IlkkaPohjalainen uutisoi kurikan kaupungin velkataakasta. Miksi kaupunginjohtaja ei ollut kommentoimassa? Piileskelee aina negatiivisissa asioissa ja tulee esille mitäänsanomattomien kissanristiäisten ollessa kyseessä. Eivätkö päättäjät ja kuntalaiset todellakaan ymmärrä, miten huono ja kestämätön valinta viimeinen kaupunginjohtajan valinta oli?
Missä piileksii Kurikan kaupunginjohtaja?
9
465
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se jouda kunnan hommiin kun on niitä potilasasioita hoidettava.
- Anonyymi
kaupungin johtajalla ei ole kurikassa sananvaltaa. kaupunginhallitus on luokkaa klux klux..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaupungin johtajalla ei ole kurikassa sananvaltaa. kaupunginhallitus on luokkaa klux klux..
Se joukko on oikeen vihreitä vapaa rappareita. tunnus voisi olla sulle,mulle muttei kuntalaasille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joukko on oikeen vihreitä vapaa rappareita. tunnus voisi olla sulle,mulle muttei kuntalaasille
Mitä Luukko tekee? Pyörii edestakaisin isolla palkalla ja täällä pärjättäisiin hyvin yhdellä johtajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Luukko tekee? Pyörii edestakaisin isolla palkalla ja täällä pärjättäisiin hyvin yhdellä johtajalla.
Luukko on kansikuva ja jurvasta sekä kurikasta koottu ryhmä ? päättää asioista tuskin siihen kuntalaisten tahto liittyy
- Anonyymi
Kurikassa on virkamiehiä nimitys mies mutta ei välttämättä ja naisia jotka rikkoo lakia mutta kai ne jossain vaiheessa tulee nenän eteen.
- Anonyymi
ei liity kaupungin johtajaan ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei liity kaupungin johtajaan ollenkaan.
Talouteen liittyy ja nyt olisi aika katsoa nuo turhat liitoksen aikaan työllistetyt ylipalkkaiset päälliköt pois. Näiden avulla varmaan puoli miljoonaa euroa säästöä meidän kaupunkilaisten palveluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409