mikä suomalaisilla miehillä ottaa päähän ulkomaalaisissa, sekö että sanotaan että heillä on keskimäärin isommat vehkeet kuin meidän suomiuroksilla vai se että heillä on niin hyvä itsetunto?! hahaa,kateutta se taitaa olla. sitte ostatte rahalla palvelijoita thaimaasta!!??
en mä ottais suomalaista enkä ulkomaista sossun elättiä, sekun kertoo ihmisestä muutenkin jotain väriin tai muuhun katsomatta.. niin turha jauhaa mulle sit siitäkään.. jos ihminen käy töissä ja noudattaa suomen lakia niin mikä se on se syy?
onhan niitä paskojakin tapauksia heissä samanlailla ku teissäkin.. mä olen ainakin rasisti tapauskohtaisesti, enkä värin mukaan..
isommat vehkeet!?
11
603
Vastaukset
- finnboy
Kyse ei ole seksuaalisesta epävarmuudesta.
Syy miksi "perussuomalaiset" vihaavat näitä afrikkalaisia maahanmuuttajia ja pkolaisia on se, kun he tekevät (yllätys yllätys) rikoksia vain suomalaisia kohtaan, käyvät syyttömien kimppuun, jopa sinunlaisiesi kimppuun. Ja se vielä, että saavat triplasti lievmmät tuomiot, koska he kärsivät " huonoista sosiaalisista oloista".
Tässä sinulle valkoinen mies:
http://www.fredrikwettergren.com/images/sm2002/sm2002_2.jpg
Toistan, kyse ei ole seksuaalisesta epävarmuudesta. Vaikuttaa siltä, että olet ollut vähän huonossa seurassa. Olet ollut todennäköisesti ylimielisten afrikkalaisten kanssa, ja sitten kynäniska nörtti suomipoikien kanssa.
Ei, alfa nainen, ei :)- baby
mun miehet on ollut suomalaisia miehisiä miehiä, ei arotuulen raiskaamia vinkuheiniä, ei pieni mulkkusia, ei akkojen hakkaajia, ja yhdenkään afrikkalaisen tms kanssa en ole koskaan edes puhunut, ei ku anteeksi työnpuolesta olen harvoin.. mutta mun miehillä ei ole tarvetta yleistää... samaahan tekin teette..jos he tekee rikoksia meitä kohtaan, te yleistätte heitä kohtaan..pistä oma kuva liitteeksi ni katotaa sit..
- finnboy
baby kirjoitti:
mun miehet on ollut suomalaisia miehisiä miehiä, ei arotuulen raiskaamia vinkuheiniä, ei pieni mulkkusia, ei akkojen hakkaajia, ja yhdenkään afrikkalaisen tms kanssa en ole koskaan edes puhunut, ei ku anteeksi työnpuolesta olen harvoin.. mutta mun miehillä ei ole tarvetta yleistää... samaahan tekin teette..jos he tekee rikoksia meitä kohtaan, te yleistätte heitä kohtaan..pistä oma kuva liitteeksi ni katotaa sit..
Se on helpompi yleistää, koska hyvän afrikkalaisen löytäminen on miltei sama kuin etsisi nuppineulan päätä hiekkarannalta.
On hyvä olla realisti- ja varuillaan.
www.freewebs.com/tomashot/uutiset.htm
Toi on joku epävirallinen sivusto, mikä raportoi uutisista mitä et kuule etkä lue metrosta/iltasanomista/hesarista etkä tv'stä. TV raportoi korkeintaan valkoisten anarkistien, eli skinheadeien pikkurötöksistä. Mutta afrikkalainen ei voi olla rasisti, vaikka se huutaisi "helvetin maitonaamat", eihän?
Ja vielä lopuksi, on loistavaa, että olet suoraselkäinen ja ylpeä suomalainen nainen, ja että pysyt omissasi.
Jatka samaan malliin, mutta ole kuitenkin ralisti, nämä afrikkalaiset eivät välitä sinun suoraselkäisyydestäsi, vaan näkevät sinussa valkoisen esineen, ne luulevat pystyvänsä tekemään mita tahansa sinulle, vain koska ovat cooleja afrikkalaisia. finnboy kirjoitti:
Se on helpompi yleistää, koska hyvän afrikkalaisen löytäminen on miltei sama kuin etsisi nuppineulan päätä hiekkarannalta.
On hyvä olla realisti- ja varuillaan.
www.freewebs.com/tomashot/uutiset.htm
Toi on joku epävirallinen sivusto, mikä raportoi uutisista mitä et kuule etkä lue metrosta/iltasanomista/hesarista etkä tv'stä. TV raportoi korkeintaan valkoisten anarkistien, eli skinheadeien pikkurötöksistä. Mutta afrikkalainen ei voi olla rasisti, vaikka se huutaisi "helvetin maitonaamat", eihän?
Ja vielä lopuksi, on loistavaa, että olet suoraselkäinen ja ylpeä suomalainen nainen, ja että pysyt omissasi.
Jatka samaan malliin, mutta ole kuitenkin ralisti, nämä afrikkalaiset eivät välitä sinun suoraselkäisyydestäsi, vaan näkevät sinussa valkoisen esineen, ne luulevat pystyvänsä tekemään mita tahansa sinulle, vain koska ovat cooleja afrikkalaisia.tosiaan se oma kuvasi ...
- finnboy
karvapää kirjoitti:
tosiaan se oma kuvasi ...
... mutta
http://forum.bodybuilding.com/photo/index.php
Selailet läpi noita kuvia, saat idean minkä näköinen olen. - nenia
finnboy kirjoitti:
... mutta
http://forum.bodybuilding.com/photo/index.php
Selailet läpi noita kuvia, saat idean minkä näköinen olen.onhan se hyvä siellä koneen ääressä selittää minkä näkönen on, jos kerran olet tollanen muskelikasa,laita oma kuva. Älä vaan selitä koko ajan.
- Nettaaja
nenia kirjoitti:
onhan se hyvä siellä koneen ääressä selittää minkä näkönen on, jos kerran olet tollanen muskelikasa,laita oma kuva. Älä vaan selitä koko ajan.
Ei kai idioottikaan omaa kuvaansa julkiselle keskustelupalstalle postaa?
Yleensäkin ihan turha pyydellä muiden kuvia jos ei ensin pistä omaansa. - finnboy
Nettaaja kirjoitti:
Ei kai idioottikaan omaa kuvaansa julkiselle keskustelupalstalle postaa?
Yleensäkin ihan turha pyydellä muiden kuvia jos ei ensin pistä omaansa.... että alkuperäisenä aiheena ei ollut u.
Tyhmiä tyttöjä, varmaan kiinalais/mongoli perintöä... - finnboy
finnboy kirjoitti:
... että alkuperäisenä aiheena ei ollut u.
Tyhmiä tyttöjä, varmaan kiinalais/mongoli perintöä...... että alkuperäisenä aiheena ei ollut ulkonäkö, vaan afrikkalaisvihan syy, minkä perustelin.
Tyhmiä tyttöjä, varmaan kiinalais/mongoli perintöä... - tumma
finnboy kirjoitti:
... että alkuperäisenä aiheena ei ollut ulkonäkö, vaan afrikkalaisvihan syy, minkä perustelin.
Tyhmiä tyttöjä, varmaan kiinalais/mongoli perintöä...Oote vaan katelisia! Eiko ole naisia enaan?
- finnboy
tumma kirjoitti:
Oote vaan katelisia! Eiko ole naisia enaan?
Kateellinnen tästä?
---> www.freewebs.com/tomashot/uutiset.htm
Ei, tumma, en ole kateellinen, vakuutan, että olen seksuaalisesti erittäin itsevarma, joskus ehkä ylimielinenkin.
En ole kateellinen sinun suipponaamalle, mikä muodostuu apinakallonrakenteestasi.
En ole katteelinen rumasta äänestäsi.
En ole kateellinen väkivaltaisuudestasi.
En ole kateellinen vihastasi, voitan sen, ja voitan sinutkin.
Ja en todellakaan ole kateellinen ruskealle värillesi.
Kaikki ketkä väittävät rasismia (en ole rasisti) katueden syyksi, eivät ole olleet ikinä fittness tapahtumissa, missä on vain hyvännäköisiä valkoisia ihmisiä. Kaikki ketkä väittävät rasismia kateuden syyksi eivät urheile, eivät tee paskaakaan, katsovat vain musa TV'tä ja luovat itsellensä värään kuvan ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262456- 1142086
- 1211739
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451567Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949