Luukkaan mukaan 18:16
Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
==> Helluntailaisuus on hurmoksellista järkeisopillisuutta ja vihauskontoa lapsia kohtaan.
Järkeisopin mukainen sopiva lasten ikä upotukseen
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsi = 0 - 17 vuotias.
- Anonyymi
Mikä on Helluntaikirkon kanta lasten tappamiseen äidin kohtuun?
- Anonyymi
Vinttisi on pimeä.
- Anonyymi
Tarkoitatko milloin lapsi saa opetella sukeltamaan Kallavedessä ? Käytä talonpoikaisjärkeä. Paljonko sinulla on promilleja ?
- Anonyymi
Nuku öisin niin et kirjoita sekavia.
- Anonyymi
ei se auta luttertautiin sairastuneita, sama kuinka paljon nukkuvat niin yhtä hoopoja on kommenttinsa, kuten aloituksesta voimme nähdä.
luulis sitä lukutaitoinen varttitunnissa näkevän ketä Raamatussa kastetaan milloin ja mistä syystä
mutta ei, luttereissa ei opita lukemaan, eikä kirjoittamaankaan kuten näemme seuraavissa kommneteissa senkin ikävän seiskan jälleen tuhannen kerran.
- Anonyymi
Suomi 24 on osallinen ja suomi 24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi 24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
- Anonyymi
Helluntaiuskon "apostolit" perustajina Suomessa ja Amerikassa laitettiin vankilaan seksuaalisten sairaiden himojen takia.
- Anonyymi
Hellarien lahkokaste on pelkkä ihmisteko ja vesikaste.
Ei ihme ollenkaan, että hellarit hokee ei kaste pelasta.
Ei tietenkän sellainen hellarikaste ketään pelasta yhtään mistään.
Ihan sama vaikutus kuin teekarien vappukasteella. rituaali. - Anonyymi
Jeesusen lapset olivat ainakin sellaisia että saattoivat itse tulla Jeesuksen luo. Ja ihmiset saattoivat heitä hätistellä pois, että älkää häiritse setää, Hänellä on tärkeää asiaa. Lapsilla oli jo palo kuulemaan Jeesusta. He janosivat jo hurmahenkeä.
Jos tähän liittää helarit, niin vain siinä mielessä että eivät ole aivan niin hurmahenkisiä kuin voisivat olla, vaan ovat liiaksi kiinni uskonnollisissa mielipiteissä eikä siinä Hengen vapaudessa minkä hurmahenget luovat. Siinä Kristuksen vapaudessa mistä Paavali kirjoitti, että valheveljet ovat tulleet vain sitä vakoilemaan eikä heitä oikeasti kiinnosta ottaa vastaan Henki.- Anonyymi
Hellareiden henget ja "niilo-kaatajat" tiedetään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899