"Tiedän olevan hyvää ja kaunista..."

Laitetaan nyt taas tämmönen riitelyvapaa ketju, kun tuota edellä mainittua tuntuu nyt olevan vähän joka toisessa ellei jokasessa ketjussa.
Mä en ainakaan usko semmosesta riitelystä ja kenkkuilusta tulevan kellekään hyvä mieli, ainakaan pitemmän päälle.
Sano siis tässä jotakin kaunista, hänelle jota rakastat, ihastelet kaukaa tai lähempää tai mitä nyt ihan yleisesti tahot sanoa 😊

37

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää uutta vuotta kaikille, parempaa kuin tämä vuosi. ✨

      • Hyvää kohta koittavaa uutta vuotta sullekin! Olkoon tuo vuosi tunnepuoleltaan sopivan tasanen, mahdollisimman riidaton ja täynnä ilonpilkahduksia 🌟


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvää kohta koittavaa uutta vuotta sullekin! Olkoon tuo vuosi tunnepuoleltaan sopivan tasanen, mahdollisimman riidaton ja täynnä ilonpilkahduksia 🌟

        Kiitos. 😊


    • Anonyymi

      Älkää viitsikö jankata turhista asioista, meillä on täällä asiat suhteellisen hyvin, kun ei ole sotaa ym.

      • Sanovat, jotta "kaikki on suhteellista". Mutta juu, olen kyllä sinällään samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Enemmän kun unelma onnesta! 🥳

    • Anonyymi

      Ihana joulu oli ja huomenna kiva palata arkeen☺️

    • Anonyymi

      Hänenlaisiaan lesbonaisia saisi olla enemmänkin. Kohteliaisuus kaukaa😏

    • Anonyymi

      Jatketaan laulunsanoilla. S.Haber, Sä . Laulaisin hänelle, joka ei tiedä, miten paljon haluaisin kertoa tunteistani, mutta en vaan voi.

      Silloin myös minä saan
      Elää täysillä kokonaan
      Eikä maailmassa oo mitään tyhmiä rajoja
      Sä et taida ymmärtää sitä ikinä
      On ihanaa, et on sellainen tyyppi kuin sä

      • Tämä on kyllä kiva biisi 👍🏼 ja samoilla sanoilla miekin voisin laulaa hänelle, joka on mun sydämen saanut roihuun 🔥♥️
        Tuohon voisi jatkaa Samun toisella biisillä, jotta "Mä tahdon suunnistaa
        Sun kanssas valtamerten taa
        Ja kainalossa maailman
        Sun viereen nukahdan..."


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä on kyllä kiva biisi 👍🏼 ja samoilla sanoilla miekin voisin laulaa hänelle, joka on mun sydämen saanut roihuun 🔥♥️
        Tuohon voisi jatkaa Samun toisella biisillä, jotta "Mä tahdon suunnistaa
        Sun kanssas valtamerten taa
        Ja kainalossa maailman
        Sun viereen nukahdan..."

        Hyvä biisi tuokin. 😊 Pitänee hommata lippu Samun keikalle fiilistelemään


    • Anonyymi

      Hän on vaan niin ihana nainen❤️

    • Anonyymi

      Me kaikki naiset vaan ollaan upeita❤️

      • Ainakin jotkut. Itseäni en nyt niin upeana nää, keskinkertainen. 😊


      • Laitanpa tämänkin, kun vasta mulle joku tämän linkitti jokin aika sitten. Tykkään.

        https://youtu.be/jz-jTFzpiZ8

        Viivi Pumpanen - Sun kaltainen


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Laitanpa tämänkin, kun vasta mulle joku tämän linkitti jokin aika sitten. Tykkään.

        https://youtu.be/jz-jTFzpiZ8

        Viivi Pumpanen - Sun kaltainen

        Hitsi tämähän on ihan wau🔥mulla oli vähän ennakkoluuloja tätä missiä kohtaan, mutta osaa kyllä laulaa hyvin👋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi tämähän on ihan wau🔥mulla oli vähän ennakkoluuloja tätä missiä kohtaan, mutta osaa kyllä laulaa hyvin👋

        Nätti kappale. ☺️


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Laitanpa tämänkin, kun vasta mulle joku tämän linkitti jokin aika sitten. Tykkään.

        https://youtu.be/jz-jTFzpiZ8

        Viivi Pumpanen - Sun kaltainen

        Se olin mä. Biisin sanoma hyvä. Yllättävä, mut niin se on elämäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olin mä. Biisin sanoma hyvä. Yllättävä, mut niin se on elämäkin.

        Okei. No se oli kiva linkitys ja biisi. Kiitos vielä, pääsin tutustumaan siihen sun ansiostasi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Okei. No se oli kiva linkitys ja biisi. Kiitos vielä, pääsin tutustumaan siihen sun ansiostasi.

        Ole hyvä. Kiva että tykästyit.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Laitanpa tämänkin, kun vasta mulle joku tämän linkitti jokin aika sitten. Tykkään.

        https://youtu.be/jz-jTFzpiZ8

        Viivi Pumpanen - Sun kaltainen

        Tämä oli kyllä nasta ja Viivi pääsi kieltämättä yllättämään positiivisella tavalla, vaikka ei pitäs antaa koskaan mielikuvien tai ennakkoluulojen hämätä.
        Tässä vähän erilaista. Paljonkin keskustelua herättänyt nainen. Hänenkin äänensä mut joskus yllätti ja tavallaan siitä tykkään. Viivi vei silti pojot 👍🏼 mutta ei tämäkään huono ole.
        https://youtu.be/CbKYLLn4ebM

        Tuleekos muilla näitä yllättäneitä mieleen?


    • Anonyymi

      https://youtu.be/1g3Toj4-RMg

      Voi kumpa tavattaisiin suotuisammissa olosuhteissa vielä joskus ja uskaltaisin paljastaa tunteeni sinulle. Ikävöinyt sinua jo liki vuoden 😌❣️

      • Anonyymi

        Paljasta vaan tunteesi, elämä on liian lyhyt turhaan odotteluun.


    • "Rakastaa ei ole sama kuin katsoa toisiaan silmiin, se on katsomista yhdessä samaan suuntaan."
      - Antoine de Saint-Exupéry

    • Anonyymi

      Okei. Kaunista. Nyt se on sanottu sit, ei jää epäselvyyttä kellekään. Sanoo vois muutakin, mut taitaa olla turhaa. Täysin turhaa.

    • Anonyymi

      Mä oon taas ihan "kananlihalla" kun
      Diandra laulaa! 💕Aivan huippulahjakas
      laulaja ja muusikko. 😍. Kaikkea hyvää hänelle.
      LYYTI.

    • Anonyymi

      Oli ihana nähdä pitkästä aikaa, toivottavasti jo pian uudestaan. Odotan koska laitat taas viestiä. Olet mielessä.

    • Anonyymi

      Noh, otetaa sit kauniit sanat käyttöön ja kuvaillaan vähän elämän kauneutta.

      Hetki hyvinkin arkinen, tavanomainen, silti niin taianomainen. Nainen kauniisti hymyillen, ujosti silmiin katsellen. Herätti oudon tuntemuksen, mistä tunnen tuon olemuksen. Katsees sun, piirty mieleeni mun.

      • Anonyymi

        Milloin ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ja missä?

        Tais olla vuonna 2022 ekr, siinä just ennen konfirmaatiotani. Paikka oli satavarmasti seurakuntasali ja nainen kuumaakin kuumempi. Osuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais olla vuonna 2022 ekr, siinä just ennen konfirmaatiotani. Paikka oli satavarmasti seurakuntasali ja nainen kuumaakin kuumempi. Osuko?

        Hänelle kehen osuu..
        https://youtu.be/A9WqAUdC2VE
        😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais olla vuonna 2022 ekr, siinä just ennen konfirmaatiotani. Paikka oli satavarmasti seurakuntasali ja nainen kuumaakin kuumempi. Osuko?

        En käytä aikaani seurakuntasaleissa tai muissa herranhuoneissa;) pois se minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä aikaani seurakuntasaleissa tai muissa herranhuoneissa;) pois se minusta

        Vähemmän minäkään, mut pitihän se naimalupa aikanaan hankkia..


    • Anonyymi

      En malta oottaa että nään sut taas ensi viikolla. Uskaltaisinpa ehdottaa tapaamista työn ulkopuolella. Jos tilanne niin etenee niin teen jonkin siirron. Pelkään vaan niin kovasti ettet tunnekaan samoin.

      • Anonyymi

        Tämäpä juuri. Toki en nykyisin häntä näe työssä, mutta aikanaan se rajoitti, että jos ri tunne samoin, vaikeuttaa se työntekoakin. Ja nyt sitten muuten vaan pelottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä juuri. Toki en nykyisin häntä näe työssä, mutta aikanaan se rajoitti, että jos ri tunne samoin, vaikeuttaa se työntekoakin. Ja nyt sitten muuten vaan pelottaa..

        Pyytäkää lounaalle tai kahville kahdestaan. Siellä on helppo tunnustella missä mennään muun juttelun lomassa. Monesti kannattaakin edetä vähitellen, mekin tunnettiin parisen vuotta ennen tätä suhdetta. Kiinnostus herää siinä kun tutustuu paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe