Moi. Missä on Seinäjoen Paras kalatiski, eli missä on laajin valikoima josta sais kerralla kaikki joulu kala herkut?
Paras kalatiski
21
898
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676527L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Päivölän cittari.Päivölän Minimani Hyllykallion prisma
- Anonyymi
Vaasassa kannattaa käydä syömässä siinä hjeim on sen tv kokin paikka siinä on myös myynti.Saa siellä lihapulla ja perunamuussi annoksenkin
- Anonyymi
Vaasa on meren rannalla, niin täällä luonnollisesti on paljon kalaa tarjolla.
- Anonyymi
Onneksi Holmlund käy Seinäjoen torilla aina perjantaisin.Säästyy bensarahat kaloihin.
- Anonyymi
mitä se myy,silakkaa,salakkaa,haukia,onko lohia
- Anonyymi
Kalat haisoo pahalta ja näyttää rumalta
- Anonyymi
Holmlundilla on tuoreempaa kuin Vaasan kaupoissa.Kauppahallis oli ennen tuoretta
- Anonyymi
Holmlund myy hyvää kalaa.
- Anonyymi
Entä missä on paras lihatiski?
- Anonyymi
Ei oo enää kunnon lihatiskiä. Ennen oli Lehtinen.
- Anonyymi
Lehtinen veti vertoja jopa Stockmannille
- Anonyymi
Sjoella asemaa vastapäätä
- Anonyymi
Cumulus oli ennen paras ja Seurahuonekki hyvä
- Anonyymi
Härmän häjy, ehdottomasti!
- Anonyymi
Ei ole Seinäjoella hyvää kalatiskiä.
Ei sitä löydy Hesastakaan. - Anonyymi
Ei täkäläiset syö kalaa, täällä syödään pääasiassa grilliruokaa ja eineksiä. Junttajussi on ihmeissään jos ruoan lisukkeeksi on jotain muuta kuin ketsuppia.
- Anonyymi
Kala on hyvää jos ei se maistu kalalta
- Anonyymi
Paras kalatiski Seinäjoella on ylivoimaisesti K-Citymarket Päivölässä!
- Anonyymi
Holmlund myy perjantaisin hyvää kalaa torilla ja hyvien lihatiskien aika on ohi. Ennen oli Lehtinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876