Todella kunnioituksen arvoinen rohkea tyttö

Anonyymi-ap

Kuva 25-vuotiaasta Sarasta leviää maailmalla – rohkea ratkaisu kerää ylistystä

https://www.is.fi/urheilu/art-2000009293835.html

Saran rohkeus tulee varmaan rohkaisemaan myöskin suomalaisia alistettuja kristittyjä helluntailaisia j.n.e. naisia, jotka eivät ressukat alistettuina saa edes puhua seurakunnissaan.
Ottakaa Sarasta mallia te alistetut naiset ja vaikkette uskaltaisi edes sanaakaan seurakunnissanne sanoa niin avatkaa aluksi edes suunne vaikkette uskaltaisi mitään sanoakaan. Vaatikaa oikeuksianne te miesten alistamat naiset. Ottakaa rohkeista muslimi naisista mallia ja uskaltakaa avata seurakunnissanne suunne.
Vai riittääkö teillä siihen rohkeutta?

1.Korinttolaiskirje:
14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

Efesolaiskirje:
5:24 Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.

Efesolaiskirje:
5:22 Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;

4

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota selvää asioista, ennen kuin alat selitellä omiasi.

Naiset ovat hiljaa islaminuskoisten kokouksissa, se on aivan varma !

Tuskin pääsevät edes miesten joukkoon, eiköhän heille ole takana joku verhottu osa, jossa voivat kuunnella hiljaa ?

No, tätä kirjoittaessa tutkin itse asiaa ja löysin tälläistä varmaa tietoa !

http://www.islaminusko.fi/Miksi-islam-jakaa-naiset-ja-miehet-eri-kokoontumisiin

Se on melko rajua luettavaa varmaan sinulle, joka et tämän vertaa itse selvittänyt asioita, ennen kirjoitustasi ja siten älytöntä yhdistämistä / vertailua näiden kahden ihan eri asian välillä !

• Anonyymi

Noinhan on juutalaisuudessakin.
        Miehet ovat synagoogan pääsalissa, naiset sivustalla, tai esim. parvella.

• Anonyymi

Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

• Anonyymi

Rohkea nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      383
      3300
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      86
      3144
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      304
      1481
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      452
      1328
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      46
      1027
    6. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      8
      1014
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      985
    Aihe