Ymmärrät varmaan että me emme lopeta

Anonyymi-ap

Ikinä. Ajamme sinut hulluuden partaalle ja kaikki mitä olet tehnyt vuosien aikana tulee sinulle tuplana

46

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pedarit kaakkoon ahi!

      • Anonyymi

        Ahi ahi ahi!


    • Anonyymi

      Pseudomaailmaa on helppo horjuttaa

    • Anonyymi

      naama-velli

    • Anonyymi

      Miltä tuntuu pedo? Kun olet silmien alla, kaikki mitä teet ja olet tehnyt?

      • Anonyymi

        Vetää viinaa omassa luukussaan, siltä kai se tuntuu pedon elämässä


    • Ei kiinnosta mitä kuvittelette saavanne aikaan. Pedo leima heilahtaa otsaan ihan mitättömästä.

      • Anonyymi

        Prinssi tulee VPN:llä selittämään että hän ei ainakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi tulee VPN:llä selittämään että hän ei ainakaan.

        En tarvitse sellaista. Minusta täällä varmaan jauhatte paskaa.


      • Anonyymi

        Ei se nyt ihan niin taida mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt ihan niin taida mennä.

        No miten se sitten menee?


      • Anonyymi

        Tämä on hämy hahmo. Rikolliset monesti käyttävät tälläisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hämy hahmo. Rikolliset monesti käyttävät tälläisia.

        No nyt on harhaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hämy hahmo. Rikolliset monesti käyttävät tälläisia.

        Näinpä. Sen takia palstaankin on tulossa muutoksia, joudut tekemään töitä että saat kiusattua ihmisiä. Se loppuu nyt.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No nyt on harhaista.

        Haluatko nähdä kuinka harhaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Sen takia palstaankin on tulossa muutoksia, joudut tekemään töitä että saat kiusattua ihmisiä. Se loppuu nyt.

        Miten olen kiusannut ihmisiä? Kerropa se. Olen vain laittanut ihastukselleni hyviä huomenia yms. Ja te käytte kimppuuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko nähdä kuinka harhaista?

        No anna palaa vaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten olen kiusannut ihmisiä? Kerropa se. Olen vain laittanut ihastukselleni hyviä huomenia yms. Ja te käytte kimppuuni.

        Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.

        Voi lol. Siitä vaan koputtelemaan jonkun ovelle. Minä se en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on puhuttu eri ihmisten taholta vuosia. Olet jäänyt kiinni. Nyt vaan odottelet koputusta oveen miesnainen.

        Lespo on


      • Anonyymi

        En usko. Ei sellainen syyte, epäily, ihan tuulesta tule.
        Kukaan tavis ei edes funtsaa tuollaista. Ensimmäisenä mieleen hlön tavattua ei tuli spontaanisti mieleen pedo-merkit.


    • Anonyymi

      Hymyn voi saada joskus takaisin.

      • Anonyymi

        Se tulee olemaan leveämpi kuin äitisi....


    • Anonyymi

      Olette, aina hymyn arvoisia, jotenkin ei vain jaksa hymyillä, kun väsyttää joka päivä, mutta, kyllä ne päivät näin nukkuessa ja levätessä, menee, ja, vuodet vierivät ja kuluvat, ja, 10 vuodessa jo, teknologia on sairauteni, suhteen paljon paremmassa kunnossa, mutta, mitään ei tapahdu hetkessä, vaan, asiat vaativat monta, monta, vuotta, kuten Suomenkin korjaaminen, ja, Saada Viimeinkin Omaksi Rakkaaksi Suomeksi, 😇😇 N

      • Anonyymi

        Olet varmaan opetellut tuon kirjoitustyylin. Ei auta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan opetellut tuon kirjoitustyylin. Ei auta enää.

        Skitsofreenikko, tottakai on. Hän haluaa näyttää itsensä hullumpana mitä on.


    • Anonyymi

      Tästähän niitä voikin napsia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuka näin ilkeitä kirjoittaa ja kenelle?

    • Anonyymi

      Puskapapparainen alkaa vetämään

      • Anonyymi

        olet tärkeä, kuten, kaikki, muutkin, älä jätä, olet tärkeä,

        maailma, on, vain tällainen,

        erittäin suunnaton rakennus, projekti,

        ja, ei ole olemassa helppoja, keinoja tai reittejä, todellakaan,


        joten, älä jätä,

        ja, jos, jätät,

        olet, sydämessäni aina,


    • Anonyymi

      Eikä tarvitse hirveesti tehdä

    • Anonyymi

      Pelottaa

    • Anonyymi

      Onks sul kaikki hyvin?

    • Anonyymi

      Mielisairas

      • Anonyymi

        Joo ei Ap:n jutut ihan selväjärkisen kirjoituksista vaikuta.


    • Anonyymi

      Matt: 2:17-18
      Kuka seitsenkymmen, kuka satakertaisesti 🪔

    • Ketä "te" sitten olette? Eli jos oon tehnyt vuosien aikana paljon palkkatöitä, niin tulen tekemään jatkossa tuplaten palkkatöitä, enkä jääkkään työttämäksi?

      • Jatkan vielä ihmettelyä, miten se ajaa huulluuden partaalle, kuinka aiotte sen toteuttaa?


    • Anonyymi

      Hammersteineille päivää.

    • Anonyymi

      Ymmärrys on kyllä laajempi heille jotka ymmärtävätkin. Voihan olla 1000 - kertainenkin.

    • Anonyymi

      Runkut

    • Anonyymi

      Tuplarunkut

    • Anonyymi

      Runkuilla mennään

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe