Soikoon peräreikä sulosäveliään myös ensi vuonna. Vellokoon peräsuolessa vetelä massa. Lentäköön posliiniponiin ruskea mäski. Haiskoon makea sonta sieraimissanne. Oikein rattoisaa vuodenvaihdetta toivoo metaanikuningattarenne Pieris.
RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOTLOT PIERRRRRRRRRRRR NARINAA ARMOTONTA PERSEEN ROILOTUSTA.
P.S. Lärveisiä uusille ylioppilaille.
Kakanhajuista uutta vuotta kaikille!
8
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kyä se on aito Pieris.
- Anonyymi
Jos pierette mun suuhuni, niin saatan kertoa...
- Anonyymi
Pieris, mulle selvis ny yks kova juttu. Oom ihmetelly vuosikausia miks mun naama haisee aina perseelle. Syy oli vessan pyyhkeessä. Sen harvan kerran kun pärsseeni ruiskulla pesin, kuivasin samaan pyyhkeeseen kun pyyhin naamanikin.
No ni, siinä se oli. Puoli vuotta naamapyyhkeen (siis pärssepyyhkeen) vaihtoväli.
Siks se tuntu vähän koppuraiselta, ja kakkelmarjoja korvissakin
Tulevaisuus on tässä. Olen YSLn tai HBn miesmannekiini, koska ei ole enää hajuhaittoja, en siis tartte katalysaattoria naamani eteen.
Tule ja ota minut.
T: Saasteeton BradPitt-lookalike Salis - Anonyymi
Pieris, muutan Pruneihin koska siellä kaikki on paskanruskeeta. Om kotoinen olo.
T: Piolooki-Salis RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS VETELÄ MÄTÄ PIERU HAJU RIPULI PIERIS ON PARAS TE KAIKKI HAISETTE PASKALLE
KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HAISTAKAA PERSEREIKÄ TE KAIKKI!!!- Anonyymi
Pieris, jouduin pakkohoitoon. Espoon junassa täräytin peräilmaa vähän reilummin, muutama aneemisempi pyörty (työstressi?), sieraimet ruskeina kaikilla, iPhonet mykisty, lippuautomaatit veti överit, junan hätäjarrujärjestelmä laukesi. Sitten tuli vartijat, paprikasumutetta silmiin ja korviin, ja Jorvin sairaalaan lepositeisiin.
Sittes tuli pari apuhoitajaa, yks kodin putkimies, ja katsastusmies. Ne asensi mun ruparesoriin katalysaattorin, semmosen tehokkaan. sama malli kun Leopardeissa, Horneteissa, ja Sannan kitapurjeessa. Pysyy kaikki paska sisällä, ja on hykieenistä. Ei välttämättä kaikissa tapauksissa.
Äänestän Virheitä, kun oon niin luonnonmukainen. Ninkus karitsat kedolla.
T: Hygienia-Salis - Anonyymi
Elämmekö jo tulevaisuudessa. Nykyhetken Tuoksu haisee menneisyyden pirulle ja paikalle.
Miksi ihmiskunta ei opi !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820