Siellä on tietysti joku häiriintynyt ateisti anarko ollut asialla.
Miksi yhden kirkon palo kiinnostaa noin paljon?
14
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tekiä on jo tiedossa.
- Anonyymi
Älä ihmeessä.
- Anonyymi
Ei kerrota sitä hänelle. Arvellaan että kipinä sytytti talon kun pipossa oleva hankaussähkövaraus purkaantui
- Anonyymi
Oman napansa ympärillä pyörivää ei tietenkään kiinnosta, kun joku katkera setämies yrittää polttaa 30 ihmistä.
- Anonyymi
niin varasto paloon ei liity mystiikka,
- Anonyymi
Pienellä paikkakunnalla ei ole mitään tekemistä kytillä ja alkavat luoda itselleen vihamiehiä, joiden kohtalo on sitten tuhoutua.
Valtaa pitävien myös kirkkoherran monopolia, jota jatkuu satoja vuosia.- Anonyymi
Pakolaisia pitää lähettää ongelmakuntiin rikastuttamaan elokeinoelämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakolaisia pitää lähettää ongelmakuntiin rikastuttamaan elokeinoelämää.
Jos kytät eivät löydä itselleen rikollisia, niin heistä tulee työttömiä köyhiä.
Rikollisilla on aina kysyntää ja kun ei ole, niin sellaisia luodaan.
Samoin köyhiä, joita sitten kirkkoherra lypsää tarpeidensa mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kytät eivät löydä itselleen rikollisia, niin heistä tulee työttömiä köyhiä.
Rikollisilla on aina kysyntää ja kun ei ole, niin sellaisia luodaan.
Samoin köyhiä, joita sitten kirkkoherra lypsää tarpeidensa mukaan.Työnteko on vääristynyt, että työpakko määrää työn, eikä työtarve määrää työn.
- Anonyymi
2015 Europpaan maahan tunkeutujat ovat polttaneet tuhansiamkirkkoja Etelä ja Keski Europassa, Notre Damen kirkko oli saatanan palvojien tekemä.
Ongelma on satanistit ja heidän palkkaamat roistot jotka tekee sabotaasia ja hyökkäyksiä. Antifa ja BLM ympäristöj ovat terroristijärjestöjä joita on rahoittanut Soros yms. iskuja ja lävistyksiä paljon Usassa. ns false flag tekoja koulu ampiaiset,Bostoni maraton,Sandy Hawk jne. ja freemasonit aina lähellä kun tekevät. Sen yhden mustan en saa henkeä ja Rittenberg?ampuminen oli lavastettu täysin masonien tekemä valhe video juttu.- Anonyymi
Masonit tulee hahaha nyt on kyllä salateorioiden mestari lötynyt paikalle hahha buhahha ei helvetti mä en kestä enään hahahahah.
- Anonyymi
Naispappeuden vastustaja kirkon poltti, sanokaa mun sanoneen.
- Anonyymi
Mä kuulin just luotettavasta lähteestä että tekiä oli masoneita hahahaha.
- Anonyymi
Epäilen
Voisiko olla sahapolttajien tilalle tullut uusi ammattin harjoittaja kirkonpolttaja? Kirkolla menee huonosti, varma tapa saada vakuutuskorvaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.4042175Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881336- 591195
- 157981
- 134953
- 93766
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede58751Teki mieli sanoa
Ajatukseni karkaavat kuin levottomat perhoset sinne missä sinä olet. Teki mieli sanoa, että olet todellinen syyni. Alku ja loppu, avoin äärettömyys. A35704Tämä on naiselle
Hyvää iltaa ja yötä. Mikäli haluat olla rakas, meidän on nähtävä ja juteltava. näin toivoo.mies34689