Toyota BZ4X suoraan sähköautojen roskaluokkaan

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c20ad5e8-f957-45d6-9220-871a758f8560

Kelvoton, vanha, hidas. Ja lataus rajattu 2 kertaan vuorokaudessa pikana. Ei akun esilämmitystä. Sisäinen laturi 6,6kw. Siinä on kiva taittaa matkaa tojon rimpulalla sitten.

Näitähän ei osta sähköautoista vähääkään tietävä henkilö. Käytettynä voi olla yksi vaikeimmista sähköautoista myydä kun tietoisuus sähköauton ominaisuuksista kasvaa jatkuvasti.

Latausteho ja range todella surkeat tosielämässä.

Niin ja se hinta…joku 60 edes jonkinlaisilla varusteilla nelikkona alitehoisella moottorilla, voi elämä näitä juttuja…

18

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kun Toyota on jäänyt jälkeen kilpailijoista ja vielä surkean tuotteen julkistaneet, niin sitten puhutaankin aivan muuta kasvojen säilyttämisen takia. :D

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17676020/samanaikaisesti-kehitetaan-vetyautoja-autoalalla-viranomaisten-keskuudessa-ja-mediassa-yha-lampimam

      Ehkä tuon auton arvo tippuu selvästi nopeammin 5 vuodessa kuin muiden sähköautojen arvo, joten lähinnä lyhyempiä matkoja ajava perheen kakkosautona se voisi olla sitten vastaavasti oston paikka käytettynä. Matka-autona kyllä aika surkea, mutta kaupunkiautona voisi loistaa jos hinta ei hirvitä. Vastaavasti kilpailijalta saa ostettua kaupunkiauton uutena huomattavasti halvemmalla. Vaikea uskoa että bZ4X menestyy markkinoilla elleivät tee jotain merkittäviä korjauksia tuleviin malleihin.

      https://ev-database.org/car/1565/Toyota-bZ4X-AWD

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­y­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17677016T

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Toyota on kirjaimellisesti kehitysmaa auto. Ja tässä sähkörimpulassa se oikein korostuu kaikessa pahuudessaan. Eihän tuommoista osta kuin oikeasti joku tyhmä ja seniili.

      • Anonyymi

        Roskaluokkaan kuuluvat Toyotan hybriditkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roskaluokkaan kuuluvat Toyotan hybriditkin.

        Toyota tippui kärryiltä jo ajat sitten kaikessa mikä liittyy autoiluun. Tptotan maine on säilynyt toki luotettavana vanhojen jäärien keskuudessa jotka ovat semmoisia että käyttävät kaiken loppuun asti eikä uuttaa voi koskaan ostaa missään tapauksessa vaikka tekniikka menisi eteenpäin.

        Tojolla on kallis hinta aina tehoihin nähden, usein ei nelivetoa eikä autoja pysty edes ladata.

        Mutta miksi näisdä japanilaisissa autoissa on aina niin umpisurkea infotainment systeemi, grafiikat aina 10v jäljessä ja aivan helvetin sekavaa ne näytöt täynnä.


    • Anonyymi

      Miksi Toyotan pienehkö akkun on ongelma kun VW juuri ilmoitti että tulee pienentämään jatkossa akut koska isoille ei ole tarvetta?

      Kertokaapa miksi pieni akku volkkarissa on ok mutta ei tojossa?


      No pojat haluaa vain provoilla...

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, mitä Toyota 10 vuoden akkutakuuineen tietää, tai ei tiedä (?). Muilla valmistajilla samankokoinen akku, vastaavalla teknologialla, latautuu nopeammin ja tarjoaa pidemmän ajomatkan. Takuuta toiminnasta edes kymmeneksi vuodeksi ei kylläkään tarjota.

      Kolmen vuoden liisarissa ei toki kiinnosta, jatkokäyttöikä, eikä ikävä totuus. Suurin osa valmistajista ulosmittaa hetkellisen lataus- ja purkaussuorituskyvyn, ilman huolta huomisesta, kun "artisti maksaa".

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kateellisten kirjoittelua. Ei löydy rahaa ostaa markkinoiden luotettavinta sähköautoa!
      En itsekkään osta MITÄÄN sähköautoa koska on niin monta autoa taloudessa ns autoharrastaja ja tilava pääasiassa puilla lämpiävä harraste talli. Manuaalisorvi,hitsejä,nosturi yms. Mutta toyotan sähköauton voisin ostaa historiaan siis toyotan historiaan nojaten. En ostaisi vag tehtaan usein vikaantuvaa tekniikkaa. Yllättävän lapsellisia kommentteja kirjoittelette. Kaikkea se leipä elättää.

      • Anonyymi

        Jos sulla on Tojoja niin sulla on varmaan pajassa myös Kemppi. Tojot on sellaisia autoja joita nämä itsesepittäjät suosivat. Uudemmasta tekniikasta kun ne eivät ymmärrä mitään.

        Itse näpräsin autojen kanssa köyhänä nuoruudessa riittävästi. En halua enää sormiani liata auton kanssa. Siksi muu kuin vanha tojo.
        Tai oikeastaan muu kuin mikään vanha auto. Kun ajaa tuoreella autolla niin syitä Tojon ostamiseen ei ole oikeastaan yhtään. Kaikki toimivat sen ekan 10 vuotta ilman ongelmia mutta tojo on eka päivästä lähtien laiska ja meluisa.


    • Anonyymi

      Tojota intoilijat tätä taas ostaa ja kehuvat sitten maasta taivaisiin kuten muutkin Tojotat vaikka kaikki on todellisuudessa surkeita tai korkeintaan keskinkertaisia autoja.

      • Anonyymi

        Mikä sitten olisi se paras?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten olisi se paras?

        En tiedä parhaasta mutta kokemuksen mukaan löytyy monia mukavampia autoja ajaa. Ajamissani Tojotoissa on pääsääntöisesti ollut kovahko sisämelu ja kummallinen ohjaus.


    • Anonyymi

      Ketjun aloitus on kuin venäläinen kirjoitus eli kaiken pitää kääntää niin totuus on vasta sitten. Toyota!

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu itäauto Tojotasta.


      • Anonyymi

        Nyt kaikkien päivitysten jälkeen Bz4x on keskinkertainen sähköauto. Kaikissa ominaisuuksissa on parempia sähköautoja, mutta niin on huonompiakin autoja. Mutta ainakin auto on parantunut paljon alkuperäisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaikkien päivitysten jälkeen Bz4x on keskinkertainen sähköauto. Kaikissa ominaisuuksissa on parempia sähköautoja, mutta niin on huonompiakin autoja. Mutta ainakin auto on parantunut paljon alkuperäisestä.

        Viime talven TM:n talvivertailussa oli päivitetty versio, mutta yhtä kaikki roskaluokkaan jäi. Oli toiseksi viimeinen, hyvin kaukana kärjestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaikkien päivitysten jälkeen Bz4x on keskinkertainen sähköauto. Kaikissa ominaisuuksissa on parempia sähköautoja, mutta niin on huonompiakin autoja. Mutta ainakin auto on parantunut paljon alkuperäisestä.

        Linkistä löytyy numeroina tänä talvena Norjassa tehty toimintamatkatesti 0-asteessa, ei siis edes pakkasessa. Toyotan surkeus kaikista päivityksistä huolimatta on hämmästyttävää.
        https://www.is.fi/autot/art-2000010286587.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

      Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

      Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

      Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

      …ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

      Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

      Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

      Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

      Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe