Kristillinen seurakunta tutkiskelee yhdessä Jumalan Sanaa.
"Älköön tämä lain kirja sinun suustasi poistuko, vaan tutkiskele sitä päivät ja yöt, että tarkoin noudattaisit kaikkea, mitä siihen on kirjoitettu, sillä silloin sinä onnistut teilläsi ja silloin sinä menestyt."
Sapattikirkoissa ei ole raamattupiirejä johtuen pastoreista.
Tuleeko Sapattikirkkoon raamattupiirejä jotka kokoontuvat säännöllisesti?
Hornantuutin "raamatullisin" seurakunta
26
240
Vastaukset
- Anonyymi
Viikossa on seitsemän päivää ja yötä.
Adventtikiirkot ovat tyhjänpanttina.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17684847R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Helluntailaiset ja adventistit sapatinrikkojina.
Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.- Anonyymi
No etkös sinä tuossa tuomitse itsesi tuomitessasi muita?
- Anonyymi
Aloittaja on ateisti, joten miksi hän on niin kiinnostunut siitä, mitä jossain kirkossa tehdään?
- Anonyymi
Eräässä hullutuksessa langetetaan kirouksia sapatin rikkojille.
Itse ollaan polleita ja niin ulkokultaisia.
4Mo 5:23 Ja pappi kirjoittakoon nämä kiroukset ja huuhtokoon kirjoituksen kiroveteen.
Psa 109:17 Hän rakasti kirousta, ja se kohtasi häntä; hän ei huolinut siunauksesta, ja se väistyi hänestä kauas.
Koskeeko tämä adventisteja?- Anonyymi
Eihän nuo tekstit sapattiin liity mitenkään.
- Anonyymi
Tuntevatko adventismiin täysillä hurahtaneet lain?
Joh 7:49 "Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."- Anonyymi
Tuohan on vain fariseusten väärämielinen väite, jolle ei ole perusteita.
- Anonyymi
Lutheri tunnisti pedon, antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virretkin kerovat: Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643) selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI=666.
Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti.- Anonyymi
Paitsi että Helwig on väärässä siitä yksinkertaisesta syystä, että Raamatussa ei missään lue tuota latinankielistä tekstiä.
- Anonyymi
Pedon merkki on Ellen Whiten mukaan vasta tulevaisuudessa, joten emme usko sinua.
- Anonyymi
Varhaisimpiin raamatuntekstien mukaan pedon luku ei ole 666 vaan 616. Siinä meni pieleen sekin tulkinta. Sitäpaitsi, 666 sopii suoraan myös Keisari Neroon, muutamaan muuhunkin historian henkilöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedon merkki on Ellen Whiten mukaan vasta tulevaisuudessa, joten emme usko sinua.
No totta kai sanoo, koska Raamatustahan tuo käy hyvin selville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varhaisimpiin raamatuntekstien mukaan pedon luku ei ole 666 vaan 616. Siinä meni pieleen sekin tulkinta. Sitäpaitsi, 666 sopii suoraan myös Keisari Neroon, muutamaan muuhunkin historian henkilöön.
Höpöhöpö. Eirenaios jo totesi, että tuo 616 löytyy vain muutamasta käsikirjoituksesta ja on virheellinen luku. Yhtä vanhoissa on 666. Eikä mitään tekemistä Neron kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että Helwig on väärässä siitä yksinkertaisesta syystä, että Raamatussa ei missään lue tuota latinankielistä tekstiä.
Kellä ymmärrys on, se laskekoon, Pedon NIMEN, LUVUN, ja se on 666 Kyllä Raamatuusa useasti sanotaan´´ Puhu meille hebrean kielellä, me ymmärrämme sitä, tai arabean kielellä, miksei latinaksi
- Anonyymi
Adventistipastorit ovat niin viisaita jopa kuvittelevat olevansa totuuden valoja.
Kirje roomalaisille 1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet- Anonyymi
Niinhän sinä kuvittelet olevasi viisas, mutta tyhmäksi olet tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä kuvittelet olevasi viisas, mutta tyhmäksi olet tullut.
kastat isän pojan ja pyhän hengen nimeen, olet jesaja mukaan murhaaja jes 1.21, 22, koska Jeesus nimi pelastaa matt 1. 21 ef 1:7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kastat isän pojan ja pyhän hengen nimeen, olet jesaja mukaan murhaaja jes 1.21, 22, koska Jeesus nimi pelastaa matt 1. 21 ef 1:7
Sinä valehtelet.
Matt. 28:18-20 "Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: »Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.»" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä valehtelet.
Matt. 28:18-20 "Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: »Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.»"Tuo teksti, lisättiin Raamattuun, vasta 326 jkr, muka Jeesuksen sanomana, Nikeain kirkollis kokouksessa. Keisari Konstantinius käski kerätä kaikki tunnetut Raamatut yhteen ja lisätä tuo teksti Raamattuihin kirjurien toimesta. Varmasti paikalla oli Codex Vaticanus ja Codex Sinaticus, joka nyt on Englannin museossa, jonne se ostettiin Venäjätä, Pietarista.. Se nimettiin ensin Petrogradiksi, sitten Leningradiksi. Raamattu kertoo että Trinity kasteen kautta et saa Pyhää Hengeä, Sen saat kastautumalla Apost, 2: 38, ja 19: 5 `` Varjele kielesi pahasta ja huulesi vilppiä puhumasta Ps 34: 14 Jumala , se on Jeesuksen Isä , ´´ ruumiin hänelle valmisti Heb 10: 5
Me Raamattua tutkineet tiedämme, että `` Me olemme pelastetut ja lunastetut Jeesuksen nimessä, ja veressä ja ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan`´ Kolminaisuuden nimeen, ei tuo rauhaa, vaan riitaa. Vanhurskaat huutavat Jeesuksen nimeä avukseen., pelastaakseen heidän sielunsa kuolemasta. Siksi Jesaja kertoo Jesja 1; 21, 22, että pastorit ovat murhamiehiä. Kolminaisuus, ei ole Armon antaja, vaan Herra! `` Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä, on alati minun suussani`` Ps 34: 2 Kukaan ei laula kolminaisuudesta, Adventtikirkossa, vain Jeesuksesta ja Hänen Armostaan. Kukaan hengistä ei ole ollut ruoskinnassa, joiden mukana oli naulan kappaleita ja luunsiruja, tai orjantappurakruunua. Kolminaisuudella ei ole mitään ristin salaisuutta kerrottavanaan, ja 144.000 tulevat menevät Jeesuksen Isän luomiin planeettoihin, todistamaan Jeesuksesta, Jeesuksen kanssa. Kristus on Raamatun keskeisin ruumiillinen henkilö hahmo. Jeesuksen Jumala hyväksyy synnit anteeksi vain, jos olet kastettu Jeesuksen nimeen ja vereen . Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen et pelastu, koska Isä, juuri lähetti Poikansa Jeesuksen lunastamaan verellään syntisen ihmisen! ja siksi valmisti hänelle, ruumiin, ei kolminaisuudelle. Kyseessä on Katolinen huijaus, johon Adventtikirkko on sortunut., istuessaan Pedon selässä, jota asiaa Johannes suuresti ihmetteli!! Etkö tajua että Pääsiäispäivänä Israel on teurastanut Karitsansa , esimerkkinä Jumalan Karitsasta, Jeesuksesta joka ottaa pois maailman synnin!! Matt 1: 21, Ef 1: 7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo teksti, lisättiin Raamattuun, vasta 326 jkr, muka Jeesuksen sanomana, Nikeain kirkollis kokouksessa. Keisari Konstantinius käski kerätä kaikki tunnetut Raamatut yhteen ja lisätä tuo teksti Raamattuihin kirjurien toimesta. Varmasti paikalla oli Codex Vaticanus ja Codex Sinaticus, joka nyt on Englannin museossa, jonne se ostettiin Venäjätä, Pietarista.. Se nimettiin ensin Petrogradiksi, sitten Leningradiksi. Raamattu kertoo että Trinity kasteen kautta et saa Pyhää Hengeä, Sen saat kastautumalla Apost, 2: 38, ja 19: 5 `` Varjele kielesi pahasta ja huulesi vilppiä puhumasta Ps 34: 14 Jumala , se on Jeesuksen Isä , ´´ ruumiin hänelle valmisti Heb 10: 5
Me Raamattua tutkineet tiedämme, että `` Me olemme pelastetut ja lunastetut Jeesuksen nimessä, ja veressä ja ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan`´ Kolminaisuuden nimeen, ei tuo rauhaa, vaan riitaa. Vanhurskaat huutavat Jeesuksen nimeä avukseen., pelastaakseen heidän sielunsa kuolemasta. Siksi Jesaja kertoo Jesja 1; 21, 22, että pastorit ovat murhamiehiä. Kolminaisuus, ei ole Armon antaja, vaan Herra! `` Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä, on alati minun suussani`` Ps 34: 2 Kukaan ei laula kolminaisuudesta, Adventtikirkossa, vain Jeesuksesta ja Hänen Armostaan. Kukaan hengistä ei ole ollut ruoskinnassa, joiden mukana oli naulan kappaleita ja luunsiruja, tai orjantappurakruunua. Kolminaisuudella ei ole mitään ristin salaisuutta kerrottavanaan, ja 144.000 tulevat menevät Jeesuksen Isän luomiin planeettoihin, todistamaan Jeesuksesta, Jeesuksen kanssa. Kristus on Raamatun keskeisin ruumiillinen henkilö hahmo. Jeesuksen Jumala hyväksyy synnit anteeksi vain, jos olet kastettu Jeesuksen nimeen ja vereen . Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen et pelastu, koska Isä, juuri lähetti Poikansa Jeesuksen lunastamaan verellään syntisen ihmisen! ja siksi valmisti hänelle, ruumiin, ei kolminaisuudelle. Kyseessä on Katolinen huijaus, johon Adventtikirkko on sortunut., istuessaan Pedon selässä, jota asiaa Johannes suuresti ihmetteli!! Etkö tajua että Pääsiäispäivänä Israel on teurastanut Karitsansa , esimerkkinä Jumalan Karitsasta, Jeesuksesta joka ottaa pois maailman synnin!! Matt 1: 21, Ef 1: 7Miettikääpä kristityt, `` Kenellä on oikeus hallita esim. syntien mitätöintiä? Jeesuksen, vai trinityn, kuten Adventisti edustaja kirjoitti? Adventistit vihaavat oikeutta. Sillä Kristus hankki roikkumalla pieksemisen jälkeen puussa verissään, oikeuden antaa anteeksi syntejä. Adventistit tuomitsevat Kristuksen syylliseksi, tuon Vanhurskaan, Voimallisen siihen, että hän samaan aikaan , isän, pojan ja pyhän hengen nimeen, julistautuu syntien sovittajaksi Trinityn kanssa!!?? Jotka sanovat, kuten juutalaiset Pilatukselle: `` Ei meilla ole Kuningasta, meillä on Keisari, ja Adventistit sanovat samaa. `` Jeesus Kristus, Kuningas, sinä olet kelvoton, antamaan ja lunastamaan anteeksiannollasi meidän syntimme!!
Eikö olekin hireää opetusta Adventisteilla!! Herra, Jeesus Kristus on kelvoton Kuninkaaksemme!! Ristin työnsä jälkeen! Miksi, jos Kristus on heidän Päämiehensä, miksi he eivät pidä Hänen puoliaan? Samoin tekivät juutalaiset `` Ei meillä ole Jeesusta Kuningasta, ja samaa sanovat Adventistit!! Järkyttäväää!! Pois se: `` Kuinka Jumala voisi silloin tuomita maailman?? Jos Jeesuksen ristin työtä ei lasketa , tähän Jumalan tuomitsemis asiaan?? Jumala kirjoitti Kivitauluun, ne sanat josta tietää mikä on syntiä!! 1 Joh 3: 4, ja Room 7: 7, Ja vain Jeesus Kristus on syntien lunastaja Matt 1: 21 Eivätkö Adventistit tajua, että pastorit murhaavat heitä kastamalla heidät hengien nimeen, silloinha Jeesukselle turhaan ruumis valmistettiin!! Heb 10: 5 Ei Jeesus heitä nosta Herraa vastaan yläilmoihin, koska he eivät tule Herraa vastaan kastevedessä, lue Apost 2: 38 Hirvittävä oppi Adventtikirkolla! Murhamiesten oppi!! Benkku
- Anonyymi
Jeesus varoitti kirjanoppineista ja fariseuksista.
- Anonyymi
Niin. Sinun kaltaisistasi herjaajista.
- Anonyymi
Aloittaja örisee omiaan.
- Anonyymi
Adventtikirkossa sallitaan saastuttaa lähimmäisen vaimoa. Raamattu kertoo että Tuom 8: 30, miehellä voi olla monta vaimoa, mutta yhtäkään et saa mustasukkaisuuttasi saastuttaa! Kaikki vaimot on sen tietyn miehen! Adventti kirkko ei erota, avionrikkojia, jokaisella pitä olla vaimo, vaikka toisen!! Hullut adventistit sanovat `` Jumalaa ei ole!! Mutta me olemme käsin maalanneet jumalan, he sanovat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982