Ympärileikkaus ja kaste on sama asia, ikuinen liitto Jumalan puolelta.

Anonyymi-ap

Helluntailaisten ymmärrys Raamatusta rajoittuu vain näkyviin asioihin, ympärileikkauksen ja kasteen tekemisen tekniikkaan.

Jumala on salattu Jumala, jonka tekoja ihminen ei edes näe omin silmin. Ne pitää uskoa todeksi, mitä Jumalan sanassa sanotaan tapahtuvan sekä ympärileikkauksessa että sen tilalle tulleessa Kristityksi kastamisessa.

Perisynnin alainen ihminen kun voi olla luopion tilassa jo kohdussa ollessaan.

Jes. 48:8 

Et ole niistä kuullut, et tiennyt, koskaan ne eivät ole korviisi kantautuneet. Minä tiesin, että sinä olet uskoton, "luopio kohdusta alkaen", siinä nimesi.

45

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus ei kieltänyt lasten ympärileikkausta eikä lasten kastetta.
      Yksi kaste.

      • Anonyymi

        Missä kohden Jeesus puhuu lasten kasteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohden Jeesus puhuu lasten kasteesta?

        Sitäpaitsi, mitä väliä yhden Jesuksen väitetyistä sanomisista. Uskomusjärjestelmät jumalineen ovat kuitenkin kaikki ihmisten keksintöjä.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset uskovat lasten syntisyyteen raamatunvastaisesti.

      • Anonyymi

        Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

        Sinä sabotoit palstaa postaamalla työksesi solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoituksesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu uskosta ja tuoda tilalle helluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.


    • Anonyymi

      Lapsilla on etuoikeus päästä heti Jumalan lasten joukkoon sekä vanhan liiton ympärileikkauskessa että uuden liiton kasteessa.

      Kristillisen kasteen lahjaa Pyhää Henkeä kutsutaaRaamatussa lasten lahjaksi.

    • Anonyymi

      Vauvakastetut kastavat vauvoja väkisin 3,5 miljoonan jumalattoman luterilaisen joukkoon!

      • Anonyymi

        Uudestikastajat haluavat kristittyjen lapsia
        Jumalaton pedo tuo on


      • Anonyymi

        Kristityt uskoo Jumalan käskyihin ja lupauksiin, tottelee ja kastaa lapsensa heti Jumalan lapsiksi ja Jeesuksen opetuslapsiksi ja ovat tehneet niin jo 2000 vuotta ja tekevät edelleen Ihmisen Pojan päivään asti. Silloin ei enää ketään ehditä kastaa Kritityksi, vaan he jäävät tänne tyhmiksi neitsyiksi ilman Pyhän Hengen lahjaa, mikä kasteessa annetaan.
        Toine korjataan talteen ja toinen jätetään Ihmisen Pojan päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt uskoo Jumalan käskyihin ja lupauksiin, tottelee ja kastaa lapsensa heti Jumalan lapsiksi ja Jeesuksen opetuslapsiksi ja ovat tehneet niin jo 2000 vuotta ja tekevät edelleen Ihmisen Pojan päivään asti. Silloin ei enää ketään ehditä kastaa Kritityksi, vaan he jäävät tänne tyhmiksi neitsyiksi ilman Pyhän Hengen lahjaa, mikä kasteessa annetaan.
        Toine korjataan talteen ja toinen jätetään Ihmisen Pojan päivänä.

        Jumalan liitto kaste on Jumalan tekemä liitto ihmiskunnan syntien sovittamiseksi.

        Kasteessa tapahtuvan syntien sovituksen perusta ja vakuus on Jeesuksen kuolema ja sovintoveri.

        " Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

        Kastettu lapsi on Jumalan laspsi,
        jonka Jumala antaa Jeesukselle opetuslapseksi.

        Saatana lahkoapureineen estää lapsien kastamista Jumalan lapseksi ja Jeesuksen opetuslapseksi.

        Joh. 6:37 

        Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

        Kristukseen kasteessa liittämätön pakanalapsi ei ole vielä Jumalan lapsi.

        Room. 9:8 

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

        Nämä on ihan Raamatun perustotuuksia, jotka Jenkkilahkot kieltää heti kättelyssä.
        Jenkkilahkoissa on väärä henki, joka ei ole Totuuden Henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestikastajat haluavat kristittyjen lapsia
        Jumalaton pedo tuo on

        Tässä on hyvä esimerkki saastaisesta vauvakastetusta!
        Tälläistenkö joukkoon haluat kastaa vauvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki saastaisesta vauvakastetusta!
        Tälläistenkö joukkoon haluat kastaa vauvasi?

        Mite seastanen uudestikastettu pedo vikisee?
        Olet saastaien nlahkolainen vauvahimoinesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mite seastanen uudestikastettu pedo vikisee?
        Olet saastaien nlahkolainen vauvahimoinesi

        Vauvakastettu on taas humalassa.
        Teksti sammaltaa.
        Vauvakastetut ovat sairasta porukkaa.


    • Anonyymi

      Aloittaja on niin väärässä kuin voi olla. Ympärileikkausta ei anneta perisynnin takia vaan se on liiton merkki Abrahamin suvulle ja heidän perheensä jäsenille. Ympärileikkaus on merkkinä siitä, että Jumala lupasi Israelin Abrahamin jälkeläisille ja heille paljon lapsia. Lihan ympärileikkausta ei voi mitenkään verrata kasteeseen.

      1 Moos 17:3 Abram heittäytyi kasvoilleen, ja Jumala sanoi hänelle:
      4 "Tällainen on liitto, johon minä sinut otan. Sinusta on tuleva monien kansojen kantaisä.
      5 Älköön siis nimesi enää olko Abram, vaan olkoon se Abraham*, koska minä teen sinusta kansojen paljouden isän. [Nimi Abraham muistuttaa heprean sanoja, jotka merkitsevät 'kansojen paljouden isä'.]
      6 Minä annan sinulle paljon jälkeläisiä, ja sinusta on polveutuva kansakuntia ja kuninkaita.
      7 Minä pidän voimassa liiton sinun ja myös sinun jälkeläistesi kanssa, ikuisen liiton sukupolvesta toiseen, ja minä olen oleva sinun Jumalasi ja sinun jälkeläistesi Jumala.
      8 Minä annan sinulle ja jälkeläisillesi pysyväksi perintömaaksi koko Kanaaninmaan, jossa nyt asut muukalaisena, ja minä olen myös sinun jälkeläistesi Jumala."
      9 Jumala puhui edelleen Abrahamille: "Pysykää uskollisesti tässä liitossa, sinä ja sinun jälkeläisesi sukupolvesta toiseen.
      10 Tämä ehto teidän on täytettävä siinä liitossa, jonka olen tehnyt sinun ja sinun jälkeläistesi kanssa: teidän tulee ympärileikata jokainen mies ja poikalapsi.
      11 Leikkauttakaa pois esinahkanne. Tämä on merkkinä liitosta, joka on meidän välillämme, minun ja teidän.
      12 Kahdeksantena päivänä syntymästä ympärileikattakoon jokainen poikalapsi sukupolvesta toiseen. Ympärileikattakoon kaikki talossasi syntyneet orjat samoin kuin heimoosi kuulumattomat orjat, jotka itsellesi ostat,
      13 siis jokainen talossasi syntynyt tai rahalla ostamasi orja. Näin te kannatte ruumiissanne merkkiä siitä, että minun tekemäni liitto on ikuinen.
      14 Mutta jokainen ympärileikkaamaton poistettakoon kansansa parista. Hän on rikkonut liiton."

      On olemassa lihan ympärileikkaus ja sydämen ympärileikkaus. Vain sydämen ympärileikkaus liittyy kasteeseen, mutta lihan ympärileikkaus on ihan eri asia.

      Jer 9:25 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä rankaisen kaikkia, jotka ovat ympärileikattuja, mutta kuitenkin ympärileikkaamattomia: Egyptiä, Juudaa, Edomia, ammonilaisia, Mooabia ja kaikkia päälaen ympäriltä kerittyjä, jotka asuvat erämaassa; sillä kaikki pakanakansat ovat ympärileikkaamattomia, ja koko Israelin heimo on sydämeltään ympärileikkaamaton."

      Lihan ympärileikkaus on liiton merkki Abrahamin pojille, eikä se liitty mitenkään kasteeseen, joka annetaan kaikille kansoille ja myös naisille.

      • Anonyymi

        Perisyntinen ihminen on vielä kadotustuomion alainen, eli koko elämä päättyy fyysiseen kuolemaan.

        Ympärileikkaus tarkoitti pelastusta ja ikuista elämää samalla tavalla kuin Kristukseen kastaminen uuden liiton aikana.

        Ympärileikkaamaton Jumalan liittoon kuulumaton lapsi, nuori, aikuinen piti kivittää kuoliaaksi, koska ei ollut Jumalan lapsi eikä ikuisen liiton jäsen.

        Jumalan lait on joko tai. Mitään tuulikaappia ei ole maailman ja taivaan välissä.

        1. Moos. 17:14 

        Mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, jonka esinahan liha ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa; hän on rikkonut MINUN LIITTONI." (nyk.kaste lapselle)

        Ikuisen elämän lahja kuuluu vain liittoon kuuluville, ei villeille lahkolaisille,, jotka ei edes kasta lapsiaan kristityiksi. Sehän on paholaisen oppi sellainen,, jättää lapset kastamattomiksi pakanoiksi tähän maailmaan Jumalan valtakunnan ulkopuolelle.


      • Anonyymi

        Liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa, siksi kasteessa koko ihminen henki, liha ja veri luodaan uudeksi Jeesuksen kaltaiseksi ylösnousemusruumiiks.
        Siksi vesi, koska ihminen ei ole pelkkä henkiolento, kuten enkelit ja riivaajat ja demonit on pelkkiä hekiolento. Vaikka ne uskoo, niitä ei voida kasta vedestä ja Hengestä uusiksi, koska niiltä puuttuu kokonaan fyysine ruumis, mikä kasteessa myös luodaan uudeksi ja liitetän jo kasteessa Kristuksen ruumiiseen. Tuhatvuotine valtakunta on maan päällä ja kyllä niillä ihmisillä siellä on kasteessa luotu uusi fyysinen ruumis, joka elää sen tuhat vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa, siksi kasteessa koko ihminen henki, liha ja veri luodaan uudeksi Jeesuksen kaltaiseksi ylösnousemusruumiiks.
        Siksi vesi, koska ihminen ei ole pelkkä henkiolento, kuten enkelit ja riivaajat ja demonit on pelkkiä hekiolento. Vaikka ne uskoo, niitä ei voida kasta vedestä ja Hengestä uusiksi, koska niiltä puuttuu kokonaan fyysine ruumis, mikä kasteessa myös luodaan uudeksi ja liitetän jo kasteessa Kristuksen ruumiiseen. Tuhatvuotine valtakunta on maan päällä ja kyllä niillä ihmisillä siellä on kasteessa luotu uusi fyysinen ruumis, joka elää sen tuhat vuotta.

        Samoin Jeesus ei ollut pelkkä henkioento, joten kasteen vesi tarvittiin uuden fyysisen ylösnousemusruumiin luomiseksi. Jeesus oli ihminen, lihaa ja verta, ilman kastetta Jeesus ei olisi voinut nousta fyysisessä ruumiissa taivaaseen.

        2. Piet. 3:5 

        "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta."

        Nikodemus meni kysymän Jeesuksen kasteen merkitystä.

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

        Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."


    • Anonyymi

      Jos perisyntiä ei olisi olemassa ihmisessä niin eihän synnittömät ja sellaisenaan ikuisesti elävät sielut enää mitään pelastusliittoja tarvitse osakseen. Kaikkihan olisi kunnossa.

      Eikä Jeesuksen olisi edes tarvinnut tulla synnittömäksi veriuhriksi, koska niitä synnittömiä veriuhreja oli löytynyt täältä maan päältä vaikka kuinka paljon.

      Raamattu sanoo,että Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittua kymmentä synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä, niin koko väestä olisi pelastunut.

      Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.

    • Anonyymi

      Joo ja tyttölasten silpomiset. Kyllä herra sallii.

      • Anonyymi

        Eihän lapset huomaa mitään, jos ne vaikka viinasta tajuttomuus.


      • Anonyymi

        Tyttöjen silpominen ei kuulu Kristinuskoon. Lahkoista ei tiedä mitä ne siellä tekee. Islamissa on tyttöjen mpärileikkaus. Oletko seurannut Iranin mielenosoituksia, kun naiset ja tytöt hakee oikeuksiaan?
        Aika outo juttu, että helluntailaiset eivät käännytä Muslimeita, Jehovantodisajia, Mormoneita omaan uskoonsa ja lahkoonsa ollenkaan.
        Ne on pelkästään Kristittyjen kimpussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöjen silpominen ei kuulu Kristinuskoon. Lahkoista ei tiedä mitä ne siellä tekee. Islamissa on tyttöjen mpärileikkaus. Oletko seurannut Iranin mielenosoituksia, kun naiset ja tytöt hakee oikeuksiaan?
        Aika outo juttu, että helluntailaiset eivät käännytä Muslimeita, Jehovantodisajia, Mormoneita omaan uskoonsa ja lahkoonsa ollenkaan.
        Ne on pelkästään Kristittyjen kimpussa?

        eihän Raamatussa tyttöjen ympärileikkausta edes ole kirjoitettu,
        vaan: "tytöistä kaksi kyyhkysenpoikasta" 3 Moos: 12:


    • Anonyymi

      Hurmospäissään nehän olisi tehnyt Juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan?

    • Anonyymi

      Jaak. 2:19 

      Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

    • Anonyymi

      Usko on Hengen lahja, ei mikään ihmisen oma päätös tai ratkaisu kääntyä helluntailaiseksi

      Gal. 5:22 

      Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

    • Anonyymi

      No SINÄ nyt et ainakaan Raamatusta mitään ymmärrä! 🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣😅🤣🤣

    • Anonyymi

      Jer.4:4 Ympärileikatkaa itsenne Herralle ja poistakaa sydämenne esinahka, te Juudaan miehet ja Jerusalemin asukkaat, ettei minun vihani syttyisi kuin tulli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden. 5Moos.10:16-19

    • Anonyymi

      Jeesus ei ollut perisyntien.

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        Jeesus ei ollut perisyntinen, vaan:

        "Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli. Hänellä oli Jumalan muoto, mutta hän ei katsonut saaliikseen olla Jumalan kaltainen, vaan tyhjensi itsensä, ja otti orjan muodon, hän tuli ihmisen kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olemukseltaan sellaiseksi
        kuin IHMINEN" Fil: 2:


    • Anonyymi

      Joos.5:2 Biblia (1776) Siihen aikaa sanoi Herra Josualle: tee sinulles kiviveitset ja ympärileikkaa taas Israelin lapset toiseen kertaan. 2Moos.4:24-26

    • Anonyymi

      Vanhat ja uudet liiton on kaikki Jumalan tekemiä PELASTUSLIITTOJA.
      Ihmisen kadotukseen muuten joutuvan sielun pelastamiseksi ne liiton on tehty ja voimassa.

      "Sillä yhden ihmisen teon seurauksena tuli kadotustuomio kaikkien sielujen osaksi."

      Mitä se on?

      Perisynnissä ihmine kuoli hengellisesti ja siinä tilassa fyysinen kuolema lopettaa ihmisen elämisen eli kadottaa ihmisen kokonaan olemasta yhtään mitään.

      Perisynnin kaikille aiheuttama kadotustuomio on eri asia kuin helvetintuomio, siinä ihminen ei katoa mihinkään, vaan joutuu kuumille kiville rikin hajun sekaan.

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan ihminen saa ikuisen elämän lahjan Kristillisessä yhdessä kasteessa, jossa sielu ensin puhdistetaan ja liitetän ja kätketään kasteessa Kristukseen, eli taivaalliseen seurakuntaan.


    • Ympärileikkaus sukupuolielinten silpomista ja satanistista taikauskoa, kaste on vettä jota laitetaan vauvan päälle. Täysin eri asioita.

    • Anonyymi

      Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä. Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito.

    • On mielenkiintoista seurata, kuinka eri uskontokuntien fanaatikot keskustelevat heille tärkeistä asioita. Syönpä vaikka mehukkaan omenan tässä välissä, eihän se ole syntiä ja kiellettyä?

      • Anonyymi

        Jeesus ei tuomitse ketään syömisten ja juomisten takia.

        Uudestikastajissa on syyttäjän henki, ne tuomitsee ihmisen jo lapsena saadun Kristillisen kasteeen takia, pukeutumisen, meikkaamisen, syömisten ja juomisten takia ja vaikka minkä takia syyttävät ja kiristävät ruuvia ja sitovat henkisesti lahkoon,
        sieltä et pois pääse, ennen kuin maksat sen viimeisenkin rovon, eli teet testamentin lahkon hyväksi

        Salaseuroissaan hurmosmieliset sitten kiroavat ihmisiä ja heittävät heitä Saatanalle.

        -Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

        -Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.


        se on sitä okkultismia ja mustaa makiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei tuomitse ketään syömisten ja juomisten takia.

        Uudestikastajissa on syyttäjän henki, ne tuomitsee ihmisen jo lapsena saadun Kristillisen kasteeen takia, pukeutumisen, meikkaamisen, syömisten ja juomisten takia ja vaikka minkä takia syyttävät ja kiristävät ruuvia ja sitovat henkisesti lahkoon,
        sieltä et pois pääse, ennen kuin maksat sen viimeisenkin rovon, eli teet testamentin lahkon hyväksi

        Salaseuroissaan hurmosmieliset sitten kiroavat ihmisiä ja heittävät heitä Saatanalle.

        -Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

        -Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.


        se on sitä okkultismia ja mustaa makiaa

        Paavalille itselleen kävi kuten oli puhunut. Mies heitettiin Korintossa Saatanan haltuun lihan turmioiksi ja ylpeyden synnin kukistamiseksi. Ylpeyden synti on kuoleman synti.
        Paavali teloitettiin Roomassa. Paha äkkikuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalille itselleen kävi kuten oli puhunut. Mies heitettiin Korintossa Saatanan haltuun lihan turmioiksi ja ylpeyden synnin kukistamiseksi. Ylpeyden synti on kuoleman synti.
        Paavali teloitettiin Roomassa. Paha äkkikuolema.

        11 apostolia koki äkkikuoleman marttyyrinä.

        Vauvakastetut kuolevat viinaaan!
        Juoppohullut vauvakastetut kirjoittelevat tänne saastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 apostolia koki äkkikuoleman marttyyrinä.

        Vauvakastetut kuolevat viinaaan!
        Juoppohullut vauvakastetut kirjoittelevat tänne saastaa!

        Uudestikastettu on itse juoppo
        Ja vielä pedo


    • Putin on kastettu ja oikeassa uskossa.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Ihmisiäkö te pidätte esimerkkinä . . .

        "katse luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään Jeesukseen Kristukseen"


    • Anonyymi

      Kaste oli aluperin pakanallinen riitti, jossa pakanallisen uskonnon pappi kastettiin tehtäväänsä jumalansa palvelijana. Ympärileikkaus taas oli rituaali, jonka seurauksena Aabrahamin miespuolisista jälkeläisistä tuli Jumalan kansaa. Uuden testamentin aikaan juutalaiset harjoittivat molempia tapoja ns. puhdistumisrituaalina. He myös kastoivat pakanakäännynnäisiä juutalaisuuteen. Jeesuksen opetuslapset hengellistivät lihallisen ympärileikkauksen kielikuvaksi sydämen muutokselle eli uudestisyntymiselle. Kaste taas adoptoitiin pakanallisista rituaaleista kääntymisen merkiksi sille, että uskova oli vastaanottanut uskon Jeesukseen mutta vain Pyhän Hengen kaste tekee ihmisestä Aabrahamin jälkeläisen. Usko on sitten se, joka pelastaa.

      Kastaminen on toki rituaali mutta sillä on merkitystä. Se on ensimmäinen askel siinä kun kansoista tehdään Jeesuksen opetuslapsia mutta sitä seuraa myös sen opettaminen, että ollaan kuuliaisia Jumalalle ja hänen tahdolleen.

      • Anonyymi

        helluntailaisethan ei ole kuuliaisia JUMALAN käskyille. ihmiskäskyt helluntailaisuudessa on tärkeämpiä kuin JEESUKSEN käskyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe