On täällä sairasta porukkaa juttujen perusteella

Anonyymi-ap

Menkää hoitoon!

20

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

…ja sitten täällä on se eräs utelias pervo, joka notkuu täällä siitä huolimatta 🤣

• Anonyymi

Rane-setä ainakin Heinolasta, joka taitaa olla ketjun itkuinen aloittaja, eikä uskalla enää omalla sinisellä homo takuu merkillään kirjoittaa tyypillisiä viestejään, joissa kysyy onko Heinolassa naisia, jotka haluaisivat säälittävältä ja elämässään mitään saamattomalta ja potentiaalisesti väkivaltaiselta trollilta olemattoman kokoista katkarapua, kun voisivat ennemmin ottaa jättimelaa mustalta mieheltä.

• Anonyymi

Aloittajalla on fetissi jossa hän itse hoitaa hoitaa tätä mainitsemaansa porukkaa. Tekee mielikuvituksissaan kaikkea sairasta heille ja runkkaa ulisten näille omille inhoittaville mielikuvitusjutuilleen.

• Anonyymi

Airas pää on paha juttu. Tosi paha, kipee kaikin tavoin. Ja ilkeä luonne.

• Anonyymi

Roope on hyvä esimerkki. Ehkä täälläkin on psykiatrista lukeneita sairaita kusipäitä.

• Anonyymi

On on ja on. Puutarhansa kullakin

• Anonyymi

Ja kuka pakottaa suakin täällä roikkumaan edes kirjoittaaksesi tuotakaan säälittävistä säälittävintä kommenttiasi

• Anonyymi

He­i! Ku­­­ts­­um­me sinut kä­­ym­ään uude­­­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yli miljoona! 👉 http://2733444.com/H/2OkR 👈

• Anonyymi

Eikä tulla, haluut vaan juttuseuraa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tääl­t­ä löydä­t nop­­­easti suku­­­pu­­­olt­a, suh­­teita, tre­­­ffit 👉 http://2833444.com/H/W7bLN 👈

• Anonyymi

Eikä tulla, haluut vaan runkkuseuraa!

• Anonyymi

Aina välillä tulee hoidossa käytyäkin. Viimeisin kepitti persuksen punaiseksi ja sen jälkeen antoi kyytiä paksulla straponilla. Oli hyvä hoito!

• Anonyymi

Valitettavasti emme pääse sota uudistuksen jälkeen enää hoitoon, lääkkeet vähissä mutta fe tissit onneksi vielä toimii.

• Anonyymi

En pääse hoitoon kun en ole vaarallinen.😭😭😭😭😭🥺🥺🥺

En todellakaan halua ketään vahingoittaa edes vahingossa.

• Anonyymi

Mä aion koittaa äitiä kun se tulee yöllä baarista. Näin kun se laitteli itseään iltaa varten ja naukkaili punaviiniä pukiessaan ja meikkaillessaan. Huomasi kun yritin muka puolihuolimattomasti vilkuilla ja kysyi miltä näyttää voinko lähteä näin. Tiedän kun tulee yöllä kotiin( toiv. yksin) maistaneena niin alkaa riisumaan itseään estottomasti. Nyt vehje jo ajatuksesta kovana.

• Anonyymi

On, on ja hoitoon mennään, kunhan keritään.

• Anonyymi

Miks pyörit täällä kuolaamassa?

• Anonyymi

Et ehkä usko, mutta tämä palsta on hoitolaitos, jos niin voi sanoa. Tämä on suuri illuusio ihmisten erilaisista ajatuksista ja tarpeista. Täällä ei tarvitse etsiä vessaa, se on tietsikan näppäimistö! Tämä wc säästää yhteiskunnan mielenterveys rahoja pitkän pötkylän verran!

• Anonyymi

Hoi.
      Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
      Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
      Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
      Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8686
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6449
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4337
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe