Ylikuolleisuus on selvitetty

Anonyymi-ap

37

206

ÄÀnestÀ

Vastaukset

5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Eikös tÀssÀ puhuta fentanyylin yliannostuksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tÀssÀ puhuta fentanyylin yliannostuksesta?

EivÀt rokotevastaiset kykene ymmÀrtÀmÀÀn lukemaansa.

• Anonyymi

EnÀÀ puuttuu ne faktat siitÀ syy olisi koronarokote.
      Huuhaahörhöjen pellesivut eivÀt sisÀllÀ faktoja.

• Anonyymi

Laitappa ehdotuksia mikÀhÀn se syy sitten olisi, kun kyseessÀ on maailmanlaajuinen ilmiö.

• Anonyymi

ei ole pakko uskoa, mutta rokotteissa on jotain hÀmÀrÀÀ, itse olen ollut tÀysin terve ilman rokotteita se tieto riittÀÀ minulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitappa ehdotuksia mikÀhÀn se syy sitten olisi, kun kyseessÀ on maailmanlaajuinen ilmiö.

Laitapa faktoja siitÀ ettÀ se syy olisi koronarokote.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole pakko uskoa, mutta rokotteissa on jotain hÀmÀrÀÀ, itse olen ollut tÀysin terve ilman rokotteita se tieto riittÀÀ minulle

Itse olen tÀysin terve, kuten kaikki muutkin omaiset ja sukulaiset, jotka laillani ovat kaikki ottaneet 3 tai 4 rokotetta ja se tieto riittÀÀ meille.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sama marginaalinen ryhmÀ foliohattuja ei luota kuten ennenkin, ei siinÀ ole mitÀÀn eroa tai muutosta tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama marginaalinen ryhmÀ foliohattuja ei luota kuten ennenkin, ei siinÀ ole mitÀÀn eroa tai muutosta tapahtunut.

ÄlĂ€ kiukkua jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti on.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kummasti se valepandemia kaataa porukkaa sÀnkyihin ja sairaaloihin Kiinassa, missÀ juuri luovuttiin koronarajoituksista. Seurauksena tÀpötÀydet sairaalat ja jonot hautaustoimistoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti se valepandemia kaataa porukkaa sÀnkyihin ja sairaaloihin Kiinassa, missÀ juuri luovuttiin koronarajoituksista. Seurauksena tÀpötÀydet sairaalat ja jonot hautaustoimistoissa.

Höh... saadaan ihmiset panikoimaan, ja lyötyÀ rokotteita hihaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh... saadaan ihmiset panikoimaan, ja lyötyÀ rokotteita hihaan

Totta, tahallaan kuolevat ilkiöt jotta saisivat ihmiset panikoimaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Taitaa mennnÀ muutama vuosi siihen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

TÀssÀ on hyviÀ vinkkejÀ

• Anonyymi
    • Anonyymi

Palstaöyhöt ovat jÀlleen voittaneet valtamedian! Nyt ottamaan kuppia!

• Anonyymi

5G-mastot levittĂ€vĂ€t homokaasua! Liskoihmiset! Öyh VĂ€yh Vöyh!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oliskohan aihetta hieman tutkia mitÀ ne piikit mahtoikaan sisÀltÀÀ..

• Anonyymi

"Ylikuolleisuus" Huvittava termi. Onko olemassa sitten myös alikuolleisuutta?

• Anonyymi
      • Anonyymi

On se jÀnnÀ, miten ne osasi ennustaa. Kiinasta tosiaan levisikin pian korona virus, aivan kuten oli harjoiteltu.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Olitko sitÀ mieltÀ joskus, ettÀ rokotteista tulee magneettiseksi ?

Onko nyt rokotetut sitten magneettisia ? Vai oliko koko magneettisuushöpinÀ huuhaata.

• Anonyymi

Ylikuolleisuuden todellinen syy on rokoteskeptisten idioottien itsemurhat. PÀÀ ei kestÀnyt, kun oltiinkin vÀÀrÀssÀ, joten helpompi riistÀÀ itseltÀÀn henki!

Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias MĂ€kynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lÀhip
      Maailman menoa
      464
      3277
    2. Maisa menetti autonsa

AlamÀki on alkanut...todellisuudessa auto lÀhti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2481
    3. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllÀ

Jatkamme siitÀ mihin jÀimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielÀ verkko avaamatta. Nyt huomaat, ettÀ pidÀt si
      IkÀvÀ
      237
      1984
    4. TÀltÀ nÀyttÀÀ Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllÀ mikÀÀn pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan nÀytÀ
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1245
    5. Katja StÄhl sai yllÀtyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herÀtti: "Rupesin hirveesti..."

TsemppiÀ ja voimia, Katja StÄhl! Juontaja, hevosnainen StÄhl avaa yksityiselÀmÀÀnsÀ YökylÀssÀ Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisÀÀ: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1196
    6. Olisitko nainen hÀvennyt mun kanssa

liikkuessa, vai pÀinvastoin? Luin jostain lehdestÀ kauan sitten ettÀ naiset miettii tÀtÀ kautta asioita. Ja olisitko hÀvennyt mua faijasi edessÀ? Ei s
      IkÀvÀ
      132
      942
    7. Haluun vaan, ettÀ tiedÀt

Olet ensimmÀinen ja viimeinen pÀivÀn ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      IkÀvÀ
      18
      858
    8. HyvÀÀ iltaa

Etenkin yhdelle naiselle tÀÀllÀ :).
      IkÀvÀ
      100
      834
    9. Niin solmussa

Voi kun tietĂ€isit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❀
      IkÀvÀ
      24
      804
    Aihe