Millä tasolla noin yleisesti? Nimiä ei tarvitse mainita.
Lapualaisten naisten moraali?
11
357
Vastaukset
- Anonyymi
Toisilla ei moraalia. Toiset kuvittelee olevansa ikuisia teinejä. Erotaan ja karataan. Miehiä vaihdetaan. Eroperheitä ihan liikaa...
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17686334D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lapuan naiset antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.
- Anonyymi
Vanha vitsi. Olen kuullut tuon yli 50 vuotta sitten.
Ja varmaan yli 200 kertaa. - Anonyymi
Käsität väärin kun luulet että ne antaa ymmärtää. Ei sulle kukaan meinaakaan antaa. Ei ikinä vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
- Anonyymi
Naiset luulee liikaa itsestään. Moni on eron jälkeen jäänyt ilman miestä, kun on ollut vain juoppoja jätteitä jäljellä. Olis kannattanut vain pitää kiinni siitä turvallisesta alkuperäisestä köriläästä.
- Anonyymi
ensinnäkin köriläät ei ole turvallisia
- Anonyymi
Mun puoliso lähti nuoremman matkaan mutta seurusteleekin vaihteeksi perhetutun eksän kanssa. Eihän näistä saa selvää erkkikään...huh huh
- Anonyymi
Epäilläänkö sitä Rassen katoamisesta?
- Anonyymi
Tällä viikolla moraali punnitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449001
- 785522
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383994- 533394
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273175- 422306
- 341962
- 2101758