Että haluaisit tyydyttää seksuaalisesti vastakkaisen sukupuolen edustajan ja jos on sellainen olo niin miten sen tekisit
Onko sellainen olo
Anonyymi-ap
44237
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 44
Vanhimmat
Voitelemalla sukset liukkaiksi, nyt hiihtämään.
https://www.youtube.com/watch?v=BXNpzem0eI4
AV
Ei tarvis enää hiihtää jos olis liukkaat sukset hyvä alamäki ja potku perseelle
On sellainen olo että tyhmiä kyselevää välistä pitäisi vetää kunnolla pataan.
Ei Jouluna saa tehdä niin
Ei niin jouluna täytyy olla kiltti ja mukava
Eli kerro miten tyydyttäisit tai kerro miten haluaisit että sinut tyydytettäisiin
Ja tontut seuraa jo ensi joulua varten et ollaanko kilttejä
Aina on oikea aika piestä välis-ätmi.
Kysymys on tyhmä vain silloin kun itsekin tietää vastauksen kysymykseensä jo tätä kysyessään
Pulikalla oon homman aina hoitanu. Pulikalla, eli puolukkasurvimella.
Minä taas piirakkapulikalla, itsetehdyt piirakat on parhaita :)
Oman mallin mukaan?
Tottakai, hyväksi havaittu ja suuhun pantaessa ei satu :)
Mutta maistuu...
Eipä ole tollasia tuntemuksia muutenvaan. Ne syntyvät siihen tiettyyn yksilöön, jos sellainen eteen tulee. Ne tekemisetkin liittyvät siihen yksilöön ja siihen mistä hän pitää. Mitään yleistystä ei voi tehdä.
Välikselle kun kelpaa kuka vaan missä reikä on ja naisen ääni lähtee.
Niin ja vain "vastakkaisen" sukupuolen edustajat saavat kiinnostaa.
Sekin vielä. Tyrannia kukoistaa. 👹
No pistäkää ny si pojat parastanne et nähdään onko teillä edes alkeet siellä suunilla et löydätte sen klitoriksenkin kun sekin jo kai useimmille jotain sellaista jota joutuu ihan etsimään
mites joulu, menikö vaan seksistä haaveillessa....
Ahaa, sana klitoris bongattu. Saako siitä pisteitä?
AV
Oikeastaan on. Ollut jo pari tuntia. Erään naisen veisin nyt suihkuun. Tehtäisiin yhdessä kunnon vesilasku, kaikella höyryllä ja paineella mutta häneen en nyt pääse käsiksi, joten tyydyn siirtämään kaakeliosastolle tällä kertaa vain itseni mutta onneksi on mielikuvitusta ja sykkivät toiminnot. Heippa.
Olo on väsynyt ja oksettava. Onneksi huomenna on taas arki ja loppuu tylsä joulu. Uusi vuosi on kivempi, kun näkee edes raketteja. 🎆✨
Niiden lähelle ei saa mennä ja jos katsot sisältäkin, niin laskettelulasit päähän.
🥽⛑
No menen ihan niitten alle ja eteen ja juoksen suu auki kiinni niitä. Tikku tippuu välillä päähän, melkein silmään.
Ei käy. Olet porstuassa. Kuvailemasi toiminta on vastuutonta jos olet äiti- tai isäihminen.
Äiti nyt toistaiseksi ellei ala munapussit vanhemmiten kasvamaan häpyhuulien tilalle.
Kyllä minä vastuuni kannan ja juoksen ne raketit kiinni.
Miksi sä juokset raketteja kiinni!?! Ei niitä juosta kiinni?!? Täh
Se on kivaa. 😜
Labradorit noutavat lintuja, eivät äidit raketteja.
Varomatonta ja hullua. Vadtuutonta ja ajattelematonta.
Tuli vanha, jo edesmennyt, koirani nieleen. Se rakasti kaikkia vinkuvia raketteja ja olisi juossut ihan loputtomiin "noitapillien" perässä. Ootko sä sellanen samanlainen?
Se voi lentää Kiinaan asti…
Olen erilainen äiti. 🤪
Niin sitä sanotaan, kun kaikki pelottaa.
Tuleepa Kiinan reissu samalla. Ching chong ping pong..
Juu olen. 🐶
Niin sanotaan kun järki tulee ennen tunnetta.
Jos se sinusta sille tuntuu.
Homot syttyy itsestään?
Kukaan ei ole vastannut kysymykseen
Se on näillä palstoin sääntö, ei poikkeus. 🌹👀
Nainen kontalleen, räpellys, työntö ja tuijotus, näinhän se varmaan menisi. Miksi naiset eivät vaivaudu kertomaan omista halustaan?
Olisi kyllä mukava löytää kumppani, joka on oma aloitteiden näissä asioissa ja uskaltaa sanoa mitä haluaa.