Mistä voi johtaa turvotus toisessa rinnassa ja solisluun seudussa? Tuntuu myös kipua...
Mistä voi johtua toispuoleinen turvotus?
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vasemmalla puolella niin olisiko sydän- ja verisuonivaivaa, tukoksen oiretta.
Jos imetys päällä, niin rintatulehdusta.
Joku yksipuolinen, uusi jumppaliike, joka kipeyttänyt tilapäisesti alueen lihakset. Siihen ei tosin kuulu turvotus.
Alkavat kuukautiset oireilevat, jos olet teini.- Anonyymi
On vasemmalla. Ensin oli hauis ja olkpää kipeät nyt kipu ja turvotus / ehkä bursiitti on levinnyt solisluun tienoille ja rinnan yläpuolelle. Mitä muuta voi olla kuin sydän- ja verisuonivaivaa, tukoksen oiretta?
Myös hauis ja koko käsi on kipeä ja tuntuu oudolle...
Ei imetystä. Ei ole ollut liikkeitä tai rasitusta.. E ole teini.
Voiko bursiitti laajentua?
- Anonyymi
Ei lääkäri tarvitse pelätä ,rohkeasti vaan vastaanotolle.Ajan saat 6 kuukauden sisällä.
- Anonyymi
Terveydenhuolto on kyllä retuperällä vaivoja vaan vähätellään et ota buransa eikä mitää tutkita
- Anonyymi
Päivystykseen pääsee aina. Joutuu ehkä jonottamaan, mutta ainakin minä istun mieluummin jonossa kuin antaisin vaivan pahentua sellaiseksi, että toinen käsi on toimimaton seuraavien kuukausien ajan.
- Anonyymi
Etsi netistä tieto yläaukeaman oireyhtymästä, lyhenteenä TOS ja kielillä Thoraxis outlet syndroma. Josko oireet osuisi tuohon vaivaan?
- Anonyymi
Ei johdu tossista..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995