https://www.talouselama.fi/uutiset/te/af195ebc-846f-4a0c-8d36-957581f10ee4?ref=ampparit:6bbf
Merkittäviä vaurioriskejä
Hän arvioi, että akun korjauskustannukset voivat nousta 7 000 eurosta jopa yli 40 000 euroon. Osaa akuista ei voi välttämättä korjata, vaan ne täytyy vaihtaa kokonaan uuteen.
LUE MYÖS
Sähköautoiluun liittyvät vaurioriskit ovat siis merkittäviä. Uuden ajoakun hinta voi ylittää Suomessa ostettavan uuden henkilöauton keskihinnan, joka vuonna 2020 oli 36 400 euroa.
Kasko- ja liikennevakuutukset kattavat valtaosan autoille ja niiden akuille tapahtuvista vahingoista.
”Vakuutus ei korvaa”
kuka siis normaali tuloinen uskaltaa ostaa E auton?
Sähköauton akku voi vaurioitua, jos auto nostetaan ilmaan väärin.
Anonyymi-ap
2
89
Vastaukset
- Anonyymi
Patteriautoa ei kannattaisi viedä korjattavaksi tai edes renkaiden vaihtoon minnekään muualle kuin merkin marmorille, riskiä madaltaakseen ja vastapuolen mahdollisesti vastuuseen saadakseen.
Rengasfirmoissa mennään kiireellä, urakalla ja rappaamalla, vaikka siellä edes osa olisi tietoinen patteriauton ko. haavoittuvuudesta.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17683548R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692