Moi. Missä on Seinäjoen Paras kalatiski, eli missä on laajin valikoima josta sais kerralla kaikki joulu kala herkut?
Paras kalatiski
21
1045
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676527L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Päivölän cittari.Päivölän Minimani Hyllykallion prisma
- Anonyymi
Vaasassa kannattaa käydä syömässä siinä hjeim on sen tv kokin paikka siinä on myös myynti.Saa siellä lihapulla ja perunamuussi annoksenkin
- Anonyymi
Vaasa on meren rannalla, niin täällä luonnollisesti on paljon kalaa tarjolla.
- Anonyymi
Onneksi Holmlund käy Seinäjoen torilla aina perjantaisin.Säästyy bensarahat kaloihin.
- Anonyymi
mitä se myy,silakkaa,salakkaa,haukia,onko lohia
- Anonyymi
Kalat haisoo pahalta ja näyttää rumalta
- Anonyymi
Holmlundilla on tuoreempaa kuin Vaasan kaupoissa.Kauppahallis oli ennen tuoretta
- Anonyymi
Holmlund myy hyvää kalaa.
- Anonyymi
Entä missä on paras lihatiski?
- Anonyymi
Ei oo enää kunnon lihatiskiä. Ennen oli Lehtinen.
- Anonyymi
Lehtinen veti vertoja jopa Stockmannille
- Anonyymi
Sjoella asemaa vastapäätä
- Anonyymi
Cumulus oli ennen paras ja Seurahuonekki hyvä
- Anonyymi
Härmän häjy, ehdottomasti!
- Anonyymi
Ei ole Seinäjoella hyvää kalatiskiä.
Ei sitä löydy Hesastakaan. - Anonyymi
Ei täkäläiset syö kalaa, täällä syödään pääasiassa grilliruokaa ja eineksiä. Junttajussi on ihmeissään jos ruoan lisukkeeksi on jotain muuta kuin ketsuppia.
- Anonyymi
Kala on hyvää jos ei se maistu kalalta
- Anonyymi
Paras kalatiski Seinäjoella on ylivoimaisesti K-Citymarket Päivölässä!
- Anonyymi
Holmlund myy perjantaisin hyvää kalaa torilla ja hyvien lihatiskien aika on ohi. Ennen oli Lehtinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662