Eivät tee enää mitään aseillakaan ,saati luvilla niihin.
Yli 60 vuotiailta aseenkantoluvat jo pois...
19
76
Vastaukset
- Anonyymi
elämä on kiertoa, muistakaas se ja hyvinkin nopeata
- Anonyymi
minkä taakseen jättää - sen edestään löytää
- Anonyymi
Yli 6-kymppiset niitä aseita vasta tarvitsevatkin, jos ei muuten, niin itsensä puolustamiseen. Sellaiseksi vasemmistoleiri ja kepulit on tämän maan muuttanut.
- Anonyymi
Yli 70 vuotiailta ainakin jo monelta ajokortti pois, kyllä sellasta sekoilua on liikenteessä.
- Anonyymi
Huumehörhöt voisi lopettaa jo liikenneratsia paikoilla.
- Anonyymi
Osalta kyllä, mutta ei kaikilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumehörhöt voisi lopettaa jo liikenneratsia paikoilla.
Huumehörhöt pitää lopettaa jo muutenkin.
- Anonyymi
Yli kuusikymppisiltä aseet pois, niin hirviporukat loppuisivat kuin seinään. Varusmiehetkö hirvikantaa säätelisivät?
- Anonyymi
Oho!....Mihin se tasa-arvo hävisi nyt? Nuoret naiset ammuskelemaan vaan, korvaavat helposti ukon rähjät.
- Anonyymi
"Eivät tee enää mitään aseillakaan ,saati luvilla niihin."
Pitäisi ainakin ampua ensimmäisenä aloittajan kaltaiset vasemman jalan saapastakin tyhmemmät kansan älykkyystason laskemisen estämiseksi.
T: Metsästäjä 65 v- Anonyymi
Luulen että sulle voisi käydä heikosti......olen tod.näköisesti parempi ampuja kuin sinä tulet koskaan olemaan....hirviloisten luikuilla ei tee mitään, me miehet ammutaan vaan 50 cal...aseilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että sulle voisi käydä heikosti......olen tod.näköisesti parempi ampuja kuin sinä tulet koskaan olemaan....hirviloisten luikuilla ei tee mitään, me miehet ammutaan vaan 50 cal...aseilla.
Ainoo missä sä ammut on pleikkapeli.
- Anonyymi
Ka millähän tuonkin perustelet? Monet kuusikymppiset on paremmassa kunnossa kuin kolmekymppiset ja heillä on pää ja mentaali kunnossa.
- Anonyymi
bensakanisteri ja sytkäri ajaa saman asian
- Anonyymi
rikolliset käyttää luvattoamia aseita, metsä aseet on luvallisia jolla harvoin tehdään rikos,
- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Kaikilla "intin" käyneellä pitää olla henkilökohtainen ase kotonaan itsepuolustusta varten.
- Anonyymi
Aseita on hyvä olla joka torpassa kapinaa ja sotaa varten.
- Anonyymi
Voisin esitellä mitä teen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko2731904Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy131577Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1091336- 2391126
- 1321038
Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)871026Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!115918Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole228876Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste21587382 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit165671