Uskoon aina liittyy henget.
Mistä hengestä uskosi on peräisin?
Mitä Jumala sanoo
1. sapatista kinastelijoille
2. oikeaoppisesta kasteesta kinastelijoille
3. pirullisille lahkohenkisille
Mistä hengestä uskosi on peräisin?
9
251
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua Jumala uhkaa helvetin tulella. Se riittää minulle.
- Anonyymi
Ensiksikään jumala ei missään uhkaa ihmistä helvetin tulella.
Yhtäkään sellaista kohtaa ei ole raamatussa, jossa jumala itse olisi uhannut helvetillä.
Sellaista kuin helvetti ei edes tunnettu Jeesuksen aikaan. Oli vain kadotus.
Helvetti sanana raamattuun on tullut vasta siinä vaiheessa, kun on tehty raamatunkäännöksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtäkään sellaista kohtaa ei ole raamatussa, jossa jumala itse olisi uhannut helvetillä.
Helvetti sanana raamattuun on tullut vasta siinä vaiheessa, kun on tehty raamatunkäännöksiä.Tiedät ihan hyvin, mitä tarkoitan. Helvetti = kadotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetti sanana raamattuun on tullut vasta siinä vaiheessa, kun on tehty raamatunkäännöksiä.ilm. 20:10
- Anonyymi
Sinä opetat lahkohenkisille: `` Tutkikaa henget,, ovatko, ne Jumalasta. Mutta et kerro uskovaisille, kuinka ne tutkitaan!!!? Miksi et paljasta, miten henget tutkitaan?
- Anonyymi
Eihän aloittaja, joka on uskoton, sitä pysty kertomaan.
- Anonyymi
Ópetatko? ´´ Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt´´
- Anonyymi
Totuudesta ja oikeudenmukaisuudesta.
- Anonyymi
ROOM 7: 14 LAKI ON hengellinen, eli JUMALAN HENGESTÄ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217