Työeläkkeensä 500 euroa kk + kansaneläke. Itse sen juuri sanoi.
Anarkisti sanonut olleensa. Ei ihme sitten eläkkeensä koko.
Onkohan lestaa huutavallakin samaa suuruutta oleva eläke.
Näillä ei ole muuta kuin suurisuu vain, huutavat kommunstein lailla
kurjuuttaan ja muita herjaten, työtekijöitä, kun itse laiskotellen elämänsä
käynyt. Kapin kaveri ? Kummallakin käy keskustalaisten herjaus vasemmistolaisella
ideologialla, Martin kommunisti anarkistin helpommin.
Kun tässä oltu ikänsä työssä, on sitten maat ja mannut kesämökkeineen tullut laitettua, ja rahaa ettei paskalle taivu.
Martti jäänyt vasemmistolaiseksi köyhäksi
13
146
Vastaukset
- Anonyymi
Näille Martin kaltaisille äänestäjilleen ei vasemsmitolaisilta paljoa heru.
Demarit laittaa rahan johtajiensa taskuun mm Lakko-Riku 250 000 € vuosipalkka. Halonen varastaa kaiken minkä saa irti...
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nain-tienasivat-tyomarkkinapomot-ay-johtajalle-yli-25-000-kk/d7964909-4584-4c29-98db-4b4f9c29499a - Anonyymi
On sinulla takuueläkeläisellä leveät puheet. Samanlaiset kuin tässä?
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/9873972d-b1c0-4ac1-a1e8-618d894e0918- Anonyymi
Ei Martilla ole takuueläkettä, itse sanoi -työeläke ja kansaneläke.
En minä ole köyhä, minä olen rikas, vaikkakin pienituloinen. Kun on 179cm pitkä ja painaa 120kg, ei todellakaan ole nälkiintynyt saati köyhä. Länsimainen köyhyys on pitkälti korvien välissä. Maallisen omaisuuden korvaa minussa piilevä piilevä. Sanoinko piilevä ? Tässä sinulle piilevää oikeassa sosioekonomisessa kontekstissaan:
https://slideplayer.fi/slide/2612433/9/images/6/Planktoneliöitä sinilevää piilevä koristelevä siimaeliö ripsikello.jpg.
Vai vielä köyhä, pyh !- Anonyymi
Sanna Marinin mukaan olet köyhä noilla sanomillasi eläkkeillä. Sanna jopa sanoi rajan olevan
3000 euroa kuukaudessa. Kun tässä aina oltu hyvissä tienesteissä niin kyllä se eläkkeessäkin näkyy. Tuollainen on joutilaan anarkistin tulo. Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marinin mukaan olet köyhä noilla sanomillasi eläkkeillä. Sanna jopa sanoi rajan olevan
3000 euroa kuukaudessa. Kun tässä aina oltu hyvissä tienesteissä niin kyllä se eläkkeessäkin näkyy. Tuollainen on joutilaan anarkistin tulo.Itsepä olen näihin tuloihin päätynyt edesottamuksineni, enkä valita. Olen tyytyväinen, saan minkä olen ansainnut :-)
Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä, Martti syö porvarin pöydästä, sitä on helppo höynästä.
Helpompi on kamelin syödä lankakerä neuloineen kuin parsinneulan päästää rikas yläkerran rientoihin. Tai jotenkin niin se meni, jos ymmärrät.
- muut saa selittää
- Anonyymi
hukkaan män aherrus, multiin joutuu, suu täynnä multaa,
tai tuhkaksi poltettuna ei ommaisuus auta.... mitään ei jää.
ja hautapaikkakin viedään ja päälle haudataan joku alempiarvoinen kutale.
Ei siis kunniaa, vaan seurakuntien hautapaikka keinottelu vie muistonkin....
Nykyaikaan se halpatyö ja riisto ja turvattomuus ovat kehitys visioina Suomessa.
Ulkomailta tuodaan lepääjiä, jotta sosiaaliturva ja työmarkkina voidaan murtaa.
Ahkeroikaa, maksakaa veroja, maksakaa eu menot ja ulkomaalaisten kela lomat suomessa.. us. sotakin pitää maksaa....- Anonyymi
Ensin pitää mennä töihin josta palkka tulee, eikä huudella laiskna työttömänä laillasi.
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää mennä töihin josta palkka tulee, eikä huudella laiskna työttömänä laillasi.
Jaa niinkö se onkin... Mutta jospa allekirjoittanut on tehnyt paljonkin töitä ja hankkinut elantonsa ulkoparlamentaarisin keinoin jallittaen kapitalistia ja virkavaltaa, mistäpä sen voisit tietää ? Mutta onko asia näin ? Jos vaikka itse en muista ja tutut eivät uskalla laverrella ? Hullumartit voivat olla nääs nääs arvaamattomia, varsinkin seinähullut anarkistimarat.
Tai sitten voi olla niinkin, että tämä kyseinen Martti eli minä onkin aina ollut pyhimys suhteessa verottajaan, mutta tullut nakelluksi ulos jos vaikka mistä toimesta tahi virasta ihan vaan sisäsyntyisen työ(yök)allergiansa ja kyltymättömän herravihansa johdosta ?
Niin tai näin, allekirjoittanut tuntee sisäistä tyytyväisyyttä tehtyjen valintojensa pohjalta. Niin ja sitä työtä, sitä työtä, sitä on tullut tehdyksi paljonkin, varsinkin kolmannelle sektorille eli palkatonta sellaista, oma valinta sekin.
Rehellisyyden nimissä tunnustan, että mikäli lähipiiriäni on uskominen ja muistiani oikein pinnistän, niin aivan kaikki haalimani varat kultaharkkoihin -vanhuuden turvaan- , jos sellaisia raamitetun Sinisalon näköisvedoksen takaisessa kassakaapissani on, niin ehkäpä pientä vilppiäkin on tullut harrastettua. Tämä tapahtui -jos ylipäätään tapahtui- , ennen uskoontuloani. Nyt olen taasen vapauttanut itseni uskon kahleista, joten purista porvari rahapussiasi purista. Ei koskaan voi tietää, milloin varttimannea rupeaa taas Martittamaan, vaimitensemeni... Mutta MITÄÄN en tunnusta. En mitään. En.- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Jaa niinkö se onkin... Mutta jospa allekirjoittanut on tehnyt paljonkin töitä ja hankkinut elantonsa ulkoparlamentaarisin keinoin jallittaen kapitalistia ja virkavaltaa, mistäpä sen voisit tietää ? Mutta onko asia näin ? Jos vaikka itse en muista ja tutut eivät uskalla laverrella ? Hullumartit voivat olla nääs nääs arvaamattomia, varsinkin seinähullut anarkistimarat.
Tai sitten voi olla niinkin, että tämä kyseinen Martti eli minä onkin aina ollut pyhimys suhteessa verottajaan, mutta tullut nakelluksi ulos jos vaikka mistä toimesta tahi virasta ihan vaan sisäsyntyisen työ(yök)allergiansa ja kyltymättömän herravihansa johdosta ?
Niin tai näin, allekirjoittanut tuntee sisäistä tyytyväisyyttä tehtyjen valintojensa pohjalta. Niin ja sitä työtä, sitä työtä, sitä on tullut tehdyksi paljonkin, varsinkin kolmannelle sektorille eli palkatonta sellaista, oma valinta sekin.
Rehellisyyden nimissä tunnustan, että mikäli lähipiiriäni on uskominen ja muistiani oikein pinnistän, niin aivan kaikki haalimani varat kultaharkkoihin -vanhuuden turvaan- , jos sellaisia raamitetun Sinisalon näköisvedoksen takaisessa kassakaapissani on, niin ehkäpä pientä vilppiäkin on tullut harrastettua. Tämä tapahtui -jos ylipäätään tapahtui- , ennen uskoontuloani. Nyt olen taasen vapauttanut itseni uskon kahleista, joten purista porvari rahapussiasi purista. Ei koskaan voi tietää, milloin varttimannea rupeaa taas Martittamaan, vaimitensemeni... Mutta MITÄÄN en tunnusta. En mitään. En.Kyläpöljä.
Toinenkin naamaans näyttäjä täällä. Anonyymi kirjoitti:
Kyläpöljä.
Toinenkin naamaans näyttäjä täällä.Hyvin sanottu siellä takarivissä, hyvin sanottu.
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Hyvin sanottu siellä takarivissä, hyvin sanottu.
Anarhis vs Sutas
Köyhis, Anarhis, joo anarhis on hyvä mutta pienellä alkukirjaimella.
Älä anarhis vaivu synkkyyteen. Kyllä ne tuovat läppärisi takaisin heti kun ovat lukeneet viestisi ja tyhjentäneet koneesi. Näin toimii suomen Stasi eli Sutas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256649MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.834457NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904345Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1384154Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841476- 3711351
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291288- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?381034