Eivät tee enää mitään aseillakaan ,saati luvilla niihin.
Yli 60 vuotiailta aseenkantoluvat jo pois...
19
83
Vastaukset
- Anonyymi
elämä on kiertoa, muistakaas se ja hyvinkin nopeata
- Anonyymi
minkä taakseen jättää - sen edestään löytää
- Anonyymi
Yli 6-kymppiset niitä aseita vasta tarvitsevatkin, jos ei muuten, niin itsensä puolustamiseen. Sellaiseksi vasemmistoleiri ja kepulit on tämän maan muuttanut.
- Anonyymi
Yli 70 vuotiailta ainakin jo monelta ajokortti pois, kyllä sellasta sekoilua on liikenteessä.
- Anonyymi
Huumehörhöt voisi lopettaa jo liikenneratsia paikoilla.
- Anonyymi
Osalta kyllä, mutta ei kaikilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumehörhöt voisi lopettaa jo liikenneratsia paikoilla.
Huumehörhöt pitää lopettaa jo muutenkin.
- Anonyymi
Yli kuusikymppisiltä aseet pois, niin hirviporukat loppuisivat kuin seinään. Varusmiehetkö hirvikantaa säätelisivät?
- Anonyymi
Oho!....Mihin se tasa-arvo hävisi nyt? Nuoret naiset ammuskelemaan vaan, korvaavat helposti ukon rähjät.
- Anonyymi
"Eivät tee enää mitään aseillakaan ,saati luvilla niihin."
Pitäisi ainakin ampua ensimmäisenä aloittajan kaltaiset vasemman jalan saapastakin tyhmemmät kansan älykkyystason laskemisen estämiseksi.
T: Metsästäjä 65 v- Anonyymi
Luulen että sulle voisi käydä heikosti......olen tod.näköisesti parempi ampuja kuin sinä tulet koskaan olemaan....hirviloisten luikuilla ei tee mitään, me miehet ammutaan vaan 50 cal...aseilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että sulle voisi käydä heikosti......olen tod.näköisesti parempi ampuja kuin sinä tulet koskaan olemaan....hirviloisten luikuilla ei tee mitään, me miehet ammutaan vaan 50 cal...aseilla.
Ainoo missä sä ammut on pleikkapeli.
- Anonyymi
Ka millähän tuonkin perustelet? Monet kuusikymppiset on paremmassa kunnossa kuin kolmekymppiset ja heillä on pää ja mentaali kunnossa.
- Anonyymi
bensakanisteri ja sytkäri ajaa saman asian
- Anonyymi
rikolliset käyttää luvattoamia aseita, metsä aseet on luvallisia jolla harvoin tehdään rikos,
- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Kaikilla "intin" käyneellä pitää olla henkilökohtainen ase kotonaan itsepuolustusta varten.
- Anonyymi
Aseita on hyvä olla joka torpassa kapinaa ja sotaa varten.
- Anonyymi
Voisin esitellä mitä teen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1037502Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2297370K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1445115Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404809PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *434566Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154072- 1641777
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91569Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2531428