on pudonnut esim. ikkunasta tms NIIN mitä teette sen jälkeen?
Marssitte alkoon ja otatte perskännin vai sivistyneesti skumppaa lipittäen?
Kun kuulette uutisen että Puttelta on loppunut jälen jättäminen,
10
<50
Vastaukset
Sitten koko maailman on syytä avata skumppapulloa,,olen varma että tilaisuus järjestetään ja kallistetaan rauhalle.Kadyrov saa oman maansa Tsetsenian ja rintama rakoilee pahasti uskon että muitakin positiivisia asioita tapahtuu.
- Anonyymi
Saattaa olla, että tuo hullu Kadyrov tulee vielä Putinin tilalle. Maailma menee vielä hullummaksi, jos tuo Venäjä enää voi hullummaksi mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla, että tuo hullu Kadyrov tulee vielä Putinin tilalle. Maailma menee vielä hullummaksi, jos tuo Venäjä enää voi hullummaksi mennä.
Välttämättä kadyrov ei osoittaisi sotaisuutta,,elelisi omassa maassaan rauhassa.Putinin aikana annetut kommentit voi jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Koko sivistyneessä maailmassa pistetään pystyyn ilotulitukset
- Anonyymi
Putin kysyi ennustajalta tulevaisuudestaan.
Sinä kuljet riemusaatossa kadulla ja ihmiset kadun varrella riemuitsevat, hurraavat, tanssivat ja laulavat iloissaan, sanoi ennustaja.
No sittenhän minä olen varmaan iloisen ja tyytyväisen näköinen, sanoi Putin.
Sitä on vaikeaa sanoa koska arkkusi kansi on kiinni, vastasi ennustaja. - Anonyymi
Sotakääpiö kun astuu ikkunalaudalta otan konjakkiryypyn
- Anonyymi
Eiköhän tehdä siitä kansainvälinen liputuspäivä!
- Anonyymi
Odottelen pelolla, minkälainen sotahaukka nousee tilalle.
- Anonyymi
Tässähän se suurin ongelma piileekin!
- Anonyymi
Putin kehittänyt ukrainasta niin pahan pakkomielteen itselleen että tuskin se pahemmaksi menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703