se naisen laittaminen on miesten hommia. Kato äitis kaa kauniit ja rohkeat ja anna oikeiden miesten hoitaa hommat.
Tuhnu jp, älä ruikuta.
9
198
Vastaukset
meinaako kelta, puna, oranssit pistää jotaki kylmäksi?
- Anonyymi
Mitähän tuolla kelta puna oranssilla mahdetaan tarkoittaa kylmäksi laittaminen kadun slangilla tarkoittaa tappamista ja mulla taas töissä sitä kun lyödään sulut kii ja tyhjennetään linjat vedestä jot meinasitko sä ny ihte mitä kylmäksi laittamista suunnitella
Joku ehti kysyä aivovammastani, ennen kuin se poistettiin.
Kirurgisetä sanoi, päänkuvauksen jälkeen, ettei päästä löytynyt mitään.
Terveisiä vaan sille alaikäiselle kysyjälle, käytä suojavarustuksia Uutena-vuotena.- Anonyymi
Nyt löyty kunnon jälkeenjäännyt redardi. Liittyykö toi aloitus suhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt löyty kunnon jälkeenjäännyt redardi. Liittyykö toi aloitus suhun?
Vai kertoiko aloitus susta ja sun suunnitelmista
Anonyymi kirjoitti:
Nyt löyty kunnon jälkeenjäännyt redardi. Liittyykö toi aloitus suhun?
Kirjoitetaan retardi, ei redardi. En oo kerenny selata kanavia läpi, että miltä kanavalta alotuksen kuvailtu ohjelma tulee.
- Anonyymi
Mää kattelin pikkupoikana isoäitini kanssa noita Kauniita ja rohkeita aina viikonloppusin kun mummilla monasti viikonloppuisin olin kylässä yleensä aina koko viikonlopun
Sinänsä ei muuta tullu alotuksesta mieleen, ku joku ettii vastakaivettua hautaa. Poika mokaa ja isi siivoo jäljet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437