Hurmospiru kun poistuu ihmisestä

Anonyymi-ap

Mene oikeaan Kristilliseen kirkkoon Herran Pyhälle Ehtoolliselle. Jeesus on silloin sanansa mukaan läsnä.

Kun sitten lahkopiru lähtee hurmostelijasta pois niin se voi kouristella ruumista, mutta älä välitä siitä, kyllä se olo siitä paranee ajastaan.

Mark. 1:26 

Silloin saastainen henki kouristi miestä ja lähti hänestä huutaen kovalla äänellä.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekavat hurmospuheet ja äänekäs molotus kyllä loppuu siihen kun kohtaat Elävän Jumalan oikeassa Kristillisessä Kirkossa.

      Mitä aikaisemmin voi tapahtua.

      Luuk. 9:39 

      Paha henki käy vähän väliä häneen kiinni. Hän alkaa yhtäkkiä huutaa, ja henki kouristaa häntä niin että vaahto valuu suusta. Kun henki lopulta jättää hänet, hän on aivan näännyksissä.

      • Anonyymi

        Hurmosmolotukset ja meluaminen ja kaatuilu selälleen ei ole oikean uskon tunnusmerkki.

        Lahkorallin saa loppumaan, kun menee oikeaan Kristilliseen vanhaan kirkkoon syntinsä tunnustaen.

        Jes. 30:15 

        Näin sanoo Herra Jumala, Israelin Pyhä: -- Jos käännytte ja pysytte levollisina, te pelastutte, hiljainen luottamus on teidän voimanne. Mutta te ette tahdo.

        Matt. 11:29 

        Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.


    • Anonyymi

      Huh, en kyllä uskaltaisi mennä korkeakirkollisiin luterilaisiin kouristelemaan. Hienot ihmiset soittaisivat valkotakkiset ja joutaisin hourulaan. Ei, hei helluntaissa on mukavan vapaata.

    • Anonyymi

      ”Kun sitten koitti helluntaipäivä, he olivat kaikki yhdessä koolla. Yhtäkkiä kuului taivaalta kohahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi. He eivät tienneet, mitä ajatella. Ihmeissään he kyselivät toinen toiseltaan: »Mitä tämä oikein on?» Mutta jotkut pilkkasivat: »He ovat juovuksissa, makeaa viiniä täynnä.»”
      ‭‭Apostolien teot‬ ‭2‬:‭1‬-‭4‬, ‭12‬-‭13‬ ‭

      • Anonyymi

        Raamattu:
        "Sillä kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille jotka EIVÄT USKO" Room: 11:32


      • Anonyymi

        Helluntaina 3000 ihmistä (miehet ja miesten kotona olevat lapset) kastettiin syntien pois pesemiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.

        Jerusalemissa 2000 v sitten helluntaina, mikä oli ainutkertainen tapahtuma,
        kukaan ei hellarien tapaan molissut sekavia hurmoskieliä, eikä ketään tönitty otsasta selälleen maahan.

        Parhaimin perustama Pentecostalismi ja oikea helluntai ei liity mitenkään toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaina 3000 ihmistä (miehet ja miesten kotona olevat lapset) kastettiin syntien pois pesemiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.

        Jerusalemissa 2000 v sitten helluntaina, mikä oli ainutkertainen tapahtuma,
        kukaan ei hellarien tapaan molissut sekavia hurmoskieliä, eikä ketään tönitty otsasta selälleen maahan.

        Parhaimin perustama Pentecostalismi ja oikea helluntai ei liity mitenkään toisiinsa.

        Kielet ovat merkkinä niille jotka eivät usko. Sen vuoksi helluntaissa sitä esiintyykin koska paikalla on aina paljon Jumalaa etsiviä. Tämä ei nykyaikana ole totta, hellareissa ei puhuta kielillä, ei mennä hurmoksiin. Yhtä tylsää kuin kaikkialla kristillisissä piireissä Suomessa. Suomalaiset on aivopesty pois kristillisyydestä, ja täällä aloituksia tekevät ovat osana saatanan suunnitelmassa tappaa ELÄVÄ kristillisyys Suomesta tykkänään. Se ei tosin onnistu, koska Jumalalla on toiset suunnitelmat.


    • Anonyymi

      Parham-riivaaja ei lähde koskaan vauvakastetusta lahkolaisesta.

      • Anonyymi

        Uudestikastettu haluaa vauvoja eikä tuo lähde hänestä millään.


    • Anonyymi

      saastainen henki saattaa olla jopa pyörän kyytillä.

    • Anonyymi

      Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi

      Parhamiin pesänsä tehnyt ihmisiä nurin selälleen viskova henki on sitä lajia, että ei sitä saa lähtemään pois kotikonstein.

      Profeettoja ja muita henkin karkottajia kannattaa pyytää paikalle vaikka sieltä Haitista ja Ginean Pissausta, missä niitä joitakin on kuulemma päässeet erooon sen lajin hengestä.
      Tosin ei kaikki ole selvinnyt hengissä siitä henkien kamppailusta, on se niin kovaa peliä mihin ne Amerikan henget pytyy?

      • Anonyymi

        Pysyttele vaan martin muistokaljapänikän lähettyvillä, siitä saat voimaa uusiin pascanjauhamisiisi.


    • Anonyymi

      Ne henget kun ensin kouristaa ihmistä ja viskaa selälleen, niin sitten ne henket menee sikalaumoihin ja sikalaumat menee järveen upotuskasteilleen.

      Voi jäädä ensi vuonna joulukinkut saamatta.

      Läheisellä vuorella oli iso sikalauma laitumella. Pahat henget pyysivät Jeesukselta lupaa mennä sikoihin, ja hän salli sen.
      Silloin henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin, ja lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

      Raamatussa veteen "upotus" liittyy aina johonkin pahaan.

      • Anonyymi

        "upotus"

        "Älä anna vetten vuon minua UPOTTAA, syvyyden minua niellä ja kuilun sulkea suutaan
        minun ylitseni" Ps: 69: 15


    • >>Sekavat hurmospuheet ja äänekäs molotus kyllä loppuu siihen kun kohtaat Elävän Jumalan oikeassa Kristillisessä Kirkossa.>>

      Putin kohtasi Elävän Jumalan oikeassa Kristillisessä Kirkossa. Eivätkä hänen puheensa ole sekavaa hurmosta.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Putinin henki on sinun henkesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin henki on sinun henkesi kanssa.

        Sairasta touhua yrittää liittää lapsen kastamien Kristityksi johonkin murhamiehiin, Helvettiin, Hitlereihin ja Putineihin ja siten yrittää estää lapsien kastaminen Kristityiksi.


      • Anonyymi

        nykyinen väestömäärä on noin kahdeksan miljardia ihmistä, ja toi yks
        puhuu pelkästään yhdestä Putinista . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta touhua yrittää liittää lapsen kastamien Kristityksi johonkin murhamiehiin, Helvettiin, Hitlereihin ja Putineihin ja siten yrittää estää lapsien kastaminen Kristityiksi.

        Ihmisen liitäminen uskonnolliseen yhteisöön ilman hänen tahtoaan tullaan vielä maailmassa kieltämään ihmisoikeusrikkomuksena sivistyneissä maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nykyinen väestömäärä on noin kahdeksan miljardia ihmistä, ja toi yks
        puhuu pelkästään yhdestä Putinista . . .

        Mikäs ihme se on. Yksi puhuu yksinomaan jostain parhamista…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen liitäminen uskonnolliseen yhteisöön ilman hänen tahtoaan tullaan vielä maailmassa kieltämään ihmisoikeusrikkomuksena sivistyneissä maissa.

        Onneksi Juutalaisissa ei ollut yhtään helluntailaista. Lapsenhan olisi pitänyt itse tehdä se ympärileikkaus Jumalan valtakuntaan ja liiton jäseneksi pääsemiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Juutalaisissa ei ollut yhtään helluntailaista. Lapsenhan olisi pitänyt itse tehdä se ympärileikkaus Jumalan valtakuntaan ja liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Yksikin hellari esitti, että yksi ympärileikkaus ei riitä pojille , sillä se pitäisi tehdä vielä uudestaan kun poika itse päättää asiasta.


    • Anonyymi

      Koko ympärileikkaushan on harhaoppia uudessa liitossa kuten kaikki muutkin juutalaiset tavat. Paavali vastusti ympärileikkausta ja halusi että uskovat vaeltavat Hengen mukaan eivätkä ole jotain uskonnollisia hörhöjä mielipiteineen ja itse keksittyine sakramentteineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe