Kuinka moni ostaa ja tekee Putin drinksuja uutena vuotena?
Moscow mule juomaa mynnissä lidlissä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moskovan muuli.
- Anonyymi
Muutama persu.
- Anonyymi
Kokeile arsenikkidrinksua! Se voisi olla sinulle sopiva.
- Anonyymi
Sinällään nimi on vain nimi.
Mutta nimi on myös kannanotto ja ilmaisu.
Moskovan muulin rinnalla voisi myydä "Venäläistä metvurstia" ja "Auschwitsin makkaraa". Viereisessä hyllyssä uudenvuodenpommeina "Hiroshimanpaukkuja" ja "Dresdeninrätinää".
Koska nimihän on vain nimi. - Anonyymi
Mustajoki mulle
- Anonyymi
Juorupäivä lehtien mukaan alkoholittoman oluen juonti on rikollista että siksi se pitää mainita. Ja makkaran syönti on saatanasta. Näin olen kuullut ja lukenut juorupäivä lehdistä. Kuten iltalehdestä ja iltasanomista ja ylestä.
- Anonyymi
Ja kinkku myös.
- Anonyymi
Yleisradiossa pitää kiirettä kun pitää tiedustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692