Tietoisuus on aineen ominaisuus

Anonyymi-ap

Ihmisen tietoisuus on hänen aivoissaan ja toimivassa elävässä ruumiisaan, aivojen, hermoratojen ja aistien yhteistyön tulosta.

Kun ihmisen aivot lakkaavat toimimamasta hänen kuollessaan, niin hän lakkaa olemasta tietoinen ja elävä olento. Kuollutta ihmistä ei ole enää olemassa.

Ei ole mitään henkeä tai fyysisen maailman ulkopuolista olevaisuutta. Sellaiseen uskova ateisti ei ole oikea ateisti vaan uskoo metafyysiseen todellisuuteen.

On vain säälittävä uskontofilosofi, joka ei perusta näkemystään eksaktiin empiiriseen tieteeseen, jonka mukaan vain fyysinen maailma on todellista, kaikki muu on haihattelua ja huuhaata.

Vedämme tuollaiset uskontofilosofit alta kölin ja kyykytämme.

~tutkija a.k.a Heh ! ja Heh hah ja Tarkistuskysymys ? ja Kampela- sekä munuaistutkija

42

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "uskoo metafyysiseen todellisuuteen" pitäisi olla "uskoo metafyysiseen olevaisuuteen", sillä mikään metafyysinen ei ole todellisuutta tai edes olevaista, vaikka siihen ateisti uskoisi. Kaikki, mitä on olemassa, on luonteeltaan fyysistä, eli tämä fyysinen maailma (universumi aika-avaruuksineen) on kaikki, mitä on ollut, on ja on oleva olemassa.

      Revi siitä uskontofilosofi!

      Heh hah ja Heh !

      Tarkistuskysymys ?

      • Anonyymi

        Mitä eroa on "metafyysisellä olevaisuudella" ja "metafyysisellä todellisuudella"?

        Ethän vain nyt sahannut omaa jalkaasi poikki? :)


    • Anonyymi

      Kirjan Fysikaalinen Teologia kirjoittaja Heikki Patronen on väärässä perusoletuksessaan, jonka mukaan tietoisuus on hengen ominaisuus, ei aineen ominaisuus.

      https://www.adlibris.com/fi/kirja/fysikaalinen-teologia-9789525658071

      Kun perusoletus on virheellinen, niin lopputulos on myös virheellinen, ja kirjailijan tapauksessa se on valitettavasti kristinusko.

      Kirjan evoluutioteoriaa kritisoiva osa on harvinaisen huono ja kuvastaa kirjoittajan täydellistä tietämättömyyttä luonnontieteellisistä faktoista.

      ~G4G alias Friendly-atheist

      • Anonyymi

        Jos olisit G4G ja Friendly-atheist, niin kirjoittaisit hänen nikeillään. Nyt olet vain säälittävä ja huomion kipeä itkun tuhertaja, kun et osaa mitään muuta kuin valehdella ja panetella arvostettua kirjailijaa, uskontofilosofia Oulun yliopistosta.

        Luuletko, että sellainen suurmies tulisi tänne puolustamaan omia näkemyksiään, jotka on kyllä koeteltu tutkijoiden keskuudessa ja havaittu vedenpitäviksi?


    • Miksi et Heikki puolusta kirjaasi omalla nikilläsi tällä palstalla?

      Etkö uskalla?

      • Anonyymi

        En ole koskaan kirjoittanut tällä palstalla nikillä tai anonyymina. Miksi alkaisin nyt, kun kirjani perusoletus on todistettu virheelliseksi vääjämättömien todisteiden kautta?

        Minua nyt hävettää kovasti, kun olen mennyt tuollaista soopaa kirjoittamaan. Perun sanani ja uskon nyt vilpittömästi siihen, että tietoisuus tosiaan on aivojen tuottama ilmiö, eikä mitään aineetonta henkeä ole ihmisessä eikä muuallakaan olemassa.


      • Anonyymi

        Mihin katosi nikki G-4-G?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin katosi nikki G-4-G?

        Ei se ole mihinkään kadonnut. Tuolla ovat tiedot vielä tallessa ja viestihistoria myös.

        https://www.suomi24.fi/profiili/G-4-G

        On kovan luokan ateisti tuo hemmo. Kateeksi käy, kun en itse osaa yhtä hyvin ateismia puolustaa ja perustella. Taitaa olla palstan älykkäin kirjoittaja ja oppinut mies, korkeamman yliopistotutkinnon suorittaja, vaikka humanisti onkin, eikä mikään luonnontieteilijä. Ei siis pärjää tällaiselle koulupudokkaalle, joka on lukenut biologiaa kotona kirjoista ja netistä.

        P.S. Jos olet hukannut salasanasi, niin saat vaihdettua sen pyytämällä sähköpostiisi salasanan uusimisen. Vai etkö muka rekannut sähköpostiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mihinkään kadonnut. Tuolla ovat tiedot vielä tallessa ja viestihistoria myös.

        https://www.suomi24.fi/profiili/G-4-G

        On kovan luokan ateisti tuo hemmo. Kateeksi käy, kun en itse osaa yhtä hyvin ateismia puolustaa ja perustella. Taitaa olla palstan älykkäin kirjoittaja ja oppinut mies, korkeamman yliopistotutkinnon suorittaja, vaikka humanisti onkin, eikä mikään luonnontieteilijä. Ei siis pärjää tällaiselle koulupudokkaalle, joka on lukenut biologiaa kotona kirjoista ja netistä.

        P.S. Jos olet hukannut salasanasi, niin saat vaihdettua sen pyytämällä sähköpostiisi salasanan uusimisen. Vai etkö muka rekannut sähköpostiasi?

        Joo, en rekannut mail-osoitetta. Siksi tuota nikkiä ei voi enää käyttää, kun unohdin salasanan saman tien. Käytin jotakin muuta kuin aiempaa salasanaani. Sen Moses tietää ja voi siksi kirjoittaa mitä tahansa millä tahansa minun nikilläni. Helppo salasana. Mode tietää.


      • En ole Heikki. En edes Hessu parhaalla yrittämälläkään.

        Mistä oikein saat nämä ideasi?

        Viiraako päässäsi todella noin paljon?

        Muista, että vain otetut lääkkeet auttavat. Tämä on Varma Tieto. :);


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kirjoittanut tällä palstalla nikillä tai anonyymina. Miksi alkaisin nyt, kun kirjani perusoletus on todistettu virheelliseksi vääjämättömien todisteiden kautta?

        Minua nyt hävettää kovasti, kun olen mennyt tuollaista soopaa kirjoittamaan. Perun sanani ja uskon nyt vilpittömästi siihen, että tietoisuus tosiaan on aivojen tuottama ilmiö, eikä mitään aineetonta henkeä ole ihmisessä eikä muuallakaan olemassa.

        Jos et ole kirjoittanut koskaan tällä palstalla nikillä tai anonyymina, niin miksi nyt sitten heti vastasit omaan viestiisi anonyymina?

        Heh hah


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mihinkään kadonnut. Tuolla ovat tiedot vielä tallessa ja viestihistoria myös.

        https://www.suomi24.fi/profiili/G-4-G

        On kovan luokan ateisti tuo hemmo. Kateeksi käy, kun en itse osaa yhtä hyvin ateismia puolustaa ja perustella. Taitaa olla palstan älykkäin kirjoittaja ja oppinut mies, korkeamman yliopistotutkinnon suorittaja, vaikka humanisti onkin, eikä mikään luonnontieteilijä. Ei siis pärjää tällaiselle koulupudokkaalle, joka on lukenut biologiaa kotona kirjoista ja netistä.

        P.S. Jos olet hukannut salasanasi, niin saat vaihdettua sen pyytämällä sähköpostiisi salasanan uusimisen. Vai etkö muka rekannut sähköpostiasi?

        Omakehu haisee. :)


      • G-4-G
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, en rekannut mail-osoitetta. Siksi tuota nikkiä ei voi enää käyttää, kun unohdin salasanan saman tien. Käytin jotakin muuta kuin aiempaa salasanaani. Sen Moses tietää ja voi siksi kirjoittaa mitä tahansa millä tahansa minun nikilläni. Helppo salasana. Mode tietää.

        Lopeta tuo valehtelu. Ei mikään salasana tai käyttäjätunnus ole hukassa. Hukassa olet sinä loputtomine valheinesi, Moses.

        Arvasinko oikein, että Moses siellä taas tuo julki omia häpeitään ja luulotautiaan? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, en rekannut mail-osoitetta. Siksi tuota nikkiä ei voi enää käyttää, kun unohdin salasanan saman tien. Käytin jotakin muuta kuin aiempaa salasanaani. Sen Moses tietää ja voi siksi kirjoittaa mitä tahansa millä tahansa minun nikilläni. Helppo salasana. Mode tietää.

        Jos joku mode olisi murtanut jonkun kirjoittajan salasanan ja kirjoittaisi hänen nikillään, niin eikö siitä jäisi kiinni?

        Muistat varmaan sen, kun Moses_Zuckerkandl erehtyi kirjoittamaan sinun nikilläsi tänne?

        Jäi varmaan kiinni, mutta kukaan ei siitä piitannut, vaikka teit ilmoituksen ylläpitoon.

        Miksihän näin?

        Mietipä sitä. :)


    • Nyt menee mielenkiintoiseksi. Kaveri on omilla eri nikeillään ja anonyymina postannut puolessa tunnissa varmaan toistakymmentä viestiä. Kun ei ole leikkikaveria hiekkalaatikolla, niin rakentaa yksin hiekkalinnoja, jotka eivät tietenkään pysy pystyssä. Ensimmäinen aalto murtaa maahan tuollaiset rakennelmat ja jokainen järkevä ihminen tietää Moseksen olleen taas äänessä sivupersoonineen. Niitähän on ihan piisalle asti. :)

    • Olen kirjan Fysikaalinen Teologia salainen lukija ja arvostelija.

      Pidän kirjaa erittäin huonona yrityksenä pönkittää kristinuskon asemaa yhteiskunnallisesti varteenotettavana vaihtoehtona tieteelliselle materialismille, naturalismille ja positivismille.

      Me ihan oikeat ateistit tiedämme varmuudella sen, että tämä fyysinen maailma on kaikki, mitä on olemassa, ja se on ollut aina olemassa, koska ennen sitä ei ollut aikaa tai avaruutta, ei niin yhtikäs mitään.

      Olemme tästä oletuksesta niin varmoja, että pidämme sitä varmempana ja paremmin todisteltuna kuin painovoimateoria. Eivät edes Maxwellin yhtälöt vedä vertoja tälle idiotismille, jota me edustamme ja varmasti todeksi tiedämme.

      Me emme yhtään epäile, sillä olemme varmoja tiedostamme. Positivisteja.

      Me suurta häpeää tuntien inhoamme Moses_Zuckerkandlin kaltaisia skeptikkoja, jotka pitävät mahdollisena tuntemattoman luojan ja luomisen, kun eivät uskalla sanoa olevansa täysin varmoja siitä, että luominen mahdotonta. Se edellyttäisi ei-fyysisen olevaisuuden olemassaoloa, mikä on lähtökohtaisesti mahdotonta, koska vain fyysinen maailma on mahdollinen ja todellinen.

      Tätä tautologiaa on tosi mukava toistaa kerta toisensa jälkeen ja jankuttaa itsensä väsyksiin toteamalla, että vain fyysinen maailma on mahdollista, ei mikään metafyysinen.

      Valitettavasti lestadiolainen ystäväni Moses_Zuckerkandl pitää mahdollisena ei-fyysisen olevaisuuden säieteorian eri muodoissa ja multiversumiteorioineen, vaikka hyvin tietää, että mitään näyttöä, havaintoja tai todisteita ei näistä ole koskaan voitu tai edes teoriassa voida esittää. On vain numeroita ja kirjaimia paperilla ihan niin kuin Raamatussa ja luomismyyteissä. Samaan kategoriaan nämä kaikki kuuluvat, sanoo palstan älykkäin kirjoittaja ja lukija.

      Olen aina ollut sitä mieltä, että vain fyysinen maailma on mahdollista. Niinpä mitään multiversumia ei voi olla olemassa, koska universumilla täytyy olla aika-avaruus ja sellaisia voi olla vain yksi olemassa. Tätä vitun tyhmät kosmologit ja teoreettisen fysiikan tutkijat eivät tajua, kun ovat kompastuneet omaan "nokkeluutensa" eli tulleet suuren typeryytensä uhreiksi.

      Toivottavasti sinä hyvä lukija ymmärrät näin yksinkertaisia asioita. Minä ainakin olen varma siitä, että puhun totta, enkä koskaan valehtele. En edes unissani. Ja kyllä: minulla on vaimo, joka on... mitä vittua se sinulle kuuluu?

      Heh hah ja Heh !

      Ei saatana! (hih!)

      • Anonyymi

        Hyvin se vedät (ja vedätät)! :)


    • Älä sinä välitä siitä Moses_Zuckerkandl hepusta ja hänen argumenteistaan. Reppana pitää mahdollisena ei-fyysisen olevaisuuden, joten häntä ei kannata ottaa vakavasti missään asiassa. Ja sitä paitsi hän valehtelee, vääristelee asioita, johdattaa harhaan ja tulkitsee tahallaan virheellisesti kaiken, mikä on hänen lujaa uskoaan vastaan.

    • Anonyymi

      <<Ihmisen tietoisuus on hänen aivoissaan ja toimivassa elävässä ruumiissaan, aivojen, hermoratojen ja aistien yhteistyön tulosta.>>

      Entä yliaistilliset kokemukset?

      <<Kun ihmisen aivot lakkaavat toimimasta hänen kuollessaan, niin hän lakkaa olemasta tietoinen ja elävä olento. Kuollutta ihmistä ei ole enää olemassa.>>

      Mistä tiedät? Oletko kysynyt kuolleilta?

      <<Ei ole mitään henkeä tai fyysisen maailman ulkopuolista olevaisuutta. Sellaiseen uskova ateisti ei ole oikea ateisti vaan uskoo metafyysiseen todellisuuteen.>>

      Tuo on vain sinun mielipiteesi. Minä esimerkiksi pidän todennäköisenä sen, että tämä fyysisen maailman ulkopuolella on ei-fyysinen olevaisuus, josta tämä fyysinen maailma on saanut alkunsa, enkä suinkaan ole yksin tämän näkemykseni kanssa. Olen silti aito ateisti ja tosi ateisti, mitä nimitystä nyt sitten tahdotkaan käyttää.

      <<On vain säälittävä uskontofilosofi, joka ei perusta näkemystään eksaktiin empiiriseen tieteeseen, jonka mukaan vain fyysinen maailma on todellista, kaikki muu on haihattelua ja huuhaata.>>

      Miten selität fyysisen maailman olevaisuuden perustamatta sitä ei-fyysiseen olevaisuuteen, josta se on syntynyt?

      <<Vedämme tuollaiset uskontofilosofit alta kölin ja kyykytämme.>>

      Ketkä me? Onko teitä taas kolme? Ainoa palstan uskontofilosofi olet sinä, Hessu. Kyllä me sinut tiedämme ja tunnistamme. Jos se puhuu kuin Hessu, niin se todennäköisesti on Hessu. Vai eikö mitä? :)

      <<~tutkija a.k.a Heh ! ja Heh hah ja Tarkistuskysymys ? ja Kampela- sekä munuaistutkija>>

      Mikä ihmeen fiksaatio sinulla on tästä palstan trollista ja häiriköstä? Käykö kateeksi? Tahtoisitko olla niin kuin hän? Palstan älykkäin lukija ja kirjoittaja? :)

    • Ketkä me? Onko teitä monta vai vain yksi?

      Miksi kirjoitat anonyymina minun nikilläni?

    • Anonyymi

      Tuohan nyt on itsestään selvyys. Tarvitseeko sitä jatkuvasti täällä toitottaa. Jokainen järkevä ja vähänkin älykäs ihminen tietää, että tietoisuus on seurausta elävien ja toimivien aivojen sekä ruumiin toiminnoista, joista tärkeitä ovat hermoradat ja aistit. Tietoisuus on lisäksi älyllinen ominaisuus, joten sikiöt eivät ole tietoisia ja ne on lupa poistaa naisen kohdusta, jos nainen tahtoo pitää huolta ruumiistaan ja yhteiskunnasta.

      Oletko kenties mielisairas? Sinusta saa sellaisen vaikutelman. Älä nyt vedä hernettä nenääsi, mutta en varmaankaan ole ainoa tämän mielipiteeni kanssa.

      • Anonyymi

        "Jokainen järkevä ja vähänkin älykäs ihminen tietää, että tietoisuus on seurausta elävien ja toimivien aivojen sekä ruumiin toiminnoista"

        Linkkiä kiitos, muuten mutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen järkevä ja vähänkin älykäs ihminen tietää, että tietoisuus on seurausta elävien ja toimivien aivojen sekä ruumiin toiminnoista"

        Linkkiä kiitos, muuten mutua.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Consciousness

        Wikipedia tietää lähes kaiken ja sen, mitä se ei tiedä, se arvaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen järkevä ja vähänkin älykäs ihminen tietää, että tietoisuus on seurausta elävien ja toimivien aivojen sekä ruumiin toiminnoista"

        Linkkiä kiitos, muuten mutua.

        Niin, tuo on minun mielipiteeni, että "jokainen järkevä ja älykäs ihminen tietää", sillä toki hihhuli pitää itseään järkevänä ja älykkäänä, vaikka ei voi ikinä todistaa ihmisen tietoisuuden olevan jokin aineeton henki.

        Koko ajatus on ihan helvetin typerä ja lapsellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuo on minun mielipiteeni, että "jokainen järkevä ja älykäs ihminen tietää", sillä toki hihhuli pitää itseään järkevänä ja älykkäänä, vaikka ei voi ikinä todistaa ihmisen tietoisuuden olevan jokin aineeton henki.

        Koko ajatus on ihan helvetin typerä ja lapsellinen.

        Eli aloituksesi oli pelkkää mutuilua, kuten saatoimme arvata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli aloituksesi oli pelkkää mutuilua, kuten saatoimme arvata.

        En ole Moses_Zuckerkandl tässä viestissä, joten Moses_Zuckerkandl oli jälleen kerran väärässä sanoessaan, että Trexnonar on ainoa ihminen hänen itsensä ja aliastensa ohella, jotka ovat kirjoittaneet tähän ketjuun. Mielenkiintoisia nämä viestit tosin ovat, mutta... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aloituksesi oli pelkkää mutuilua, kuten saatoimme arvata.

        Onko teitä montakin?

        Ajattelen, että olet palstan yksi ainoa lukija ja kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Ateisti sanoo, että tämä fyysinen maailma vain on olemassa, ettei mitään muuta ole. Muistettava elollisen ja elottoman todellisuudesta. Mieltä ei voi olla olemassa ilman aivoja, mutta pelkkä aivojen olemassaolo ei saa vielä mieltä aikaiseksi.

    • Miksi ylläpito poistaa kaikki viestit, joilla viitataan Moses_Zuckerkandlin tekemään rikokseen palstan moderaattorina?

      Kirjoitti nimittäin minun nikilläni, kun oli murtanut salasanani.

      • Sinun todistuksesi on valitettavasti pelkkä mielipide ja perustuu henkilökohtaiseen kokemukseen (deluusiot), ei empiirisesti todistettuun tieteelliseen tietoon.


      • Heh kirjoitti:

        Sinun todistuksesi on valitettavasti pelkkä mielipide ja perustuu henkilökohtaiseen kokemukseen (deluusiot), ei empiirisesti todistettuun tieteelliseen tietoon.

        Jos se olisi pelkkä mielipide, joku ketjussa olisi pystynyt kumoamaan sen mitä sanoin, mutta yli puoli vuotta on kulunut, ja kukaan ei koskaan onnistunut kumoamaan sitä mitä sanoin. Julistin sen siksi todistetuksi totuudeksi 2022-10-13 11:27:00.


    • Oh hoh, onpas ollut melkoinen aamushow. Trexnonaria lukuunottamatta kaikki muut kommentit samalta kirjoittajalta. Miksi ihmeessä yrität kääntää minut G4G:ksi, Jumalanvaltakuntablogistiksi ja Fysikaaliseksi Teologiksi? Hävettääkö aiempi kirjoitushistoriasi niin, että jälkiä pitää yrittää hädissään peittää? Jätetään tämä taas tähän haasteeksi, jos sinulla on pääsy nikkiini niin laita jotain viestiä tähän alle nikillä Moses_Zuckerkandl. Se todistaisi kätevästi myös sen, että olen Jumalanvaltakuntablogisti ja Fysikaalinen Teologi.

      • Olen samaa mieltä kanssasi. Tosi omituinen dynamiikka kaiken kaikkiaan tässä yhden ja saman henkilön keskustelussa on tähän asti ollut. Tulee mieleen muuan...


      • Mutta pisteet täytyy toki antaa ja antaisin asteikolla 1-5 pisteiksi 4,5. Entä sinä?

        Onhan tämä ollut sangen viihdyttävää...


      • Vaikka olet säälittävä lestapiru, niin olisi mukava tavata.

        Ne Laiska-Jaakon tunnussanalla toimineet yhteydet Vanhalla eivät ole toimineet vielä, mutta mitä jos tulisit käymään

        Acapulcossa tulevien kolmen kuukauden aikana?

        https://www.unipage.net/en/3727/american_university_of_acapulco

        Näin eläkkeellä ollessa voi ottaa näes lunkisti. Ja jos kovasti tahdot, niin voidaan matkustaa ylös pohjoiseen Portlandiin ja lähteä syvän meren kalaan. Saaliit ovat kohtalaiset vaikka talvi vaihtuu pikkuhiljaa kevääseen...

        Oletko muuten syönyt koskaan ruijanpallasta?

        ~hyvä ja rakas ainoa ystäväsi G4G


      • Olet jälleen kerran väärässä, kun sanot että Trexnonar on ainoa joku muu kuin sinä itse tässä viestiketjussa, joka on jotakin kirjoittanut.

        Miltä tuntuu olla jälleen kerran väärässä? :)


      • Anonyymi

        Sori vaan mutta ei vakuuta. Olen varma siitä, että olet yksi ja sama henkilö. Ensin palstaripuloit ja sitten tulit muka järjen jättiläisenä tuomitsemaan omat jätökset. Ei mene läpi.

        Sori vaan.


    • Anonyymi

      Ihmisen tietoisuus on pään yläpuolella oleva energiakenttä. Ei siis kehossa, vaan ulkopuolella kehosta. Kuoleman jälkeen jää energia, jota kutsutaan hengeksi.
      Tänä päivänä voimme kommunikoida kuolleiden ihmisten kanssa. Ystäväni Josh Louis on lanseeramassa juuri näinää päivänä app-sovellusta laptop desktop ja mobile
      laitteisiin. Jo nyt voit ladata version hopeparanormal.com sivulta. Mutta sinun on äänitettävä kaikki puhe reverse speech ohjelmalla, joita on useita. Voit keskustella henkien kanssa. Vaikka puhe kuulostaa ihan sian saksalta. Reverse speech kääntää sen selkokielelle ja voit vain ihmetellä maailman menoa. Lataa ilmainen ohjelma hopeparanormal.com.. Ja lisäksi reverse speech. Tarvitset siis kaksi kännykkää. Toinen toistaa henkiä ja toinen äänittää puhetta. LoL. 100% faktaa.

      • Anonyymi

        Toinen luotettava ohjelma on: Miracle Box -----Steven Huff
        sekin löytyy ladattavaksi apple- ja android laitteille.
        Käytän tätä ohjelmaa etsiäkseni omia vanhempiani, mutta en ole
        löytänyt vielä. Sen sijaan keskustelen lukuisien henkien kanssa
        ja lähes kaikki puhuvat englantia koska olen monikielinen niin algorytmi ohjaa
        puhumaan englantia. Ainoastaan yksi henki on puhunut suomen kieltä toistaiseksi.

        Edelleen kaikki 100% Faktaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen luotettava ohjelma on: Miracle Box -----Steven Huff
        sekin löytyy ladattavaksi apple- ja android laitteille.
        Käytän tätä ohjelmaa etsiäkseni omia vanhempiani, mutta en ole
        löytänyt vielä. Sen sijaan keskustelen lukuisien henkien kanssa
        ja lähes kaikki puhuvat englantia koska olen monikielinen niin algorytmi ohjaa
        puhumaan englantia. Ainoastaan yksi henki on puhunut suomen kieltä toistaiseksi.

        Edelleen kaikki 100% Faktaa

        Ensin teoriaa:

        https://reversespeech.com/

        Ja lataus:

        https://reverse-talk.en.uptodown.com/android

        Säädä 120 minuuttia puhe aikaa
        Voit keskustella virtuaalisesti henkien kanssa.


        wind-


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      923
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      630
    Aihe