Menkää hoitoon!
On täällä sairasta porukkaa juttujen perusteella
20
235
Vastaukset
- Anonyymi
…ja sitten täällä on se eräs utelias pervo, joka notkuu täällä siitä huolimatta 🤣
- Anonyymi
Rane-setä ainakin Heinolasta, joka taitaa olla ketjun itkuinen aloittaja, eikä uskalla enää omalla sinisellä homo takuu merkillään kirjoittaa tyypillisiä viestejään, joissa kysyy onko Heinolassa naisia, jotka haluaisivat säälittävältä ja elämässään mitään saamattomalta ja potentiaalisesti väkivaltaiselta trollilta olemattoman kokoista katkarapua, kun voisivat ennemmin ottaa jättimelaa mustalta mieheltä.
- Anonyymi
Aloittajalla on fetissi jossa hän itse hoitaa hoitaa tätä mainitsemaansa porukkaa. Tekee mielikuvituksissaan kaikkea sairasta heille ja runkkaa ulisten näille omille inhoittaville mielikuvitusjutuilleen.
- Anonyymi
Airas pää on paha juttu. Tosi paha, kipee kaikin tavoin. Ja ilkeä luonne.
- Anonyymi
Roope on hyvä esimerkki. Ehkä täälläkin on psykiatrista lukeneita sairaita kusipäitä.
- Anonyymi
On on ja on. Puutarhansa kullakin
- Anonyymi
Ja kuka pakottaa suakin täällä roikkumaan edes kirjoittaaksesi tuotakaan säälittävistä säälittävintä kommenttiasi
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://2733444.com/H/2OkR 👈
- Anonyymi
Eikä tulla, haluut vaan juttuseuraa!
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://2733444.com/H/g9JnC 👈
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://2833444.com/H/W7bLN 👈
- Anonyymi
Eikä tulla, haluut vaan runkkuseuraa!
- Anonyymi
Aina välillä tulee hoidossa käytyäkin. Viimeisin kepitti persuksen punaiseksi ja sen jälkeen antoi kyytiä paksulla straponilla. Oli hyvä hoito!
- Anonyymi
Valitettavasti emme pääse sota uudistuksen jälkeen enää hoitoon, lääkkeet vähissä mutta fe tissit onneksi vielä toimii.
- Anonyymi
En pääse hoitoon kun en ole vaarallinen.😭😭😭😭😭🥺🥺🥺
En todellakaan halua ketään vahingoittaa edes vahingossa. - Anonyymi
Mä aion koittaa äitiä kun se tulee yöllä baarista. Näin kun se laitteli itseään iltaa varten ja naukkaili punaviiniä pukiessaan ja meikkaillessaan. Huomasi kun yritin muka puolihuolimattomasti vilkuilla ja kysyi miltä näyttää voinko lähteä näin. Tiedän kun tulee yöllä kotiin( toiv. yksin) maistaneena niin alkaa riisumaan itseään estottomasti. Nyt vehje jo ajatuksesta kovana.
- Anonyymi
On, on ja hoitoon mennään, kunhan keritään.
- Anonyymi
Miks pyörit täällä kuolaamassa?
- Anonyymi
Et ehkä usko, mutta tämä palsta on hoitolaitos, jos niin voi sanoa. Tämä on suuri illuusio ihmisten erilaisista ajatuksista ja tarpeista. Täällä ei tarvitse etsiä vessaa, se on tietsikan näppäimistö! Tämä wc säästää yhteiskunnan mielenterveys rahoja pitkän pötkylän verran!
- Anonyymi
Hoi.
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876