Vihreä vetykö vain tukien varassa, totta vai tarua ?

Anonyymi-ap

Palstan laskutikkugeneraattori on vuosikausia heitellyt yksisuuntaisia väittämisä alla olevaan tapaan, mutta ei ole vastannut omaan huutoonsa edes useaan kertaan pyydettäessä.

Alla olevassa hän oikein valtuuttaa itse itsensä kuin syndikaalisen puhemiehen rooliin puhumaan me-muodossa. Onhan se hyvä hakea virtuaalitukea virtuaalijoukoista.

"Lähinnä verovaroilla tukien."

"MIssä on ne LASKELMAT että vetytankkausasemien rakentaminen ja ihmisten kannattaa valita vetyauto joka olisi "järkivalinta"? Yhtään laskelmaa et ole pystynyt esittämään meille vaan suuria ymperäpyöreitä linkkejä sanallisesti että vetytalous kannattaa koska sitä rakennetaan lähinnä verovaroilla tukien."

- https://keskustelu.suomi24.fi/t/17672440/laskelma-vetytankkausaseman-kannattavuudesta-ei-kannata-#comment-118201118

Kun nyt otetaan huomioon laskutikku-messiaan suuri universaali ylivoimaisuus vetytalouden ja sen taloudellisen kannattavuuden ja numerologian ymmärtämisessä, niin hänelle lienee hyvin helppoa vastata alla olevaan, asiat ja numerotiedot selkeästi yksilöiden.

1) Paljonko Suomessa tuetaan vetytaloutta euroissa vs. yksityinen rahoitus?

2) Paljonko EU:ssa tuetaan vetytaloutta euroissa vs. yksityinen rahoitus?

3) Mikä osuus tuosta tuesta ( 1 & 2) kohdistuu yksityiseen vetyautoiluun ja yksityisautoilun vetyverkon rakentamiseen, euroissa ja prosenteissa vs. yksityinen rahoitus?

Sen jälkeen kun vety-universiumin ylivoipa laskutikkuguru on antanut faktainfoa linkkeineen yllä olevasta, niin voimme mennä pidemmälle ja tehdä yrityskohtaiset kysymykset tukien saamisesta vs. yksityinen rahoitus.

19

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhtään laskelmaa ei aloittaja itse esittänyt. ;-)

    • Anonyymi

      Laskutikkunikkarista (keskenkasvuisesta) ei ole omaan huutoonsa vastaajaksi, näin oli toki odotettavissakin.

      No, eivät ne suuret sanat suuta halkaise ...

    • Anonyymi

      Odottaessa vetylapsen laskelmia ensiksi. Miksi muiden pitäisi tehdä sinun työsi?

      • Anonyymi

        Väitteen esittäjällä on todistustaakka.

        Laskutikkunikkari on toistellut tullen mennen ja vuosia avauksen mieliä manipuloivaa väittämäänsä, mutta hän on täysin kyvytön vastaamaan omaan huutoonsa, omaan väittämäänsä.

        Vastineena on toistuvaa tuon kaltaista asioiden päälleen kääntävä suunpieksentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteen esittäjällä on todistustaakka.

        Laskutikkunikkari on toistellut tullen mennen ja vuosia avauksen mieliä manipuloivaa väittämäänsä, mutta hän on täysin kyvytön vastaamaan omaan huutoonsa, omaan väittämäänsä.

        Vastineena on toistuvaa tuon kaltaista asioiden päälleen kääntävä suunpieksentää.

        Etkös sinä sitä vetyä ole puolustamassa? Jos olet, tee hommasi.

        Pärjäisikö vety ilman yhteiskunnan rahoitusta? Pärjääkö edes sen avulla?

        Linkkasit mm. artikkelin, jossa sanottiin, että vety maksaa 2 taalaa kilolta, mutta jätit täysin mainitsematta massiivisen tuen (inflation reduction act), jolla hintaa tuetaan. Unohdit myös mainita, että kyseessä on maakaasusta tuotettu vety, jolla ei ole tulevaisuutta.

        Joten usko sinun höpötyksiin on melkoisen alhaalla.

        Todista puheesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä sitä vetyä ole puolustamassa? Jos olet, tee hommasi.

        Pärjäisikö vety ilman yhteiskunnan rahoitusta? Pärjääkö edes sen avulla?

        Linkkasit mm. artikkelin, jossa sanottiin, että vety maksaa 2 taalaa kilolta, mutta jätit täysin mainitsematta massiivisen tuen (inflation reduction act), jolla hintaa tuetaan. Unohdit myös mainita, että kyseessä on maakaasusta tuotettu vety, jolla ei ole tulevaisuutta.

        Joten usko sinun höpötyksiin on melkoisen alhaalla.

        Todista puheesi.

        Huomattava älyllisen epärehellisyyden kiima koettaa vetää soutaen, huovaten ja hämmennellen asia aloituksesta sivuraiteille ja etsiä itselleen pakopolkuja.

        Rautalangasta.

        Laskutikkunikkari on huudellut suu suurena suurin palkein tuota aloituksessa olevaa väittämäänsä pitkin foorumeita usean vuodeen ajan.

        Tämän estämättä laskutikkunikkari on kykenemätön vastaamaan _omaan huutoonsa_ useista haasteita huolimatta.

        Näin laskutikkunikkarille käy kun suurella suullaan maalaa itsensä nurkkaan.

        Ennen miehet olivat rautaa ja laivat puuta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä sitä vetyä ole puolustamassa? Jos olet, tee hommasi.

        Pärjäisikö vety ilman yhteiskunnan rahoitusta? Pärjääkö edes sen avulla?

        Linkkasit mm. artikkelin, jossa sanottiin, että vety maksaa 2 taalaa kilolta, mutta jätit täysin mainitsematta massiivisen tuen (inflation reduction act), jolla hintaa tuetaan. Unohdit myös mainita, että kyseessä on maakaasusta tuotettu vety, jolla ei ole tulevaisuutta.

        Joten usko sinun höpötyksiin on melkoisen alhaalla.

        Todista puheesi.

        "Linkkasit mm. artikkelin, jossa sanottiin, että vety maksaa 2 taalaa kilolta, mutta jätit täysin mainitsematta massiivisen tuen (inflation reduction act), jolla hintaa tuetaan."

        Miksi tukeudut pikkunilkkeillen valehteluun? Tieto USA-tuesta oli jo suoraan lainatussa tekstissä.

        "In just a few months, the Ukraine war also sparked $73 billion (€71 billion) in fresh investment in green hydrogen, he wrote in a recent report on the topic."

        "The European Union has launched a €3 billion green hydrogen bank to support the sector, while the United States introduced a massive tax credit of $3/kg to the production of green hydrogen via its Inflation Reduction Act (IRA)."

        "The US move has proved a remarkable boon, driving the cost of new green hydrogen products below $2/kg, to the point where it becomes “too cheap” to ignore, Mbuk told Euronews Next."

        - https://www.euronews.com/next/2022/11/24/europe-energy-crisis-is-boosting-green-hydrogen-is-it-finally-a-real-alternative

        Noilla eväillä sitten koetat ahkerasti suvuraiteillen paeta omaa suusrta suutasi jolla olet maalannut itsesi nurkkaan.

        Avauksen pointti.

        Väitteen esittäjällä on todistustaakka, jota laskutikkunikkari pakenee toistamiseen oikein urakalla ja laskuun, toistamiseen tarkoituksellisiin väärinesittämiin ja valheisiinkin tukeutuen.

        Täysin luokatonta ... pinkkiä hamekagasta kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Linkkasit mm. artikkelin, jossa sanottiin, että vety maksaa 2 taalaa kilolta, mutta jätit täysin mainitsematta massiivisen tuen (inflation reduction act), jolla hintaa tuetaan."

        Miksi tukeudut pikkunilkkeillen valehteluun? Tieto USA-tuesta oli jo suoraan lainatussa tekstissä.

        "In just a few months, the Ukraine war also sparked $73 billion (€71 billion) in fresh investment in green hydrogen, he wrote in a recent report on the topic."

        "The European Union has launched a €3 billion green hydrogen bank to support the sector, while the United States introduced a massive tax credit of $3/kg to the production of green hydrogen via its Inflation Reduction Act (IRA)."

        "The US move has proved a remarkable boon, driving the cost of new green hydrogen products below $2/kg, to the point where it becomes “too cheap” to ignore, Mbuk told Euronews Next."

        - https://www.euronews.com/next/2022/11/24/europe-energy-crisis-is-boosting-green-hydrogen-is-it-finally-a-real-alternative

        Noilla eväillä sitten koetat ahkerasti suvuraiteillen paeta omaa suusrta suutasi jolla olet maalannut itsesi nurkkaan.

        Avauksen pointti.

        Väitteen esittäjällä on todistustaakka, jota laskutikkunikkari pakenee toistamiseen oikein urakalla ja laskuun, toistamiseen tarkoituksellisiin väärinesittämiin ja valheisiinkin tukeutuen.

        Täysin luokatonta ... pinkkiä hamekagasta kehiin.

        Ongelma on, ettei sinulta ole tullut vielä ainoatakaan järkevää argumenttia väitteidesi tueksi. Sitten linkkaat n 1 lehtiartikkelia ja mahdollisesti linkkejä johonkin firmaan, joka yrittää houkutella sijoittajia ruusunpunaisilla tarinoillaan. Substanssi puuttuu täysin.

        Tuo artikkeli muuten puhuu yhteiskunnan tuista. Yksityisen sektorin rahoitus tuntuu olevan suurimmaksi osaksi lupauksia: ehkä joskus sitten joo vuoden päästä juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on, ettei sinulta ole tullut vielä ainoatakaan järkevää argumenttia väitteidesi tueksi. Sitten linkkaat n 1 lehtiartikkelia ja mahdollisesti linkkejä johonkin firmaan, joka yrittää houkutella sijoittajia ruusunpunaisilla tarinoillaan. Substanssi puuttuu täysin.

        Tuo artikkeli muuten puhuu yhteiskunnan tuista. Yksityisen sektorin rahoitus tuntuu olevan suurimmaksi osaksi lupauksia: ehkä joskus sitten joo vuoden päästä juu.

        "Sitten linkkaat n 1 lehtiartikkelia"

        Suoli24 söi plus-merkin n ja 1 välistä. Eli n 1 pitäisi näkyä "n plus 1". Kokeillaan vielä n 1, jos sivusto pitäisi siitä enemmän.


    • Anonyymi

      Joillakin on kauhea raivo puolustaa vaikkapa vetyä tai jotain japanilaista automerkkiä, vaikka kenelläkään ei pitäisi olla senttiäkään kiinni kummankaan menestymisessä.

    • Anonyymi

      Ihan turhaa jankkausta.
      Vety on paras.

    • Anonyymi

      TROOOLLL ! ! TRÖÖÖÖÖLLL ! ! VETYVÖYHÖTYS PIETARIN RYS. . .SÄN TROLLITEHTAALTA. PIETARIN TAPPAJA TERRORISTI HIRTTÄJÄ ALISTAJA RYS. . SÄN TROLLITEHDAS JA 1 ETELÄSUOMESSA LAITOSHOIDOKKINA OLEVA SEINÄHULLU NARSU JOKA RYS. . SÄN MAALTA TULLU OVAT MASSAPOSTAUS TROLLAUKSEN TAKANA. VAROKAA RYS. . SIÄ JA HÄIPYKÄÄ KAIKKI MOISELTA TROLLI SAITILTA. .

    • Anonyymi

      Laskutikkunikkari, pappa betala-boikken. Palataanpas itse aisaan.

      Lopeta tuo pinkissä pitsimekossa pitkin peltoja eri tekosyin ja valheinkin toivottomasti pakoon juokesentelu ja ..... vastaa omaan alla olevaan huutoosi .... jota olet harrastellut ilmeisemmin jo lukuisia vuosia.

      Toisekseen, alla oleva väittämäsi oli jatkoa sille, kun suurella suulla vakuuttelit vetyautoja ja - verkkoja tuettavan radikaalisti enempi kuin patteriutoja sen eri muodoissaan.

      "Lähinnä verovaroilla tukien."

      "MIssä on ne LASKELMAT että vetytankkausasemien rakentaminen ja ihmisten kannattaa valita vetyauto joka olisi "järkivalinta"? Yhtään laskelmaa et ole pystynyt esittämään meille vaan suuria ymperäpyöreitä linkkejä sanallisesti että vetytalous kannattaa koska sitä rakennetaan lähinnä verovaroilla tukien."

      - https://keskustelu.suomi24.fi/t/17672440/laskelma-vetytankkausaseman-kannattavuudesta-ei-kannata-#comment-118201118

      1) Paljonko Suomessa tuetaan vetytaloutta euroissa vs. yksityinen rahoitus?

      2) Paljonko EU:ssa tuetaan vetytaloutta euroissa vs. yksityinen rahoitus?

      3) Mikä osuus tuosta tuesta ( 1 & 2) kohdistuu yksityiseen vetyautoiluun ja yksityisautoilun vetyverkon rakentamiseen, euroissa ja prosenteissa vs. yksityinen rahoitus?

      Sen jälkeen kun laskutikkuguru on antanut faktainfoa linkkeineen yllä olevasta, niin voimme mennä pidemmälle ja tehdä yrityskohtaiset kysymykset tukien saamisesta vs. yksityinen rahoitus.

      Simpe like this.

      • Anonyymi

        Tuossa lainasit jotain, mitä en ole kirjoittanut. Tyylistä päätellen meitä "laskutikkunikkareita" on 3 eri henkilöä ja sinua... no, 1.

        Uskoin vielä vetyyn joskus 90-luvulla, mutta ajan myötä jatkuvien pettymysten jälkeen pitää olla melkoisen vahvaa näyttöä vetyä puoltavalta taholta.

        Suomessa ei vielä tueta vetytaloutta, mutta eikös tässä ole juuri ns. ruohonjuuritason vaikuttamisyritystä sinun puolelta (vaikka argumentit ovatkin olleet erittäin heikkoja ainakin toistaiseksi).

        Yksityinen rahoitus on usein pyörinyt myös yhteiskunnan lisärahoituksen ympärillä.

        Jos VIHREÄN vedyn vetytalous tulee johonkin, ehkä ammoniakin tuotanto olisi todennäköisin. Toisena muu kemian teollisuus. Kolmanneksi paras käyttökohde on terästeollisuus, tosin siinä ilmeisesti voidaan käyttää myös suoraan sähköä.

        Uudelleen, en ala analysoimaan sinun eduksesi yhtään mitään, ellet maksa normaalia 350€/tunti konsultointitaksaani.

        Muut käyttökohteet ovat sitten jotain aivan muuta, enkä usko että henkilöautoihin vety tulee koskaan yli 1% osuudella. Raskaan liikenteen osalta jää vielä nähtäväksi, mutta huonolta näyttää tähän mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa lainasit jotain, mitä en ole kirjoittanut. Tyylistä päätellen meitä "laskutikkunikkareita" on 3 eri henkilöä ja sinua... no, 1.

        Uskoin vielä vetyyn joskus 90-luvulla, mutta ajan myötä jatkuvien pettymysten jälkeen pitää olla melkoisen vahvaa näyttöä vetyä puoltavalta taholta.

        Suomessa ei vielä tueta vetytaloutta, mutta eikös tässä ole juuri ns. ruohonjuuritason vaikuttamisyritystä sinun puolelta (vaikka argumentit ovatkin olleet erittäin heikkoja ainakin toistaiseksi).

        Yksityinen rahoitus on usein pyörinyt myös yhteiskunnan lisärahoituksen ympärillä.

        Jos VIHREÄN vedyn vetytalous tulee johonkin, ehkä ammoniakin tuotanto olisi todennäköisin. Toisena muu kemian teollisuus. Kolmanneksi paras käyttökohde on terästeollisuus, tosin siinä ilmeisesti voidaan käyttää myös suoraan sähköä.

        Uudelleen, en ala analysoimaan sinun eduksesi yhtään mitään, ellet maksa normaalia 350€/tunti konsultointitaksaani.

        Muut käyttökohteet ovat sitten jotain aivan muuta, enkä usko että henkilöautoihin vety tulee koskaan yli 1% osuudella. Raskaan liikenteen osalta jää vielä nähtäväksi, mutta huonolta näyttää tähän mennessä.

        Hups. Kaksi viimeistä kappaletta meni juuri ennen lähetystä editorissa väärin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa lainasit jotain, mitä en ole kirjoittanut. Tyylistä päätellen meitä "laskutikkunikkareita" on 3 eri henkilöä ja sinua... no, 1.

        Uskoin vielä vetyyn joskus 90-luvulla, mutta ajan myötä jatkuvien pettymysten jälkeen pitää olla melkoisen vahvaa näyttöä vetyä puoltavalta taholta.

        Suomessa ei vielä tueta vetytaloutta, mutta eikös tässä ole juuri ns. ruohonjuuritason vaikuttamisyritystä sinun puolelta (vaikka argumentit ovatkin olleet erittäin heikkoja ainakin toistaiseksi).

        Yksityinen rahoitus on usein pyörinyt myös yhteiskunnan lisärahoituksen ympärillä.

        Jos VIHREÄN vedyn vetytalous tulee johonkin, ehkä ammoniakin tuotanto olisi todennäköisin. Toisena muu kemian teollisuus. Kolmanneksi paras käyttökohde on terästeollisuus, tosin siinä ilmeisesti voidaan käyttää myös suoraan sähköä.

        Uudelleen, en ala analysoimaan sinun eduksesi yhtään mitään, ellet maksa normaalia 350€/tunti konsultointitaksaani.

        Muut käyttökohteet ovat sitten jotain aivan muuta, enkä usko että henkilöautoihin vety tulee koskaan yli 1% osuudella. Raskaan liikenteen osalta jää vielä nähtäväksi, mutta huonolta näyttää tähän mennessä.

        "Uskoin vielä vetyyn joskus 90-luvulla, mutta ajan myötä jatkuvien pettymysten jälkeen pitää olla melkoisen vahvaa näyttöä vetyä puoltavalta taholta."

        Vetytalouden nykytilanteen arviointi peruutuspeiliin tuijottelemalla johtaa metsäkeikkaan.

        Tuokaan kommentti ei tosin vastaa lainkaan avaukseen, kuten eivät ketjuun tungetut allekirjoittaneeseen kohdistetut laskentatoivomukset.

        Täällä vaikuttaa olevan sitten useampikin anti-vety-fanaatikko täysin valmiilla maailmankuvillaan, nyt ja tästä ajan tappiin saakka.

        .

        "Vetyfanaatikkokin sen jopa myöntää ja olen kerrankin hänen kanssaan samaa mieltä. Yksityisautoiluun on vielä pitkä matka ja raskaskalustossa vety voisi ehkä sopia JOS vetykuljetukset ovat aidosti kilpailukykyisiä kustannuksiltaan."

        - https://keskustelu.suomi24.fi/t/17659094/vedyssa-on-tulevaisuutta-lahinna-teollisuudessa-ei-liikenteessa-

        Yllä olevaan vastineeni ko. avauksessa:

        Mikäli yhden ainoan patteriaatteen fanaatikolla olisi edes alkeellista lukutaitoa, älyllistä rehellisyyttä ja objektiivisyyttä, niin hän olisi projisoimatta omia ominaisuuksiaan toiseen osapuoleen.

        Siitä alkaen, kun olen noin parisen vuotta sitten aika ajoin tänne kommentoinut, on kantani pysyt täysin samana, eli vety-yksityisautoilun laajempi mahdollisuus selviää vasta pitkällä aikavälillä mikäli on toteutuakseen ja se tapahtuu jos on tapahtuakseen, vetytalouden ison kuvan etenemisen myötä.

        Alusta alkaen olen kertonut seuraavani vetytalouden ison kuvan kehittymistä, polittisia linjauksia vetytalouden suhteen, sekä sen myötä vetytalouden realismia, eli sitä mitä tuolla saralla konkreettisesti toteutetaan, aloitettuja hankkeita, toteuttajatahoja, sopimuksia, sekä vetytalouteen investointeja.

        Edelliseen liittyen seuraan myös mitä ja mitkä tahot tekevät vety-mobiliteetin saralla, kumipyöristä raideliinketeeseen ja ilmailuun jne.

        Tämä tarkoittaa että patterifanaatikkojen mallista poiketen en ole lyönyt mitään mustavalkoisesti valmiiksi lukkoon.

        Olen myös toistuvasti toivonut synteettisistä polttoaineista voitavan kehittää ekologisesti että massatuotannoltaan kestäväa vaihtehto. Valitettavasti se on vielä hypöteesin tasolla, vaikka moni alan iso taho tekeekin kovasti kehitystyötä sen suhteen.

        EU:n jo tekemät ja linjaamat poliittiset vetylinjaukset tukipaketteineenkin kertovat kuitenkin omaa vahvaa kieltään vetytalouden kehityksestä, kuten alla olevakin.

        "Europe’s energy crisis is boosting green hydrogen. Is it finally a real alternative?"

        "In just a few months, the Ukraine war also sparked $73 billion (€71 billion) in fresh investment in green hydrogen, he wrote in a recent report on the topic."

        "The European Union has launched a €3 billion green hydrogen bank to support the sector, while the United States introduced a massive tax credit of $3/kg to the production of green hydrogen via its Inflation Reduction Act (IRA)."

        "The US move has proved a remarkable boon, driving the cost of new green hydrogen products below $2/kg, to the point where it becomes “too cheap” to ignore, Mbuk told Euronews Next."

        - https://www.euronews.com/next/2022/11/24/europe-energy-crisis-is-boosting-green-hydrogen-is-it-finally-a-real-alternative

        Mikä yllä olevassa on joillekin älyllisesti niin kovin ylivoimaista sisäistää?

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa lainasit jotain, mitä en ole kirjoittanut. Tyylistä päätellen meitä "laskutikkunikkareita" on 3 eri henkilöä ja sinua... no, 1.

        Uskoin vielä vetyyn joskus 90-luvulla, mutta ajan myötä jatkuvien pettymysten jälkeen pitää olla melkoisen vahvaa näyttöä vetyä puoltavalta taholta.

        Suomessa ei vielä tueta vetytaloutta, mutta eikös tässä ole juuri ns. ruohonjuuritason vaikuttamisyritystä sinun puolelta (vaikka argumentit ovatkin olleet erittäin heikkoja ainakin toistaiseksi).

        Yksityinen rahoitus on usein pyörinyt myös yhteiskunnan lisärahoituksen ympärillä.

        Jos VIHREÄN vedyn vetytalous tulee johonkin, ehkä ammoniakin tuotanto olisi todennäköisin. Toisena muu kemian teollisuus. Kolmanneksi paras käyttökohde on terästeollisuus, tosin siinä ilmeisesti voidaan käyttää myös suoraan sähköä.

        Uudelleen, en ala analysoimaan sinun eduksesi yhtään mitään, ellet maksa normaalia 350€/tunti konsultointitaksaani.

        Muut käyttökohteet ovat sitten jotain aivan muuta, enkä usko että henkilöautoihin vety tulee koskaan yli 1% osuudella. Raskaan liikenteen osalta jää vielä nähtäväksi, mutta huonolta näyttää tähän mennessä.

        "Tuossa lainasit jotain, mitä en ole kirjoittanut. Tyylistä päätellen meitä "laskutikkunikkareita" on 3 eri henkilöä ja sinua... no, 1."

        Tuon estämättä lähdit sivuraidekommentoimaan kuin kyseessä olisi oma väittämäsi.


    • Anonyymi

      Vetyfanaatikkoa ottaa suuresti päähän että vetytaloutta tuetaan vähintäänkin jonkin verran. Taitaa olla herkkä asia että vedyllä ei pärjää 100% itse rahoittamalla vaan pelätään että kansa nousee kapinaan kun heille selviää että vetytalous tulee tarvitsemaan jatkuvasti tukia jos kansa ei vedyn puolelle asetu.

      • Anonyymi

        "Vetyfanaatikkoa ottaa suuresti päähän että vetytaloutta tuetaan vähintäänkin jonkin verran. "

        Miksi toistelet ja tarjoilet tuota samaa nolla-arvon aivottomuutta yhä uudestaan ja uudestaan?

        Mikä sinulle on älyllysesti noin ylivoimaista sisäistää edellä linjaamassani?

        Anonyymi - 2022-12-28 14:14:37

        Missä olen kieltänyt valtiontuet? Päinvastoin, olen useaan kertaan nostanut esille miten EU on poliittisten linjauksien lisäksi lähtenyt tukemaan vetytaloutta myös tukien muodossa.

        Juuri tuohon kommenttisi aivotomuuteen vastasin toteamalla, että samalla logiikalla patteriatojen eri muotoiset tuet tulisi lopattaa oitis ja periä jo myönnetyt tuet korkoineen takaisin.

        Tämän jälkeen patterifanaatikko intoutui lausumaan, että patteruatoja tuetaan sadoilla miljoonilla vs. miljardien vetytuki.

        ## Tästä tulemme avauksen kysymyksenasetteluun, jota kysyin jo aiemmin, mutta yhden ainoan patteriaatteen fanaatikko pakeni takaviistoon. ##

        Vastineena ... omaan huutoonsa vastaamattomuutta ... ja pelkkää sivuraiteellista pitkin peltoja pinkkipitseissä juoksentelua. Ennen miehet olivat rautaa ja laivat puuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

      https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      713
      6764
    2. Ota muhun yhteyttä

      Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      71
      1254
    3. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

      "Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      625
      871
    4. Ilman heijastinta ?

      Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      16
      826
    5. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

      Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      173
      817
    6. Ohjeita nettideittailun aloittaville

      Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      120
      684
    7. Olen tajunnut että tein virheen

      Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      83
      677
    8. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

      Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      47
      655
    9. Yle-kysely: SDP ohitti perussuomalaiset - Keskusta romahti jo vihreiden taakse

      Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa kärkikolmikon kannatuserot kaventuivat entisestään. Kokoomus on ykkössijalla 2,5 prosenttiyksikön erolla SDP:hen.
      Maailman menoa
      165
      650
    10. Mies mikä on sun mielestä suurin

      este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
      Ikävä
      48
      649
    Aihe