Selvä merkki että Venäjällä menee todella huonosti kun tiltumittari heiluu punaisella.
Olen alkanut pitåmään tiltujen uliuli NATO-posteista
15
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tuo juttu aloitettu 24.12. joulurauhan julistuksen jälkeen... No, jos ei jotakuta joulun pyhyyskään kiinnosta? Ehkäpä Natokentsutkaan yms. eivät vietä joulua, koska se ei ole uskottavaa?
- Anonyymi
Ok, kiva. Mitä mieltä olet tästä Afganistanin vastarintaliikkeen armeijasta? Voittivat USAn mennen tullen ja mukaan lukien Suomen.
- Anonyymi
Mitään "voittaneet" !!!!!!!!!!!!!
teletappiRotat pysyi koloissaan, kunnes "järjestyksen ylläpitäjä" poistui.
Kaltaisellas vaan ei ole yhtä "hyvä tuuri" .... sut LÖYDETÄÄN ... satavarmasti!. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään "voittaneet" !!!!!!!!!!!!!
teletappiRotat pysyi koloissaan, kunnes "järjestyksen ylläpitäjä" poistui.
Kaltaisellas vaan ei ole yhtä "hyvä tuuri" .... sut LÖYDETÄÄN ... satavarmasti!.Et muuten vastannut kysymykseen. Olisiko ystävällinen ja kommentoisit kysymystä? Sissiarmeija sentään sai supervallan pakosalle.
- Anonyymi
"Olen alkanut pitåmään tiltujen uliuli NATO-posteista"
Ilmeisesti innostuit kun kuuli Ukrainan regime mafian sisäelin busineksen tuottoisuudesta? - Anonyymi
Siis onko venäjä lakannut pommittamasta Ukrainan siviilejä Joulun-ajaksi?
- Anonyymi
Joo. Ukrainan mafian sisäelin hankinta on jatkunut häiriöittä joulun ajan.
- Anonyymi
Ei ole!.
Eihän ne stnan reppanaryssät enää muuhun kykene.
Ukrainan siviiliväestön kannalta ..... valitettavasti.
-44.Div.-
- Anonyymi
"Nato Tiltu:
Olen alkanut pitåmään tiltujen uliuli NATO-posteista"
Ai sen jälkeen kun aloit tykkäämään anaaliyhdynnästä vastaanottavana puoliskona. - Anonyymi
"Ja tuo juttu aloitettu 24.12. joulurauhan julistuksen jälkeen... No, jos ei jotakuta joulun pyhyyskään kiinnosta? Ehkäpä Natokentsutkaan yms. eivät vietä joulua, koska se ei ole uskottavaa?"
Nato Tiltuset viettävät sionistien tapaan vain HANUKKAA, ei joulua.
Joulu on kristittyjen Juhla, ei juutalaisten Mooses uskovaisten, joita Nato Tiltut enimmäkseen edustavat. - Anonyymi
Kerrohan meille enemmänkin kokemuksistasi.
- Anonyymi
Useat venäläiset on juutalaisia.
Mutta eivät ole sotaisia.- Anonyymi
... t. Benjamin Rotanhaju...
- Anonyymi
AHA. Ei vai...Nehän ne on aina jotain pahaa maailmalle järjestämässä.
- Anonyymi
#Olen alkanut pitåmään tiltujen uliuli NATO-posteista#
Lontoossa edistytään siis yllättävän nopeasti.
Mutta kumpaan totuit nopeammin. Fistaamiseen vai uliuli ääntelyysi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip5334077Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."
Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi91337Olisitko nainen hävennyt mun kanssa
liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s1321040- 100873
Translaki meni läpi...
Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt127766Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta
Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri157711Translaki läpi äänin 113-69
Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun170673- 42668
Ensi kerralla kun kohdataan
Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle44662Olet mielessä ja pysyt
Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.32613