Alle 1 500 euroa kuussa tienaavat maksavat suhteessa enemmän veroja ansiotuloista. Alle 2 000 euroa tienaavat maksavat suhteessa vähemmän veroja mitä Alle 1 500 maksavat. 2 500 euroa kuukaudessa maksvat vähemmän veroja mitä 2 000 ja 1 500 euroa tienaavat. 3 000 euroa maksvat vähemmän veroja mitä yhteensä 2 500, 2 000 ja 1 500 maksvat veroja.
Tämä malli kannustaa ihmisiä ottamaan enemmän työtä vastaan ja tienaamaan enemmän rahaa. Suurituloisia on vähemmän ja kuluttavat vähemmän palveluja. Tämän takia Suurituloisia verotetaan vähemmän.
Ansiotulojen verotus muuttuu kannustavaksi
Anonyymi-ap
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ikäihmisten omavastuuosuuden korotukset terveyspalveluihin ikääntymisen mukaisesti. Vanhenemista ei tarvitse tukea ja avustaa verorahoilla.
- Anonyymi
Tämä saa ihmiset säästämään vanhuuden päiville ja elämään terveellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä saa ihmiset säästämään vanhuuden päiville ja elämään terveellisesti.
Kannustavia toimenpiteitä tarvitaan.
- Anonyymi
Kun tienaa tarpeeksi voi muuttaa Monacoon.
- Anonyymi
Nykyinen malli on tuuliajolla ja tuuliajolla ei ole suuntaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879