Miksi ei voi olla selvin päin kännissä?

Anonyymi-ap

Selvin päin: olen äkäinen, ahistaa, läheiset ärsyttää, koko maailma on pielessä, tekee mieli lyödä jotain.

Kännissä: Olen rauhallinen, elämä hymyilee, aurinko paistaa, hienoja tuoksuja, kaikki ihmiset on pohjimmiltaan hyviä, lapset sulattaa sydämen, jne, jne...

No eihän se nyt ihan noin mene, mutta vähän kyllä sinne päin. Tässäkö on se miljardien vuosien evoluution tulos?

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        342
        2963
      2. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        238
        2213
      3. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
        Kauhava
        14
        2035
      4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
        Ikävä
        121
        1789
      5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
        Ikävä
        357
        1679
      6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
        Kotimaiset julkkisjuorut
        149
        1393
      7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
        Ikävä
        122
        1340
      8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
        Kotimaiset julkkisjuorut
        281
        1285
      9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
        Sinkut
        236
        1047
      10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
        NATO
        255
        957
      Aihe