä sabotoit palstaa postaamalla työksesi solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoituksesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu uskosta ja tuoda tilalle helluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sabotoit palstaa postaamalla työksesi solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoituksesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu uskosta ja tuoda tilalle helluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.

        Haahaa kakara, sinulla on nesteet housuissa hhaaheeheee hahaah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haahaa kakara, sinulla on nesteet housuissa hhaaheeheee hahaah

        sinulla vammasella on nesteen housuissa kun totuut julistetaan, hahhhh heheh


    • Anonyymi

      Luther itse totesi, että Rooman keisarikunnan käytännöllisistä syistä käyttöön otettu lapsikaste on paavilta. Postillassaan 3.loppiaisen jälkeisen sunnuntain tekstissä hän toteaa, ettei lapsikaste pelasta. Lapsikasteen pelastavaa vaikutusta väittävät, vaikka olisivat teologian tohtoreita, ovat tuulen viemän savupatsaan pystyttäjiä. (lainaus jostain)

      • Anonyymi

        Raamattu ei totea niin vaan Jeesus asetti kasteen.

        Luther piti lasten kastetta oikeana ja jumalallisena siinä missä aikuisenkin kastetta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe