Tätä yritetään kovasti peittää armolla ja pistä sitä suvaitsevuuden , heikkuuden ja vajavuuden piikkiin . Kun riehutaan hirveessa kaaoksessa demonien voimissa.
Tiesittekö että uuskarismaattisuus on perkeleestä ja sen henki joka ohjaa on haalittu haidoista.?
78
578
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaisuus ja siitä sikinneet lahkot edustavat uuskarismaattisuutta, henkiviliityksiä uskontojen Babyloniasta.
Helluntaiherätys piti tulla Suomeen massamaahan muutosta "Jumalan lahjana".
Mites siinä kävi?Sen henki alkoi opettaa uskovat ottamaan maailman synti vastaan seurakunnassa ja vaat että siitä annetaan anteksi niin että tuli uskallisuus , olla armahdettu syntinen. Melko valhekuvaus millainen Pyhä ei saisi olla !! Armahdettu syntinen on sellainen joka on armahdettu vankilassa mutta ei pääsee vapaiksi. huh.
- Anonyymi
Savis liioittelee ja paisuttelee asioita aika mojovasti. Kannattaisi opetella rajaamaan asioita, eikä mustamaalata kaikkia ihmisiä joidenkin yksilöitten tai joidenkin yksittäisryhmien takia.
"Uuskarismaattisuus" kun ei ole mikään seurakunta, vaan oppi, johon jotkut uskovat.- Anonyymi
Uuskarismaattisuus ei ole oppi vaan henki joka villitsee kaataja-Niilonkin.
- Anonyymi
Eikä se ole edes oppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuskarismaattisuus ei ole oppi vaan henki joka villitsee kaataja-Niilonkin.
Uuskarismaattisuus on uusi oppi karismaattisuudesta, kuten nimikin asian kertoo.
Anonyymi kirjoitti:
Uuskarismaattisuus on uusi oppi karismaattisuudesta, kuten nimikin asian kertoo.
Aivan näin rakas ! Harhaoppi lähempi tarkastettu !
- Anonyymi
Savis, se henki joka sinussa puhuu, on saatana.
Niin sano saatana sinulle joo! Ikävä että olet niin sinisilmäinen ja usko kaikki mitä hän syöttää sinulle !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin sano saatana sinulle joo! Ikävä että olet niin sinisilmäinen ja usko kaikki mitä hän syöttää sinulle !!
Olet niin täynnä itseäsi, ettet tunnistaisi Saatanaa vaikka se seisoisi edessäsi.
- Anonyymi
Tuom.9:13 Biblia (1776) Mutta viinapuu sanoi heille: pitääkö minun luopuman viinastani, joka sekä jumalat että ihmiset ilahuttaa, ja menemän ja korottaman itseni puiden ylitse? Ps.104:15 Ja että viina ihmisen sydämen ilahuttaa, ja hänen kasvonsa kaunistuu öljystä; ja leipä vahvistaa ihmisen sydämen.
- Anonyymi
Ei ole mitään tietoa, mutta ihmiset voivat kiinnostua jos on enemmän yksityiskohtaisia kuvauksia miten homma tehdään.
Jotain epämääräisiä raamatunlainailuja on turha tehdä. Ne eivät selvennä asiaa.
Selkeä kuvaus miten temppu tehdään.Eikö tuossa tule selväksi miten nuo haali vainajahenkiä haudoista ??
https://www.google.com/search?q=grave soaking bethel church&hl=fi&sxsrf=ALiCzsZzQzK6W0IcBSiaTs2R2QKRj1kLIg:1672171204909&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiY9q-Vy5r8AhUGiIsKHZ7hCUgQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1280&bih=786&dpr=1
- Anonyymi
Olet Savis ihan itse eksytetty uuskarismaattisten harhoihin ja oppeihin !
Uskot "täydellisyys" ja "synnittömyys" oppeihin, jotka ovat menestysteologian ja siten uuskarismaattisuuden perus / ydin oppeja !
Eli tuomitsit juuri omilla sanoilla itse itsesi !
Joten onneksi olkoon vain Savis sinulle !- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas vihollinen . On vain niin että luulet niin paljon eikä kyselet Jumalalta miten asiat ON.
En yhäkään ole sinun vihollisesi, vaikka niin itse harhoissasi kuvitteletkin !
Mutta sitähän se uuskarismaattisuus juurikin teettää,
eli kaikkia sinä kuvittelet harhoissasi vihollisiksi,
vaikka he pyrkivät vain auttamaan sinua eksynyttä Totuuteen !
Menestysteologian ja uuskarismaattisuuden perus / ydin oppeja ! Perustuu että mikä on vain teoria , eikä todellisuus on heidän maailmassa totta . Ja se on vasta järkyttävä että vaikka he nussi naapurin lehmä , niin ne ei kumminkaan te sitä , koska ovat armon alla ja silloin heillä ei voi olla syntiä eikä syyttää, vaan ovat synnittömiä ja täydellisiä vanhurskautettuja ,
Kun taas minä väitän , että kun Jumala Puhdistaa ja Pyhittää ihminen Jeesuksen Veren Voimalla . Niin Hän on myös Todellisissa maailmassa ja näkyvässä maailmassa täydellinen ja synnitön , eikkä nussi naapurin lehmä , eikä käy pubissa uuskarismaattisten kanssa oluella ja on niin olevinaan uskovainen täydellisissä uuskarismaattisissa pyhässä elämässä, aivan synnitön, koska hän on vanhurskautettu ja Jumala ei näe häntä vain Poikansa JEESUSTA. SUURI ERO ON TEORIASSA JA NÄKYMÄÄTTÖMISSÄ MENESTYSTEOLOGIASSA OLLA PYHÄ PUHDAS SYNNITÖN JA TÄYDELLINEN KUIN .OLLA Valo maailmalle näkyvissä ja Todellisessa elämässä , missä kaikki näkevät miten ihana on uskova joka ei voi tehdä syntiä eikä Tahdo, koska UUsi Kristus Elämä on sijaan tullut, joka on Puhdas ja ihana.
Älkää uskokaa mun Rakas Vihollinen , joka on taitaava sekoittaja , perkelen voimalla varustettu ja on ollut sitä siitä , kun kävi uuskarismattisessa kokouksessa ja vihastui Petrille siis Paavolalle sen voiman avulla ja myöhemmin myös minulle.. Sekaisin menevät täysin. Heidän maailmassa muuttu näkymätön valhe todelliseksi niin että vaikka ei ole mersu pihalla niin on. Ja ne istuu siihen. Ja yrittää käynistää sen. Ja vaikka putoa maahan , se johtuu vain se että elävät valheessa selittävät he sen. Nyt tä ressukka myös näkee että elään uuskarsimaattisena ja menestysteologina vaikka miten selitän hänelle ettei se ole totta ja olen sanonut irti hänen hengestä jo kauan sitten . niin silti vaan jauhaa sama laulu niinkuin uuskarismaattiset ylistää... Maratonilla...- Anonyymi
Tässä se taas tulee !
" Älkää uskokaa mun Rakas Vihollinen , joka on taitaava sekoittaja , perkelen voimalla varustettu ja on ollut sitä siitä "
Kaikki jotka ovat vähänkin eri mieltä näiden uuskarismaattisten kanssa, ovat "saatanasta" ja toimivat "perkeleen voimalla" ym ym...
Voi hyvää päivää sentään tuota touhua.
Minussa vaikuttaa Pyhä Henki ja siten Pyhän Hengen voima, eikä mikään "perkeleen voima" !
Joten sinä Savis TAAS kerran onnistuit väittämään Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi ja jopa itsekseen perkeleeksi !
Olen usean kerran sinulle sanonut jo, että tuo on todella vaarallista touhua, josta sana sanoo seuraavaa !
Matt. 12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Niin ja lopeta Savis viimein noiden valheellisten syytöstesi, suoltaminen, väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä on syntiä !
Miksi sinä haluat ELÄÄ siinä samassa synnissäsi loputtomasti ?
Siis sinä et vain lankea syntiin, vaan sinä siis ELÄT jatkuvassa synnissä !
Vaikka siis väität itse Jumalan muuttavan sinut synnittömäksi, eli ihan Suomeksi sanottuna Jumalaksi, sillä vain Jumala on synnitön !
Näin pahan harhan sinä olet mennyt uskomaan, etkä sinä ole siitä yli kymmeneen vuoteen luopunut, vaikka sinulle on asiasta monen monet uskovat huomauttaneet vuosien mittaan !
Miten muka Jumala voisi sinut vapauttaa synneistäsi, kun sinä itse pidät niistä kynsin hampain kiinni, eli kuten tuosta "synnittömyys" opistasi ja jatkuvista valehteluistasi ja Pyhän Hengen toiminnan väittämisestä perkeleen toiminnaksi !
Syvällä, todella syvällä olet eksymyksesi suossa !
Säälin todella sinua Savis ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se taas tulee !
" Älkää uskokaa mun Rakas Vihollinen , joka on taitaava sekoittaja , perkelen voimalla varustettu ja on ollut sitä siitä "
Kaikki jotka ovat vähänkin eri mieltä näiden uuskarismaattisten kanssa, ovat "saatanasta" ja toimivat "perkeleen voimalla" ym ym...
Minussa vaikuttaa Pyhä Henki ja siten Pyhän Hengen voima, eikä mikään "perkeleen voima" !
Joten sinä Savis TAAS kerran onnistuit väittämään Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi ja jopa itsekseen perkeleeksi !
Olen usean kerran sinulle sanonut jo, että tuo on todella vaarallista touhua, josta sana sanoo seuraavaa !
Matt. 12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Niin ja lopeta Savis viimein noiden valheellisten syytöstesi, suoltaminen, väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä on syntiä !
Vaikka siis väität itse Jumalan muuttavan sinut synnittömäksi, eli ihan Suomeksi sanottuna Jumalaksi, sillä vain Jumala on synnitön !
Näin pahan harhan sinä olet mennyt uskomaan, etkä sinä ole siitä yli kymmeneen vuoteen luopunut, vaikka sinulle on asiasta monen monet uskovat huomauttaneet vuosien mittaan !
Miten muka Jumala voisi sinut vapauttaa synneistäsi, kun sinä itse pidät niistä kynsin hampain kiinni, eli kuten tuosta "synnittömyys" opistasi ja jatkuvista valehteluistasi ja Pyhän Hengen toiminnan väittämisestä perkeleen toiminnaksi !
Säälin todella sinua Savis !Aivan Benny Hinnin luokka rakas vihollisen kirjoitus >> Joten sinä Savis TAAS kerran onnistuit väittämään Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi ja jopa itsekseen perkeleeksi !
Voi kun se on mukamas vaarallista sanoa sinulle ja Benny Hinnille totuuden . Uskotko että en pelkkää teitä molemmat jotka on isistä perkeleestä ratsastaen tuota uuskarismaattista valearmon ja halpa armon hevosen päällä. Ui lisää löylyä huusi Elia Baalin profetoille .. Huudan sullekin. >>>
Herätys on tulossa antamaan synnintuntoa !! Ja siinä muuttuu ihminen täysin Hänen kaltaiseksi niinkuin Pyhä Sana sanoo että tässä ajassa ollaan samanlaisia kuin Hän. Ajatelkaa milainen Rakkaus >>>
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
Eikö me olemme Täydellisiä jos Hän tekee meidät Rakkauden Voiman kautta samanlaisia kuin Hän ? Siis onko Hän täydellinen vai ei ? Täh. Jos on täydellinen niin minkälainen mukamas me olemme tässä maailmanajassa ?? Synnittömiä ???? Täydellisiä ?????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan Benny Hinnin luokka rakas vihollisen kirjoitus >> Joten sinä Savis TAAS kerran onnistuit väittämään Pyhää Henkeä pahaksi hengeksi ja jopa itsekseen perkeleeksi !
Voi kun se on mukamas vaarallista sanoa sinulle ja Benny Hinnille totuuden . Uskotko että en pelkkää teitä molemmat jotka on isistä perkeleestä ratsastaen tuota uuskarismaattista valearmon ja halpa armon hevosen päällä. Ui lisää löylyä huusi Elia Baalin profetoille .. Huudan sullekin. >>>
Herätys on tulossa antamaan synnintuntoa !! Ja siinä muuttuu ihminen täysin Hänen kaltaiseksi niinkuin Pyhä Sana sanoo että tässä ajassa ollaan samanlaisia kuin Hän. Ajatelkaa milainen Rakkaus >>>
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
Eikö me olemme Täydellisiä jos Hän tekee meidät Rakkauden Voiman kautta samanlaisia kuin Hän ? Siis onko Hän täydellinen vai ei ? Täh. Jos on täydellinen niin minkälainen mukamas me olemme tässä maailmanajassa ?? Synnittömiä ???? Täydellisiä ??????Olisi todella kivaa ja mukavaa, jos sinä Savis kykenisit pysymään totuudessa !
Mutta kun ei !
Valheisiin perustuva syyttely ei ole mitään totuutta !
Jos edes tämän tajuaisit, niin sitten tajuaisit jo paljon !
Minä en ole hurahtanut menestysteologiaan / uuskarismaattisuuteen, vaikka sinä niin valheellisesti väitätkin !
Minä en riitele ja riehu ja reuhkaa ja syytä valheisiin perustuen ihmisiä, kuten sinä täällä teet.
Toiminnastasi on Rauha kaukana !
Ja se kertoo sinun omasta toiminnastasi todella paljon !
Sen tilalla sinulla on siis rauhattomus ja riitely ja reuhkaaminen, josta sana sanoo näin:
14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
Tuo kuvastaa sinun toimintaasi Savis !
Koko tämäkin aloitus oli yhtä riidan haastoa vain !
Luetaan vielä laajemmin se Raamatunkohta siitä, miten uskovan tulisi toimia oikeasti:
9 Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja;
10 samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni.
11 Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
12 Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä.
13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.
14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
!!!
17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
!!! Anonyymi kirjoitti:
Olisi todella kivaa ja mukavaa, jos sinä Savis kykenisit pysymään totuudessa !
Mutta kun ei !
Valheisiin perustuva syyttely ei ole mitään totuutta !
Jos edes tämän tajuaisit, niin sitten tajuaisit jo paljon !
Minä en ole hurahtanut menestysteologiaan / uuskarismaattisuuteen, vaikka sinä niin valheellisesti väitätkin !
Minä en riitele ja riehu ja reuhkaa ja syytä valheisiin perustuen ihmisiä, kuten sinä täällä teet.
Toiminnastasi on Rauha kaukana !
Ja se kertoo sinun omasta toiminnastasi todella paljon !
Sen tilalla sinulla on siis rauhattomus ja riitely ja reuhkaaminen, josta sana sanoo näin:
Tuo kuvastaa sinun toimintaasi Savis !
Koko tämäkin aloitus oli yhtä riidan haastoa vain !
Luetaan vielä laajemmin se Raamatunkohta siitä, miten uskovan tulisi toimia oikeasti:
9 Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja;
10 samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni.
11 Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
12 Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä.
13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.
!!!
17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
!!!>>> 14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.<<<
Jos mulla on kuin väität ,jaeissa 14,15 ,16, niin sitä suuremmalla syy on että Tarvitsen Jumalan Valtava Voima Ristiltä >> Veri ja Rakkaus Hengellinen kuoleman kautta . Aina synnintunnon kautta , johtaa/ johdattaa Oikean Herätyksen luo , joka vihaat pecelen kanssa. Koska muuten sä minut ylistäisit. Mutta nä vuodet jonka Percelen kanssa olet näyttänyt miten paljon vihaat >>>
Risttin kuoleman kautta tuleva Veri ja Rakkaus uskoville . Ja siitä Todellinen muutos Kristuksen kaltaiseksi (joka sanot menestysteologiseksi). Siis Todellinen apua on tullut Herätyksessä yli sata vuotta sitten myös Suomessa !! Frans Hannulan ajassa ! Mutta siitä et pysty käsittelemään siinä hengessä missä eläät. Kysy vaikka Jumalalta.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
>>> 14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.<<<
Jos mulla on kuin väität ,jaeissa 14,15 ,16, niin sitä suuremmalla syy on että Tarvitsen Jumalan Valtava Voima Ristiltä >> Veri ja Rakkaus Hengellinen kuoleman kautta . Aina synnintunnon kautta , johtaa/ johdattaa Oikean Herätyksen luo , joka vihaat pecelen kanssa. Koska muuten sä minut ylistäisit. Mutta nä vuodet jonka Percelen kanssa olet näyttänyt miten paljon vihaat >>>
Risttin kuoleman kautta tuleva Veri ja Rakkaus uskoville . Ja siitä Todellinen muutos Kristuksen kaltaiseksi (joka sanot menestysteologiseksi). Siis Todellinen apua on tullut Herätyksessä yli sata vuotta sitten myös Suomessa !! Frans Hannulan ajassa ! Mutta siitä et pysty käsittelemään siinä hengessä missä eläät. Kysy vaikka Jumalalta.Jospa sinä Savis ihan itse viimeinkin kysyisit Jumalalta Hänen arviotaan sinuta itsestäsi ja toimistasi !
Toimintasi on nimittäin oikein malliesimerkki menestysteologiaan hurahtaneen uuskarismaattisen riehumista ja reuhkaamista, josta kaikki Rauha on todella kaukana !
TAAS pitää sanoa se sama asia yhä uudestaan ja uudestaan, kun ei mene perille millään !
Minä EN vihaa sinua !!!
Joten älä lausu noita valheellisia todistuksiasi lähimmäisistäsi !
Minä en vihaa yhtään ketään, mielestäni se olisi aivan järjetöntä itse itsensä kiusaamista !
Mutta tuotahan sinä itse et voi käsittää, koska sinä vihaat ja taistelet ihan kaikkia vastaan, jotka eivät aamenna sinun omille sekoiluillesi ja riehumisillesi ! Anonyymi kirjoitti:
Jospa sinä Savis ihan itse viimeinkin kysyisit Jumalalta Hänen arviotaan sinuta itsestäsi ja toimistasi !
Toimintasi on nimittäin oikein malliesimerkki menestysteologiaan hurahtaneen uuskarismaattisen riehumista ja reuhkaamista, josta kaikki Rauha on todella kaukana !
TAAS pitää sanoa se sama asia yhä uudestaan ja uudestaan, kun ei mene perille millään !
Minä EN vihaa sinua !!!
Joten älä lausu noita valheellisia todistuksiasi lähimmäisistäsi !
Minä en vihaa yhtään ketään, mielestäni se olisi aivan järjetöntä itse itsensä kiusaamista !
Mutta tuotahan sinä itse et voi käsittää, koska sinä vihaat ja taistelet ihan kaikkia vastaan, jotka eivät aamenna sinun omille sekoiluillesi ja riehumisillesi !No siinä näytit että sun vihaasi sokeuttaa sinua ja et pystynyt edes tuota kysyä Jumalalta vaan hyökkäsit kun et pysty muuta.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No siinä näytit että sun vihaasi sokeuttaa sinua ja et pystynyt edes tuota kysyä Jumalalta vaan hyökkäsit kun et pysty muuta.
Se nyt vain on niin, että minun ei edes tarvitse kysyä tässä tapauksessa !
Mutta Savis !
Etpä sinäkään kysynyt TAASKAAN !
Kuten et ole aiemminkaan kysynyt !
Sen sijaan hyökkäsit taas kerran !
Ja yhä jatkoit valheellisia syytöksiäsi, vaikka selvästi sinulle sanoin JO, etten vihaa yhtään ketään ! Anonyymi kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että minun ei edes tarvitse kysyä tässä tapauksessa !
Mutta Savis !
Etpä sinäkään kysynyt TAASKAAN !
Kuten et ole aiemminkaan kysynyt !
Sen sijaan hyökkäsit taas kerran !
Ja yhä jatkoit valheellisia syytöksiäsi, vaikka selvästi sinulle sanoin JO, etten vihaa yhtään ketään !Vai kuittasit sen tuolla tavalla Jumalan edessä ? Siis tuomiolla sanot Jumalalle että en tarvinnut tuossa tapauksessa ja ei saviskaan kysynyt. Kuka alkoi hyökkäyksen. savis savis huudat. No katsotaan nyt sitten..
Siis tässä on ensimmäinen syytös Savis liioittelee ja paisuttelee asioita aika mojovasti. Kannattaisi opetella rajaamaan asioita, eikä mustamaalata kaikkia ihmisiä joidenkin yksilöitten tai joidenkin yksittäisryhmien takia.
"Uuskarismaattisuus" kun ei ole mikään seurakunta, vaan oppi, johon jotkut uskovat.
seuraava >> Savis, se henki joka sinussa puhuu, on saatana.
seuraava<< Savis kirjoitti:
Olet niin täynnä itseäsi, ettet tunnistaisi Saatanaa vaikka se seisoisi edessäsi.
seuraava >> Olet Savis ihan itse eksytetty uuskarismaattisten harhoihin ja oppeihin !
Uskot "täydellisyys" ja "synnittömyys" oppeihin, jotka ovat menestysteologian ja siten uuskarismaattisuuden perus / ydin oppeja !
Joten onneksi olkoon vain Savis sinulle !
seuraava Savis kirjoitti:
Rakas vihollinen . On vain niin että luulet niin paljon eikä kyselet Jumalalta miten asiat ON.
seuraava >> ässä se taas tulee !
Säälin todella sinua Savis !
MIKÄ HYÖKKÄYS OLI ENSIMMÄINEN SINULTA KUN PIILOITAT ITSESI KIEROUDESSA anonyymi nikin takana niinkuin valhtelijat tekevät. Mutta JUmala tietää jaTuomiolla vastat kumminkin sinun hyökkäyksestä ..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Vai kuittasit sen tuolla tavalla Jumalan edessä ? Siis tuomiolla sanot Jumalalle että en tarvinnut tuossa tapauksessa ja ei saviskaan kysynyt. Kuka alkoi hyökkäyksen. savis savis huudat. No katsotaan nyt sitten..
Siis tässä on ensimmäinen syytös Savis liioittelee ja paisuttelee asioita aika mojovasti. Kannattaisi opetella rajaamaan asioita, eikä mustamaalata kaikkia ihmisiä joidenkin yksilöitten tai joidenkin yksittäisryhmien takia.
"Uuskarismaattisuus" kun ei ole mikään seurakunta, vaan oppi, johon jotkut uskovat.
seuraava >> Savis, se henki joka sinussa puhuu, on saatana.
seuraava<< Savis kirjoitti:
seuraava >> Olet Savis ihan itse eksytetty uuskarismaattisten harhoihin ja oppeihin !
Joten onneksi olkoon vain Savis sinulle !
seuraava Savis kirjoitti:
seuraava >> ässä se taas tulee !
Säälin todella sinua Savis !
MIKÄ HYÖKKÄYS OLI ENSIMMÄINEN SINULTA KUN PIILOITAT ITSESI KIEROUDESSA anonyymi nikin takana niinkuin valhtelijat tekevät. Mutta JUmala tietää jaTuomiolla vastat kumminkin sinun hyökkäyksestä ..Olet NIIIN sekaisin jo !
Täällä kirjoittaa USEA ihminen, eli minun kirjoituksiani ovat vain osa noista !
Mutta sinä tyhmyyksissäsi syytit minua muiden kirjoituksista !
Syytit siis syytöntä !
Sinä Savis et itse kirjoita omalla nimelläsi vaan käytät "savis" nikkiä itsekin !
Joten TAAS tuomitsit itse itsesi !
Niin ja valehtelusta !
Minä en ole valehdellut, kuten sinä olet tehnyt kaiken aikaa ja syytellyt vastoin totuutta!
Joten TAAS tuomitsit itse itsesi vain ! Anonyymi kirjoitti:
Olet NIIIN sekaisin jo !
Syytit siis syytöntä !
Sinä Savis et itse kirjoita omalla nimelläsi vaan käytät "savis" nikkiä itsekin !
Niin ja valehtelusta !
Minä en ole valehdellut, kuten sinä olet tehnyt kaiken aikaa ja syytellyt vastoin totuutta!
Joten TAAS tuomitsit itse itsesi vain !Mistä sen tietää , kun falskina ja petturina kirjoitat anonyymina suurin osa tekstistä?
. Te parannus ja puhdistuu , ETTÄ PÄÄSET puhdistettu Seurakuntaan, , joka nostetaan ylös.Anonyymi kirjoitti:
Olet NIIIN sekaisin jo !
Syytit siis syytöntä !
Niin ja valehtelusta !
Joten TAAS tuomitsit itse itsesi vain !Savis nimmarilla pysty vain minä kirjoittamaan . Ja niin pääset minua syyttämään tai matkimaan minua.. Mutta sinä kieroudella piiloitat itseä anonyymi sanan takana joka kaikki käyttää. Paitsi minä.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mistä sen tietää , kun falskina ja petturina kirjoitat anonyymina suurin osa tekstistä?
. Te parannus ja puhdistuu , ETTÄ PÄÄSET puhdistettu Seurakuntaan, , joka nostetaan ylös.Minä kyllä puhdistun, kun minä näet tunnustan syntini ja pyydän anteeksi vääriä toimiani / syntejäni !
Siis aivan toisin kuin sinä Savis !
Tee sinä vihdoin sitä parannusta, joka sinulta on jäänyt väliin jo kymmeniä vuosia !
Et ole mitään virheitäsi / vääriä toimiasi / syntejäsi tällä edes tunnustanut, saati sitten pyytänyt niitä anteeksi niiltä, joita vastaan olet täälläkin väärin toiminut !
Sinä siis et itse puhdistu, etkä pyhity yhtään mihinkään, kun et tee itse parannusta ollenkaan !
Miten sinä siis voisit päästä siihen puhdistettuun Seurakuntaan millään ?
No, sehän on täysi mahdottomuus Herran sanan mukaan:
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
!!!
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
!!!
Siinä on tuo JOS ehto, eli jos uskovaksi itseään nimittävä tunnusta rehdisti syntejään, ei Herra pääse niistä vapauttamaan vaan ne synnit pysyvät !
Tämä on sinun perus ongelmasi Savis, sinun syntisi pysyvät, etkä sinä pyhity yhtään mihinkään !
Siksi toimintasi on pysynyt jo kymmeniä vuosia yhtä pahana ja huonona !
Ei ole tullut muutosta parempaan, ei ollenkaan ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
No siinä näytit että sun vihaasi sokeuttaa sinua ja et pystynyt edes tuota kysyä Jumalalta vaan hyökkäsit kun et pysty muuta.
"No siinä näytit että sun vihaasi sokeuttaa sinua ja et pystynyt edes tuota kysyä Jumalalta vaan hyökkäsit kun et pysty muuta."
Näin sivullisena ei voi kuin todeta, että sinä olet oikeasti Savis sokea. Parjaat henkilöä, joka ei todellakaan vihaa sinua. Jos hän vihaisi, sen kyllä ulkopuolinenkin huomaisi helposti. Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä puhdistun, kun minä näet tunnustan syntini ja pyydän anteeksi vääriä toimiani / syntejäni !
Siis aivan toisin kuin sinä Savis !
Tee sinä vihdoin sitä parannusta, joka sinulta on jäänyt väliin jo kymmeniä vuosia !
Et ole mitään virheitäsi / vääriä toimiasi / syntejäsi tällä edes tunnustanut, saati sitten pyytänyt niitä anteeksi niiltä, joita vastaan olet täälläkin väärin toiminut !
Sinä siis et itse puhdistu, etkä pyhity yhtään mihinkään, kun et tee itse parannusta ollenkaan !
Miten sinä siis voisit päästä siihen puhdistettuun Seurakuntaan millään ?
No, sehän on täysi mahdottomuus Herran sanan mukaan:
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
!!!
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
!!!
Siinä on tuo JOS ehto, eli jos uskovaksi itseään nimittävä tunnusta rehdisti syntejään, ei Herra pääse niistä vapauttamaan vaan ne synnit pysyvät !
Tämä on sinun perus ongelmasi Savis, sinun syntisi pysyvät, etkä sinä pyhity yhtään mihinkään !
Siksi toimintasi on pysynyt jo kymmeniä vuosia yhtä pahana ja huonona !
Ei ole tullut muutosta parempaan, ei ollenkaan !SyntienPoisottaja ja Vapauttaja auttaa minua . Sinun omausko omakasvaminen omapyhyttäminen , omapuhdistuminen ja omauskonnollista harjoittaminen ei pelastaaketään siis ei omiin voimiin te se itse uskossa ja kasvamisessa vaan >>>
https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mistä sen tietää , kun falskina ja petturina kirjoitat anonyymina suurin osa tekstistä?
. Te parannus ja puhdistuu , ETTÄ PÄÄSET puhdistettu Seurakuntaan, , joka nostetaan ylös.Sinä olet yhtä anonyymi. Ei tuollainen salattu nimimerkki poista sinun anonyymiyttäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet yhtä anonyymi. Ei tuollainen salattu nimimerkki poista sinun anonyymiyttäsi.
En ole anonyymi. Vaan savis. Ja kaikki tietää sitten että taas savis kirjoittaa . Oletko tullut sokea.
Anonyymi kirjoitti:
"No siinä näytit että sun vihaasi sokeuttaa sinua ja et pystynyt edes tuota kysyä Jumalalta vaan hyökkäsit kun et pysty muuta."
Näin sivullisena ei voi kuin todeta, että sinä olet oikeasti Savis sokea. Parjaat henkilöä, joka ei todellakaan vihaa sinua. Jos hän vihaisi, sen kyllä ulkopuolinenkin huomaisi helposti.Ja näin rakas vihollinen trollaa ?
>>>Koko tämäkin aloitus oli yhtä riidan haastoa vain ! <<< kirjoitit hyökkäyksestä kun paljastin mitä hauta riivajavainajahenget tekee ihmisissä.
- Anonyymi
Tuollainen aloitus ei rakenna yhtään ketään !
Se aiheuttaa vain lisää riitaa ! Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen aloitus ei rakenna yhtään ketään !
Se aiheuttaa vain lisää riitaa !Siis ei saa paljasta että riivajahenki on UUskarismaattisuuden takana ja luo menestysteologia uskoville turmioksi. Joopa joo taas..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis ei saa paljasta että riivajahenki on UUskarismaattisuuden takana ja luo menestysteologia uskoville turmioksi. Joopa joo taas..
Sinä raukka et käsitä vieläkään sen vertaa, että PELKKÄ SYYTTELY ei hyödytä ketään !
Eksyneelle pitää kertoa se Totuus, eli oikea Tie, sen väärän tilalle !
Sitä minäkin olen sinulle yrittänyt kertoa, mutta se vain ei ole sinulle kelvannut !
Mutta jos siis ei kerrota ja selvitetä / opeteta asioita kunnolla, niin se touhu jää pelkäksi syyttelyksi, joka aiheuttaa vain riitoja ja ongelmia !
Mutta Savis !
Sinä nyt itse siis todistat, että sinun oman toimintasi takana on riivaajahenki !
Sillä sinä olet itse eksynyt menestysteologiaan ja uuskarismaattisuuteen !
Tajuatko nyt sen, että sinä tuomitsit itse itsesi omilla sanoillasi ?!
No, ethän sinä tajua sitäkään, niin umpisokea ja eksytetty jo itse olet ! Anonyymi kirjoitti:
Sinä raukka et käsitä vieläkään sen vertaa, että PELKKÄ SYYTTELY ei hyödytä ketään !
Eksyneelle pitää kertoa se Totuus, eli oikea Tie, sen väärän tilalle !
Sitä minäkin olen sinulle yrittänyt kertoa, mutta se vain ei ole sinulle kelvannut !
Mutta jos siis ei kerrota ja selvitetä / opeteta asioita kunnolla, niin se touhu jää pelkäksi syyttelyksi, joka aiheuttaa vain riitoja ja ongelmia !
Mutta Savis !
Sinä nyt itse siis todistat, että sinun oman toimintasi takana on riivaajahenki !
Sillä sinä olet itse eksynyt menestysteologiaan ja uuskarismaattisuuteen !
Tajuatko nyt sen, että sinä tuomitsit itse itsesi omilla sanoillasi ?!
No, ethän sinä tajua sitäkään, niin umpisokea ja eksytetty jo itse olet !Kun paljastaa missä riivajahenget väijjyy , niin ehkä on joku joka ottaa järki käteen , eikä menee pastorin kanssa matkaan makamaan haudoilla , odottamaan ja saada väkevä riivajahenki ja alkaa kaataa ja heitä sen voimalla uskovaiset seinään.. Kun uskovaiset hurraavat ja huutaa halleluuja.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kun paljastaa missä riivajahenget väijjyy , niin ehkä on joku joka ottaa järki käteen , eikä menee pastorin kanssa matkaan makamaan haudoilla , odottamaan ja saada väkevä riivajahenki ja alkaa kaataa ja heitä sen voimalla uskovaiset seinään.. Kun uskovaiset hurraavat ja huutaa halleluuja.
Yksikään tervejärkinen uudestisyntynyt uskova ei todellakaan mene haudoille hakemaan mitään "siunauksia" !
Etkö tämänkään vertaa tajua ?
Pitää siis olla jo ihan sekaisin etukäteen, jos sellaiseen touhuun lähtee, eikä siinä auta mitkään sinun "varoittelusi", eli syyttelysi ja riehumisesi !
Mutta kun sinä itse olet niin pahasti hurahtanut, että hyvin voisit itse lähteä, niin sinä siten luulet muidenkin voivan samoin toimia !
Mutta tervehenkinen uskova ei ikipäivänä lähtisi tuollaiseen !
Joten varoituksesi / riehumisesi on täysin turhaa ja hyödytöntä ! Anonyymi kirjoitti:
Yksikään tervejärkinen uudestisyntynyt uskova ei todellakaan mene haudoille hakemaan mitään "siunauksia" !
Etkö tämänkään vertaa tajua ?
Pitää siis olla jo ihan sekaisin etukäteen, jos sellaiseen touhuun lähtee, eikä siinä auta mitkään sinun "varoittelusi", eli syyttelysi ja riehumisesi !
Mutta kun sinä itse olet niin pahasti hurahtanut, että hyvin voisit itse lähteä, niin sinä siten luulet muidenkin voivan samoin toimia !
Mutta tervehenkinen uskova ei ikipäivänä lähtisi tuollaiseen !
Joten varoituksesi / riehumisesi on täysin turhaa ja hyödytöntä !Kyllä mä sen ymmärtää >> Yksikään tervejärkinen uudestisyntynyt uskova ei todellakaan mene haudoille hakemaan mitään "siunauksia" ! <<
Mutta sen en ymmärtää miten uskovat ovat niin varomattomia , että salli toset uuskarismaattiset laskea käsiä heidän päälle , kysymättä Herralta tai kysymättä missä haudoilla on tultu oltu , tai kaverien kavereitä , jotka on laskenut kädet rukoilijoiden päälle ja ketju voi olla satojia jotka eivät haudossa ole käyneet , mutta saa kumminkn tartunnan välikäsistä..
huh etkö tä edes tajua. Ja varoittaa tästä ???- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kyllä mä sen ymmärtää >> Yksikään tervejärkinen uudestisyntynyt uskova ei todellakaan mene haudoille hakemaan mitään "siunauksia" ! <<
Mutta sen en ymmärtää miten uskovat ovat niin varomattomia , että salli toset uuskarismaattiset laskea käsiä heidän päälle , kysymättä Herralta tai kysymättä missä haudoilla on tultu oltu , tai kaverien kavereitä , jotka on laskenut kädet rukoilijoiden päälle ja ketju voi olla satojia jotka eivät haudossa ole käyneet , mutta saa kumminkn tartunnan välikäsistä..
huh etkö tä edes tajua. Ja varoittaa tästä ???Miksi sinä itse olet mennyt uuskarismaattisuuteen ja menestysteologiaan uskomaan ?
Selitätkö sen ensin itse itsellesi, niin sitten voit jo jotain ymmärtääkin.
Sinua näet eivät auttaneet veljien varoitukset eivätkä kehoitukset, sinä jääräpäisesti jatkoit vain valitsemallasi tiellä !
Kuten olen jo edellä sinulle kirjoittanut, hurmahenkistä ei voi auttaa, kun hän ei kuuntele !
- Anonyymi
pidä savis taukoa, missiosi on kuultu tuhanteen kertaan, opettele kieltä ja ole vaiti ilmainen neuvo !
Niin ehkä sinä olet kuullut että uuskarismaattisuus perkeleestä . Mutta ei ehkä joku uusi uhri joka on karismaattistien piireihin eksyneet, ei ole kuullut että se joka vaikuttaa on percelen demoneja.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin ehkä sinä olet kuullut että uuskarismaattisuus perkeleestä . Mutta ei ehkä joku uusi uhri joka on karismaattistien piireihin eksyneet, ei ole kuullut että se joka vaikuttaa on percelen demoneja.
Yhä vain tuomitset itse itsesi, omilla sanoillasi !
Milloin tajuat lopettaa tuon ?
Etkö koskaan ?
Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja. Anonyymi kirjoitti:
Etkö koskaan ?
Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.Niin tyypillistä ateismi tai satanisti kommentti. Mutta sama henki ja lähde... Kirjoita nyt totuudesta että tuomitsen itseäni !!!!!!! : ) : )
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin tyypillistä ateismi tai satanisti kommentti. Mutta sama henki ja lähde... Kirjoita nyt totuudesta että tuomitsen itseäni !!!!!!! : ) : )
usko jo että missiosi on kuultu !
koita tajuta, peilin edessä toista sitä moneen kertaan, ehkä se valuu tajuntaasi. Anonyymi kirjoitti:
Etkö koskaan ?
Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.Sitten tuomitsen itseni Oikein jos olen saastainen syntinen uuskarismaattinen josta varoitan sinua ja kaikki muut rakkaat !!
Anonyymi kirjoitti:
usko jo että missiosi on kuultu !
koita tajuta, peilin edessä toista sitä moneen kertaan, ehkä se valuu tajuntaasi.Tuo on sitä uuskarismaattisuutta . Peilin edessä neuvominen.
Kysy vaikka Jumalalta jos et usko minua..
- Anonyymi
Tiesitkö, menen nyt kaljalle? Laitan shortsit jalkaan ja T-paidan päälle, ja silti hiki siinä tulee auringossa istuessa.
Sano terveisiä helluntai tutuille , että Jumala tarkoitti heille parempi työtä , kun täyttä Espanjan lomarannat eläkkeläishelluntailaisilla !
Ja ei vielä ole huutokauppakeisari tullut uskoon vaikka vierailee aina silloin tällöin teidän luona ja Espanjassa. Mutta huutakaa kovemmin . Ehkä Jumala on tullut kuuroksi myös , eikä kuulee teitä .
Kun monet väittää Hänet niin sokea että ei näe teidän sisin ja synnin, vaikka Pyhä Raamattu kertoo , että Hän näkee munaskuut ja kaikki,- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sano terveisiä helluntai tutuille , että Jumala tarkoitti heille parempi työtä , kun täyttä Espanjan lomarannat eläkkeläishelluntailaisilla !
Ja ei vielä ole huutokauppakeisari tullut uskoon vaikka vierailee aina silloin tällöin teidän luona ja Espanjassa. Mutta huutakaa kovemmin . Ehkä Jumala on tullut kuuroksi myös , eikä kuulee teitä .
Kun monet väittää Hänet niin sokea että ei näe teidän sisin ja synnin, vaikka Pyhä Raamattu kertoo , että Hän näkee munaskuut ja kaikki,Savis, Jumala kyllä näkee sinun sydämesi saastaisuuden, älä sinä yhtään sitä epäile !
Olet kartuttanut jo vuosikymmeniä Jumalan vihaa päällesi toiminnallasi ja katumattomuudellasi !
Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan": Anonyymi kirjoitti:
Savis, Jumala kyllä näkee sinun sydämesi saastaisuuden, älä sinä yhtään sitä epäile !
Olet kartuttanut jo vuosikymmeniä Jumalan vihaa päällesi toiminnallasi ja katumattomuudellasi !
Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":No se vasta on riemu kuulla . Ettet sano karismaattisten tavoin, että läpi vaan katsoo ja ei Jumala mitään näkee röntgen katseella , koska tarkistaa Poikansa. Kumma ettei Hän Poikansa tuntee . Että Häntä tarvii katella.. Minkälainen Jumala jotkut on. Ihmettelen.
- Anonyymi
>> Tiesitkö, menen nyt kaljalle? Laitan shortsit jalkaan ja T-paidan päälle, ja silti hiki siinä tulee auringossa istuessa. <<
Helvetissä tulee vielä kovempi hiki, jos et meinaa vaihtaa niitä shortseja ja t-paitaasi valkeisiin vaatteisiin ja kaljaa ehtoollisen nauttimiseen.
Saarn. 11:9
Iloitse, nuorukainen, nuoruudessasi, ja sydämesi ilahuttakoon sinua nuoruusikäsi päivinä. Vaella sydämesi teitä ja silmiesi halun mukaan; mutta tiedä: Jumala tuo sinut tuomiolle kaikesta tästä.
Jer. 51:39
Kun he ovat himossansa kiihkeimmillään, teen minä heille juomingit ja juovutan heidät, että he riemastuvat ja nukkuvat ikuiseen uneen eivätkä enää heräjä, sanoo Herra.
- Anonyymi
Savis! Rakkauden hedelmiin ei kuulu riitely eikä haukkuminen, joita sinä harrastat. Etkä edes huomaa sortuvasi käytöksessäsi syntiin.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Missäkö olen haukkunut ?
Lue omia viestejäsi ja niihin saamiasi vastineita !
Anonyymi kirjoitti:
Lue omia viestejäsi ja niihin saamiasi vastineita !
No siinä se juuri on että luen enkä huomaa muuta että olen varoittanut uuskarismaattisuudesta !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No siinä se juuri on että luen enkä huomaa muuta että olen varoittanut uuskarismaattisuudesta !!
Tämä kertoo sinusta juuri:
Joh. 9:41 Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".
- Anonyymi
Neuvon luopumaan kirjoittelusta ja lukemaan enemmän. Se korjaa kirjoitustaitoa.
Kyllä kaikki tietää miten paljon minä luen. Mutta sen ihmettelen ettet sinä sen tiedä. Eikö Pyhä Henki mitään sinulle ilmoittaa ???
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kyllä kaikki tietää miten paljon minä luen. Mutta sen ihmettelen ettet sinä sen tiedä. Eikö Pyhä Henki mitään sinulle ilmoittaa ???
Luet ihmisten kirjoittamia kirjoja !
Raamatun tuntemuksesi taas on aivan käsittämättömän heikkoa !
Ja Pyhän Hengen todellisesta toiminnasta sinä et käsitä mitään, se osoittaa tämäkin sinun älytön viestisi !
- Anonyymi
Jenkkilahkojen karismaattisuus kannattaa karistaa pois päältä ja mennä tavalliseen Kristilliseen kirkkoon Herran Pyhälle Ehoolliselle, niin lahkosynnit ainakin poistuu
ja piru lähtee hellaristakin pakenemaan takaisin sinne Amerikkaan, mistä ne on tänne tullutkin. Rakas vihollinen . Taas olen lukenut sellaista joka on niinkuin heittäis happoa sun haavoihin.
Siis ole lukenut Chambersin tän päivän sana !! Olis sulle lääke haavohin niin ei tarvis olla niinkuin avoin haava koko ajan !!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=160855546658199&set=p.160855546658199&type=3- Anonyymi
Haluat siis heittää happoa haavoihini !
Se kertoo paljon sinusta ja sydämesi pahuudesta ja vihastasi vain !
- Anonyymi
>> riehutaan hirveessa kaaoksessa demonien voimissa. <<
On se kyllä kumma, mistä Savis ja muut palstaherjaajat tietävät kertoa, mitä missäkin seurakunnassa tapahtuu, vaikka he istuvat kaiket päivät tietokoneella, Suomi24:lla kirjoittelemassa, käymättä yhdessäkään niissä paikassa, mistä kovasti ovat tietävinään.
4. Moos. 5:14
luulevaisuuden henki on vallannut miehenHelppoa näin>> https://www.google.com/search?q=grave soaking bethel church&hl=fi&sxsrf=ALiCzsZpzyGgNw-8sDoqck9X8v54mmqtZg:1672353171637&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjS0O-F8Z_8AhXtpIsKHaZvDE4Q_AUoAXoECAEQAw&biw=1280&bih=786&dpr=1
Tai näin >> Live Stream joka ei ole heikkoja uskovia varten , Vaan niille jolla on Jeesuksen panssari >> Veren suojaa . https://suhe.net/#live-stream
otetaan nyt vielä yhden varmuuden vuoksi >> https://saalem.fi/tilaisuudet/Savis kirjoitti:
Helppoa näin>> https://www.google.com/search?q=grave soaking bethel church&hl=fi&sxsrf=ALiCzsZpzyGgNw-8sDoqck9X8v54mmqtZg:1672353171637&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjS0O-F8Z_8AhXtpIsKHaZvDE4Q_AUoAXoECAEQAw&biw=1280&bih=786&dpr=1
Tai näin >> Live Stream joka ei ole heikkoja uskovia varten , Vaan niille jolla on Jeesuksen panssari >> Veren suojaa . https://suhe.net/#live-stream
otetaan nyt vielä yhden varmuuden vuoksi >> https://saalem.fi/tilaisuudet/Ettäs mitä sä herjaat ??
- Anonyymi
Mistä Savis ja muut palstaherjaajat tietävät kertoa, mitä missäkin seurakunnassa tapahtuu, vaikka he istuvat kaiket päivät tietokoneella, Suomi24:lla kirjoittelemassa, käymättä yhdessäkään niissä paikassa, mistä kovasti ovat tietävinään?
Etkö osannut vastata?
Minä osaan. Oikea vastaus lukee 4. Moos. 5:14: "luulevaisuuden henki on vallannut miehen". - Anonyymi
Savis, jollet ole huomannut, niin olemme Suomessa, emme Amerikassa.
- Anonyymi
Uuskarismaattisuudesta on ihan asiallista VAROITTAA, ettei uuskarismaattisuus ole raamatullista.
Mutta väität, että >> riehutaan hirveessa kaaoksessa demonien voimissa << on jo aikamoista liioittelua.
Jos tällaista väität, niin olisi asiallista laittaa se henkilö tai seurakunta, kuka tällaista tekee Suomessa. - Anonyymi
Rakkaat ystävät ! emmekö mahdu samaan taivaaseen ?
Kyllä Jeesus on hyvä !!Ei me mahdutaan uuskarismaattisten kanssa . Niillä on ihan eri paikka niille varattu koska eihän parannusta heille maistu. Siis >> Ei paha henki ketään nostaa Taivaaseen. Sinne pääsee vaan niitä joilla on Pyhä Henki nostamaan heitä ja meitä !!
- Anonyymi
>>>>"samaan taivaaseen"<<<<
"Minun Isäni kodissa on monta huonetta, enhän minä muutoin sanoisi, että minä
menen valmistamaan teille asuinsijan" Joh: 14:
"monta huonetta" , > monta erilaista huonetta ?? - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei me mahdutaan uuskarismaattisten kanssa . Niillä on ihan eri paikka niille varattu koska eihän parannusta heille maistu. Siis >> Ei paha henki ketään nostaa Taivaaseen. Sinne pääsee vaan niitä joilla on Pyhä Henki nostamaan heitä ja meitä !!
Koska aiot itse tehdä parannuksen viheliäisestä omavanhurskaudestasi nimimerkki Savis!?
Syytät ja tuomitset vuodesta toiseen muita, vaikka itse paadut paatumistasi.
Olet täysin sokea omille synneillesi.
Muiden silmistä ronkit roskia, kun omassa silmässäsi on TUKKI!
Ole varovainen. Aika on paha ja ei kannattaa istua samoisia kokouksia harhaoppisten kanssa.
Et tiedä myöskään missä haudassa kädet ovat olleet joita laskeutuu Uskovien päälle. Sielunhoidossa.. Ja rukustilanteissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331