Ikinä. Ajamme sinut hulluuden partaalle ja kaikki mitä olet tehnyt vuosien aikana tulee sinulle tuplana
Ymmärrät varmaan että me emme lopeta
46
122
Vastaukset
- Anonyymi
Pedarit kaakkoon ahi!
- Anonyymi
Ahi ahi ahi!
- Anonyymi
Pseudomaailmaa on helppo horjuttaa
- Anonyymi
naama-velli
- Anonyymi
Miltä tuntuu pedo? Kun olet silmien alla, kaikki mitä teet ja olet tehnyt?
- Anonyymi
Vetää viinaa omassa luukussaan, siltä kai se tuntuu pedon elämässä
Ei kiinnosta mitä kuvittelette saavanne aikaan. Pedo leima heilahtaa otsaan ihan mitättömästä.
- Anonyymi
Prinssi tulee VPN:llä selittämään että hän ei ainakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Prinssi tulee VPN:llä selittämään että hän ei ainakaan.
En tarvitse sellaista. Minusta täällä varmaan jauhatte paskaa.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan niin taida mennä.
- Anonyymi
Tämä on hämy hahmo. Rikolliset monesti käyttävät tälläisia.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hämy hahmo. Rikolliset monesti käyttävät tälläisia.
No nyt on harhaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hämy hahmo. Rikolliset monesti käyttävät tälläisia.
Näinpä. Sen takia palstaankin on tulossa muutoksia, joudut tekemään töitä että saat kiusattua ihmisiä. Se loppuu nyt.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No nyt on harhaista.
Haluatko nähdä kuinka harhaista?
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Sen takia palstaankin on tulossa muutoksia, joudut tekemään töitä että saat kiusattua ihmisiä. Se loppuu nyt.
Miten olen kiusannut ihmisiä? Kerropa se. Olen vain laittanut ihastukselleni hyviä huomenia yms. Ja te käytte kimppuuni.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Miten olen kiusannut ihmisiä? Kerropa se. Olen vain laittanut ihastukselleni hyviä huomenia yms. Ja te käytte kimppuuni.
Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.
Voi lol. Siitä vaan koputtelemaan jonkun ovelle. Minä se en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.
Lespo on
- Anonyymi
En usko. Ei sellainen syyte, epäily, ihan tuulesta tule.
Kukaan tavis ei edes funtsaa tuollaista. Ensimmäisenä mieleen hlön tavattua ei tuli spontaanisti mieleen pedo-merkit.
- Anonyymi
Hymyn voi saada joskus takaisin.
- Anonyymi
Se tulee olemaan leveämpi kuin äitisi....
- Anonyymi
Olette, aina hymyn arvoisia, jotenkin ei vain jaksa hymyillä, kun väsyttää joka päivä, mutta, kyllä ne päivät näin nukkuessa ja levätessä, menee, ja, vuodet vierivät ja kuluvat, ja, 10 vuodessa jo, teknologia on sairauteni, suhteen paljon paremmassa kunnossa, mutta, mitään ei tapahdu hetkessä, vaan, asiat vaativat monta, monta, vuotta, kuten Suomenkin korjaaminen, ja, Saada Viimeinkin Omaksi Rakkaaksi Suomeksi, 😇😇 N
- Anonyymi
Olet varmaan opetellut tuon kirjoitustyylin. Ei auta enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan opetellut tuon kirjoitustyylin. Ei auta enää.
Skitsofreenikko, tottakai on. Hän haluaa näyttää itsensä hullumpana mitä on.
- Anonyymi
Tästähän niitä voikin napsia
- Anonyymi
Game kover https://youtu.be/NfvqVxoJIaE
- Anonyymi
Kuka näin ilkeitä kirjoittaa ja kenelle?
- Anonyymi
Puskapapparainen alkaa vetämään
- Anonyymi
olet tärkeä, kuten, kaikki, muutkin, älä jätä, olet tärkeä,
maailma, on, vain tällainen,
erittäin suunnaton rakennus, projekti,
ja, ei ole olemassa helppoja, keinoja tai reittejä, todellakaan,
joten, älä jätä,
ja, jos, jätät,
olet, sydämessäni aina,
- Anonyymi
Eikä tarvitse hirveesti tehdä
- Anonyymi
Pelottaa
- Anonyymi
Onks sul kaikki hyvin?
- Anonyymi
Mielisairas
- Anonyymi
Joo ei Ap:n jutut ihan selväjärkisen kirjoituksista vaikuta.
- Anonyymi
Matt: 2:17-18
Kuka seitsenkymmen, kuka satakertaisesti 🪔 Ketä "te" sitten olette? Eli jos oon tehnyt vuosien aikana paljon palkkatöitä, niin tulen tekemään jatkossa tuplaten palkkatöitä, enkä jääkkään työttämäksi?
- Anonyymi
Hammersteineille päivää.
- Anonyymi
Ymmärrys on kyllä laajempi heille jotka ymmärtävätkin. Voihan olla 1000 - kertainenkin.
- Anonyymi
Runkut
- Anonyymi
Tuplarunkut
- Anonyymi
Runkuilla mennään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673