Eivät tee enää mitään aseillakaan ,saati luvilla niihin.
Yli 60 vuotiailta aseenkantoluvat jo pois...
19
68
Vastaukset
- Anonyymi
elämä on kiertoa, muistakaas se ja hyvinkin nopeata
- Anonyymi
minkä taakseen jättää - sen edestään löytää
- Anonyymi
Yli 6-kymppiset niitä aseita vasta tarvitsevatkin, jos ei muuten, niin itsensä puolustamiseen. Sellaiseksi vasemmistoleiri ja kepulit on tämän maan muuttanut.
- Anonyymi
Yli 70 vuotiailta ainakin jo monelta ajokortti pois, kyllä sellasta sekoilua on liikenteessä.
- Anonyymi
Huumehörhöt voisi lopettaa jo liikenneratsia paikoilla.
- Anonyymi
Osalta kyllä, mutta ei kaikilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumehörhöt voisi lopettaa jo liikenneratsia paikoilla.
Huumehörhöt pitää lopettaa jo muutenkin.
- Anonyymi
Yli kuusikymppisiltä aseet pois, niin hirviporukat loppuisivat kuin seinään. Varusmiehetkö hirvikantaa säätelisivät?
- Anonyymi
Oho!....Mihin se tasa-arvo hävisi nyt? Nuoret naiset ammuskelemaan vaan, korvaavat helposti ukon rähjät.
- Anonyymi
"Eivät tee enää mitään aseillakaan ,saati luvilla niihin."
Pitäisi ainakin ampua ensimmäisenä aloittajan kaltaiset vasemman jalan saapastakin tyhmemmät kansan älykkyystason laskemisen estämiseksi.
T: Metsästäjä 65 v- Anonyymi
Luulen että sulle voisi käydä heikosti......olen tod.näköisesti parempi ampuja kuin sinä tulet koskaan olemaan....hirviloisten luikuilla ei tee mitään, me miehet ammutaan vaan 50 cal...aseilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että sulle voisi käydä heikosti......olen tod.näköisesti parempi ampuja kuin sinä tulet koskaan olemaan....hirviloisten luikuilla ei tee mitään, me miehet ammutaan vaan 50 cal...aseilla.
Ainoo missä sä ammut on pleikkapeli.
- Anonyymi
Ka millähän tuonkin perustelet? Monet kuusikymppiset on paremmassa kunnossa kuin kolmekymppiset ja heillä on pää ja mentaali kunnossa.
- Anonyymi
bensakanisteri ja sytkäri ajaa saman asian
- Anonyymi
rikolliset käyttää luvattoamia aseita, metsä aseet on luvallisia jolla harvoin tehdään rikos,
- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Kaikilla "intin" käyneellä pitää olla henkilökohtainen ase kotonaan itsepuolustusta varten.
- Anonyymi
Aseita on hyvä olla joka torpassa kapinaa ja sotaa varten.
- Anonyymi
Voisin esitellä mitä teen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597