Fortumin laskujen maksuaika.

Anonyymi-ap

Niinkin ahne yhtiö, kuin fortum on, luulisi maksuaikojen olevan pitempiä. 30.12 tulleen sähkölaskun eräpäivä on vähän reilun viikon kuluttua 9.1. Revi siihen sitten rahat tai jätä syömättä. Mistä työtön tälläiset rahat repii. Ja kerran on jopa tullut perintätoimistolta ukaasi pakkoperinnästä, vaikka lasku oli maksettu muistutuksen eräpäivään mennessä.
Selittivät vaan, kuin soitin, että näitä sattuu joskus.
Mutta... Kai se on pakko rahat jostain repiä, vaikka pikavippinä, että Rauramon poika ei tarvitsisi sossun luukulle lähteä. Sääliks käy sitäkin rukkaa, mitenkähän se pärjää, kun mullakin näin tiukkaa jo...

7

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tuollainen maksuaika muka laillista?

• Anonyymi

Nykyään on maksuajat lyhyitä ja melkein heti lähtee perintäfirmalle saatavan perintä, jos ei ole eräpäivään mennessä maksettu. Uudenlaista keskinäistä bisnestä firmojen välillä ja molemmat hyötyvät jollain tavalla.

• Anonyymi

Onko sinulla sähkölaskun maksuvaikeuksia?

5. Jos tarvitset sähkölaskuusi maksuaikaa: ole meihin yhteydessä jo ennen viimeistä maksupäivää. Voit myös hakea eräpäivän siirtoa chatbotilla (kirjoita chat-ruutuun hakusana: "Maksuaika") tai keskustella asiakaspalvelun kanssa chatissä (hakusana: "Asiakaspalvelu")
      6. Harkitse Fortum Maksujousto-lisäpalvelua: jos maksamisen ongelma liittyy talviaikaan painottuvaan sähkön kulutukseen, Maksujoustosta voisi olla sinulle hyötyä. Maksujousto-palvelu (4,90€/kk) jakaa maksut 12 kk jaksolle tavallista laskutusta tasaisemmin.

• Anonyymi

No, meistä useimmilla ne laskut vaan ovat jossain pinossa ja vuosikymmenten mittaan on totuttu, että maksuaikaa on parisen kymmentä päivää. Nyt myöhästymishuomautuksia satelee postikuukusta harva se viikko ja taas perintäfirma saa omansa

• Anonyymi

> 30.12 tulleen sähkölaskun eräpäivä on ...

Laskun saapumispäivä on samantekevä.
      Päivätään takautuvasti, präntätystä päivästä lähtee 14vrk:n maksuaika

• Anonyymi

Itse vaihdoin yhtiötä, voortumin sopimus kallein lienee.

• Anonyymi

sähkösunami on vaatinut uhdeja kun vanha yksin asuva joutuu myymään talonsa sähkö laskun perinnän vuoksi, iltasamomien mukaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2356
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1333
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      855
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      45
      818
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      808
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      370
      745
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      696
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      659
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      59
      616
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      42
      606
    Aihe