Kiitos kuluneesta vuodesta 2022.
Muistakaa ensivuonna tuoda enemmän piilovikaisia vaihdossa rehellisille liikkeille.
Yksityiset kusettajat 2022
18
142
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt joku puhuu asiaa . Näin se vaan on yksityinen kusettaja
- Anonyymi
Kun sulle tulee vaihdossa loppuunajettua linttaa ja et osaa autoja tarkistaa , niin sinun mielestä ne tietysti " piilovikaisia " .
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687565Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
30 vuotta olen vienyt aina ehjän auton vaihdossa.
Olenko tehnyt väärin.
Viimeksi elokuussa vein huippuhyvän ja ehjän auton vaihdossa.
Ostin 60000e auton. Hienoa tehdä kauppaa isojen huippuliikkeiden kanssa.
Niin ja myin myös kesällä k-autoon 35000e ylimääräisen auton.
Senkin vein ihan ehjänä ja siistinä.- Anonyymi
Piilovikanen oli älä esitä et olis muuten vaihtanut
- Anonyymi
Ihanaa, ettei käytettyjen autojen ostajat pääse nauttimaan uuden auton eduista, kun ne viedään vaihtoon juurikin niiden vikaisuuden vuoksi.
- Anonyymi
On täällä hölmöä väkeä.
99.9 prossaa vie ihan ehjän auton vaihdossa.
Jotku pikkuliike jobbarit täällä vain höpisee.
Siis jobbarit jotka leikkii vain halpojen romujen kanssa.
Isot liikkeet tekee kauppaa kunnon asiakkaiden kanssa.
Näin on. - Anonyymi
Onneksi täällä pilataan pikkuliike jobbareiden maine.
Ei tarvi heidän kanssa asioida.
Viime vuonna tein kaksi autokauppaa.
Kummatkin ison autokauppa ketjun kanssa.
Olen tyytyväinen.
Ei ollut edes mielessä mennä pikkuliikkeesen.
Joten lukekaa täältä mikä on jobbareiden ajatusmailma asiakkaista.
Ja tehkää omat päätökset.
Minä olen tehnyt, enkä jalkaani laita heidän kauppoihin. - Anonyymi
Sellasta se o. Auto viedään kauppaan ajosta ja uusi otetaan pakasta.
Joskus vaihtari on vaan ihan paska, kun turha siitä on huolehtia ja ylläpitää kun se ei näy yhtään hyvityshinnassa. Lopetin 2000-luvun alussa sijoittamisen vaihtoon menevään autoon.
Huollot ja ylläpito ettei tielle jätä ja loput menköön seuraavalle. - Anonyymi
Mikä on piilovika ja miten sen tietäis - piilovika?
Silloin myös uudessakinautossa voi olla piilovika.
Lisäksi vaihtoauto luovutetaan liikkeeseen siinä kunnossa kun se on, eikä se muussakunnossa voisi edes olla.
Myyjän tehtävä on sitten päättää vaihdokin arvo, kun se uuteen vaihdetaan. - Anonyymi
Tämä palstajobbari on tätä samaa tarinaa jo vinkunut pitkään.
Ilmeisesti ei osaa tehdä kauppaa.
Pilaa muittenkin pikkukauppiaiden maineen.
Asiakkaita menee isoihin liikkeisiin jossa hommat toimii.- Anonyymi
Hei kyrpä etkö muista että jobbari on yksityinen kusettaja joka ei maksa veroja ja myy autoja huoltamon takana eli älä hauku meitä rehellistä yrittäjiä jobbareiksi.
- Anonyymi
Taitaa olla jobbari vain niin syvään jäänyt nimitys pikkukauppurille.
Ei taida vuosikymmenissä se nimi poistua.
Lisäksi täällä kirjoittelevat kauppurit pilaa kaikkien pikkuliikkeiden maineet.
Siksi kaikki menee laatuliikkeisiin.
Joten täytyisi tehdä näillä sivuilla ryhtiliike ja saada pikkuliikkeiden maine ylös.
Muuten asiakkaat ei tule teille koskaa.
Maine leviää jopa suomi24 sivujen kautta.
Itse ostan vain merkkiliikkeistä. Takuu ja asiat toimii.- Anonyymi
Oon kateeĺlinen. Viimeksi kun kysyin takuuta 650 e maksavaan foortiin, ei antananut takuuta.
- Anonyymi
Mina kayta only Toyota car never promlemos.☃️
- Anonyymi
Kaikista autoliikkeistä saa aina hyvän ja kunnollisen auton. Varsinkin häkkipuljuista.
- Anonyymi
Se on siinä rajalla
sanottiin korjauspajalla.
Sitten vaihtoon! - Anonyymi
Ollut helppo todeta auton kunto suoraan käyttäjältä ostettuna, mitä kannattaa heti uusia. Ei vaadita kovin paljon havainnointia, itse kun vielä tullut huollettua ja laitettua autot niin tieto taitoa. Sama on autokaupan mahdollista todeta. Jos ostavat auton tai ottavat sen ilman kunnollista tutkimista ja koeajoa niin eihän he tiedä toimiiko automaatti, turbiini. Vai onko humppaus.
Sitten seuraava tarkka ihminen mainitsee sen koeajon jälkeen ja jättää ostamatta. Joku toinen ei tarkka ihminen, ylikierroksilla silmät palaa päässä ostaja ostaa sen ja itsee autofoorumilla ensimmäisessä viestissä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133