Sohjossa piti ajaa aamulla. Mikä nyt maksaa?
Koivulantien auraaja 4
10
264
Vastaukset
- Anonyymi
Josko hoidetaan tie kokeeksi vain suolalla?
- Anonyymi
Kuka on SE idiootti punasella köykäsellä ns.auraus'autolla' joka kirkkokadulla ilkeyttään lykkää olemattomia lumia kerrostalon aitaan. Ei ollut tänäänkään tarve , kun se jalkakäytäväkin oli jo aurattu aikoja sitten. Ihme pönöttäjä. Toisella puolen tietä lunta vaikka kuinka ja kaataa kaikki paskalumet Sillalta jokeen!! JOKA VUOSI.
Kumma että oranssit aurauskepitkään ei tätä tolloa pidättele? - Anonyymi
Se on se pukki nen
- Anonyymi
Mulu kolaa
- Anonyymi
Hei nyt siellä tulee vitiä, äkkiä lanaamaan!!!
- Anonyymi
perämies rupee vähäkerralla oppimaan,tuli kaiketi pieni kiiruskin, kun honkimäen tekokullikauppias valjasti jo salaviaa lanan eteen
- Anonyymi
honkimäen ojattoman tien hiekotuksessa ja aurauksessa, rupee vähä kerralla olemaan jotain järkeäkin,on näköjään vuosien neuvonta mennyt viimein eres hitusen korvienväliin
- Anonyymi
Kyllä sen silti vois vielä kömiä.
- Anonyymi
joko pian,ojatkin kasvaa hyvää koivumettää,ne käyvät aurauskepeistä
- Anonyymi
Sielä on muuten pakkaasta, äkkiä auraamahan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749