https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c20ad5e8-f957-45d6-9220-871a758f8560
Kelvoton, vanha, hidas. Ja lataus rajattu 2 kertaan vuorokaudessa pikana. Ei akun esilämmitystä. Sisäinen laturi 6,6kw. Siinä on kiva taittaa matkaa tojon rimpulalla sitten.
Näitähän ei osta sähköautoista vähääkään tietävä henkilö. Käytettynä voi olla yksi vaikeimmista sähköautoista myydä kun tietoisuus sähköauton ominaisuuksista kasvaa jatkuvasti.
Latausteho ja range todella surkeat tosielämässä.
Niin ja se hinta…joku 60 edes jonkinlaisilla varusteilla nelikkona alitehoisella moottorilla, voi elämä näitä juttuja…
Toyota BZ4X suoraan sähköautojen roskaluokkaan
18
224
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kun Toyota on jäänyt jälkeen kilpailijoista ja vielä surkean tuotteen julkistaneet, niin sitten puhutaankin aivan muuta kasvojen säilyttämisen takia. :D
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17676020/samanaikaisesti-kehitetaan-vetyautoja-autoalalla-viranomaisten-keskuudessa-ja-mediassa-yha-lampimam
Ehkä tuon auton arvo tippuu selvästi nopeammin 5 vuodessa kuin muiden sähköautojen arvo, joten lähinnä lyhyempiä matkoja ajava perheen kakkosautona se voisi olla sitten vastaavasti oston paikka käytettynä. Matka-autona kyllä aika surkea, mutta kaupunkiautona voisi loistaa jos hinta ei hirvitä. Vastaavasti kilpailijalta saa ostettua kaupunkiauton uutena huomattavasti halvemmalla. Vaikea uskoa että bZ4X menestyy markkinoilla elleivät tee jotain merkittäviä korjauksia tuleviin malleihin.
https://ev-database.org/car/1565/Toyota-bZ4X-AWD- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17677016T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toyota on kirjaimellisesti kehitysmaa auto. Ja tässä sähkörimpulassa se oikein korostuu kaikessa pahuudessaan. Eihän tuommoista osta kuin oikeasti joku tyhmä ja seniili.
- Anonyymi
Roskaluokkaan kuuluvat Toyotan hybriditkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskaluokkaan kuuluvat Toyotan hybriditkin.
Toyota tippui kärryiltä jo ajat sitten kaikessa mikä liittyy autoiluun. Tptotan maine on säilynyt toki luotettavana vanhojen jäärien keskuudessa jotka ovat semmoisia että käyttävät kaiken loppuun asti eikä uuttaa voi koskaan ostaa missään tapauksessa vaikka tekniikka menisi eteenpäin.
Tojolla on kallis hinta aina tehoihin nähden, usein ei nelivetoa eikä autoja pysty edes ladata.
Mutta miksi näisdä japanilaisissa autoissa on aina niin umpisurkea infotainment systeemi, grafiikat aina 10v jäljessä ja aivan helvetin sekavaa ne näytöt täynnä.
- Anonyymi
Miksi Toyotan pienehkö akkun on ongelma kun VW juuri ilmoitti että tulee pienentämään jatkossa akut koska isoille ei ole tarvetta?
Kertokaapa miksi pieni akku volkkarissa on ok mutta ei tojossa?
No pojat haluaa vain provoilla... - Anonyymi
Mielenkiintoista, mitä Toyota 10 vuoden akkutakuuineen tietää, tai ei tiedä (?). Muilla valmistajilla samankokoinen akku, vastaavalla teknologialla, latautuu nopeammin ja tarjoaa pidemmän ajomatkan. Takuuta toiminnasta edes kymmeneksi vuodeksi ei kylläkään tarjota.
Kolmen vuoden liisarissa ei toki kiinnosta, jatkokäyttöikä, eikä ikävä totuus. Suurin osa valmistajista ulosmittaa hetkellisen lataus- ja purkaussuorituskyvyn, ilman huolta huomisesta, kun "artisti maksaa". - Anonyymi
Tunnettu sähköautojen asiantuntijakaan ei innostu Toyotan Bz4X mallista. Heittää jopa ilmaan salaliittoteorin vaikkei taida itsekkään siihen uskoa.
https://www.youtube.com/watch?v=KCRSE-SBj2o - Anonyymi
Kateellisten kirjoittelua. Ei löydy rahaa ostaa markkinoiden luotettavinta sähköautoa!
En itsekkään osta MITÄÄN sähköautoa koska on niin monta autoa taloudessa ns autoharrastaja ja tilava pääasiassa puilla lämpiävä harraste talli. Manuaalisorvi,hitsejä,nosturi yms. Mutta toyotan sähköauton voisin ostaa historiaan siis toyotan historiaan nojaten. En ostaisi vag tehtaan usein vikaantuvaa tekniikkaa. Yllättävän lapsellisia kommentteja kirjoittelette. Kaikkea se leipä elättää.- Anonyymi
Jos sulla on Tojoja niin sulla on varmaan pajassa myös Kemppi. Tojot on sellaisia autoja joita nämä itsesepittäjät suosivat. Uudemmasta tekniikasta kun ne eivät ymmärrä mitään.
Itse näpräsin autojen kanssa köyhänä nuoruudessa riittävästi. En halua enää sormiani liata auton kanssa. Siksi muu kuin vanha tojo.
Tai oikeastaan muu kuin mikään vanha auto. Kun ajaa tuoreella autolla niin syitä Tojon ostamiseen ei ole oikeastaan yhtään. Kaikki toimivat sen ekan 10 vuotta ilman ongelmia mutta tojo on eka päivästä lähtien laiska ja meluisa.
- Anonyymi
Tojota intoilijat tätä taas ostaa ja kehuvat sitten maasta taivaisiin kuten muutkin Tojotat vaikka kaikki on todellisuudessa surkeita tai korkeintaan keskinkertaisia autoja.
- Anonyymi
Mikä sitten olisi se paras?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten olisi se paras?
En tiedä parhaasta mutta kokemuksen mukaan löytyy monia mukavampia autoja ajaa. Ajamissani Tojotoissa on pääsääntöisesti ollut kovahko sisämelu ja kummallinen ohjaus.
- Anonyymi
Ketjun aloitus on kuin venäläinen kirjoitus eli kaiken pitää kääntää niin totuus on vasta sitten. Toyota!
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu itäauto Tojotasta.
- Anonyymi
Nyt kaikkien päivitysten jälkeen Bz4x on keskinkertainen sähköauto. Kaikissa ominaisuuksissa on parempia sähköautoja, mutta niin on huonompiakin autoja. Mutta ainakin auto on parantunut paljon alkuperäisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kaikkien päivitysten jälkeen Bz4x on keskinkertainen sähköauto. Kaikissa ominaisuuksissa on parempia sähköautoja, mutta niin on huonompiakin autoja. Mutta ainakin auto on parantunut paljon alkuperäisestä.
Viime talven TM:n talvivertailussa oli päivitetty versio, mutta yhtä kaikki roskaluokkaan jäi. Oli toiseksi viimeinen, hyvin kaukana kärjestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kaikkien päivitysten jälkeen Bz4x on keskinkertainen sähköauto. Kaikissa ominaisuuksissa on parempia sähköautoja, mutta niin on huonompiakin autoja. Mutta ainakin auto on parantunut paljon alkuperäisestä.
Linkistä löytyy numeroina tänä talvena Norjassa tehty toimintamatkatesti 0-asteessa, ei siis edes pakkasessa. Toyotan surkeus kaikista päivityksistä huolimatta on hämmästyttävää.
https://www.is.fi/autot/art-2000010286587.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1169708- 949272
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä257199Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776264Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585408Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84628En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234375- 384283
- 394213