Impotentti Jumala ei estänyt kirkon paloa Rautjärvellä.

Anonyymi-ap

Ehkä sitä herraa ja kaikkivaltiasta taivaassa ei ole olemassa, kysyy järki-ihmiset.
Uskonnottomat tiesivät muutoinkin.

13

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailman kaikkeuden koko on ainakin 90 miljardia valovuotta. On siinä tehtävää yhdelle jumalalle pitää kaikki palikat kasassa ja pitäisi vielä ehtiä joka paikkaan yhtä aikaa.

• Anonyymi

Jos Rautjärven kirkossa homosteltu on jumala katsoi sen synninpesäksi. Toisaalta yhdellä kirkolla ole merkitystä koska olemme liittymässä natoon ja natossa viis kirkoista joten saattanut olla suomen puolustusvoimien nato yhteistyö poltetunmaan taktiikan harjoitus.

• Anonyymi

Rysssänmieliset asialla ???

Qe

• Anonyymi

On se kumma kun Raamatussa ihmiset tekee kaikenlaista, eikä Jumala tee sitä heidän puolesta. Ehkä meillä on sitten eri kristin uskot.

• Anonyymi

Jumala ei tee kaikkea heidän puolesta, toisaalta ei estä, jopa paadutti faaraon olemaan kuuntelematta järkeä. Nyt sitten pitäis odottaa isompaa ihmeiden aikaa kuin profetojen ja Jeesuksen aika. Että ei tarvitse edes opettavia tarinoita, syntyä, kaikki vaan suuhun kuin syli lapselle

• Anonyymi

Se oli se jumalan tahto, eikös. Eihän sitä muutoin olisi tapahtunut.

• Anonyymi

Suomi tuskin poikkeaa, muun maailman kirkkojen pedofilia ym raiskauksista, niitä ei vain Suomessa tutkita, eikä pelossa ilmianneta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16336452/miksi-raiskauksien-uhrit-kantavat-hapean-raiskaajien-ja-siskojenhakkaajien-sijasta-

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomessa on liikaa sairasta porukkaa.

• Anonyymi

No Jumalahan on poistettu kirkosta. Samoin on kysytty missä Jumala oli kouluammuskeluissa, no Jumalahan on poistettu kouluista.

• Anonyymi

Lasten kuollessa Jumala ei toimi, tarvii niitä jengiin?

• Anonyymi

On hyvä muistaa, että tälläiset lassi peltomaa tyyppiset tapaukset vaienetaan aika pian. Nämä tapahtuvat niin sanotusti seurakunnan sisällä. Kristinuskon mukana tulee jostain kumman syystä ripaus pedofiliaa. I

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2256
    2. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      56
      1272
    3. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      88
      1172
    4. Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan

Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.
      Maailman menoa
      242
      1125
    5. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      40
      1045
    6. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      81
      980
    7. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      61
      847
    8. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      44
      796
    9. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      91
      719
    Aihe