Joulun aikaan tv:ssä on suomalaisten artistien stadion-keikkoja. Haloo Helsinki esiintyi Olympiastadikalla ja Juha Tapio Tampereella. Onko näistä jompi kumpi suosikkisi - mikä on mielestäsi Suomen paras bändi ja kuka on paras artisti?
Katso keikkojen ajat tv:ssä:
https://www.suomi24.fi/viihde/stadionkeikat-tv-ssa-haloo-helsinki-villitsi-olympiastadionilla-juha-tapio-tampereen-ratinassa?s24
Gallup: Mikä on mielestäsi Suomen paras bändi ja kuka on paras artisti?
124
2703
Vastaukset
- Anonyymi
Antti Sarpila Swing Band. Parhaat artistit ovat valitettavasti jo kuolleet.
- Anonyymi
Onko Sarpila kuollut? Koska?
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17677291m
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ellin lauluääni ainakin aika hirveää kuultavaa. Ihmettelen, että kuka menee siitä oikein maksamaan. Samoin Juha Tapio on niin loppuun kulunut, ettei jaksa. Uusia huippuja nyt tarvittaisiin. Eikö tästä maasta löydy?
- Anonyymi
Ellillä on tosiaankin pirihuoran ääni.
- Anonyymi
Ellin lauluääni muistuttaa kenttäsirkkeliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellin lauluääni muistuttaa kenttäsirkkeliä
Haloo Helsingin biisien sanoitukset, melodiat myös surkeaa ulinaa.
- Anonyymi
Popeda&Pate on ehdottomasti Suomen paras bändi/artisti.
Suvi Teräsniska paras nais-artisti.- Anonyymi
Katrihelena Kalaoja ja Agents
- Anonyymi
CMX paras bändi ja paras artisti on Litku klemetti. Paras säveltäjä on Erkki melartin(edesmennyt). Ja tässä perustelut; 1.CMX = taikonut tukuttain kovatasoisia levyjä ja musiikissa on useita eri kerrostasoja mikä tekee cmx;n musasta huipputasoista sillä ontoksi ei jää koskaan biisit ja osaavat yhdistää tosiaan eri genrejä mikä tekee paljon eri kerrostasoja, niin sanottuja ulottuvuustasoja ja aika ajoin suomimusamaisemissa ja useimmiten slaavilaista musaa cmx on ja sitten löytyy mielenkiintoisia yksityiskohtia jotka puettu upeasti biisien sisään kuten biisin kultanaamio aki yrjänän bassokuvio jolla biisi alkaa tai vaikkapa janne tipi halmkronan suht monimutkainen ja eeppinen kitarakuvio biisissä vanha talvitie tai vaikkapa biisin kaikkivaltias nopeat tempomuutokset jossa käydään nopeissa jutuissa ja vaihdos hitaaseen ja cmx osaa tehdä myös mahtipontisia ja koskettavia melodioita jotka koskettaneet suomalaisia kuten esimerkkinä vaikkapa tuo biisi kaikkivaltias tai vaikkapa megaluokan hitti ruoste. Monipuolisuus onkin tuon yhtyeen suurin vahvuus.
2.Litku Klemetti; luottaa omaan tyyliinsä eli indiemusa ja musa ei ole koskaan mitään höttöä vaan puhdasta laatua josta tulee usein mieleen 70 luvun musa kuten esimerkiksi vaikkapa kaseva yhtye ja minusta levyillä ei ole notkahduksia ollenkaan vaan paljon sitä kovinta laatua ja biisit on rakennettu kunnianhimoisesti ja biisit ei ole mitään vaikeita muttei helppojakaan, mutta esim joku mäkkärirakkautta on varsin simppeli biisi josta on kuitenkin onnistunut tekemään ainutlaatuisen ja koskettavan tekstin johon yhdistänty suhteellisen räminärokin oloisen indievivahteet jotka indiejutut on kirkkaasti litkun ykkösjuttu jota hän tekee eikä ole luopunut siitä vaan luottaa siihen ns punaiseen lankaan eikä koskaan kokonaisuus tunnu sekavalta ja parhaat levyt on tehnyt uran alkupuolella kuten vaikkapa levy juna kainuuseen jossa tuntuu jokainen raita olevan sitä 5/5 tasoa ja kyky luoda kestävää musaa joka kestää aikaa mut harmi vaan ettei suuri yleisö oikein ole erityisen suuresti innostunut hänen musasta ja mikä hienoa vielä on se hänen musassa on se kun biisit esitetään ammattitaidolla.
3.Erkki melartin= säveltäjänä oli kansainvälinen joka yhdisti siihen suomalaisuutta eli oman aikakauden tosi merkittävä suomalainen säveltäjä joka osasi luoda helppoja teoksia jotka sai suureen suosioon ja sitten teki vaikeampia teoksia joista ei tullut välttämättä isoja hittejä mutta joita ainaki musaeliitti diggasi kovaa ja hänen kyky vangita kuulija on ainutlaatuista tasoa sillä hänen musa pysäyttää kuulijan sellaiseen tilaan jossa jää väkisin kuunteleen sitä teosta suurella lapsenmielisellä innokkuustasolla ja melartin ei tehnyt koskaan huonolaatuisrta musaa vaan hän päätti aina tehdä pelkkää laatua sillä hän ei tyytynyt vaativan luonteensa takia mihinkään pinnalliseen höttöön jossa on latteuksia ja patetiaa ja korniutta vaan piti olla semmosta joka kosketti syvyystasolla ihmisiä sekä piti olla musakamaa joka myös asetti hänen taiteilijan isoon testiin silä ei päästänyt itseänsä helepolla sillä osasi luoda sellaisia melodiarakenteita jotka ei olleet mitään ihan helppoja ja mikä hienointa musa on kestänyt aikaa upeasti kuten esimerkkinä musateos nimeltä häämarssi joka on jäänyt monien suomalaisten mieliin ikuisiksi ajoiksi. - Anonyymi
Sorsakoski&Fork
- Anonyymi
Topi ja toivottomat
- Anonyymi
Chisu on paras ja Juha Tapio on huonoin.
- Anonyymi
Leningrad Cowboys
- Anonyymi
Tökerösti flopannut Robin asettunee häntäpäähän.
- Anonyymi
Bat ja ryd ja robin
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=kkTylXjJ0nQ
Kyllä se on Eppu Normaali. En nuorena tykännyt ja ravostanut, mutta se on niin rehellistä, konstailematonta ja perisuomalaista.- Anonyymi
Eput on poliittisen laululiikkeen hedelmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eput on poliittisen laululiikkeen hedelmä.
Miten niin. Eppujen juuret olivat punkissa, mutta bändi kehittyi eri vaiheiden kautta hienosti lähestulkoon Suomen Dire Straitsiksi.
- Anonyymi
Nämä nykyajan artistit on kaikki samanlaisia vinkujia.
Mahtuu 25 kpl tusinaan.
Musiikit on perinteistä 3,mensoinnun konepoppia.- Anonyymi
joo ja sanoitukset on ihan perseestä
esim piisi: Kolme hyvää vinkkiä
ei sitten koko laulun aikana saa niitä ulostettua pihalle
- Anonyymi
Paras. Slambers
Huonoin. Robin - Anonyymi
Janne Hurme
- Anonyymi
Ei ainakaan kukaan näistä nuorista naishönöttäjistä, kun sanoistakaan ei saa selvää. Sit tää nelosen itkuohjelmassa kuultu JYRKI JOTAIN, NIIN EI YLTÄNYT EDES KARAOKE TASOLLE. NOLOO.....
- Anonyymi
Jyrki 69 on hyvä.
- Anonyymi
Suomen media kaivaa verta nenästään ?
- Anonyymi
Paras: Apulanta, huonoin: Robin.
- Anonyymi
Paras tasavallan presidentti
Huonoin robin- Anonyymi
Paras Einö Grön ja Dallape
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras Einö Grön ja Dallape
Dallapé on kyllä aika kunnioitettava bändi, kovan luokan viihdeorkesteri joka on toiminut jo peräti 95 vuotta. Siinä on olleet aina Suomen kovimmat muusikot. Itse en varsinaisesti sen tyylistä musiikkia muuten kuuntele, mutta joulukonsertti oli kyllä hyvä.
- Anonyymi
Paras: Eput. Huonoin: Mamba
- Anonyymi
Poliittisin puna-Eput
- Anonyymi
Mamba ei ole ollenkaan minusta niin huono kuin mitä monet väittää. Musiikillisesti nimittäin tosi lahjakas bändi. Musiikillisesti yksi suomen parhaimpia bändejä ja onnistunut kehittämään itsestään suositun klubi ja lavabändin. Onnistuu niin isoilla estradeilla esitys kuin myös iskelmälavoilla mutta myös klubeille, jopa jazzklubeilla joissa esittävät niitä tiettyjä jazz piirteisiä biisejänsä.
- Anonyymi
Eppujen kombo esittää taidokasta musaa ja etenkin vakuuttunut eppujen kolomesta ekasta studiokiekosta. Eli studiokiekot aknepop(esikoislevy(), maximum jee jee ja kolmas levy akun tehdas niin ai ai oijoi oijoi että on upeaa musamenoa noilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliittisin puna-Eput
Olisikohan jotain perusteluja väitteesi tueksi? Onko Epuilla vasemmistolaisia sanoituksia tai taistolaislaulujen tyyliä, minun mielestäni ei sen enempää kuin minella muullakaan. Eiköhän joku Ultra Bra ole paljon poliittisempi, kun siinä oli ihan poliitikkojakin remmissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamba ei ole ollenkaan minusta niin huono kuin mitä monet väittää. Musiikillisesti nimittäin tosi lahjakas bändi. Musiikillisesti yksi suomen parhaimpia bändejä ja onnistunut kehittämään itsestään suositun klubi ja lavabändin. Onnistuu niin isoilla estradeilla esitys kuin myös iskelmälavoilla mutta myös klubeille, jopa jazzklubeilla joissa esittävät niitä tiettyjä jazz piirteisiä biisejänsä.
Tero Vaaran ynseä ääni on kyllä rasittavaa kuunneltavaa. Ja eikö sillä ollut jotain tekemistä äärioikeistonkin kanssa?
juha tapio masentavin. jos sen jälkeenei tee itsemurhaa , on tosi kova tyyppi
- Anonyymi
JUha tapion kaksi ensimmäistä studiolevyä vielä oli luokkaa hyvä mut sen jälkeen mennyt musa keskinkertaiseksi. En sanoisi itse välttämättä luokkaa paska musa, mutta jotenki pateettisen puuduttavan keskinkertaista ollut hänen musa paitsi ne hänen kaksi ekaa studiolevyä ovat hänen tuotannossa ne parhaat.
sir elwood on kova lavapändi
- Anonyymi
Sir elwood hiljaiset värit on kova bändi ja kova lavabändi.
- Anonyymi
MUl on melekein kaikki sir elwoodin levyt muuten! Kokoelmakiekkojakin löytyy kaksi ja studiolevyjä monta. Eli melkein kaikki löytyy. Yhtye ei koskaan lähtenyt erityisen kaupalliselle linjalle.
- Anonyymi
Eläkeläiset, Aarne Tenkanen
- Anonyymi
Kyllä Dingo ja Neumann olivat aikanaan aika kova sana.
Topi Sorsakoski ja Agents parasta iskelmää.- Anonyymi
joku ulkomaalainen yhtye oli kehunut dingon taivaisiin sanomalla "upean kekseliäät ja uniikit melodiat tämä yhtye maalailee biiseihinsä ja lisäksi etenkin esikoiskiekon styde meno vakuuttaa"
- Anonyymi
Eskariope taas kyselee parasta... 🙄
- No niin Ville-Einari-Kyllikki, mikäs sinun lempuruokasi on?
- Ei mulla ole, tykkää monesta ruoasta.
- No höpsis Ville-Einari-Kyllikki, kaikilla TÄYTYY olla jokin lemppari ruoka. Tykkäätkö sinä makaronilaatikosta?
- Joo.
- No niin, Ville-Einari-Kyllikin lempiruoka on makaronilaatikko. Hienoa!
- Entäpä sinulla, Vieno-Elisa-Jarkko.....
(nimet muutettu) - Anonyymi
Remu & Hurriganes.Tabula Rasa
Tasavallan Presidentti.Wigwam
Jukka TolonenPekka Pohjola.Pave Maijanen
Pekka Streng.Eero Jussi & The Boys
Hector.Juice.Kirka.Maarit.Anki.
Piirpauke.The First.The Steelers.
The Roosters.The Esqiuers.Cumulus.
The Strangers.Islanders.The Adventures.
Onhan noita vaikka muille jakaa.
Nyhyajan musisoinnit on samaa jumputusta ja ininää.- Anonyymi
Maarit ei saa ansaitsemaan tunnustusta. Toinen aliarvostettu on piirpauke. Hienoja nimiä listallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maarit ei saa ansaitsemaan tunnustusta. Toinen aliarvostettu on piirpauke. Hienoja nimiä listallasi.
No mutta kun eihän nämä "mikä on paras" -kyselijät tiedä Piirpaukesta eikä tuosta edellisestä listasta mitään.
- Anonyymi
On vain yksi kari Tapio ei ole muita saman vertaisia kuin hän oli
- Anonyymi
Paras bändi Viikate.
Paras artisti Tuomari Nurmio.- Anonyymi
Oli kesällä hyvä lämppäri HASSISEN KONEELLE
- Anonyymi
Kovia nimiä molemmat. Mulla siis laitoin CMX;n ykköseksi ja artisteista laitoin ykköseksi litku klemetin, mutta voisinpa sannoo että heti seuraavaksi parhaina voisin pitää artisteista tuomari nurmiota ja kyllä bändeistä viikate menee mun top10;iin. Tuomari hannu nurmio pitäny usein kovan tason levytyspuolella. Esikoislevy sai huikeat arvostelukehut kriitikoilta ja levy ossui ja upposi myös kansaan. Lasten mehuhetki levyllä musa on aika omaperäistä ja kunnianhimoista jossa on se hittibiisi lasten mehuhetki. Kohdusta hautaan ja lasten mehuhetki levyjen välissä tekivät myös levyn maailmanpyörä joka on myös huikea levy jossa monta huippuhyvää biisiä joista parhaana sanoisin biisi nimeltä viiniä malja marttyyreille ja biisi sunnuntaina on jännä sekoitus humppaa, rokkia ja huomaatko sen kun rumpurytmi menee marssirytmillä muun muassa... punainen planeetta levy myös huikea taidonnäyte nurmiolta ja sen bändikavereilta. Kun puhutaan nurmion musasta niin täytyy antaa paljon kehuja myös nurmion bändikavereille. Kokeilipa nurmio myös englanninkielistä levyä uransa alkupuolella ja myöhemmin uransa aikana on muistaakseni tehnyt myös lisää enkunkielisiä levyjä. Hullu puutarhuri levyllä on myös kova huipputaso kuten myös nurmion uusimmalla levyllä. Hullu puutarhuri levyllä mm soittaa alamaailman vasarat torvisoitin ryhmä.
Viikate taas tuntuu onnistuvan nurmion hannun ohella väsäävän aina onnistuneita levyjä sillä enpä muista heiltä tulleen koskaan edes keskitason levyä tai sitten muistan väärin. On iso sääli että mulla on ainoastaan yksi viikatteen levy ja ihan äskettäin olin ostaa levykaupasta niijden levyn mutta se on varmaa, että aion ostaa tulevaisuudessa niiden koko tuotannon. Kymijoen lautturit levystä tykkään paljon sekä kukka rintaan levystä. Musa on kaupallista ja samaan aikaan hyvin omanäköistä eli eivät kopioi liikoja ketään. Heillä on selvästi oma tyylinsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kesällä hyvä lämppäri HASSISEN KONEELLE
Halavatin papat.
- Anonyymi
Sanoisin näin että top10 parhaat bändit mun mielestä menee lista näin;
1.CMX
2.Maria&marsialaiset
3.Tuomas henrikin Jeesuksen kristuksen bändi
4.Kaisa kulmala trio
5.Tasavallan presidentti
6.Piirpauke
7.Ultra bra
8.Aalto
9.Tavaramarkkinat
10.Viikate
Top10 parhaat artistit=
1.Litku klemetti
2.Hannu Tuomari nurmio
3.Milla rumi
4.Anki
5.Maustetytöt
6.Kaneli
7.Iiris kukka
8.Marion rung
9.Paperi t
10.Pelle miljoona
- Anonyymi
Paras Hector
Paskin Robin ja Borelius - Anonyymi
Jotkut uudemmat naisartistit.
Samanlaista ininää kaikkien biisit. - Anonyymi
Matti ja Teppo, jaksaa viel.
- Anonyymi
Apulanta Klamydia ,Ylppö. Entinen Teräsbetoni soi meillä. Jarkosta tykkäämme kaikki. Myös Jarkon joululauluista. Ikähaarukka meillä 11- 85 vuotta.
- Anonyymi
Jarkko , Diandra. Laulavat mitä vaan.matalalla ja korkealla.
- Anonyymi
Ylpöltä löytyy kovaa musamateriaa etenkin maj karman kauniiden kuvien aikakaudelta.
- Anonyymi
Klamydia on tekstien osalta omanlaisensa yhtye,mutta täytyy ihailla etenkin heidän levyjä ceedee, lahjamattomat ja los celibatos eli ihailu painottuu itse biiseihin eikä niinkään teksteihin. Toki välillä osasi ne kyhäillä hyviäkin tekstejä mutta useimmiten ei. JA ai niin masturbaatio ilman käsiä levy sisältää paljon myös laadukasta punkrokkia. Pää kii painajainen ja siittiöt sotapolulla levyjä unohtamatta.
- Anonyymi
Apulanta plastikille asti toimivaa mut sen jäläkeen en oo viihtinyt kuunnella kun meni niin pateettiseksi ja ylisovitetuiksi ja väkinäisiksi ne biisit.
- Anonyymi
Diandra on hyvä
Ja
Dingo sekä Mamba on huonoimmat. - Anonyymi
Leevi and the Leavings
- Anonyymi
Täältäkin ääni Leeville.
- Anonyymi
suomessa ei ole bändiä ei olllut koskaan ..pate ,night wise .pelle , hurriganes apina
musiikkia ,sit joutuu menee 70-80 v wigwam ..hector ,,pave, silloin tehtiin musiikia
pennut vinkuu nyt..olevinaan jotain...huh - Anonyymi
Robin.Borelius. Chrystal Snow.
Näiltä olisi ehdottomasti kiellettävä julknen esiintyminen. - Anonyymi
Paras bändi on APULANTA ja paras artisti oli Juice Leskinen.
- Anonyymi
Huippumuusikoista koottu Torniaisen orkesteri on tietenkin tavallaan parasta mitä voi löytyä, mutta jokainen tyylillään, onneksi. Kaikilla on ilo ja oikeus esittää sellaista kun esittää. Soittaminen ja laulaminen kimpassa on parasta, mitä ihmiset voivat tehdä.
- Anonyymi
Jep,jep Hyvä veto.Parasta A luokkaa
- Anonyymi
Bändi Hurriganes, Kaseva.
Artisti Olavi Virta. - Anonyymi
Oma suosikkini on Tarja Turusen Nightwish,
Cyan Kicks on myös hyvä, olis ansainnu euroviisupaikan 100%. - Anonyymi
Hurriganes = hyvä
Robin ja Borrelius = huonot - Anonyymi
Unohtui 1 hiljattain edesmennyt artisti. Vesa-Matti loiri.
Laulujen tulkitsija vailla vertaa.- Anonyymi
Ei kestä kuunnella hänen laulujaan, mutta muuten oli suuripersoona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestä kuunnella hänen laulujaan, mutta muuten oli suuripersoona
Loiri ei laulanut, vaan tulkitsi. Hän itsekin sen aikoinaan myönsi, kun arvostelijat haukkui " lauluäänen ".
Toki aikamoinen persoona.
- Anonyymi
Suomessa ei ole koskaan, siis koskaan tehty niin huonoa musiikkia ja " musiikkia" kuin 2000-luvulla.
Mikä ei tarkoita, ettei olisi yhtään hyvää. Tietenkin on, mutta niin hämmentävän pieni prosenttiosuus verrattuna vaikka 1930-1999 noin suunnilleen.
Sisältäen kaiken muun paitsi klassisen, jota on toki myös hyvää, mutta ei voi verrata muun musiikin kanssa.
Ai niin, meinasi unohtua, että on 2000-luvullakin yhä tehty hyvää jazzia toki. Myös muutama metallibändi toimii ja kaikkea pientä, mutta yhtä suosikkia ei ole 1900 eikä 2000 luvuilla.
HH ja J. Tapio ovat lähes yhtä pahoja kuin nämä kvasiriimittelijät. - Anonyymi
paras bändi on Wintersun ja paras artisti voisi olla Jean Sibelius
- Anonyymi
ja paras ei metallibändi on VonHerzenbrothers
- Anonyymi
Jean Sibelius oli Säveltäjä ja suurin sellainen.
- Anonyymi
Jari Mäenpää ja Henri Sorvali on parhaat biisintekijät
- Anonyymi
halloo häslinkillä on planeetan paras nokkavokalisti kun nylon biit lopetti
- Anonyymi
Nylon Beat teki sen nasaalinaukumisen vitsinä, mutta Elli Haloo valitettavasti tosissaan.
- Anonyymi
Jokin kansainvälistä suosiota saavatanut yhtye,Tarkemmin en osaa sanoa.Vokalisti Michael Monroe miehistä ja Tarja Turunen naisartisteista.
- Anonyymi
Haloo stadi on kyllä,helevetin hyvä
Skeidaa taas o kaikki räppi musan tekijät. Nykyään ei Suomessa ole kauheasti bändejä, jos ei joitain vanhoja vielä koossa olevia lasketa. Ei tule mieleen kuin Haloo Helsinki, mutta en osaa sanoa onko se paras. Muutenkaan nykyään ei ole hirveästi pinnalla olevia bändejä, koska nykyaika suosii enemmän soololaulajia. Kyllä bändejä on, mutta kaikki eivät vain ole päässeet valtamediaan tai eivät ainakaan samalla tavalla kuin ennen vanhaan, kun vielä bändejä oli paljon ja bändien perustaminenkin oli suosittua ja kannattavampaa.
- Anonyymi
Ruukkaatko sä ostaa levyjä fyysisessä muodossa? Mä ostan. Mulla on about 1000 musalevyä joista noin puolet on c kasetteja ja toinen puoli cd levyjä. C kasetit on kaikkein toimivimpia kestävyydeltään. Mulla on esim 36 vuotta vanhoja c kasetteja jotka toimii vieläkin yhtä hyvin kuin silloin 36 vuotta sitten kun äiti nauhoitti niihin musaa radiosta.
- Anonyymi
Ainakin muistaakseni kuustosen mikko (ja varmaan moni muukin vanhan liiton musantekijä) on kritisoinut nykymusaa jossa pyritään seteliniput silmillä luomaan musaa jossa suurin laatu kusee. En muista sanoiko ihan noin kuustonen, mut kyllä se on kritisoinu nykymusaa jos oikein nyt muistan.
- Anonyymi
Ootko sä koskaan joutunut sellaisen luokittelun uhriksi jossa sinun ihmisyys on määritelty musamaun perusteella? Mä oon joutunut pari kertaa sen uhriksi eli eräs leidi haukkui minut pystyyn kun sai tietää että kuuntelen michael jacksonia, kari peitsamoa, eminemiä ja klamydiaa. Hän sanoi että juntit ja äärioikeistolaiset kuuntelee klamydiaa ja sama peitsamon kohdalla, hän lisäsi sanomalla ja sitten hän sanoi että michael jacksonia jos kuuntelee tai ostaa sen levyn niin silloin se on väärin koska jackson teki elämänsä aikana inhottavia asioita. Minä vastasin hänelle näin "No jos ostan esim peitsamon musaa niin en todellakaan tue hänen poliittisia mielipiteitä vaan ainoastaan tuen hänen musiikkiuraa" mutta tämä leidi jankutti minulle edelleen vastaan ja meinasin jo hermostua. Minä siis kuuntelen kaikenlaista musaa enkä koskaan politisoi musaa eli voin jkuunnella ihan huoletta myös inhottavien tyyppien musaa koska kun kuuntelen musaa niin kuuntelen ainoastaan musaa enkä laita painoarvoa sanoituksille. Mitä ajatuksia sinussa herättää tuollainen juttu että jos luokitellaan ihmisyys musamaun perusteella? Mulla ainakin sappi kiehui kun se alkoi sättiä mua.
- Anonyymi
Muistan kun eräs mies sanoi minulle ettei saa kuunnella kauko röyhkän musaa koska röyhkän musa on saatanallista ja sitten hän sanoi että sä et saa juha kuunnella pekka ruuskan musaa koska pekka ruuska on paha ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä koskaan joutunut sellaisen luokittelun uhriksi jossa sinun ihmisyys on määritelty musamaun perusteella? Mä oon joutunut pari kertaa sen uhriksi eli eräs leidi haukkui minut pystyyn kun sai tietää että kuuntelen michael jacksonia, kari peitsamoa, eminemiä ja klamydiaa. Hän sanoi että juntit ja äärioikeistolaiset kuuntelee klamydiaa ja sama peitsamon kohdalla, hän lisäsi sanomalla ja sitten hän sanoi että michael jacksonia jos kuuntelee tai ostaa sen levyn niin silloin se on väärin koska jackson teki elämänsä aikana inhottavia asioita. Minä vastasin hänelle näin "No jos ostan esim peitsamon musaa niin en todellakaan tue hänen poliittisia mielipiteitä vaan ainoastaan tuen hänen musiikkiuraa" mutta tämä leidi jankutti minulle edelleen vastaan ja meinasin jo hermostua. Minä siis kuuntelen kaikenlaista musaa enkä koskaan politisoi musaa eli voin jkuunnella ihan huoletta myös inhottavien tyyppien musaa koska kun kuuntelen musaa niin kuuntelen ainoastaan musaa enkä laita painoarvoa sanoituksille. Mitä ajatuksia sinussa herättää tuollainen juttu että jos luokitellaan ihmisyys musamaun perusteella? Mulla ainakin sappi kiehui kun se alkoi sättiä mua.
On jollakin tavalla ihmisen henkistä pienuutta politisoida musiikki ja arvostella/kategorisoida ihmisiä sen mukaan mitä musiikkia he kuuntelevat tai minkälaisesta taiteesta pitävät. Ihmisen pitämästä musiikista voi päätellä ainoastaan ihmisen musiikkimaun, ei yhtään mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun eräs mies sanoi minulle ettei saa kuunnella kauko röyhkän musaa koska röyhkän musa on saatanallista ja sitten hän sanoi että sä et saa juha kuunnella pekka ruuskan musaa koska pekka ruuska on paha ihminen.
Huvittavaa jotenkin, Kauko Röyhkä ei siis kelvannut siksi että on tunnustautunut satanistiksi, mutta toisaalta Pekka Ruuskakaan ei kelpaa koska on ”paha ihminen”, milläköhän perusteella, koska Pekka Ruuskan tausta on hengellisessä gospelmusiikissa?
- Anonyymi
Happoradio!
- Anonyymi
Joo, mutta vain koska siinä on kaksi loimaalaissyntyistä muusikkoa. Loimaa hipoo!
- Anonyymi
Nightwish paras bändi ja Waltteri Torikka paras artisti.
- Anonyymi
Torikka , Ahola ja Diandra.❤️
- Anonyymi
POPEDA!!
- Anonyymi
JES only one ever.
- Anonyymi
Haloo Helsinki o hyvä
Juha Tapio o surkein- Anonyymi
Haloo Helsinki on aivan hirveä. Telkkaristakaan ei voi enää katsoa maikkarin kanavia, kun jossain mainoksessa on joku Ellin kääkimä biisi eikä aina ehdi niin nopeasti mute-napille ettei ehtis kuulla yhtään sitä vittumaista käninää.
Helvetti että mä VIHAAN sen ääntä.
- Anonyymi
Apulanta on ainakin paskin ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Apulanta --> Tekopaska
- Anonyymi
Michael Monroe.Diandra.
- Anonyymi
Diandra ja halloo Helsinki hyviä
Ropin ja Juha Tapio huono.- Anonyymi
Juha Tapion jotkut sanoitukset on koskettavia ja se osaa sentään jonkinverran laulaa, joskin latteasti. Elli Haloon ääni vain ei kertakaikkiaan sovellu säveltaiteeseen mitenkään. Eivätkä Haloo Helsingin kappaleet ole edes erityisen hyviä millään mittarilla.
- Anonyymi
Wigwam on vielä voimissaan.
- Anonyymi
Negative. Oh, those were the days my friend...
- Anonyymi
Haloo Helsinki
- Anonyymi
On ehdottomadti kamalin!
- Anonyymi
Eppu Normaali. Aivan ylivoimainen soitannollisesti. On hyvät driffit melkein aina.. Soitto kulkee aivan mahtavasti. Jos vertaa muihin bändeihin.. Niin epuilla on n. 50 huippu hyvää kipaletta. Toisilla korkeintaan 10
- Anonyymi
Kieltämättä Paula Koivuniemi, mutta Joose Keskitalo on vuosituhannen paras. PMMP:n jompikumpi puoli oli hyvä myös.
- Anonyymi
Muut ihan täyttä paskaa since 90's. Bye vaan. Sorry My Idiotisch.
- Anonyymi
Paskaa kaikki, sitä saa mitä huumaa ... vai miten se nyt meni tää suomen poliisin huumejengin psykoosipartio? Jonenkin taju sja järki se vaan jäi sen bruneten poliisittaren tavaroihin? Ne on aika kovat aineet millä se laki ja oikeus oikein vetää vinttiä pimeeksi ... viimeeksi punkkupullon tavarat kun alko häviämään, niin 120.000 kcal palo noin niinkuin liikunnallisesti.
Melkein tuli hiki,
20 vuotta valtion tavaroissa - Anonyymi
Perussuomalaista persepanoa, ei sitä homojen hommaa kukaan jaksa kuunnella.
Nytkin pitäisi päästää silakka karkuun eusta, natosta, ja liittää Suomi Venäjään.
Markka takaisin ja jakaa keskipalkka 6:lla, jäisi sitten oikea määrä työn vastaavuutta käteen suomalaisille eli 500 eskoo, romaniassakin keskaripalkka yli 2000 nykyisin.
6 suomalaista kantturasocialistia kun tarvitaan korvaamaan yhden romaanin työnvastaavuus, näin siis nykyisin. 5/6osaa menee nääs VEROIHIN JA VALTION HUUMEISIIN.
ET ON NE AJAT MUUTTUNEET
HYVÄ HALLITUS - Anonyymi
Suomessa on niin paskoja bändejä, kuten varmaan hyvin spadam. Ei niitä kukaan viitsi käääk, täysin yhdentekevää. Suomalaisten stadion-keikat ovat nolouden överit, kuinka ne kehtaa plim ihan tajutonta ulostetta suoltavat Mairea ilme naamalla. Skiid patam. Hyvin näkee mihin avohoidon lisääntyminen johtaa. Tuskin mitään hyvää outotounipa seuraa.
- Anonyymi
Paras lienee haloo Helsinki
Paskin on ilman epäilystäkään Robin.- Anonyymi
Kyllä ne on molemmat ihan paskoja. Millä helkutin mittarilla sä saat Haloo Helsingistä mukamas parhaan, tai edes tuota toista paskaa Robinia paremman? Vanhaan hyvään aikaan noista kumpikaan ei olis breikannu läpi, ne olis naurettu pihalle kuten oikeasti kuuluisikin.
- Anonyymi
Tanssiorkesteri Markojuhani Rautavaara
- Anonyymi
Haloo Helsinki on ehdoton inhokkini. En voi sietää Ellin kääkivää ääntä, enkä tajua ollenkaan miksi ko. bändi on niin suosittu. Sanoitukset eivät ole mitenkään älykkäitä eivätkä soittajatkaan mitään virtuooseja, kappaleet ennalta-arvattavia ja sovitukset tylsiä, ja tosiaan se laulajan hirveä, suorastaan virheellinen äänenmuodostus.
Mutta ilmeisesti nykyään menee kaupaksi kaikki mikä vain riittävän isosti markkinoidaan. Ja typerykset fanittaa, koska täytyyhän sen olla hyvää mitä isolla rahalla myydään. - Anonyymi
Haloo Helsinkiä voi vain ihmetellä. Miten joku, joka kuulostaa noin helvetin huonolta, voi olla noin järjettömän suosittu?
- Anonyymi
Apocalyptica
- Anonyymi
Halloo Helsinki on hyvä
Juha Tapio taas iha turha tyyppi. - Anonyymi
Tällä hetkellä haloo Helsinki.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926