Minua järkytti kun muistan että Ceuseuskun perhe yritti saada Joulu ja Jeesus pois maasta . Ja tapettiin 25 pv. Siis Jouluoäivänä. Siis teloitettiin..
Zelesnkyi puhui että >> Puheensa lopuksi Zelesnkyi julistaa, etteivät ukrainalaiset odota joulun ihmettä, vaan he tekevät sen lopulta itse.
Zelesnkyi piti vaarallinen puhe Jouluna.
22
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ukraina surmaa omaa kansaansa , ei odota ihmetyä.
- Anonyymi
Sille caeucesculle ihan ok kun oli hirviö diktaattori!
- Anonyymi
Pommiin nukkuneen rukous.
- Anonyymi
Sillä jäi maailman toiseksi suurin kämppä tyhjäksi kun kansanousu pääsi valtaan! On todella paljon yhteistä Putinin kanssa!
Olisi hyökännyt Puolaan kun kommunistinen maailma alkoi elää ja mennä eteenpäin josta Ukraina lienee esimerkki,ja siksi Putin vihaa demokratiaa myös! - Anonyymi
Ilmeisesti sama (venäläinen kirjoittaja) sekä aloittaa aiheen, että kommentoi itselleen...
- Anonyymi
Ok, yhtä epäuskottavaa, kuin kirjoituksesi🙈
- Anonyymi
Jos ei hallitse edes oikeinkirjoituksen alkeita,ei kannata yrittää tyrkyttää tuollaista hölynpölyä.
Sekopäädiktaattori Ceaucescua ja Zelenskyitä ei kannata verrata edes samana päivänä.
He eivät löydy samalta sivulta.- Anonyymi
Mutta myöhempien aikojen putin on niin samaa maata ceaucescun kanssa!
Diktaattorit joilla kosketus elävään elämään katosi.
Vahva sisäpiiri ja korruptio sillä pitää vallan.
Ceaucescukin sekosi nimitti koiransa everstiksi ja vangitsi kuulusteltavaksi papukaija joka toisteli " Tyhmä nikolai" sanoja....
- Anonyymi
Miten ihmeessä kukaan, vähänkään järjissään oleva ihminen voi puolustella kymmenien tuhansien viattomien ihmisten murhaamista ja kansanmurhan tekemistä Ukrainassa.????
En puolustaa ketään !! Koska Jumala sanoo Uskovalle , että älä tapa. Ja Kain tappoi Abelin joka oli veljen . Eikä Jumala sanonut hyvä Kainille . Vaan kain häntä koipien välissä joutui lähtemään Jumalan luota. Vähän sama asetelma kun Putin tapattaa veljiä Ukrainassa. Mahtaako se niin että Juutalainen Zelenskyi saa anteeksi . Kun Juutalaiset ei ymmärrä yhtään sen , että Jeesus on Juutalainen ja syntynyt Joulun lapsi . ? He sai peite silmien eteen kun Jumala vihastui heihiin ja Jumala ottaa vasta pois sen heiltä, kun Jeesus tulee takaisin !!
Siis rakastan heitä molemmat niinkuin Jumala Rakastaa ja toivoo ettei he tappais ketään vaan eläisi sovussa . Mutta kun ei.
No kun en valita puolta ja olen kun Suomi ennen sota oli puolueton , niin minua vihaataan, niinkuin molemmat puolet sodassa vihaa ja Suomalaiset myös vihaavat meitä uskovia jotka ei valitse puolta.- Anonyymi
Siispä minua ei voi pitää uskovana, sillä valitsen puoleni. Hyökkääjä on aina syyllinen.
Silti olen kristitty ja rukoilen Ukrainan puolesta samoin kuin esi-isämme aikoinaan rukoilivat Suomen puolesta. Silloinkin vihollinen oli Venäjä. Niin aina.
Presidentti Kyösti Kallion rukous Suomen puolesta Talvisodan aikaan:
"Taivaallinen Isämme, katso armossasi kansamme puoleen. Sinä olet luonut sen ja rakastat sitä. Sinä näet, että se on mitä suurimmassa vaarassa. Siksi rukoilemme Sinua: Herra, auta meitä hädässämme äläkä anna meidän hukkua. Lahjoita kääntymys synnin ja laittomuuden teiltä, jotka johtavat kansamme tuhoon. Herra, armahda meitä.
Herra Jeesus Kristus, ilman Sinua olemme voimattomia hävittäviä voimia vastaan, jotka tulvivat kansamme yli ja myrkyttävät sen. Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi pahuuden henkivaltoja vastaan, joiden vaikutukset ovat joka päivä sanoin ja kuvin julkisuudessa nähtävissä. Herra, Sinä olet Golgatan ristillä voittanut pimeyden vallat. Niiden täytyy väistyä myös tänään, koska ylistämme Sinun nimeäsi niiden ylitse. Tähän me uskomme, sillä Sinä voit myös meidän aikanamme varjella ihmiset saatanalliselta eksytykseltä. Herra, armahda meitä.
Auta meitä Pyhän Henkesi kautta ryhtymään omassa elämässämme taisteluun syntiä vastaan ja olemaan kestäviä loppuun asti. Tee meidät kansamme keskellä merkiksi Sinun vapahtavasta armostasi. Täytä meidät niin Sinun rakkaudellasi, että me tulemme kuuliaisiksi Sinun käskyillesi. Rakkautesi olkoon meissä se voima, joka voittaa pimeyden vallat kansassamme.
Herra Jeesus Kristus, kaiken me voimme Sinun kauttasi, siihen me uskomme. Armahda meitä. Aamen." Anonyymi kirjoitti:
Siispä minua ei voi pitää uskovana, sillä valitsen puoleni. Hyökkääjä on aina syyllinen.
Silti olen kristitty ja rukoilen Ukrainan puolesta samoin kuin esi-isämme aikoinaan rukoilivat Suomen puolesta. Silloinkin vihollinen oli Venäjä. Niin aina.
Presidentti Kyösti Kallion rukous Suomen puolesta Talvisodan aikaan:
"Taivaallinen Isämme, katso armossasi kansamme puoleen. Sinä olet luonut sen ja rakastat sitä. Sinä näet, että se on mitä suurimmassa vaarassa. Siksi rukoilemme Sinua: Herra, auta meitä hädässämme äläkä anna meidän hukkua. Lahjoita kääntymys synnin ja laittomuuden teiltä, jotka johtavat kansamme tuhoon. Herra, armahda meitä.
Herra Jeesus Kristus, ilman Sinua olemme voimattomia hävittäviä voimia vastaan, jotka tulvivat kansamme yli ja myrkyttävät sen. Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi pahuuden henkivaltoja vastaan, joiden vaikutukset ovat joka päivä sanoin ja kuvin julkisuudessa nähtävissä. Herra, Sinä olet Golgatan ristillä voittanut pimeyden vallat. Niiden täytyy väistyä myös tänään, koska ylistämme Sinun nimeäsi niiden ylitse. Tähän me uskomme, sillä Sinä voit myös meidän aikanamme varjella ihmiset saatanalliselta eksytykseltä. Herra, armahda meitä.
Auta meitä Pyhän Henkesi kautta ryhtymään omassa elämässämme taisteluun syntiä vastaan ja olemaan kestäviä loppuun asti. Tee meidät kansamme keskellä merkiksi Sinun vapahtavasta armostasi. Täytä meidät niin Sinun rakkaudellasi, että me tulemme kuuliaisiksi Sinun käskyillesi. Rakkautesi olkoon meissä se voima, joka voittaa pimeyden vallat kansassamme.
Herra Jeesus Kristus, kaiken me voimme Sinun kauttasi, siihen me uskomme. Armahda meitä. Aamen."No ei voi !!! Jos joku aikoo sinua tappaa! Antaudu ja juokse karkkuun.
Sananl. 28:10
Joka eksyttää oikeamielisiä pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa; mutta nuhteettomat perivät onnen.
Sananl. 29:6
Pahalle miehelle on oma rikos paulaksi, mutta vanhurskas saa riemuita ja iloita.
Matt. 5:39
Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No ei voi !!! Jos joku aikoo sinua tappaa! Antaudu ja juokse karkkuun.
Joka eksyttää oikeamielisiä pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa; mutta nuhteettomat perivät onnen.
Pahalle miehelle on oma rikos paulaksi, mutta vanhurskas saa riemuita ja iloita.
Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;Miten voi sekä antautua että juosta karkuun?
Selkään ne ampuu kuitenkin... - Anonyymi
Savis kirjoitti:
No ei voi !!! Jos joku aikoo sinua tappaa! Antaudu ja juokse karkkuun.
Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;Onneksi veteraanit taistelivat Suomen itsenäisyyden puolesta, eivätkä juosseet karkuun. Heistä kiitämme Jumalaa kädet ristissä. Saviksen kaltaisia hurskastelijoita vierastamme.
- Anonyymi
Ukraina haluaa tehdä täydellistä pesäeroa Venäjään myös kulttuurin saralla ja siksi halutaan siirtää joulu samaan aikaan länsimaisen joulun kanssa ja Pakkasukko on korvattava Joulupukilla. Tuolla kaikella Ukraina pyrkii tekemään eroa Venäjään ja venäläisyyteen kaikin puolin. Se myös osoittaa sen kuinka Venäjän yritykset liittää Ukraina osaksi Venäjää epäonnistuu surkeasti, Venäjän onneton valloitussota on vain etäännyttänyt ukrainalaiset venäläisistä.
- Anonyymi
mä voisin nyt mennä sanoo niille suorat sanat telkkariin
- Anonyymi
Sannan kannattais kans pitää suu supussa kun ei osaa edes puhumisen alkeita.
Niin ? Sannan vihapuheet ? Miten me käsitellään niitä . Eiköhän ennen ukraina niin vihapuheista oli tulossa hirveä Tuomio ? Missä ne nyt ovat noi tuomiot ??
- Anonyymi
Maa on täyttä Suomen veriaseita.
Itsepähän pahvikansa tilasi oman hautansa. - Anonyymi
Zelenskyi on juutalainen ja saatananpalvoja, joten tietenkin hän kieltää Kristuksen ja aktiivisesti vastustaa Häntä.
- Anonyymi
Raadollisuus!!!
Jos et kannata minun ryhmäni uskovaisuuden suuntausta niin muille nappi otsaan.
Onneksi nämä kiihkouskovaiset ovat vain pieni sivujuonne ihmiselon kirjossa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845900Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243527- 1592049
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2281977Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741741Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671011
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927