Venäjä on alkanut tutkia kuinka se Nord Streemin kaasuputki voitais jälleen saada toimimaan 50 milliä maxsaisi... Jos Ruotsi antaa luvan toimia niiden talousvyöhykkeellä. Samalla on puhunut että voivat alkaa jatkaa kaasun toimituxia Puolaan,Baltiaan,Saksaan. Ovat nyt pyörtämässä tämän pakko rublilla maxamisen. Näin Venäjältä eilen. Ovat heränneet,kun mmm Saksa rakensi lyhyessä ajassa kaasuputket NLG satamaan. Ja huomasivat,että Saksa ei tarvitse palella ja teollisuuskin toimii.. Samoinn Suomikin nyt on osoittanut,että ilman venäjän kaasua voidaan elää. Näin Puten kaasuase ja vaikutuxet on poistettu. Putte,Medevev,Bi-sexuaali Lavrov ja trollit ilkuivat,että palellaan ja tulee työtömyyttä ym uhkakuva on poistettu. Ja niistä jäävät tulot pois Puten Puttelandiasta.
Venäjä alkaa katumaan kaasun myynnin katkaiseminen. Epä onnistui täysin
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kerran haluavat myydä niin miksi olisivat räjäyttäneet putket?
- Anonyymi
Kuolema ryssille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772