Kirjoittakaa tänne jotain näkemyksiä maailmankulusta, mitä ette ole imeneet valtamediasta? Niinpä...
En todellakaan ymmärrä, miksi jengi tulee näille keskustelupalstoille juhlistamaan valtamedian propagandajuttuja. Kun te voisitte ihan hyvin kirjoittaa saman sinne valtamedian keskustelupalstalle. Minkälaisia pervoja te oikein olette? Itse kirjoittelin kohtuullisen pitkään lähes kaikkien suomalaisten valtamedioiden keskustelupalstoille, tai siis pitkälti yritin, ennen kuin se asia sitten lopulta selkeni. Niinpä siirryin näille "roskaväen" palstoille kirjoittelemaan, missä sentäs vielä (suurin osa) kirjoituksista menee läpi (toinen osa sitten häviää jälkikäteen). Mutta ihan oikeasti, millaisia ovat ihmiset, jotka täällä tunkevat suu vaahdossa valtamedian propagandaa? Ajatteletteko te olevanne jotain "hyvyystaistelijoita" vai mitä ihmettä?
Haaste kaikille aivopestyille nassukoille!
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562