Mutta, mutta ? Ette kai uutta vuotta juhlii maailman kanssa ??

Koska mitä yhteyttä sinulla on ??
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

14 Be ye not unequally yoked together with unbelievers: for what fellowship hath righteousness with unrighteousness? and what communion hath light with darkness?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

15 And what concord hath Christ with Belial? or what part hath he that believeth with an infidel?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

16 And what agreement hath the temple of God with idols? for ye are the temple of the living God; as God hath said, I will dwell in them, and walk in them ; and I will be their God, and they shall be my people.
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

17 Wherefore come out from among them, and be ye separate, saith the Lord, and touch not the unclean thing ; and I will receive you,
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

18 And will be a Father unto you, and ye shall be my sons and daughters, saith the Lord Almighty.

30

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SAASTAISUUS TULI JUUTALAISELTA TAAS ULOSTEESSA JA MITÄ TÄLLÄ KOHDALLA ON TEKEMISTÄ VUODEN VAIHTUMISEN KANSSA ALKAA UUSI VUOSI. ONKO SEKIN SAASTAINEN KOKO TULEVA VUOSI VAI JA KAIKKI JOTKA JUHLII SAASTAISIA ON KYLLÄ KAUHEETA TOI SAASTAISUUS ETTET NYT VAAN OLE KOSKENUT KUUKAUTISNAISEEN JA SAASTUNUT SIITÄ TAI SYÖNYT JOTAIN SAASTAISTA VAHINGOSSA SEHÄN ON KUOLEMALLA KUOLTAVA SITTEN ÄLÄKÄ VAAN LAUSU TURHAAN JAHVEN NIMEÄ SIITÄ KUOLEE HETI. JAHVE JEHVE YHHWH. HYVÄÄ ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE SAASTAISILLE IHMISILLE MAAN PÄÄLLÄ AMEN .

• Anonyymi

MISTÄ ASTI UUDEN VUODEN VAIHTUMINEN ON KIELLETTY NIINSANOTUILTA USKOVILTA USKOO KEHEN.OLETKO SAIRAS VIHAAT KAIKKIA.

• Etkö tajua että juhlit Uutta vuotta maailman kanssa ja yhdyt niin.. ?? Et myöskään tiedä minkälainen vuosi tule olemaan . Rhkäkolmas maailmansota puhkea ja maailmassa sitä vaan juhlitaan. huh.

Parempi on kiittää edellisestä vuodesta ja että me olemme kutsutut >> Se on täyttetty. Siis täytetyn vapauteen Laista koska se on meidän sisäisesti ja siinä Rakkauudessa me täytetään koko Laki . Ja nyt elämme >> Jeesus on Lain Loppu niinkin Hän on Kristus ja sanonut rakasta lähimmäinen niin sä täytät koko Lain. Gal 5.14 mukaan . Ala sinä kin nyt Rakastaa lähimmänen niin et tarvi olla huolissaan enää mitä panet suuhum !!

• Anonyymi

Room.15:12 Biblia: Ja taas sanoo Jesaias: sen pitää oleman Jessen juuren, joka on nouseva pakanoita hallitsemaan, jonka päälle pakanat toivoman pitää. Jes.11:1. Matt.12:21. Ilm.5:5. 22:16

• Anonyymi

Ei niin pientä asiaa ettei uskovat saa siitä riitaa aikaiseksi.

• Anonyymi

Ilm.22:11 Biblia (1776) Joka paha on, se tulkoon vielä paha, ja joka saastainen on, se tulkoon vielä saastaiseksi; mutta joka vanhurskas on, se tulkoon vielä hurskaaksi, ja joka pyhä on, se tulkoon vielä pyhäksi,

• Anonyymi

Mutta miten saat pois saastainen uuskarismaattinen henki susta ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta miten saat pois saastainen uuskarismaattinen henki susta ?

Kun sanoin itseni irti siitä yli 30v sitten ja tunsin miten lähti minusta ,, sussa uuskarismaattisen hengen harmiksi .

Älä nyt taas raivoa ja puhu kuin satanistit , joka toistaa ihmisen , jonka kanssa he puhuvat , sun tapaisen lailla.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kun sanoin itseni irti siitä yli 30v sitten ja tunsin miten lähti minusta ,, sussa uuskarismaattisen hengen harmiksi .

Älä nyt taas raivoa ja puhu kuin satanistit , joka toistaa ihmisen , jonka kanssa he puhuvat , sun tapaisen lailla.

Höpö höpö Savis !

Viimeinkin ITSE myönnät sekaantuneesi väärän hengen omaavaksi !

Ei se sinusta mihinkään ole lähtenyt, eikä lähde sinun omilla "irti sanomisillasi" !

Olet muita syytellyt tuosta väärän hengen vastaan ottamisesta, mutta se oletkin sinä itse, joka sen on vastaan ottanut !

Eli se mihin itse olet sortunut, siitä sinä raukka olet muita syytellyt, mutta siis täysin perättömästi minuakin, vaikka minä en koskaan ole saanut ekstyksen henkeä riesakseni, siitä Herra on suuressa armossaan minut varjellut, kiitos Herralle siitä.

Joten eipä enää ole yhtään ihme se, että miksi sinä riehut ja reuhkaat loputtomasti täällä ja yhä vain uskot niihin menestysteologian perus oppeihin, eli "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppeihin !

Kiitos Savis, kun viimeinkin ITSE myönsit asioiden oikean laidan !

Minä näet en ole aiemmin sinua syytellyt siitä, että sinussa vaikuttaa värää henki, mutta nyt asiasta ei enää ole mitään epäselvää.

Kyllä kaikki tulee ilmi ajan kanssa, kuten nytkin.

Mutta kiitos siis tästä totuudesta Savis, se selventää paljon asioita ja sinun omaa toimintaasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö Savis !

Viimeinkin ITSE myönnät sekaantuneesi väärän hengen omaavaksi !

Ei se sinusta mihinkään ole lähtenyt, eikä lähde sinun omilla "irti sanomisillasi" !

Olet muita syytellyt tuosta väärän hengen vastaan ottamisesta, mutta se oletkin sinä itse, joka sen on vastaan ottanut !

Eli se mihin itse olet sortunut, siitä sinä raukka olet muita syytellyt, mutta siis täysin perättömästi minuakin, vaikka minä en koskaan ole saanut ekstyksen henkeä riesakseni, siitä Herra on suuressa armossaan minut varjellut, kiitos Herralle siitä.

Joten eipä enää ole yhtään ihme se, että miksi sinä riehut ja reuhkaat loputtomasti täällä ja yhä vain uskot niihin menestysteologian perus oppeihin, eli "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppeihin !

Kiitos Savis, kun viimeinkin ITSE myönsit asioiden oikean laidan !

Minä näet en ole aiemmin sinua syytellyt siitä, että sinussa vaikuttaa värää henki, mutta nyt asiasta ei enää ole mitään epäselvää.

Kyllä kaikki tulee ilmi ajan kanssa, kuten nytkin.

Mutta kiitos siis tästä totuudesta Savis, se selventää paljon asioita ja sinun omaa toimintaasi.

Vastusta Uuskarismaattisuus , mistä minun rakas vihollinen ei ole yhtään kiinnostusta tehdä ja te näette mihin´se vie. Ihminen tulee satanistisen kaltainen eikä Kristuksen kaltainen niinkuin minun rakas vihollinen joka surffaa täällä yleisnimimerkkillä anonyymi joka on sama kuin tuntematon .

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Vastusta Uuskarismaattisuus , mistä minun rakas vihollinen ei ole yhtään kiinnostusta tehdä ja te näette mihin´se vie. Ihminen tulee satanistisen kaltainen eikä Kristuksen kaltainen niinkuin minun rakas vihollinen joka surffaa täällä yleisnimimerkkillä anonyymi joka on sama kuin tuntematon .

Sinusta ei ole kymmeniin vuosiin tullut yhtään parempaa, eikä pyhempää !

Pahempi sinusta vain on tullut !

Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen,

1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
        3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
        4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
        7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        !!!
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
        !!!

Ja yhä sinä siis pidät minua omana vihollisenasi, vaikka minä en sinua vihaa, vaan säälin vain !

Tässä kerrotaan samasta ongelmasta, kuin sinukin kohdallasi nyt:

Gal. 4:16 Onko minusta siis tullut teidän vihamiehenne sentähden, että minä puhun teille totuuden?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tässä kerrotaan sinun omasta tilanteestasi:

http://www.kotipetripaavola.com/nakylopunajaneksytyksesta.html

Ote tuolta, joka siis kertoo sinun tilanteesi Savis:

-------------------------

Kevyt hellevarustus ei anna suojaa

Richard Smith syövyttävä happopilvi:

Samanaikaisesti kun tämä tapahtui kolmas uskovaisten ryhmä, joka myös oli nähnyt pilven olevan uhka, asettuivat seisomaan sen eteen heristäen nyrkkejään sille ja päästellen erilaisia vihaisia ääniä. Jotkut potkivat pilveä jaloillaan.
        !!!
        Edellisen kahden ryhmän tavoin nämäkin olivat pukeutuneet kevyisiin ja ilmaviin helleasusteisiin. Heidän virheensä oli yrittää taistella pilveä vastaan omassa voimassa. Sen seurauksena hekin tulivat niellyksi pilveen.
        !!!

-----------------------------

Eli näin juuri on sinulle Savis käynyt !

Oma Raamatuntuntemuksesi on ollut aina niin heikkoa, että sinut on ollut todella helppoa eksyttää menestysteologian oppeihin ja äärikarismaattisten toimintaan mukaan !

• Anonyymi kirjoitti:

Sinusta ei ole kymmeniin vuosiin tullut yhtään parempaa, eikä pyhempää !

Pahempi sinusta vain on tullut !

Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen,

1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
        3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
        4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
        7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        !!!
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
        !!!

Ja yhä sinä siis pidät minua omana vihollisenasi, vaikka minä en sinua vihaa, vaan säälin vain !

Tässä kerrotaan samasta ongelmasta, kuin sinukin kohdallasi nyt:

Gal. 4:16 Onko minusta siis tullut teidän vihamiehenne sentähden, että minä puhun teille totuuden?

Niin muuten sanoo saatana myös. Sä vaan puhut paha minusta sano percele. Mutta onko hän uskottava ? Onko sinä uskottava ??

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä kerrotaan sinun omasta tilanteestasi:

http://www.kotipetripaavola.com/nakylopunajaneksytyksesta.html

Ote tuolta, joka siis kertoo sinun tilanteesi Savis:

-------------------------

Kevyt hellevarustus ei anna suojaa

Richard Smith syövyttävä happopilvi:

Samanaikaisesti kun tämä tapahtui kolmas uskovaisten ryhmä, joka myös oli nähnyt pilven olevan uhka, asettuivat seisomaan sen eteen heristäen nyrkkejään sille ja päästellen erilaisia vihaisia ääniä. Jotkut potkivat pilveä jaloillaan.
        !!!
        Edellisen kahden ryhmän tavoin nämäkin olivat pukeutuneet kevyisiin ja ilmaviin helleasusteisiin. Heidän virheensä oli yrittää taistella pilveä vastaan omassa voimassa. Sen seurauksena hekin tulivat niellyksi pilveen.
        !!!

-----------------------------

Eli näin juuri on sinulle Savis käynyt !

Oma Raamatuntuntemuksesi on ollut aina niin heikkoa, että sinut on ollut todella helppoa eksyttää menestysteologian oppeihin ja äärikarismaattisten toimintaan mukaan !

Sanoin juuri , että juuri noin saatana sano myös.. Siis oletko uskottava ?

• Anonyymi

Apteekissa aneemisemmat erottaa mukiinmenevistä.

• Anonyymi

"maailma on se, mikä on katoavaista"
        IHMINEN ei ole katoavainen.

• Anonyymi

Saviksen aloitukseen pitää sanoa se, että:

Ymäärtämättömän ja sokean juttuja taas kerran, eli samoja syyttelyjä, joita sokeat fariseukset ja kirjanoppineetkin aikoinaan syyttelivät Jeesuksenkin kohdalla !

Mark. 2:16 Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?"

Luuk. 5:30 Niin fariseukset ja heidän kirjanoppineensa napisivat hänen opetuslapsiansa vastaan ja sanoivat: "Miksi te syötte ja juotte publikaanien ja syntisten kanssa?"

33 Sillä Johannes Kastaja on tullut, ei syö leipää eikä juo viiniä, ja te sanotte: 'Hänessä on riivaaja'.
      34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'
      35 Ja viisaus on kaikkien lastensa puolelta oikeaksi näytetty."

No, Savis ei sokeudessaan tajua sitä edes, että hänen lainauksessaan puhutaan siitä, että ei tule olla Seurakuntayhteydessä uskosta osattomien / väärien kanssa !

Ei siis siitä, että uskosta osattomia tulisi vältellä, eikä heidän kanssaan voisi / saisi syödä / juoda ja jopa juhlia.

Saviksen värään tulkinnan mukaan, minäkään en olisi muka saanut viettää joulua yhdessä uskosta osattomien lasteni ja vnhempieni kanssa ja seurassa !

Enkä olisi saanut auttaa vanhempiani jouluvalmisteluissa, joita he itse eivät olisi jaksaneet tehdä !

Minun olisi, Saviksen mukaan siis, pitänyt hyljätä perhekuntalaiseni, täysin vastoin Jumaan sanaa !

1. Tim. 5:8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi

Tälläistä tämä on näiden Saviksen kaltaisten lakihenkisten, omavanhurskaiden / umpisokeiden kanssa, kaiken he vääntävät kieroon, siis omaksi kadotuksekseen !

Savis siis tuon sanan mukaan on uskotonta pahempi !

• >>>
        Ymäärtämättömän ja sokean juttuja taas kerran, eli samoja syyttelyjä, joita sokeat fariseukset ja kirjanoppineetkin aikoinaan syyttelivät Jeesuksenkin kohdalla ! <<< Jaa ?? että Jeesus oli sun muka uuskarismaattinen ? Missä Jeesus örisi pitkin lattia hengessä joka ne sanovat että on Jumalasta. Just joo...

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

>>>
        Ymäärtämättömän ja sokean juttuja taas kerran, eli samoja syyttelyjä, joita sokeat fariseukset ja kirjanoppineetkin aikoinaan syyttelivät Jeesuksenkin kohdalla ! <<< Jaa ?? että Jeesus oli sun muka uuskarismaattinen ? Missä Jeesus örisi pitkin lattia hengessä joka ne sanovat että on Jumalasta. Just joo...

Kaltaisesi fariseukset syyttivät Jeesusta riivatuksi ym ym !

Täysin vastoin Totuutta, kuten sinäkin teet !

Joh. 8:48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"

Joh. 10:20 Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"

Savis, Jeesuksessa siis ei ollut riivaajia, eivätkä ne Häntä mitenkään vallinneet, vaikka sinun kaltaisesi niin väittivätkin !

Samoin sinä olet syytellyt täysin perättömästi täällä kirjoittavia, kuten nuo sinun isäsi jo aikoinaan !

• Anonyymi kirjoitti:

Joh. 8:48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"

Joh. 10:20 Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"

Savis, Jeesuksessa siis ei ollut riivaajia, eivätkä ne Häntä mitenkään vallinneet, vaikka sinun kaltaisesi niin väittivätkin !

Samoin sinä olet syytellyt täysin perättömästi täällä kirjoittavia, kuten nuo sinun isäsi jo aikoinaan !

Mutta mutta rakas vihollinen ! Oletko sinä synnitön ja puhdas pulmunen kun sä noin siellä anonyymi bnimmarin takana raivoaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Et siis näe että sanot minusta >> "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?" Kun sanob että uuskarismaattisissa on riivajahenkiä haettu hautuumaasta Bethel kirkkon tavan muka.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Et siis näe että sanot minusta >> "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?" Kun sanob että uuskarismaattisissa on riivajahenkiä haettu hautuumaasta Bethel kirkkon tavan muka.

Haluatko nyt sanoa sitä, että sinussa itsessäsi on riivaajahenkiä ???

Oletko ihan tosissasi ?

Siis kun sinä itse olet uuskarismaattinen henkilö !

Uskot noihin menestysteologian oppeihin ja vaahtoat suu vaahdossa täällä, ihan kuten on ominaista uuskarismaattisille !

• Anonyymi kirjoitti:

Haluatko nyt sanoa sitä, että sinussa itsessäsi on riivaajahenkiä ???

Oletko ihan tosissasi ?

Siis kun sinä itse olet uuskarismaattinen henkilö !

Uskot noihin menestysteologian oppeihin ja vaahtoat suu vaahdossa täällä, ihan kuten on ominaista uuskarismaattisille !

Paljon uuskarismaattisia videoita olette poistaneet , kun ylilyöti on ollut tosi kova , mutta jotain on vielä jäänyt todisteeksi teitä vastaan >>

https://www.youtube.com/watch?v=uRea5r9VbiQ&t=92s

• Tarkoittiiko Paavali , kun sanoi että on yrittänyt olla samanlainen kuin kaikki että veti perskänni ja makasi maailman kanssa ?? Sitäkö sä tarkoitat kun syytät minua satanistien tapa,,

Niin kohta kirjoitat varmaan , että savis makaa ja ottaa perskänniä ollakseen maailman kaverina , joka sulla on käsitys että sellaista meininkiä , uskovat tulis harrastaa Uudenvuoden juhlassa kun , syyttät minua entisen tapaan..

Siis taas Uuskarismattisten kanssa ja hengessä..

• Anonyymi

No no Savis !

Älä laita sanoja suuhuni tai ajatuksia päähäni, jotka eivät sinne kuulu !

Olen JO sanonut sen, että sinä olet ulkokultainen ja lakihenkinen, eikä kaltaisesi ulkokultainen siis julkisesti todellakaan toimi siten, mitä sinä juuri väitit !

Sinä piilottelet omia syntejäsi, joita et rehdisti tunnusta ja sen vuoksi ne sinun syntisi pysyvät, etkä pyhity yhtään mihinkään !

Synneistä vapautuminen näet Sanan mukaan vaatii niiden tunnustamisen, eli:

JOS me tunnustamme syntimme, niin Hän meidät niistä vapauttaa !

1. Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Mutta kun sinä ET TUNNUSTA, niin syntisi sis pysyvät, eikä Herra pääse niistä vapauttamaan, eli ulkokutaisuus estää tehokkaasti sinun vapautumisesi !

Et nimittäin ole tunnustanut syntejäsi ja vääriä toimiasi täällä, vaan olet vain selitellyt niitä pois ja vierittänyt syyn muiden niskaan ja syyksi.

Ulkokultaisuus on siis todella paha ja vaarallinen asia, ja se on yksi sinun perus ongelmistasi Savis !

• >> Olen JO sanonut sen, että sinä olet ulkokultainen ja lakihenkinen, eikä kaltaisesi ulkokultainen siis julkisesti todellakaan toimi siten, mitä sinä juuri väitit <<

Niin saatanakin sano ja väitä sinun kanssa ja sanot että saatana on oikeassa . Mitä se kertoo sinusta !!

• Anonyymi

Ei saatana, vaan Jumala ja Jumalan sana sen sanoi sinulle !

Sinä et tee parannusta, joten !

• Anonyymi kirjoitti:

Ei saatana, vaan Jumala ja Jumalan sana sen sanoi sinulle !

Sinä et tee parannusta, joten !

Mitä se kertoo sinusta ??

• Niin moniko rakastaa tässä ryhmässä uuskarismaattisuus ? Eikä näe siinä mitään vika.? Vaikka Jumala on laittanut tuomion ja täyteenpanon siihen ja lähettänyt väkevän eksytyksen nimeltä karismaattisuus joka alkoi etsiä parannettavia ja toi parannuskokoukset ja ylistyskokoukset, joka avasi oven uuskarismaattisuudelle ja sen taas avasi oven Menestyteologille ja sen oven avasi taas oven vainajahenkien haaliminen haudoista , joka taas avasi oven Hillsongille , joka taas toi sen laulaminen kaikken muun lisäksi Saalemiin. Joka ja johon demooninen henki oli jo tuotu ja kaatanut kaikki >> mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3715
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1889
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe