https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c20ad5e8-f957-45d6-9220-871a758f8560
Kelvoton, vanha, hidas. Ja lataus rajattu 2 kertaan vuorokaudessa pikana. Ei akun esilämmitystä. Sisäinen laturi 6,6kw. Siinä on kiva taittaa matkaa tojon rimpulalla sitten.
Näitähän ei osta sähköautoista vähääkään tietävä henkilö. Käytettynä voi olla yksi vaikeimmista sähköautoista myydä kun tietoisuus sähköauton ominaisuuksista kasvaa jatkuvasti.
Latausteho ja range todella surkeat tosielämässä.
Niin ja se hinta…joku 60 edes jonkinlaisilla varusteilla nelikkona alitehoisella moottorilla, voi elämä näitä juttuja…
Toyota BZ4X suoraan sähköautojen roskaluokkaan
13
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kun Toyota on jäänyt jälkeen kilpailijoista ja vielä surkean tuotteen julkistaneet, niin sitten puhutaankin aivan muuta kasvojen säilyttämisen takia. :D
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17676020/samanaikaisesti-kehitetaan-vetyautoja-autoalalla-viranomaisten-keskuudessa-ja-mediassa-yha-lampimam
Ehkä tuon auton arvo tippuu selvästi nopeammin 5 vuodessa kuin muiden sähköautojen arvo, joten lähinnä lyhyempiä matkoja ajava perheen kakkosautona se voisi olla sitten vastaavasti oston paikka käytettynä. Matka-autona kyllä aika surkea, mutta kaupunkiautona voisi loistaa jos hinta ei hirvitä. Vastaavasti kilpailijalta saa ostettua kaupunkiauton uutena huomattavasti halvemmalla. Vaikea uskoa että bZ4X menestyy markkinoilla elleivät tee jotain merkittäviä korjauksia tuleviin malleihin.
https://ev-database.org/car/1565/Toyota-bZ4X-AWD - Anonyymi
Toyota on kirjaimellisesti kehitysmaa auto. Ja tässä sähkörimpulassa se oikein korostuu kaikessa pahuudessaan. Eihän tuommoista osta kuin oikeasti joku tyhmä ja seniili.
- Anonyymi
Roskaluokkaan kuuluvat Toyotan hybriditkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskaluokkaan kuuluvat Toyotan hybriditkin.
Toyota tippui kärryiltä jo ajat sitten kaikessa mikä liittyy autoiluun. Tptotan maine on säilynyt toki luotettavana vanhojen jäärien keskuudessa jotka ovat semmoisia että käyttävät kaiken loppuun asti eikä uuttaa voi koskaan ostaa missään tapauksessa vaikka tekniikka menisi eteenpäin.
Tojolla on kallis hinta aina tehoihin nähden, usein ei nelivetoa eikä autoja pysty edes ladata.
Mutta miksi näisdä japanilaisissa autoissa on aina niin umpisurkea infotainment systeemi, grafiikat aina 10v jäljessä ja aivan helvetin sekavaa ne näytöt täynnä.
- Anonyymi
Miksi Toyotan pienehkö akkun on ongelma kun VW juuri ilmoitti että tulee pienentämään jatkossa akut koska isoille ei ole tarvetta?
Kertokaapa miksi pieni akku volkkarissa on ok mutta ei tojossa?
No pojat haluaa vain provoilla... - Anonyymi
Mielenkiintoista, mitä Toyota 10 vuoden akkutakuuineen tietää, tai ei tiedä (?). Muilla valmistajilla samankokoinen akku, vastaavalla teknologialla, latautuu nopeammin ja tarjoaa pidemmän ajomatkan. Takuuta toiminnasta edes kymmeneksi vuodeksi ei kylläkään tarjota.
Kolmen vuoden liisarissa ei toki kiinnosta, jatkokäyttöikä, eikä ikävä totuus. Suurin osa valmistajista ulosmittaa hetkellisen lataus- ja purkaussuorituskyvyn, ilman huolta huomisesta, kun "artisti maksaa". - Anonyymi
Tunnettu sähköautojen asiantuntijakaan ei innostu Toyotan Bz4X mallista. Heittää jopa ilmaan salaliittoteorin vaikkei taida itsekkään siihen uskoa.
https://www.youtube.com/watch?v=KCRSE-SBj2o - Anonyymi
Kateellisten kirjoittelua. Ei löydy rahaa ostaa markkinoiden luotettavinta sähköautoa!
En itsekkään osta MITÄÄN sähköautoa koska on niin monta autoa taloudessa ns autoharrastaja ja tilava pääasiassa puilla lämpiävä harraste talli. Manuaalisorvi,hitsejä,nosturi yms. Mutta toyotan sähköauton voisin ostaa historiaan siis toyotan historiaan nojaten. En ostaisi vag tehtaan usein vikaantuvaa tekniikkaa. Yllättävän lapsellisia kommentteja kirjoittelette. Kaikkea se leipä elättää.- Anonyymi
Jos sulla on Tojoja niin sulla on varmaan pajassa myös Kemppi. Tojot on sellaisia autoja joita nämä itsesepittäjät suosivat. Uudemmasta tekniikasta kun ne eivät ymmärrä mitään.
Itse näpräsin autojen kanssa köyhänä nuoruudessa riittävästi. En halua enää sormiani liata auton kanssa. Siksi muu kuin vanha tojo.
Tai oikeastaan muu kuin mikään vanha auto. Kun ajaa tuoreella autolla niin syitä Tojon ostamiseen ei ole oikeastaan yhtään. Kaikki toimivat sen ekan 10 vuotta ilman ongelmia mutta tojo on eka päivästä lähtien laiska ja meluisa.
- Anonyymi
Tojota intoilijat tätä taas ostaa ja kehuvat sitten maasta taivaisiin kuten muutkin Tojotat vaikka kaikki on todellisuudessa surkeita tai korkeintaan keskinkertaisia autoja.
- Anonyymi
Mikä sitten olisi se paras?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten olisi se paras?
En tiedä parhaasta mutta kokemuksen mukaan löytyy monia mukavampia autoja ajaa. Ajamissani Tojotoissa on pääsääntöisesti ollut kovahko sisämelu ja kummallinen ohjaus.
- Anonyymi
Ketjun aloitus on kuin venäläinen kirjoitus eli kaiken pitää kääntää niin totuus on vasta sitten. Toyota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko2812168Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy131678Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1121426- 2701238
Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!1321153- 1381148
Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)931078Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste233986Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole23091482 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit172716