Miten nainen reagoit, menet ensimmäistä kertaa miehen saunaan, avaat saunan oven ja mies istuu lauteilla kiulu sylissä ja kiulussa on kurkku ja tomaatti,
Määräät, että kiulu tänne ja löylyvettä kiuluun, mutta mies ei liikahda, eikä päästä kiulusta vaan väittää olevansa kani.
Miten nainen reagoit?
Mies istuu kiulu sylissä saunassa
23
73
Vastaukset
- Anonyymi
En mitenkään, sillä käyn saunassa yksinäni.
- Anonyymi
Tyhjä kiulu jalkojen välissä ja väittää olevansa kani? Jos olisin nainen soittaisin amblanssin paikalle. Saisivat viedä hullujen huoneelle tutkittavaksi.🐇💺
- Anonyymi
Ei ollut tyhjä kiulu, kurkku ja tomaatti kiulussa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tyhjä kiulu, kurkku ja tomaatti kiulussa...
No voihan yhren kerran. En halua tietää mussä se kurkku on ollut koko päivän t. Tarja
- Anonyymi
Yleensä tossa sanotaan että "sussiunatkoon" ja "voi hyvää päivää" ja lähdetään kotiin.
- Anonyymi
Popkornipäättäjäiset vähän kuin fuksiaiset.
Valkotakkiset saa viedä hoitoon.
- Anonyymi
Ilmoitan kymppiuutisiin loppukevennykseksi. Tommola saa tulla haastattelemaan :D
- Anonyymi
Hakisin kiuluun vettä todeten Mitä aikaisemmin jormasi nostaa kiulun, sitä nopeammin aukeaa haarani. Kanit tikkaa nopsaan, kuullun mukaan
- Anonyymi
Mummo pkle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo pkle..
Anteeksi. Tämä oli meidän yhteinen salaisuus. Tiedäthän, miten mahdoton juoruaja olen ja välillä lipsahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Tämä oli meidän yhteinen salaisuus. Tiedäthän, miten mahdoton juoruaja olen ja välillä lipsahtaa.
Mummo prke. Tiedät että tappini ei nouse enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo prke. Tiedät että tappini ei nouse enää.
Homojen ongelmia jo nuoressa sukupolvessa.
- Anonyymi
Laitat piripintaan sitte.
Näkee onko kunnon kankimulkku, vai tyhjän uhoaja.
- Anonyymi
Minä sanoisin työnnä anaaliis se kurkku ja tomaatti suuhusi,minä lähden mökkiin ei paljon kiinnosta sun touhut enää.
- Anonyymi
Eikö edes hauki isovarpaassa T...Haluaisin nähdä sinut alasti.....
- Anonyymi
Mitä sieniä olet syönyt?
- Anonyymi
Mä miehenä laittasin kiukaasta tehot täysille sanoisin että sithän saan muutaman tunnin päästä hyvin haudutettua kania
- Anonyymi
Saunaankin kun voi paistua
Heips vaan! Viihdy sinä saunassa kiulusi kanssa ja ota oikein kovat löylyt.
Minä olen menossa vaahtokylpyyn tuohon ihanaan ammeeseen. Nautin okein kunnolla.
Voisitko hetken päästä tuoda lasillisen vissyä, kiitos ?! :D- Anonyymi
Tuon alasti!! liina kepeästi roikkuu jalkojen välissä pyyhin suupielesi sit kun olet juonnut liinalla. Saat pitää jörkastani kiinni sen aikaa typy.😊
Anonyymi kirjoitti:
Tuon alasti!! liina kepeästi roikkuu jalkojen välissä pyyhin suupielesi sit kun olet juonnut liinalla. Saat pitää jörkastani kiinni sen aikaa typy.😊
Ei nyt sentään. Voit laittaa jotain vähän parempaa päälles. Ei me olla mitään alkukantasia luolaihmisiä.
Kiitos juomasta. Nyt haluan rentoutua hiljaisuudessa. Ssshhh!
Mene takaisin löylyyn sen kiulusi kanssa, ettet vaan vilustu. :D
Kerrotaan, kuinka palvelusväki saunoi sukupuolet yhdessä. Miehet peittelivät kyrpäänsä vastalla ja luikahtivat lauteille. Tuntien eteenottamisen näkyvyyden on helppo arvata, mistä oli kyse. Naisten vastaava reaktio ei näy. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606596Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064215PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4882907- 322794
- 2012385
- 1862219
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1501531- 611410
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151