Joulun odotus

Anonyymi-ap

Onko helluntailaisuudessa mitään jouluperinteitä? Lauluja, piparkakkuja, kalkkunaa tai riisipuuroa?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hurmahenki riittää mainiosti. Silloin on ollut kiltti, pukki tuo lahjoja. Joskaan siitä ei kovin ole muistikuvaa hurmoksesta johtuen. Eikä siitä miten hurmostelua on herjattu ja parjattu. Hurmos suojelee kaikelta pahalta. Paholaisen palavat nuolet eivät vahingoita.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­­y­­m­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17679160q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Luuletko , että joulun suhteen elämme erillään yhteiskunassa. Taidat itse elää teltassa Sotkamossa. Hyvää joulua.

      • Anonyymi

        Monilla eri ihmisillä ja ihmisryhmillä on omia erityisiäkin tapoja, joita he noudattavat asioiden suhteen. Onko esim. helluntailaisilla joitain sellaisia joulun suhteen?
        Sotkamo on vaarallinen kunta, kun siellä on niin paljon vaaroja. Olisin mielelläni teltassa, mutta se olisi vaikea järjestää.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset ovat maallistuneita.
      Pyhänaamarit vedetään kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Niin ovat menettäneet hurmahengen ja taivastelevat kuin ketkä tahansa tasamaan tallaajaat.


    • Anonyymi

      Joh.6:48-58 Minä olen elämän leipä. Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja kuolivat. Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi. Minä ole se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta. Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi? Niin Jeesus sani heille: Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka syö, elää minun kauttani. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti.

    • Anonyymi

      Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tiedätkö, että adventistit eivät syö kinkkua.


    • Anonyymi

      Jos helareissa ei ole hurmahenkeä, niin joulupukki ei tuo heille lahjoja. Ei se tuo niille, jotka vain synkeinä istuvat kirkon penkillä mulkoillen toisia, että onko tuokin muka uskova.

    • Anonyymi

      Sekopäinen kysymys.

    • Anonyymi

      Joh.19:5 Biblia: Niin Jesus meni ulos, kantain orjantappuraista kruunua ja purpuraista vaatetta hän sano heille: katso, ihmistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe