Sadistinen murhaaja on saatava vastuuseen.
Putin kiduttaa syytöntä vankia hengiltä
18
84
Vastaukset
- Anonyymi
Navalnyi saa piikkejä, joiden sisältöä ei kerrota.
- Anonyymi
Corona piikit ovat terveellisiä.
- Anonyymi
Navalnyi on vankilassakin vaarallinen Putinin rosvokoplalle. Ryssän rikollinen hallinto on perinteisesti tuhonnut ikävät heidän rikoksista muistuttajat vankiloiden syövereihin.
Luottavat siihen, että aikaa myöten mielivaltaiset tuomiot unohtuvat kansalaisten mielestä jääden valehtelun alle. - Anonyymi
Navalnyi sai oikeuden mukaisen rangaistuksen, kuolemantuomio olisi ollut liian helppo rangaistus hänelle. Vankeusoloja hänelle pitäisi kiristää,liian helpolla pääsee nyt.
- Anonyymi
Lapsellista trollaamista. Joko olet seiskalla?
- Anonyymi
Aikanaan myös Bäckman, Putkonen ja Turtiainen ym. saavat oikeudenmukaisen rangaistuksen.
- Anonyymi
Ei myrkkypiikkien sisältöä suostuttu selvittämään, mikä on ymmärrettävää.
Sitä annettiin noin 80% suomalaisista.
Että älä viitsisi höpöttää Navalnyistä yhtään mitään.- Anonyymi
Sama lapsi ilmeisesti.
- Anonyymi
Pietarin tiltut itse olivat jonossa ensimmäisinä ottamassa kaikki piikit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama lapsi ilmeisesti.
Tuon piikkihemmon voi sivuuttaa ei tekstiensä mukaan ihan kaikki kynät penaalissa...joten ....
- Anonyymi
Navalnyillä on huumeet lkalsareissa
- Anonyymi
No lapsenraiskaajahan Navalnyy on.
- Anonyymi
Marinin hallitus on kuule edelleen suositumpi kuin yksikään edeltäjä
- Anonyymi
Vanki on syytön vasta kun se todistetaan syyttömäksi.
Navalnyi oli huumeista sekaisin, kun yritti salakuljetella niitä peraseessään ympäsri eurooppaa. - Anonyymi
"Joulukuun 18. ja 19. päivänä Ukrainan asevoimat pommittivat laajamittaisesti lähes kaikkia Donetskin alueita Nato-aseita käyttäen. Hyökkäys Kalininiin, tasavallan suurimpaan sairaalaan, oli barbaarisuuden huippu. He tähtäsivät siihen ja suorat osumat vaurioittivat useita sairaalan rakennuksia", sanoi Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zakharova.
- Anonyymi
"Putin kiduttaa syytöntä vankia hengiltä"
Se on USA:n Quantanamo Bayssa käyttämä metodi. - Anonyymi
Putin kiduttaa omiaan, sisällä ja puutarhassa.
Lisäksi kaikki muitakin joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672