Joulun tunnelmaa ja eniten rock henkisiä joululauluja kotimaisista radiokanavista soittaa juuri nyt Sea Fm. Jos et löydä sitä fm taajudelta pääset kanavaa kuuntelemaan tästä https://www.seafm.fi/soittolista/
Löytyy myös nettiradio palveluista MyTuner, TuneIn ja Onlineradiobox.
HOX- SEA FM XMAS JOULURADIO - HOX
21
362
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ilmoituksesta. Täytyypä tutustua laittamalla soimaan.
- Anonyymi
Typerää vastailla itse omaan avaukseensa ja vielä kehua sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahaha 😇🤣😂. Älykästä sanoisin.
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä olevan, jos saa sinutkin kommentoimaan.
- Anonyymi
Kulmarokkia https://youtu.be/2Pm2-c1bPiU
- Anonyymi
Meno jatkuu tänäänkin.
- Anonyymi
tänään tv4 klo 23 raskasta joulua. elkee unohtako
- Anonyymi
tämä ryd on kovas vedos tänä vuonna
- Anonyymi
Jälleen on alkanut kuulumaan. Hieno juttu!
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa.
- Anonyymi
Ennakkoluulottomin ja monipuolisin. Mitä Sea Fm soittaa joulu-uutuksiata 2023 niistä jokunen soi muill vasta 2024 jouluna. Kuten Gregory Porter - Christmas Wish.
- Anonyymi
Siis täytyy tunnustaa etten ollut kuullut koko Sea FM:stä ennen kuin luin siitä tänään täältä Suomi24:sta. Heti piti virittää taajuus ja kokeilla millaista joulumusiikkia soittavat.
- Anonyymi00016
Hienoa.
- Anonyymi
Taas tätä parhautta Jouluun. Enemmän sais uusia joululauluja soida, mut tällä mennään.
- Anonyymi
Jazzahtavaaa & svengi biisejäkin kiitettävästi. 💪
- Anonyymi00015
Jos kuuntelitte kanavaa tiedätte jo, mutta kaikille teille muille. Sea FM Xmas Jouluradio starttaa 19.12.2025
- Anonyymi00017
Hyvältä on kuulostanut tänäkin jouluna. Mainiota toimintaa Sea FM:ltä sanoisin.
- Anonyymi00019
No jep!
- Anonyymi00020
Novalla jauhettiin pitkään mainoksessa kuinka jouluinen ja jouluisempi asema on kuin koskaan. Eivät edes joulusoittolistoja vaivautuneet laittamaan soimaan.
Onneksi on näitä, jotka aidosti panostavat kanavaansa.- Anonyymi00021
Yllätys kun taustalla on bauermedia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121506Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041246Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34872Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753