Vuosi 2023 profetiassa

Anonyymi-ap

VUOSI 2023 YLÖSOTON VUOTENA
Niinkuin arvelin, haku rapture 2023 antaa useita osumia. Sama suomeksi, haku ylösotto 2023 ei niinkään. Muistelen kyllä, että joku uskonyhteisökin Suomessa odottaa ylösottoa 2023.

Luettelon maailmanlopun päivämääristä mukaan Leo Meller uskoi ylösottoon kevätkesästä 2023. Koska hän katsoi viimeisen vuosiviikon alkaneen 2019, hän ei uskonutkaan seitsenvuotiseen rauhansopimukseen ylösoton tuloksi. Sellainen uskominen ja sen toteutuminen vuonna 2023 pitäisi olla monenkin näkökanta. Itsekin uskoisin siihen, ellen 1995 kirjaani mennessä olisi löytänyt Danielin kirjan lopulle selityksen, että 1335 päivää on Karitsan häiden pituus. Aiemmin pidin mahdollisena, että 1993 alkaa seitsenvuotinen ahdistus valerauhalla silloin päättyen Niilo Yli-Vainion (Yö ilman unelmia s. 15) Messiaan näkyvään paluuseen vuonna 2000.

Vuosi 2030 voisi olla 2000 vuotisen seurakuntakauden päätös Messiaan näkyvine paluineen. On niin yleinen selitys, että ahdistus kestää seitsemän vuotta, että hyvinkin useat voivat olla siinä käsityksessä, että 2023 on ylösoton vuosi. Daniel 9:27 kertoo ylösoton merkkitapahtuman Jerusalemin valerauhan vahvistaminen, mutta Daniel 12:12 "Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää" kertoo ylösoton noin ajankohdan 1335 päivää ennen Messiaan näkyvää paluuta.

2030-7=2023. Toivottavasti tämän kirjoituksen myötä ei lisäänny käsitys, että ylösotto tulee vuonna 2023. Edes Antikristus ja valerauha eivät vielä ole siinä vaiheessa, että Antikristuksenkin vahvistama valerauha ehtisi tulla. Käsitys ylösotosta vuonna 2023 on varsin hyvä, mutta kuitenkin vielä kovin kaukana totuudesta. Mainittu luettelo puhui minun käsityksenäni 2025, mutta olen sen jälkeen ymmärtänyt talvella 2026. Sekään ei ole oikea käsitys, ellei Antikristus ole tullut ja valerauha Israelille ole valmistumassa. Samalla selitykseni mukaan sovitaan Palestiina valtiosta Israelin maalle. Viimeiset tapahtumat ovat kuitenkin ihan kohta tulossa, ja nyt pitää tehdä kaikki mahdolliset ja mahdottomat valmistelut ylösottoon päästäkseen Jerusalemista sovittaessa. Harri Veijonen http://veijonen.fi

3

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppuun asti on oleva kuulemma sota. Sanomat sodista on vasta lopun alkua. Vielä ei ole puhjennut tuollainen sota.

    • Anonyymi

      Markus 13
      1 Ja kun hän meni ulos pyhäköstä, sanoi eräs hänen opetuslapsistaan hänelle: "Opettaja, katso, millaiset kivet ja millaiset rakennukset!"
      2 Jeesus vastasi hänelle: "Sinä näet nämä suuret rakennukset. Niistä ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan jaottamatta."
      3 Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä:
      4 "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
      5 Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

      6 Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.


      7 Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
      8 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
      9 Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
      10 Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
      11 Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.
      12 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
      13 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • Anonyymi

      Minäkin uskon ylösottoon, pitää vain saada ensin väsytettyä kala avannolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe