Delfoin Korintto koitui Paavalin kohtaloksi

Anonyymi-ap

1. Kor. 14:19 

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen (=glossolalia) sanoja.

Paavali joutui Delfoin korinton hurmoshenkien valtaan ja alkoi sekavia puhumaan ja heittämään ihmisiä saatanalle.

1. Kor. 5:5 

Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

Paavalin kohdalla toteutui tämä profetian sana: "Millä mitalla te mittaatte, sillä mitalla teillekin mitataan."

Paavali sai Korintossa sisälleen Saatanan enkelin, eng. "The messenger of Sathan" -nimisen demonin, jota Jumala ei ottanut pois rukouksista ja maanitteluista huolimatta, vaan antoi sen olla Paavalissa hamaan katkeraan teloitustyyppiseen kuolemaan asti.

13

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitus täyttä VALETTA.Sekopää taas valheineen vauhdissa.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17681837B

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Älkää kommentoiko uskovaiset.

      • Anonyymi

        Vastustakaa perkelettä niin se teistä pakenee.
        Ei pidä pelätä eikä alistua.

        Jeesus Kristus on JO voittanut paholaisen vallat!


    • Anonyymi

      Suomi 24 on osallinen ja suomi 24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi 24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.

    • Anonyymi

      Delfoin "enkelien kielien"molotushenki, hurmahenki, tietäjähenki eikä vainajahenki
      ei ole ihmisessä ennustelemassa tempauspäiviä, eikä supisemassa ja mutisemassa joutavia, yhtä aikaa Pyhän Hengen kanssa.

      1. Sam. 16:14 

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      • Anonyymi

        2. Kor. 12:7 

        Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi- (33/38)

        7 Och för att jag icke skall förhäva mig på grund av mina övermåttan höga uppenbarelser, har jag fått en törntagg i mitt kött, en Satans ängel, som skall slå mig i ansiktet, för att jag icke skall förhäva mig. (Svenska Bibeln 1917)

        7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. (King James-käännös)

        7 και τη υπερβολη των αποκαλυψεων ινα μη υπεραιρωμαι εδοθη μοι σκολοψ τη σαρκι αγγελος σαταν ινα με κολαφιζη ινα μη υπεραιρωμαι (Textus Receptus)

        Thayer's Greek Lexicon

        Sana σαταν


        Translitteroitu


        Strongin koodi

        σαταν


        Satan sat-an'


        4566

        Sanan tausta


        Sanaluokka

        of Hebrew origin 07854 שטן, cf 4567


        subst. (name, mask.)

        Lukumäärä


        King James käännökset sanasta

        1


        AV-Satan 1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 12:7 

        Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi- (33/38)

        7 Och för att jag icke skall förhäva mig på grund av mina övermåttan höga uppenbarelser, har jag fått en törntagg i mitt kött, en Satans ängel, som skall slå mig i ansiktet, för att jag icke skall förhäva mig. (Svenska Bibeln 1917)

        7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. (King James-käännös)

        7 και τη υπερβολη των αποκαλυψεων ινα μη υπεραιρωμαι εδοθη μοι σκολοψ τη σαρκι αγγελος σαταν ινα με κολαφιζη ινα μη υπεραιρωμαι (Textus Receptus)

        Thayer's Greek Lexicon

        Sana σαταν


        Translitteroitu


        Strongin koodi

        σαταν


        Satan sat-an'


        4566

        Sanan tausta


        Sanaluokka

        of Hebrew origin 07854 שטן, cf 4567


        subst. (name, mask.)

        Lukumäärä


        King James käännökset sanasta

        1


        AV-Satan 1

        Alkukielen mukaan Paavali sai Saatanan messengerin eli viestinmiehen, jota hän kustuu myös "pistimeksi", viittaa Paavalin aseiden tuntemukseen.

        Pistomiekka eli pistin on Rooman sotilaan henkilökohtainen ase.


      • Anonyymi

        Kirottua valhetta Paavalista. Tuo Raamatun kohta EI ole Paavalista!

        Se oli Israelin 1. kuningas Saul, josta poistui Herran henki, ja pahahenki alkoi vaivata.
        Näin se lukee:

        "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.!"

        1 Sam 16:14

        Kyseessä ei siis ollut Paavali (Saulus tarsolainen) vaan aivan toinen henkilö Vanhan Testamentin ajalta,


        joten kuin noin PIMEÄÄ julkeaa valhetta ja eksytystä - varokaa noita demonisia voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 12:7 

        Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi- (33/38)

        7 Och för att jag icke skall förhäva mig på grund av mina övermåttan höga uppenbarelser, har jag fått en törntagg i mitt kött, en Satans ängel, som skall slå mig i ansiktet, för att jag icke skall förhäva mig. (Svenska Bibeln 1917)

        7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. (King James-käännös)

        7 και τη υπερβολη των αποκαλυψεων ινα μη υπεραιρωμαι εδοθη μοι σκολοψ τη σαρκι αγγελος σαταν ινα με κολαφιζη ινα μη υπεραιρωμαι (Textus Receptus)

        Thayer's Greek Lexicon

        Sana σαταν


        Translitteroitu


        Strongin koodi

        σαταν


        Satan sat-an'


        4566

        Sanan tausta


        Sanaluokka

        of Hebrew origin 07854 שטן, cf 4567


        subst. (name, mask.)

        Lukumäärä


        King James käännökset sanasta

        1


        AV-Satan 1

        Kirottu olkoon kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkukielen mukaan Paavali sai Saatanan messengerin eli viestinmiehen, jota hän kustuu myös "pistimeksi", viittaa Paavalin aseiden tuntemukseen.

        Pistomiekka eli pistin on Rooman sotilaan henkilökohtainen ase.

        Kirottua valhetta Paavalista.
        Paavali ei ollut roomalainen sotilas!


    • Anonyymi

      Kirottu valhekirjoitus Paavalista.
      varokaa lukemasta, väkevän eksytyksen henki liikkuu siinä.

    • Anonyymi

      Söin äsken Valijon Vanilija rahkaa 200g purkillisen!

      Oliko hyvää?

      4,5/5

      Oletko ennenkin ostanut tota?

      Oon.

      Miksi?

      Siksi.

      Miksi siksi?

      Siksipä siksi.

      Miksi siksipä siksi?

      Kun maistuu mulle.Muistan tämän maistuvan suuhustossani.

      Aha, vai silleen?

      No eiku tolleen.

      Milleen tolleen?

      Silleen tälleen ja tolleen.

      Selef Urge

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe